Faktat jotka tiedämme varmasti katen äitiydestä on se, että hän aviomiehensä kanssa jätti joka ilta kolme pientä lasta yksin hotellihuoneeseen vieraassa maassa ja lähti itse nauttimaan viiniä ja ruokaa tapas-baariin. Jos nyt ei oteta sitä huomioon että lapset on EHKÄ MYÖS KEMIKAALISESTI PAHOINPIDELTY niin he ovat jättäneet yhden ulko-ovista auki eikä ole tullut mieleenkään että joku tenavistavaikka madeleien lähtisi herättyään hakemaan vanhempiaan. Tuossa vuodatuksessan hän useaan otteeseen mainitsee että hänelle ei tullut mieleenkään etteikö se olisi turvallista!!! Huoneisto ei ole edes oikea hotellihuone vaan huoneisto joka sijaitsee katutasossa ja jonka läheisyyteen voi parkkeerata autoja...siis äidille ei tule mieleen että tässä lasten yksin jättämiselle olisi mitään väärää!!! Siis missä ihmeessä sanotaan että on ok jättää lapset yksin vieraaseen paikkaan nukkumaan????siis just sitävartenhan niitä ei jätetä yksin ettei tälläistä pääse tapahtumaan
Ihan vain tämän ainoan faktan takia joka on luettavissa sekä myös haastattelussa kate itse omin sanoin sanonut (löytyy youtubesta edelleen jos joku viitsii hakea cnn tai bbc:n tekemä haastattelu.) Tämän perusteella en pidä katea kummoisenakaan äitinä sillä mitään samanlaista faktaa en ole saanut siitä että hän olisi oikein hyvä äiti. Myöskään lasten, kaksosten tuominen julkisuuteen ja heidän pitämisensä siellä ei vahvista hyvää kuvaa hänestä. Nyt vasta kuukausia tapahtuneen jälkeen ovat lehdet alkaneet piilotella lasten kasvoja ja tämä tapahtuu yleensä asianomaisten pyynnöstä. En ole luonteeltani sellainen ihminen että vaikka näen jotain muuta uskottelen silti itselleni että onhan se hyvä ihminen...
Mihin te perustatte näkemyksenne siitä että kate on hyvä äiti?Ulkonäköön, siihen että hän on viimevuodet ollut kotiäitinä? hänellä on kolme pientä lasta????Olisi todella mielenkiintoista kuulla?
itse olen todella tutustunut ihmisten käyttäytymiseen ja psykologiaan ja varsinkaan tämän valossa en pysty muuttamaan käsityksiäni tästä ihmisestä,päinvastoin.
Se ei tietenkään tee hänestä syyllistä jos hänestä ei pidä henkilönä mutta jostain syystä kaikki jutut nekin menevät siihen suuntaan. poliisi tuskin huvikseen häntä epäilee...