Koska siskon kaveri on ollut menossa kihloihin Peetun kanssa, niin Peetu ei voi olla teostaan ylpeäRambonSisko kirjoitti:Tässä on surmasta epäillyn Peetun siskon kirjoitus irc-plogissa.
(Julkinen)
Voin kertoo että mun hyvä kaveri on joskus seurustellu peetun kanssa n. 3-4 vuotta, ja melkein meni kihloihin,
joten voin sen perusteella sanoo, että se mitä peetu teki, se ei siitä todellakaan oo ylpee, ja se katuu sitä enemmän kun mitään maailmassa. Siihen liittyy niin vitusti asioita mitä meistä ei kukaan (ainakaan suurinosa) tiedä, niin annetaan oikeesti olla. Peetu on homman myöntäny
Siinä on kans joukko fiksuja ihmisiä. Aukoo päätä netissä ihmiselle, jolla on muutenkin ihan vitun paha olla koko tilanteen kannalta, ja jolla ei oo muutenkaan mitään osaa eikä arpaa koko tapahtumaan.
Koittakaa nyt vittu aikuistua kaikki. tännekkin on vittu ikäraja. En kiellä sitä etteikö krissen porukoilla ja sen kavereillä olis paha olla..
homma etenee miten etenee, ja se siitä.
Peetu on ehkä kiltein ihminen kenet tiedän, se ei halua kenellekkään pahaa.
Se mitä peetu teki, siihen on oltava joku syy, mitä meistä ei kukaan tiedä. mutta tuskin peetu on halunnu että siinä kävi miten kävi. Ja vaikka se tekis mitä, niin tuun aina tukeen sitä,
ja se tulee aina oleen mulle tosi tärkee. Se kuitenkin on mun pikkuveli.
että vitun hyvää yötä vaan kaikille."
Paha olla on varmaan monella uhrin sukulaisella ja ystävälläkin, vaikka sisko sanookin, että hän on myös pahoillaan uhrin puolesta.
Homma etenee miten etenee...niinpä...2-4 vuotta on Peetu linnassa. Ja tyttö on kuollut. Tuskin Peetu on halunnut...no ehkä ei, mutta ei paljoa lopputulosta muuta, riippuu toki, kuinka hyvä asianajaja Peetulla on.
Kirjoituksen lopetus on taas äärimmäisen mielikuvituksellinen ja varmasti saa aikaan lisää "hyvää" fiilistä ja positiivista mielikuvaa siskosta ja Peetusta. Eipä ollut oikein sen oloinen kirjoitus, että sisko oikeasti kovin pahoillaan tapahtuneesta olisi.