Pub Prison **AVATTU**

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Clyde
Axel Foley

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Clyde »

MotiivitOn kirjoitti:että jaksaisin vielä töiden jälkeen saapua nauttimaan Prisonin antimista... :wink:
Ai ei sille riittänyt Kyllin pusuttelut kun jotain muita antimia vielä odotellaan :lol:
Mmm tota Finrexiniä tekiskin mieli! Aivastuttaakin.. Viinaa siis kiitos. Eikös se sillä lähde..
Nanika ga tooku matteiru to
John Doe
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Tää tarttis nyt yhden semmoisen "valot sammuksiin" paukun....aamulla ois herätys 4.30 ja pitäis päästä ajoissa unten maille....hmm,mikähän tehoais,muu ku pesäpallomaila!? 8)
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Clyde
Axel Foley

Kas tässä
http://www.hymy.fi/kuvat-ja-videot/vide ... playboyhin
Mikäli kunto kestää niin voi koittaa vielä samalla juoda shamppanjaa ;)
MotiivitOn
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

Clyde kirjoitti:Ai ei sille riittänyt Kyllin pusuttelut kun jotain muita antimia vielä odotellaan :lol:
Mmm tota Finrexiniä tekiskin mieli! Aivastuttaakin.. Viinaa siis kiitos. Eikös se sillä lähde..

... millä on tullutkin! Puhuitko muuten minusta ja minun lähtemisestä?Jos tulen taksilla lähden kävellen ja niin päin pois. Vai nuhasta? Yskähän lähtee yskimällä ja nuha... jotenkin muuten.

Mitä tuohon Kylliin tulee, niin sehän on jo vähän niin kuin "yesterdays news".
Prisonissa on niiiin paljon kauniita naisia ja minua ei ole kuin yksi... joten ladies, make a line and take your number, you don't have to be tall to get on this ride! :wink:
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Clyde
Axel Foley

MotiivitOn kirjoitti:Mitä tuohon Kylliin tulee, niin sehän on jo vähän niin kuin "yesterdays news".
Miten musta tuntuu että tää alkaa enteillä Matin ja Mervin juttuja :lol:
Yskä lähtee yskimällä mutta ei ole yskää, nuha lähtee nuhamalla mutta ei ole sitäkään. Aivastelu kai sitten lähtee viinalla, jos ottaisi suolaa nenään ja sitruunaa silmiin ja vetäis parit tekiilat? 8) Mihinkäs sinä olet menossa? Rahamies ilmeisesti kun taksiin on varaa, tällainen köyhä joko menee bussilla, kävelee tai pyöräilee. Tosin jälkimmäisin tuskin onnistuu jos baarissa on jotain ottanut. Ja jos ottaa enemmän kuin pitäisi niin tuskin onnistuu tuo toisiksi viimeinenkään. Ja jos myöhään menee niin voi olla ettei pääse ensimmäiselläkään :lol:
Hei, kerrankin voisin olla innoissani siitä että ei minulle luotu pituutta mutta eikös naisten laitteisiin juuri vaadita sitä pituutta? ;)
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^^ En ole Shelley, mutta on mulla Finrexiniä kaapissa, tahdotkos mustaherukkaa vai sitruunaa?

-turjukka-faneille sitten oma jono tuonne nurkan taakse-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
MotiivitOn
Rico Tubbs

Clyde kirjoitti:Aivastelu kai sitten lähtee viinalla, jos ottaisi suolaa nenään ja sitruunaa silmiin ja vetäis parit tekiilat? 8)
Mulla rupes soimaan päässä tyttö epäkunnossa... enkä edes osaa sanoja!?
Clyde kirjoitti:Mihinkäs sinä olet menossa? Rahamies ilmeisesti kun taksiin on varaa, tällainen köyhä joko menee bussilla, kävelee tai pyöräilee.
Kultsu, mä lähden ihan mihin sä vaan pyydät (auts, tuli sellanen olo että astuin just miinaan)?
Ja rahaa on just sen verran mitä sanoin, jos tulen taksilla lähden kävellen..! :wink:
Ja jos sä lähdet mun kanssa, et hetkeen pyöräile...! :lol:
Clyde kirjoitti:Hei, kerrankin voisin olla innoissani siitä että ei minulle luotu pituutta mutta eikös naisten laitteisiin juuri vaadita sitä pituutta? ;)

Iskikö epäilys, että laitteet ei ole riittävät kyydittääkseen sut taivaisiin? Ainahan voi koeajaa, ensimmäinen kerta on ilmainen ja santsikierros puoleen hintaan.
Ja jos tyttöä alkoi pelottaa, voit kysyä Kylliltä sitten kun se herää... siihen voi tosin kulua hetken aikaa.
MotiivitOn
Rico Tubbs

maija turjukka kirjoitti:^^ En ole Shelley, mutta on mulla Finrexiniä kaapissa, tahdotkos mustaherukkaa vai sitruunaa?

Laitetaan ne molemmat sekaisin, mutta pistäs hiukka vauhtia lanteisiin, mulla olis katsos vielä töitäkin tehtävänä! Joten hei vaan kaunokaiset, mä soittelen! :wink:
John Doe
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Ja plaah,toi Tuksu-video saa meikäläisen lähinnä vihasex,eikä ollenkaan unisex....Hei kyyppari,parempia ideoita ja pesäpallomaila sekä Tuksu on poissuljettu.....kai se vaan pitää painua mopetilla maailmalle,jos ei ala lääkettä löytymään.Nii ja mun fanit saa luvan odotella viikonloppua jononsa kanssa jossain muualla.....ei kerkiä nyt. 8)
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Clyde
Axel Foley

MotiivitOn kirjoitti:Joten hei vaan kaunokaiset, mä soittelen! :wink:
John Doe kirjoitti:Nii ja mun fanit saa luvan odotella viikonloppua jononsa kanssa jossain muualla.....ei kerkiä nyt.
Miehet. Ensin antavat ymmärtää ja sitten eivät ymmärrä antaa :twisted:
MotiivitOn kirjoitti:Kultsu, mä lähden ihan mihin sä vaan pyydät (auts, tuli sellanen olo että astuin just miinaan)?
Jos olisin Tukiainen niin olisit hyvin nopeasti rahaton ;) Tuollaiselle lauseelle voi äkkiä pompsahtaa hintaa. Naisten kanssa kannattaa olla varovainen. Noh, kyllä se elämä opettaa sinuakin. Sitäpaitsi ei tämä neiti mitään kullitteluja halua, nössöille ne on. :twisted:
MotiivitOn kirjoitti:Ja jos sä lähdet mun kanssa, et hetkeen pyöräile...! :lol:
Ai sun tarakkas ei ole pehmustettu, vai onko kyseessä
http://www.youtube.com/watch?v=S7VKjWFcmcI
Clyde kirjoitti:Iskikö epäilys, että laitteet ei ole riittävät kyydittääkseen sut taivaisiin?
Toiset tykkää karuselleista, toiset vuoristoradoista ;)
MotiivitOn kirjoitti:Ja jos tyttöä alkoi pelottaa, voit kysyä Kylliltä sitten kun se herää... siihen voi tosin kulua hetken aikaa.
Millä kloroformilla sä oikein sait sen suostuvaksi? :lol:
MotiivitOn
Rico Tubbs

Clyde kirjoitti:Miehet. Ensin antavat ymmärtää ja sitten eivät ymmärrä antaa :twisted:
No niin, beibi I'm back! Olisko aika nyt ymmärtää ja antaa?
Clyde kirjoitti:Jos olisin Tukiainen niin olisit hyvin nopeasti rahaton ;) Tuollaiselle lauseelle voi äkkiä pompsahtaa hintaa. Naisten kanssa kannattaa olla varovainen.
Jos sulla on varaa haluta mut johonkin, sulla täytyy olla varaa kärrätä mut sinne! Ei tarvita Tuksua tekemään mua varattomaksi, olen aika hyvä siinä itsekin. Vaikka rehellisyyden nimissä täytyy myöntää, että tyhjästä mäkin olen aloittanut ja nyt on jo satatonnia velkaa.
Clyde kirjoitti:Toiset tykkää karuselleista, toiset vuoristoradoista ;)
No johan on tyttö kova suustaan (näppäimistöstään)... mistäs tiedät kumpaan kastiin kuulun, jos et uskalla kyytiin?
Clyde kirjoitti:Millä kloroformilla sä oikein sait sen suostuvaksi? :lol:

Ei kun sillä suoneen suihkutetulla Turjukan ikkunanpesuaineella..! Taattuun minfo tyyliin, tiukasti rikosaiheesta lipsumatta!
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Nonii, yövuoron päälle aamubisse, bitte. Sitten sohvalle nukkumaan.
Paskanen tukka
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

MotiivitOn kirjoitti:Mitä tuohon Kylliin tulee, niin sehän on jo vähän niin kuin "yesterdays news".
Asia selvä.

...En kylli ihan tiedä mistä "Kyllin pusutteluista" puhutte. Tiedustelin alunperin että pussattiinko me epähuomiossa... Ei tainnut sitten mieleen painua.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
MotiivitOn
Rico Tubbs

Kylli kirjoitti:
...En kylli ihan tiedä mistä "Kyllin pusutteluista" puhutte. Tiedustelin alunperin että pussattiinko me epähuomiossa... Ei tainnut sitten mieleen painua.

:lol: Tuo ikkunanpesuaine suoneen ruiskutettuna hämärtää sopivasti tajuntaa...
defenssireaktio pyyhkii muistista sitten loputkin!

Äläkä huoli, et varmasti ole menettänyt mitään mitä haluaisit muistaa... :roll:
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^^Nääh, Kylli-kamu, taisivat vaan nuo pikkusen nuoremmat/tuoreemmat prisonistit innostua mun flirttipuheistani 8)

*huokaus* Vaan eikös se ollutkin alkuaikoina paljon tavallisempaa tää flirttailu vai muistanko mä vaan väärin? Kun ei kukaan ole aikapäiviin minuakaan turjukkaisekseen nimitellyt... :cry:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Lukittu