Selvännäkijä

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
papillon
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja papillon »

Matkaaja pyysi avustamaan tuon tekemänsä kuvan kanssa, joten laittelen sen tähän, toivottavasti matkaaja tämä on oikea, ainakin se oli viimeisin versiosi:

Matkaajan näkykuva
matkaaja
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

^ Joo, 'piirsin' kaksi versiota, joista tuli melkein samannäköiset, eli tuo kyllä kuvaa sitä näkyä. Tuossa ei ole korvia, kun en niitä muista, mutta suurinpiirtein siis tuon näköinen.
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

matkaaja kirjoitti:^ Joo, 'piirsin' kaksi versiota, joista tuli melkein samannäköiset, eli tuo kyllä kuvaa sitä näkyä. Tuossa ei ole korvia, kun en niitä muista, mutta suurinpiirtein siis tuon näköinen.
No huhh. Aika yleinen skaala. Mutta onhan tuossa jotkin, eli korkea otsa, heikot hiukset, silmät melko epäväyrysmäisesti aika lähellä tosiaan.

Voin kyllä jo sieluni silimissäni nähdä, mitä Skoone ajattelee. Mutta jatketaan.
matkaaja
Christopher Lorenzo

konsta kirjoitti:
matkaaja kirjoitti:^ Joo, 'piirsin' kaksi versiota, joista tuli melkein samannäköiset, eli tuo kyllä kuvaa sitä näkyä. Tuossa ei ole korvia, kun en niitä muista, mutta suurinpiirtein siis tuon näköinen.
No huhh. Aika yleinen skaala. Mutta onhan tuossa jotkin, eli korkea otsa, heikot hiukset, silmät melko epäväyrysmäisesti aika lähellä tosiaan.

Voin kyllä jo sieluni silimissäni nähdä, mitä Skoone ajattelee. Mutta jatketaan.
Kyllä, melko yleinen, mutta ei siinä ollut kovin paljon mahdollisuuksia. Mm. hiuksia ei saanut niikuin ne olivat oikeasti, korvia tosiaan ei, uurteita kasvoille ei. Näyssä tämä henkilö puhui ja nauroikin, ja näin vähän niinkuin sivusta häntä oikealta puolen.
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Tarkoitatko papillon niitä "Lennon" lippiksiä, jos niitä tarkoitat, niin omani on vieläkin tallella.

No käyttäähän "Veltto" Virtanenkin baskeria ja rippipappini Talasniemen Jussi.

Jotenkin vain nuo baskerit olivat enemmänkin sellaisen paremman väen "kotsia", ja tietenkin "taiteilijoitten", jotka olivat nähneet Eiffeltornin jossain kuvassa ja pitivät itseään intellektuelleina.

No tuohon kuvaan kun lisätään mongoloidipoimun vääristämät silmät ja jätetään ne korvat, sekä tukka pois ja laitetaan hieman suipompi leuka, niin jo, siinä se surmaaja on, joka käyttää kulkupelinään sellaista lautasenmuotoista esinettä joka pitää hurinaa.

Älkää kuulkaa ihan oikeasti uskoko, että jos ulkona olisi tyttöjen kimppuun joku käynyt, jotta se olisi tapahtunut vaieten ja hiljaa.

Kyllä silloin olisi tyttöjen kurkuista sellaiset kiljunnat lähteneet, että oksat pois ja pala larvaa, kuten känninen renki sanoi, eikä se sitten muuta sanonutkaan.

Eikö tuolla ole ihan oma osastonsa tuollaiselle "rajatietovouhkalle", joten please, sinne..!!!!
konsta
Ainesta Watsoniksi

Hessu52 kirjoitti: Älkää kuulkaa ihan oikeasti uskoko, että jos ulkona olisi tyttöjen kimppuun joku käynyt, jotta se olisi tapahtunut vaieten ja hiljaa.
Siähän tuon tiijät.
Hessu52
Watson itse

Ja sinäkö konsta olet sitä mieltä, että ihminen antaa jonkun tappaa itsensä meteliä pitämättä.

Voi voi, kun olet hyväuskoinen.

Varo, ettei joku kolkkaa sinua vaikka keskellä päivää.

Nainen on suuttuessaan kuin kissa ja kyllä se kynsii, vaikkapa kyynärvarsia, jos on mahdollista ja tuolloin olisi varmaan hyökkääjäkin saanut vammoja.

Se on toista, jos kimpuun kävijä on tuttu, jonka nyt ei luulisi tappavan, korkeintaan antavan turpaan, mutta vieraan päällekävijän kanssa onkin sitten eri juttu.

Onko sinusta konsta kivaa aina vänkäillä noita minun teorioitani.

Paskaa sinä itse täällä enemmän kirjoitat, kuin kukaan muu.
konsta
Ainesta Watsoniksi

Hessu52 kirjoitti: Nainen on suuttuessaan kuin kissa ja kyllä se kynsii, vaikkapa kyynärvarsia, jos on mahdollista ja tuolloin olisi varmaan hyökkääjäkin saanut vammoja.
Puhutko nyt kokemuksesta?
papillon
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja papillon »

Hessu52 kirjoitti:
Eikö tuolla ole ihan oma osastonsa tuollaiselle "rajatietovouhkalle", joten please, sinne..!!!!
Äläs nyt Hessu, anna nyt matkaajan ja kumppaneiden meedioida vaan täällä, vai eikös tämä ole selvänäkijä ketju, eikös se ole hieman tämmöistä ainakin sivuava aihe? :lol:
konsta
Ainesta Watsoniksi

papillon kirjoitti:
Hessu52 kirjoitti:
Äläs nyt Hessu, anna nyt matkaajan ja kumppaneiden meedioida vaan täällä, vai eikös tämä ole selvänäkijä ketju, eikös se ole hieman tämmöistä ainakin sivuava aihe? :lol:
Hessuhan vois olla siinämäärin suoraviivanen, että alkais pelkäämään meeedioita - vaan mitäs pelättävää Hegellä olisi?
matkaaja
Christopher Lorenzo

Mitens on Hessu; alanko kertoon hurjii juttui.. 8)

Saattaa olla että et ens yönä saa unta.. huhuu....
skoone
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja skoone »

konsta kirjoitti: Voin kyllä jo sieluni silimissäni nähdä, mitä Skoone ajattelee. Mutta jatketaan.
Konsta, olisi kiva tietää, mitä näet minun ajattelevan? :D :D
Muista lähdekritiikki!
Hessu52
Watson itse

Saat sinä matkaaja noita haamujuttujasi kirjoitella, eivät ne minun mielenrauhaani mitenkään järkytä.

Kyllä noita juttuja silloin pentuna itsekin juteltiin, eli kun spiritismissä joku sai sellaiset kiksit, että delaa yöllä klo 24.00, niin näin sitten olikin käynyt.

No urbaaneja legendoja liikkui silloin iloisella kuuskytluvulla ja kaikkea tuli kokeiltua, paitsi huumeita, vaikka oli niitäkin joskus tyrkyllä.

Oli meillä metsässä nuotio piiri, jossa kusten kuiske soi, kuten "nuotiopiirilaulussa" mukavasti sanotaan ja siellä iltasella notskin ääressä, ne parhaat tarinat irtosivat, mutta ei niistä pelkoja jäänyt.

Muuta en oo pelänny, kuin sitä, että olisin joutunut anopin kanssa saunaan, mutta nyt on anoppikin jo manan majoille mennyt.
groot
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja groot »

konsta kirjoitti: Mietis vähän, mitä sinä ja Ryppy olette saaneet aikaan Bodomissa. Se on korkeintaan jotakin lahkeestavaluvaa, ei siis mitään. Oletko koskaan edes nejän vuoden sisällä vaihtanut sanamuotoa "syyllisestä". Olet suunnilleen hokenut vain samaa - kaikkihan me tiedetään... jne. Kykenette Rypyn kanssa vain lyhyisiin lauseisiin, joissa samat sanat aina vain uudestaan toistuvat, jo viidettä vuotta. Groot, sinä et lainkaan kehity.
Ja miten itse olet kehittynyt näinä vuosina? Et mitenkään. Samaa puuduttavaa tekstiä vuodesta toiseen. Sen päälle olet kehittänyt naurettan onnettomuusteorian. Joku olisi ajanut teltan päälle ja sitten....hohhoijaa. Voittaa nämä ressukat meedioteoriatkin.
---------
Allekirjoitus.
matkaaja
Christopher Lorenzo

Hessu52 kirjoitti:Saat sinä matkaaja noita haamujuttujasi kirjoitella, eivät ne minun mielenrauhaani mitenkään järkytä.

Kyllä noita juttuja silloin pentuna itsekin juteltiin, eli kun spiritismissä joku sai sellaiset kiksit, että delaa yöllä klo 24.00, niin näin sitten olikin käynyt.

No urbaaneja legendoja liikkui silloin iloisella kuuskytluvulla ja kaikkea tuli kokeiltua, paitsi huumeita, vaikka oli niitäkin joskus tyrkyllä.

Oli meillä metsässä nuotio piiri, jossa kusten kuiske soi, kuten "nuotiopiirilaulussa" mukavasti sanotaan ja siellä iltasella notskin ääressä, ne parhaat tarinat irtosivat, mutta ei niistä pelkoja jäänyt.

Muuta en oo pelänny, kuin sitä, että olisin joutunut anopin kanssa saunaan, mutta nyt on anoppikin jo manan majoille mennyt.
Kuule Hessu, en minä aio sinua pelotella mitenkään, kun ei näissäkään meediojutuissa ole mitään pelottavaa, ja ne on eri asioita tavallaan kuin nuo 'kokeilut'. Minä itse en spiritismiä harrasta, enkä urbaaneja legendoja, joten jätetään nuo aiheet. Ja ei sinun tarvitse uskoa mihinkään mitä et halua, mutta tämä ketju on olemasa, ja otan vapauden täällä kirjoitella mm. meedion työstä.

On hieno asia huomata että jos voi yhdistää maallista ja näkemistä, ja se tuottaa hyväntuloksen, niin siinä ei voi olla mitään väärää. Eihän?
Vastaa Viestiin