Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Kyllin tiukka tuijotus sai murhaajan puhkeamaan kyyneliin ja vuolas tunnustusten virta purkautui huuliltaan... :shock:

Kuinka monta murhaa tekijä tunnusti samaan syssyyn?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Vain yhden, mutta kerkesi pidätyksensä myötä saada kenkää arvostetusta (?) työstään nippa nappa ennen eläkeikäänsä.

Vaan missä Kylli tapasi Susannen murhaajan?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Sofianlehdonkadulla Kumpulassa, kerrostalon kellarissa tietenkin. Kylli oli tapansa mukaan "nuuskimassa" rikospaikkaa ja kuinkas kävikään, murhaaja palaa aina rikospaikalle vähintään kahdesti. Tässä tapauksessa murhaaja oli käynyt siellä vuosittain. Etsimässä kadonnutta...Mitä? :shock:
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

rosamarine kirjoitti:Sofianlehdonkadulla Kumpulassa, kerrostalon kellarissa tietenkin. Kylli oli tapansa mukaan "nuuskimassa" rikospaikkaa ja kuinkas kävikään, murhaaja palaa aina rikospaikalle vähintään kahdesti. Tässä tapauksessa murhaaja oli käynyt siellä vuosittain. Etsimässä kadonnutta...Mitä? :shock:
Tupeetaan jota ei ole löytynyt vieläkään.

Mikä on ollut tähän mennessä parasta tässä kesässä?
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Nauraminen auringossa :D

Jos saisit hävittää yhden esineen maapallolta (siis ei yksittäiskappaletta vaan yhden esinelajin) niin minkä valitsisit?

(Edit: Tarkennettu vastausta.)
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Kännykän. Se pilaa minun ja monen muun elämän.

Vaikea ja hyvä kysymys, sama seuraavalle!
Nothing is quite what it seems
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Ydinaseet.

Kuinka nopeasti "tunnistat" uuden minfokirjoittajan? Muistatko esim. avatarin jo 3-5 kertaa sen nähtyäsi vai tarvitsetko tunnistamiseen enemmän postauksia?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
aga
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja aga »

Lienee lähinnä viestien sisällössä se, jonka muistaa, vaikka avatarkin toki tärkeässä osassa. (itse en ko. elementtiä käytä, olen itse sillä kannalla, että asiat riitelee/keskustelee, eivät ihmiset ;))

Mitä tällä hetkellä televisiossa pyörivää sarjaa suosittelisit murha.infolaisille?
rosamarine
Adrian Monk

aga kirjoitti:Mitä tällä hetkellä televisiossa pyörivää sarjaa suosittelisit murha.infolaisille?
Eläimellistä menoa :wink:

Oletko koskaan viettänyt päivääsi kansallispuistossa esim. saunoen, grillaillen ja uiden? Jos olet, niin missä? Oliko kivaa? Jos et ole, niin voisiko se olla joskus mahdollista toteuttaa?
Canaris
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Canaris »

rosamarine kirjoitti
Oletko koskaan viettänyt päivääsi kansallispuistossa esim. saunoen, grillaillen ja uiden? Jos olet, niin missä? Oliko kivaa? Jos et ole, niin voisiko se olla joskus mahdollista toteuttaa?
Olen viettänyt usempana kesänä aikaa Lieksassa, Patvinsuon kansallispuistossa. Olen samoillut suolla ja melonut järvellä. Hieno paikka, voin suositella.

Arvioitko ihmisiä ulkoisen olemuksen perusteella? Miksi / miksi ei? Oletko joskus mahdollisesti erehtynyt arviossasi?
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
rosamarine
Adrian Monk

Canaris kirjoitti:Arvioitko ihmisiä ulkoisen olemuksen perusteella? Miksi / miksi ei? Oletko joskus mahdollisesti erehtynyt arviossasi?
Hyvä kysymys! Kyllä, arvioin ihmisiä myöskin ulkoisen olemuksen mukaan. Ulkoinen olemus kertoo itseasiassa paljon henkilöstä itsestään. En tarkoita, että pitäisi olla mallimitoissa ja viimisen päälle rypytön, hajuton ja mauton, vaan, yleinen siisteys (tukka kammattu ja suihkussa käyty) on ihan kivoja juttuja. Olen myöskin joskus erehtynyt ensivaikutelmassa.
Kerran tutustuin erääseen suomalaiseen rouvaan, jonka perusilme kasvoilla oli erittäin vihainen ja muutenkin vastaukset olivat luokkaa töks töks. Alussa mietin, että tämän naisen kanssa en nyt ainakaan tule olemaan niin missään tekemisissä, että ihan dorka tapaus... Kuitenkin erinäisissä juhlissa, missä en voinut vältellä kyseisen ihmisen seuraa, pikkuhiljaa me sitten kuitenkin ajauduttiin juttusille.
Tänä päivänä me olemme mitä parhaimmat ystävät ja soittelemme/mesetämme/whatever viikoittain, ensivaikutelma meni niin metsään kuin olla ja voi!

Sama kysymys eteenpäin, tää oli hyvä pitkästä aikaa :D

Arvioitko ihmisiä ulkoisen olemuksen perusteella? Miksi / miksi ei? Oletko joskus mahdollisesti erehtynyt arviossasi?
Hexan
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Hexan »

Arvioinko: kyllä. Arvotanko: en.

Tarkoittaa siis sitä että ihmisen ulkoisesta olemuksesta voi tehdä paljonkin päätelmiä elämäntilanteesta, mutta mitään arvopäätelmiä siitä ei voi tehdä, eikä päätelmiä älykkyydestä tai luonteesta.

Tärkeintä mulle on se mitä tulee suusta ulos. Nykyisin tulee aika usein vastaan ihmisiä, jotka vetävät hyvin pitkälle meneviä johtopäätöksiä toisten ulkoisesta olemuksesta, esim eivät halua ystävikseen lihavia ihmisiä, tai pitävät huoliteltuja tyyppejä luotettavina tai älykkäinä. En itse halua sellaisia ihmisiä ystävikseni, ja myös ne jotka heti yrittävät jossain deitissä udella olenko mahdollisesti ylipainoinen, niin FAIL. :D

Sama vielä eteenpäin.
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
Sterling
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Sterling »

Kyllä arvioin . Ja useimmin olen ollut väärässä. Yleisin virheeni on, että luulen että kys. ihminen on täys idiootti ja paukapää, mutta monta krt olen erehtynyt.

Sama eteenpäin.
Jos haluat rauhaa, valmistaudu sotaan.
Lumienkeli
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

Harvoin. Olen itse ulkonäköni vuoksi kohdannut helkkaristi ennakkoasenteita ja olettamuksia. En sorru tekemään usein sitä muille. Terkkuja vaan sille mummelille joka haluaa mulle raamatusta kertoa :wink:

Jatketaan sit samalla, koska olen tylsä.
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Canaris kirjoitti: Arvioitko ihmisiä ulkoisen olemuksen perusteella? Miksi / miksi ei? Oletko joskus mahdollisesti erehtynyt arviossasi?
Lumienkeli kirjoitti: Jatketaan sit samalla, koska olen tylsä.
En yleensä,ulkoisella habituksella ei ole mitään merkitystä,arviointi alkaa vasta siinä vaiheessa mitä suustaan suoltaa 8)

Jos saisit olla joku murhattu/tapettu/itsemurhan tehnyt hetki ennen hänen kuolemaansa,niin kuka olisit?
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Lukittu