Takaisin lähtöpisteeseen?

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Valhalla
Watson itse
Viestit: 5897
Liittynyt: La Heinä 03, 2010 2:18 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Takaisin lähtöpisteeseen?

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Tsekatkaa joku viitseliäs jos kiinnostaa myös reorrevan historia. Hän oli omien sanojensa mukaan Annelin lähipiiristä.
Vespa velutina
Rico Tubbs
Viestit: 1209
Liittynyt: Pe Heinä 27, 2012 8:41 pm
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Takaisin lähtöpisteeseen?

Viesti Kirjoittaja Vespa velutina »

Nyt kun vielä kertoisitte mulle tyhmälle, että mitä väliä sillä on, jos nyt Anneli tai vaikka Jenssi olisi tänne murhainfoon joskus kirjoitelleet? Pitäisikö siitä kehittää joku uusi syytekohta hoviin? Keskustelupalstalle kirjoittelu lienee ihan laillista touhua, ovat kehnot saattaneet kirjoitella vaikka sorsanmetsästyspalstoille tai huuto.netin kirpputoriosioon vapaalla ollessaan. Who cares?
Aasianherhiläinen Vespa velutina on hieman pienempi kuin eurooppalainen herhiläinen. Tulokkaan erityistuntomerkki on keltaiset jalat.
annijatta
Javier Pena
Viestit: 1705
Liittynyt: To Syys 01, 2011 7:22 pm

Re: Takaisin lähtöpisteeseen?

Viesti Kirjoittaja annijatta »

Vespa velutina kirjoitti:Nyt kun vielä kertoisitte mulle tyhmälle, että mitä väliä sillä on, jos nyt Anneli tai vaikka Jenssi olisi tänne murhainfoon joskus kirjoitelleet? Pitäisikö siitä kehittää joku uusi syytekohta hoviin? Keskustelupalstalle kirjoittelu lienee ihan laillista touhua, ovat kehnot saattaneet kirjoitella vaikka sorsanmetsästyspalstoille tai huuto.netin kirpputoriosioon vapaalla ollessaan. Who cares?
Tässä onkin kysymys mitä on kirjoitettu. Viestien asiasisällöstä ollaan kiinnostuneita ei itse kirjoittajista. Minä en pohdi pätkääkään kuka vespa velutiina voisi olla.
Mutta olen kiinnostunut siitä, mitä sulla on sanottavaa, mitä haluat tuoda keskusteluun ja tuoko se valaistusta asiaan. Objektiivisuuden nimissä on huomioitava ja tarkasti tutkittava vastapuolen argumentit. Löytyykö niistä jotain jota olisi syytä tutkia ja katsoa sitten omaa teoriaansa. Kyllä olen joutunut pakosta muuttamaan omia teorioitani, kun kylmät faktat niin vaativat. Esimerkiksi koko murhayöstä, motiivista tekotavasta jne. Yhdestä asiasta olen kuitenkin varma. A:A on murhannut miehensä.
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
annijatta
Javier Pena
Viestit: 1705
Liittynyt: To Syys 01, 2011 7:22 pm

Re: Takaisin lähtöpisteeseen?

Viesti Kirjoittaja annijatta »

turumurre kirjoitti:
annijatta kirjoitti: Nostampa tämänkin. Erittäin mielenkiintoinen keskustelu näiden kahden astalo aijan ja marjulin kesken ja sisältökin on... lukekaa itse ajatuksella. Eikö tässäkin ole joku vihjaus, joka vasta nyt on tullut esiin. Joku lähipiirin avustaja aloitti surmateon ALIBIN mukaan

Mihin sinä annijatta pyrit? Takaisin lähtöpisteeseen? Siinä kyllä olet tavallaan oikeassa 'lähtöpisteeseen palaamisessa', mutta tulkintasi asioista ovat 180 astetta vääriä.
Pitää osata lukea myös 'rivien välistä'. Jos olisit ollut 3v täällä lukemassa toisten kirjoituksia, niin ymmärtäisit paremmin...
ViestiKirjoittaja Marjuli » Su Helmi 05, 2012 12:31 am
Olen ollut Anneli Auerin puolella murhasyytteissä miehensä Jukka lahden suhteen.

Nyt vain tuntuu siltä, että jos AA on istunut tutkintovankeiudessa näin pitkään syytettynä näistä epäilyistä mitä nyt on, niin jotain hämärää liittyy myös varmasti Jukka lahden surmaan!
Ihan varmasti AA.a vastaan on todisteita...samoin taksisuharia!

pedofilia/insesti...YÄK!
Kuule turre kyllä minä olen ollutkin ja lukenut ketjut aika tarkasti. Siksipä muistankin että jossain ketjussa keskusteltiin siitä ja toisessa tuosta. Löytyvät helposti huomion kiinnittäneet nimimerkit ja heidän viestiensä aiheet.
Kun uutta tietoa tulee, käyn lukasemassa uudelleen ja niin on taas joku keskustelun aihe saanut syvempää sisältöä. Sitä se analysointi on. Yrittää löytää ne kultajyvät. Sokea kanankin löytää joskus kultajyvän. Tiesitkös sen? 8)
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Takaisin lähtöpisteeseen?

Viesti Kirjoittaja CSI »

Valhalla kirjoitti:Tsekatkaa joku viitseliäs jos kiinnostaa myös reorrevan historia. Hän oli omien sanojensa mukaan Annelin lähipiiristä.
Tuskin maksaa vaivaa. Tuon tyyppiset huomiotrollit eivät ole mitenkään harvinaisia. Väittää täällä voi olla olevansa vaikka herra Tasavallan Presidentti!
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Valhalla
Watson itse
Viestit: 5897
Liittynyt: La Heinä 03, 2010 2:18 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Takaisin lähtöpisteeseen?

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

CSI kirjoitti:
Valhalla kirjoitti:Tsekatkaa joku viitseliäs jos kiinnostaa myös reorrevan historia. Hän oli omien sanojensa mukaan Annelin lähipiiristä.
Tuskin maksaa vaivaa. Tuon tyyppiset huomiotrollit eivät ole mitenkään harvinaisia. Väittää täällä voi olla olevansa vaikka herra Tasavallan Presidentti!
Kyllä se hänellä aika henkilökohtaiseksi meni mutta en väitä, että silti maksaa vaivan. Itse en viitsinyt pöyhiä mutta ei hän yhteyttään täällä kuuluttanut eli trollannut ts hieman uskottavammin tuo yhteys tuli esiin.
Teleksi
Vic Mackey
Viestit: 1971
Liittynyt: Ma Elo 13, 2007 3:45 pm

Re: Takaisin lähtöpisteeseen?

Viesti Kirjoittaja Teleksi »

Enpä ollut tätä ketjua koskaan viitsinyt lukea, mutta oli aika mielenkiintoista tekstiä, varsinkin kun keskustelu meni niin pedo juttuihin jo silloin ennen kun asia tuli julkisuuteen.

Itseäni mietityttää se että yksi tietty kirjoittaja paljon rummutti yhteyttä Puputtiin ja Lahden homoseksuaalisiin taipumuksiin. Minun kuudes aistini sanoo, että tässä on jotain mielenkiintoista - mikä ei varmasti kerro mitään Puputista tai Lahdesta, mutta jostain muusta....en vaan itsekään keksi mikä siinä vaivaa.

Siis miksi joku on halunnut tuoda poliisin ja julkisuuden tietoon Puputin ja Lahden yhteyden, jota ei kuitenkaan näyttäisi olevan???
annijatta
Javier Pena
Viestit: 1705
Liittynyt: To Syys 01, 2011 7:22 pm

Re: Takaisin lähtöpisteeseen?

Viesti Kirjoittaja annijatta »

Tässäpä tätä pohdintaa, saattaisko löytyä kultajyväkin.
Kukahan se oli tietoinen että jotain häikkää suhteessa lapsiin ja lähimmäiseen oli ilmentynyt. Merelle lähtivät ja ei saanut lapsiaan tavata. Pohti ja mietti miksiköhän?
Pitäiskö imagokysymystä alkaa miettimään ja puolustusstrategiaa suunnittelemaan?
Jospa menis telkkariin ja avautuisi lehdistölle, kertoisi vaikka kirjoittavansa murhalesken muistelmat.
Chattaili murhainfon kautta lomasta, chattikaveri kyseli josko mies on "ahdin valtakunnassa"
"Elokuuhun oli vielä aikaa"
Kuinkas valmistautunut se anneli olikaan vastaamaan näihin uusiin käännöksiin jutussa.
Apu- video kertoo kaiken. Ei yllätyksenä tullut.
Tottakai selityksiä täytyy kylvää ihmisten mieliin. Eikös siellä joku ollut valmis listimään miehensä jos ilmaantuisi LSH:ta?
Epäilyksen siemen laitetaan anonyymisti jonnekkin mistä se varmasti leviää.
Harhautustaktiikkaa, hämäystä. Kukahan sellaista tarvitsee????
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: Takaisin lähtöpisteeseen?

Viesti Kirjoittaja Tara »

CSI kirjoitti:No niin, pistänpä kirveellä halki tämän spekuloinnin. Marjuli tuskin voi olla Aito Asia(tm) (AA ;), koska hän on kirjoittanut mm tämän viestin http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 66#p513466 sunnuntaina, marraskuun 4. 2012. Huomatkaa ajankohta (jos siihen on sitten luottaminen...)

Samaan aikaan marjulin käyttäjätietojen mukaan hänen viimeisin käyntinsä täällä on ollut tiistaina, Syyskuun 20. 2011 12:36 pm. Miten tuo on mahdollista, niin EOS. Ilmeisesti viimeiseen käyntiaikatietoon ei kannata kauheasti luottaa eli kaikenmaailman Jens-nikki sitä ja AA nikki tätä spekulaatioilta putoaa pohja pois.
Tuossa nyt ei ole ihmettelemistä. Voi olla kuka tahansa muukin. Kerrankos jotkut yhteistä asiaansa ajavat käyttäisivät samaa nikkiä - ei tulisi mieleenkään, että oman salasanansa voi toimittaa jollekin toiselle vaikka läpi harmaan kiven?
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Takaisin lähtöpisteeseen?

Viesti Kirjoittaja CSI »

Tara kirjoitti: Tuossa nyt ei ole ihmettelemistä. Voi olla kuka tahansa muukin. Kerrankos jotkut yhteistä asiaansa ajavat käyttäisivät samaa nikkiä - ei tulisi mieleenkään, että oman salasanansa voi toimittaa jollekin toiselle vaikka läpi harmaan kiven?
Toki. Mutta mitähän asiaa moinen salasanan toimittelu palvelisi? Ei sieltä kiven sisästä pääse pois salasanoja toimittelemalla ja käsittääkseni tässä on asianomaisella vähän akuutimpiakin ongelmia kuin ylläpitää perheenäippäimagoa täällä Minfossa....

No leikitään että vallaton koiramammateoriasi on totta. Onko nyt sitten ehdotuksia, kuka tämä urhoollinen salasanan saanut näpyttelijä on? (Jens se ei myöskään voi olla)
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
A.W
Sabrina Duncan
Viestit: 352
Liittynyt: Pe Elo 08, 2008 5:08 pm

Re: Takaisin lähtöpisteeseen?

Viesti Kirjoittaja A.W »

Mulla omat epäilykseni kuka se voisi olla, mutta eihän sitä täällä foorumilla saa laukoa...eikös se ole kiellettyä tuo nimimerkkien arvailu?
Olettaminen on kaikkien munausten äiti!
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Takaisin lähtöpisteeseen?

Viesti Kirjoittaja CSI »

A.W kirjoitti:Mulla omat epäilykseni kuka se voisi olla, mutta eihän sitä täällä foorumilla saa laukoa...eikös se ole kiellettyä tuo nimimerkkien arvailu?
Jo vain on - mutta sen kait saa sanoa ääneen, kuka joku ainakaan ei ole (ja jäljelle jää vielä >4 miljoonaa kandidaattia, joten yksityisyys ei vaarannu).

Kannattaa muistaa sekin, että tämän säikeen avaaja on saattanut tehdä trollauksen Suomen enkan ja vetänyt teitä fuulasta kuin litran mottia. Sitä on kaikenlaisia koiranleukoja liikenteessä.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Vespa velutina
Rico Tubbs
Viestit: 1209
Liittynyt: Pe Heinä 27, 2012 8:41 pm
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Takaisin lähtöpisteeseen?

Viesti Kirjoittaja Vespa velutina »

En edelleenkään ymmärrä tämän ketjun aihetta, joten saanen vapaasti hämmästellä lisää tätä "lähtöpisteeseen paluuta". Siis teiän mielestä Anneli kirjoittelee/ on kirjoitellut salanimillä tällaiselle rikosaiheiselle keskustelupalstalle heittäen vinkkiä siitä, mitä oikeasti on tapahtunut kuin sarjamurhaaja ikään amerikkalaisissa elokuvissa? Ja jakelee kaiken lisäksi salasanojaan kannattajilleen, jotka jatkavat propagandaa siltä varalta että itse guru joutuu kiven sisään? Ja sitten ihmiset, joilla ei ole minkäänlaista itsenäistä mielipidettä asiasta lukee näitä juttuja, ajattelee, että kappas, senhän on oltava syytön kun tuollainen arsenaali keski-ikäisiä perheenäitejä(tai isiä) yhtäkkiä ilmestyy palstalle vihjaamaan miesvainajan harjoittamasta mahdollisesta insestistä/homoudesta ties mistä?
Ensinnäkään sillä mitä keskustelijat täällä ovat mieltä, ei ole minkään valtakunnan merkitystä menneiden eikä tulevien tuomioiden kannalta. Toiseksi, jos joku onnistuisikin jollain taianomaisella retoriikalla kääntämään jonkun vakkarikirjoittajan mielipiteen syyllisyydestä täysin päinvastaiseksi, niin se olisi jo eräänlainen ihme itsessään. Niin lukkoon lyötyjä mielipiteitä täällä esitetään ja promillella on esittää mitään kylmää faktaa vuodatuksensa tueksi.
Omana täysin kiveenlyötynä mielipiteenäni esitän, etten usko minkäänlaiseen alaikäisavusteiseen murhaan, en tytön, pojan enkä naapurin penskojen toimesta, vaikka esitutkintamateriaali aiheesta olisi kilometrin mittainen nivaska paperia. Aikuinen ulkopuolinen avustaja saattaa tulla kysymykseen, mutta lapset eivät ole ketään tappaneet.
Aasianherhiläinen Vespa velutina on hieman pienempi kuin eurooppalainen herhiläinen. Tulokkaan erityistuntomerkki on keltaiset jalat.
huippumies
Roger Murtaugh
Viestit: 872
Liittynyt: Ke Maalis 07, 2012 9:59 pm

Re: Takaisin lähtöpisteeseen?

Viesti Kirjoittaja huippumies »

No olihan tämän ketjun alkupään jutut vähän outoja, ennusti tuo Marjuli jutun tulevat käänteet. A:lla on kyllä ollut taipumus samaan eli etukäteen kertoo, mitä seuraavaksi. Mutta nää yhtäläisyydet voivat olla vain sattumaa.

Ulkopuolista apuria minäkin tänne joskus olen tarjonnut, mutta se keskustelu ei ota tuulta alleen. Se selittäisi monta omituisuutta. Paremmin kuin se, että apuri olisi perheen sisältä. Sillä aiheella on ihan oma ketjukin, joten jatketaanko siellä?
skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Re: Takaisin lähtöpisteeseen?

Viesti Kirjoittaja skoone »

huippumies kirjoitti:No olihan tämän ketjun alkupään jutut vähän outoja, ennusti tuo Marjuli jutun tulevat käänteet. A:lla on kyllä ollut taipumus samaan eli etukäteen kertoo, mitä seuraavaksi. Mutta nää yhtäläisyydet voivat olla vain sattumaa.

Ulkopuolista apuria minäkin tänne joskus olen tarjonnut, mutta se keskustelu ei ota tuulta alleen. Se selittäisi monta omituisuutta. Paremmin kuin se, että apuri olisi perheen sisältä. Sillä aiheella on ihan oma ketjukin, joten jatketaanko siellä?
Mitähän ketjua tarkoitat?

Tietääkö kukaan muuten tutkitaanko vielä muitakin tappajaehdokkaita kuin AAta? Vai keskitytäänkö nyt sitten vain "perheen sisäisiin tekijöihin"?
Muista lähdekritiikki!
Vastaa Viestiin