Nuoren postinjakajanaisen murha Vantaan Myyrmäessä 17.11.2022

Suomessa tapahtuneet vielä selvittämättömät henkirikokset
Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Huhti 19, 2020 8:18 pm

Re: Nuoren postinjakajanaisen murha Vantaan Myyrmäessä 17.11.2022

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

Kirkonmaa kirjoitti: Ti Joulu 06, 2022 7:00 pm Mielenkiintoinen tuo Boswellin vihjaama skenaario, jotta kärryt olivat kauempana ja postinjakajatyttö (tuli rapusta?) kädet tyhjinä, siviilivaatteissa. Veikkaan, että tilaisuus teki ns varkaan, nyt tällä kertaa murhaajan. Tyttö joutui onnettomasti jonkun mt. casen tielle tämän joko etsiessä uhria ja/tai purkaessa vihaansa viattomaan kohteeseen. Paljon siinäkin kyllä jää avoimeksi, mutta niinhän jokaisessa täällä esitetyssä teoriassa jää, mm. kuka, miten, miksi? Ja ennen muuta se, että kuinka murhaaja onnistui karkuun 2 silminnäkijästä ja poliisin nopeasta saapumisesta huolimatta.
No, tietty poliisi tietää enemmän kuin kertoo julki tässäkin tapauksessa ja on meitä edellä kokoajan, toivottavasti murhaajaakin edellä.
Tuota, että oli töissä siviileissä ei ole missään varmistettu, joten voi olla ihan paskapuhetta.

Ja se miten tekijä pääsi karkuun niin tekijä pääsi karkuun, koska silminnäkijät eivät tehneet mitään estääkseen tekoa, tai estääkseen tekijää pakenemasta.

Poliisi ja pelastus tulee yhdestä, tai kahdesta suunnasta ja tekijälle jää kahdesta - kolmeen ilmansuuntaan pakenemisreitti. Ei siis mitenkään yllättävää, että pääsi karkuun keskellä yötä. Paikka lienee hänelle hyvinkin tuttu maastoineen ja ympäröivine joki- / puroalueineen.
Saaris
Harjunpää
Viestit: 307
Liittynyt: La Helmi 06, 2016 12:21 am

Re: Nuoren postinjakajanaisen murha Vantaan Myyrmäessä 17.11.2022

Viesti Kirjoittaja Saaris »

Miksiköhän hyökkääjällä ei ollut veistä mukana? Kun nykyään sanotaan että niin moni nuori kantaa veistä. Eikö tekijä ole nuori? Vai oliko hänen aikomuksensa vain antaa "opetus", ei tappaa? Jos tappoaikeita olisi ollut niin veitsi olisi varmasti ollut käytössä.
Itse veikkaan että kyseessä oli joku tuttu jonka ajatus oli läksyttää uhria kunnolla, mutta ei välttämättä tappaa. Huumevelkoja?
Avatar
Jasonnn
Christopher Lorenzo
Viestit: 1673
Liittynyt: To Elo 01, 2019 9:17 pm

Re: Nuoren postinjakajanaisen murha Vantaan Myyrmäessä 17.11.2022

Viesti Kirjoittaja Jasonnn »

Saaris kirjoitti: Ti Joulu 06, 2022 7:22 pm Miksiköhän hyökkääjällä ei ollut veistä mukana? Kun nykyään sanotaan että niin moni nuori kantaa veistä. Eikö tekijä ole nuori? Vai oliko hänen aikomuksensa vain antaa "opetus", ei tappaa? Jos tappoaikeita olisi ollut niin veitsi olisi varmasti ollut käytössä.
Itse veikkaan että kyseessä oli joku tuttu jonka ajatus oli läksyttää uhria kunnolla, mutta ei välttämättä tappaa. Huumevelkoja?
Ehkä siksi että teräaseen käyttö kuvastaisi suunnitelmallisuutta, teräase voisi myös tehdä haavan omaan käteen kesken puukotuksen jolloin jäisi dna:ta paikalle. Voi olla että halunnut tuntea teon omien käsien kautta. Tuntenut uhrin ja tiennyt että pärjää paljain käsin? Kyllä tuossa on ollut tappamisen meininki. Poliisi kuvailee usean minuutin tekoa silmittömäksi ja heti tutki murhan yrityksenä.
Emppunen
Alokas
Viestit: 9
Liittynyt: To Joulu 01, 2022 1:02 pm

Re: 22-vuotias postinjakaja pahoin­pideltiin Vantaalla - kuoli sairaalassa, poliisi tutkii murhana

Viesti Kirjoittaja Emppunen »

Hattivatti kirjoitti: To Marras 24, 2022 8:53 pm Voin kertoa että uhrin suku on kotoisin pohjoissuomesta ja vieläpä varsin läheltä tekijän sukunimeen viittaavaa paikkaa. Eivät kuitenkaan tunteneet toisiaan. Uhri kuoli syntymäpäivänään.
Muistelinkin että oon nähnyt täällä jonkun kirjoittaneen jotain uhrin suvusta ja nyt löysin tuon. Jos tuo väite pitää paikkansa, niin lienee turhaa etsiä ainakaan kuolinilmoitusta mistään Hesarista tms.
Karo79
Harjunpää
Viestit: 319
Liittynyt: La Touko 08, 2021 8:15 am

Re: Nuoren postinjakajanaisen murha Vantaan Myyrmäessä 17.11.2022

Viesti Kirjoittaja Karo79 »

Itse olen aika vahvasti tällä hetkellä sitä mieltä että Simonkylän ja Myyrmäen tekijä on tasan yks ja sama henkilö jolla on ollu tarve tappaa. Tosiaan siitä ei ilmeisesti ole ollut kellään tietoa täällä oliko simonkylän uhri nainen? Jos on niin uskon vihan kohdistuneen naisiin tai sitten halunut tappaa naisen koska se todennäköisesti olisi helpompaa. Tarve ja suuri halu tappaa on ollut syy tekoon. Tekijän täytyy siis olla enemmän kuin hullu. Sairas psykopaatti.

No, ihan vähän minuakin alkoi ihmetyttää tuo, jos siis pitää paikkansa että jo nyt olisi uhrin tietoja poistettu jokapuolelta. Jos näin niin jotainhan tässä suojellaan isosti. Suojellaanko läheisiä näin vahvasti? Todellakaan väheksymättä sitä tuskaa jota uhrin omaiset kokevat, ei kyllä edes pysty kuvitella..
Mutta Ihan vähän herää epäilys olisiko uhrin läheisissä jotain poliittista taustaa? Mutta mielestäni poliisin jo heti alkuun kertoma "todennäköisesti tekijä ei tuntenut uhria" kumoaa kyllä sen väitteen että olisi joku poliittinen syy teolle? Joten.. kunhan mietin, en usko.
Uskon että tekijä on random sekopää jolla vain mielisairas halu tappaa.
Avatar
Jasonnn
Christopher Lorenzo
Viestit: 1673
Liittynyt: To Elo 01, 2019 9:17 pm

Re: Nuoren postinjakajanaisen murha Vantaan Myyrmäessä 17.11.2022

Viesti Kirjoittaja Jasonnn »

Karo79 kirjoitti: Ti Joulu 06, 2022 7:25 pm Itse olen aika vahvasti tällä hetkellä sitä mieltä että Simonkylän ja Myyrmäen tekijä on tasan yks ja sama henkilö jolla on ollu tarve tappaa. Tosiaan siitä ei ilmeisesti ole ollut kellään tietoa täällä oliko simonkylän uhri nainen? Jos on niin uskon vihan kohdistuneen naisiin tai sitten halunut tappaa naisen koska se todennäköisesti olisi helpompaa. Tarve ja suuri halu tappaa on ollut syy tekoon. Tekijän täytyy siis olla enemmän kuin hullu. Sairas psykopaatti.

No, ihan vähän minuakin alkoi ihmetyttää tuo, jos siis pitää paikkansa että jo nyt olisi uhrin tietoja poistettu jokapuolelta. Jos näin niin jotainhan tässä suojellaan isosti. Suojellaanko läheisiä näin vahvasti? Todellakaan väheksymättä sitä tuskaa jota uhrin omaiset kokevat, ei kyllä edes pysty kuvitella..
Mutta Ihan vähän herää epäilys olisiko uhrin läheisissä jotain poliittista taustaa? Mutta mielestäni poliisin jo heti alkuun kertoma "todennäköisesti tekijä ei tuntenut uhria" kumoaa kyllä sen väitteen että olisi joku poliittinen syy teolle? Joten.. kunhan mietin, en usko.
Uskon että tekijä on random sekopää jolla vain mielisairas halu tappaa.
Simonkylän uhri oli mies kuulemma.
Itse uskon että tekijä on eri koska tekojen välillä on liian vähän aikaa.
Karo79
Harjunpää
Viestit: 319
Liittynyt: La Touko 08, 2021 8:15 am

Re: Nuoren postinjakajanaisen murha Vantaan Myyrmäessä 17.11.2022

Viesti Kirjoittaja Karo79 »

Jasonnn kirjoitti: Ti Joulu 06, 2022 7:28 pm
Karo79 kirjoitti: Ti Joulu 06, 2022 7:25 pm Itse olen aika vahvasti tällä hetkellä sitä mieltä että Simonkylän ja Myyrmäen tekijä on tasan yks ja sama henkilö jolla on ollu tarve tappaa. Tosiaan siitä ei ilmeisesti ole ollut kellään tietoa täällä oliko simonkylän uhri nainen? Jos on niin uskon vihan kohdistuneen naisiin tai sitten halunut tappaa naisen koska se todennäköisesti olisi helpompaa. Tarve ja suuri halu tappaa on ollut syy tekoon. Tekijän täytyy siis olla enemmän kuin hullu. Sairas psykopaatti.

No, ihan vähän minuakin alkoi ihmetyttää tuo, jos siis pitää paikkansa että jo nyt olisi uhrin tietoja poistettu jokapuolelta. Jos näin niin jotainhan tässä suojellaan isosti. Suojellaanko läheisiä näin vahvasti? Todellakaan väheksymättä sitä tuskaa jota uhrin omaiset kokevat, ei kyllä edes pysty kuvitella..
Mutta Ihan vähän herää epäilys olisiko uhrin läheisissä jotain poliittista taustaa? Mutta mielestäni poliisin jo heti alkuun kertoma "todennäköisesti tekijä ei tuntenut uhria" kumoaa kyllä sen väitteen että olisi joku poliittinen syy teolle? Joten.. kunhan mietin, en usko.
Uskon että tekijä on random sekopää jolla vain mielisairas halu tappaa.
Simonkylän uhri oli mies kuulemma.
Itse uskon että tekijä on eri koska tekojen välillä on liian vähän aikaa.
Aaa, kiitos tiedosta. Itse taas uskon juuri sen takia että on sama koska tekojen välillä niin vähän aikaa. Tekijä ei saanut tyydytystä koska uhri ei kuollut vaan lisäsi tappamisen vimmaa. Se täytyi tukahduttaa.
hamuelos
Nikke Knakkertton
Viestit: 160
Liittynyt: Ke Touko 27, 2020 1:11 pm

Re: 22-vuotias postinjakaja pahoin­pideltiin Vantaalla - kuoli sairaalassa, poliisi tutkii murhana

Viesti Kirjoittaja hamuelos »

Emppunen kirjoitti: Ti Joulu 06, 2022 7:25 pm
Hattivatti kirjoitti: To Marras 24, 2022 8:53 pm Voin kertoa että uhrin suku on kotoisin pohjoissuomesta ja vieläpä varsin läheltä tekijän sukunimeen viittaavaa paikkaa. Eivät kuitenkaan tunteneet toisiaan. Uhri kuoli syntymäpäivänään.
Muistelinkin että oon nähnyt täällä jonkun kirjoittaneen jotain uhrin suvusta ja nyt löysin tuon. Jos tuo väite pitää paikkansa, niin lienee turhaa etsiä ainakaan kuolinilmoitusta mistään Hesarista tms.
Tekijän sukunimeen viittaavaan paikkaan? Mut tekijähän on vapaana? Vai tarkoitetaanko tässä Rauniota? Jolloin joku rautavaara tms vois olla uhrin sukunimi
Lukittaudun kotiin
LeaSommer
Neuvoja-Jack
Viestit: 552
Liittynyt: Pe Syys 07, 2012 8:26 am

Re: 22-vuotias postinjakaja pahoin­pideltiin Vantaalla - kuoli sairaalassa, poliisi tutkii murhana

Viesti Kirjoittaja LeaSommer »

Emppunen kirjoitti: Ti Joulu 06, 2022 7:25 pm
Hattivatti kirjoitti: To Marras 24, 2022 8:53 pm Voin kertoa että uhrin suku on kotoisin pohjoissuomesta ja vieläpä varsin läheltä tekijän sukunimeen viittaavaa paikkaa. Eivät kuitenkaan tunteneet toisiaan. Uhri kuoli syntymäpäivänään.
Muistelinkin että oon nähnyt täällä jonkun kirjoittaneen jotain uhrin suvusta ja nyt löysin tuon. Jos tuo väite pitää paikkansa, niin lienee turhaa etsiä ainakaan kuolinilmoitusta mistään Hesarista tms.
Salla nyt ensimmäisenä tulisi mieleen paikkakuntana. Mitä tulee tuohon Hesarin kuolinilmoitukseen, niin minä täällä ensimmäisenä väläytin mahdollisuutta, että haluaisiko joku lähteä penkomaan kirkollisia ilmoituksia Helsingin seudulta. En tarkoittanut siis Hesarin kuolinilmoituksia. Yhtä kaikki, kummassakaan niitä ei näy (hesari/kirkko ja kaupunki -lehti), jos uhrilla on suuret sidokset jollekin toiselle paikkakunnalle ja esim. kirjat siellä. Mutta näillä tämänhetkisillä tiedoilla (jotka täyttä kuulopuhetta), täytyy ottaa huomioon että huhujen mukaan uhri olisi tehnyt jo opinnäytetyön eli valmistunut. Jos ikää on jo kuitenkin 24v (??), niin voisi jopa olettaa että on jopa kirjoilla siellä missä asuu (PK-seutu?) eikä enää vanhempien osoitteessa. Muutosta omaan kotiin voi hyvinkin olla jo 5 v tai enemmän.

Mitä tulee tuohon huhuun opinnäytetyöstä, niin minusta se herättää esiin mielenkiintoisen ajatuksen. Sehän tarkoittaa sitä, että uhri voisi olla jo oman alansa hommissa - josta herää kysymys, miksi jakaa postia? Okei, tarkoitus ei ole siis missään nimessä väheksyä postinjakajan työtä! Mutta jos henkilö opiskelee ja valmistuu, niin äkkiseltään voisi ajatella että hakeutuisi oman alansa työkokemusta kartuttamaan. Voisiko postinjakajan työ olla sellainen?
Dante69
Lauri Hanhivaara
Viestit: 125
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2018 12:00 pm

Re: Nuoren postinjakajanaisen murha Vantaan Myyrmäessä 17.11.2022

Viesti Kirjoittaja Dante69 »

Starbalia kirjoitti: ↑Uskoisin että tämä uhri on vaikutusvaltaisen perheen tytär, jonka nimen vuotaminen toisi mahdollisesti negatiivista haittaa. Tuli mieleen että näin ahkera tietojen poistaminen viittaisi myös siihen, että jostakin tämä on jo vuotanut ja nyt pelätään sen leviämistä?

Millos ne vaalit olikaan tulossa?

Tuossa muuten spekuloidaan vaaleilla. Voisko tämän naisen jompikumpi vanhemmista olla ehdokkaana vaaleissa, ja sen takia netistä kaikki pois.
Ja sitten jos näin on, niin olisko joku poliittinen juttu, elikkä ajateltu että saadaan nyt joku tietty pois noista kansanedustaja ehdokkaista, Vantaalta. Sekin mahdollista periaatteessa, että kohdistetaan jälkikasvuun väkivaltaa. Ja selittää myös miksi tosiaan media eikä mikään muukaan taho kerro nimeä. Eli nyt vaan kahtoon vantaalta olevia kansanedustaja ehdokkaita, jääkö joku pois jne. Spekulaatioita, mut tuli mieleen tuosta starbalian kirjoituksesta.
MissMaapl
Frank Drebin
Viestit: 396
Liittynyt: Pe Helmi 25, 2022 1:32 pm

Re: 22-vuotias postinjakaja pahoin­pideltiin Vantaalla - kuoli sairaalassa, poliisi tutkii murhana

Viesti Kirjoittaja MissMaapl »

Emppunen kirjoitti: Ti Joulu 06, 2022 7:25 pm
Hattivatti kirjoitti: To Marras 24, 2022 8:53 pm Voin kertoa että uhrin suku on kotoisin pohjoissuomesta ja vieläpä varsin läheltä tekijän sukunimeen viittaavaa paikkaa. Eivät kuitenkaan tunteneet toisiaan. Uhri kuoli syntymäpäivänään.
Muistelinkin että oon nähnyt täällä jonkun kirjoittaneen jotain uhrin suvusta ja nyt löysin tuon. Jos tuo väite pitää paikkansa, niin lienee turhaa etsiä ainakaan kuolinilmoitusta mistään Hesarista tms.
Sallasta? Sieltä löytyy Onkamo. Pohjoisessa on niitä lestadiolaisia aika lailla, kun sitä joku täällä spekuloi.
Jussi hki
Nikke Knakkertton
Viestit: 162
Liittynyt: Su Marras 27, 2022 7:58 pm

Re: Nuoren postinjakajanaisen murha Vantaan Myyrmäessä 17.11.2022

Viesti Kirjoittaja Jussi hki »

Jussi hki kirjoitti: Ma Joulu 05, 2022 1:15 am Täällä monet ovat varmasti eri mieltä kuin minä, joten minusta tuntuu, että minun täytyy vähän perustella kantaani.
Ajattelen, ensinnäkin, surevia omaisia, joiden kärsimykselle ei ole rajaa, varsinkaan jos kävisi niin, että tytön nimi muodostuisi samanlaiseksi käsitteeksi kuin esim "Kyllikki Saari", "Irmeli Björklund" tai "Eveliina Lappalainen": tyttöjä, joista jää suuren yleisön mielissä elämään vain heidän väkivaltaisen kuolemansa yksityiskohdat. Vaikka he olivat elämässään niin paljon enemmän. Jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Se ei vaan mielestäni ole reilua uhria kohtaan.

Lisäksi mielessäni on toinenkin syy, miksi tytön tietoja tai kuvia ei ehkä kannattaisi julkistaa. Nimittäin murhan motiiveista ei tunnu olevan tässä vaiheessa mitään hajua, mikä valitettavasti pistää ainakin meikäläisen mielikuvituksen lentämään. Mitä jos murhan motiivi onkin ollut seksuaalinen? Tämä on siis ihan spekulaatiota, mutta mitä jos on niin, että tekijä on saanut "kiksejä" naisen kehon reagoimisesta iskuihin, ja tämän ääntelystä? Jos niin sattuisi olemaan, olisi ikävää, jos ko pervo sadisti saisi tietoja tappamansa tytön elämästä, tai saisi käsiinsä tämän kuvia. Varmasti saisi niistä lisää mielihyvää. Ja sitä ei minun mielestäni pitäisi hänelle suoda (mikäli siis kyseessä olisi tämän sortin seksuaalimurhaaja).
Nyt mielikuvitus taas lentää: mitä jos murhaajalla oli kännykässä nauhoitustoiminto päällä tekoa tehdessä, ja nyt kuuntelee sitä uudestaan ja uudestaan....
^ Lainaan itseäni. Tuossa minun perusteluni sille miksi uhrin tietoja ei minun mielestäni pitäisi paljastaa.
Katso video, Securitaksen "järjestyksenvalvojat" kaatavat naisen professionaalisti https://i.ylilauta.org/de/8e/de8e325d19e27ed3.mp4

Ns. Kiinnipitovideo https://www.facebook.com/ylitalo.matti/ ... 131262748/
Emppunen
Alokas
Viestit: 9
Liittynyt: To Joulu 01, 2022 1:02 pm

Re: 22-vuotias postinjakaja pahoin­pideltiin Vantaalla - kuoli sairaalassa, poliisi tutkii murhana

Viesti Kirjoittaja Emppunen »

hamuelos kirjoitti: Ti Joulu 06, 2022 7:39 pm
Emppunen kirjoitti: Ti Joulu 06, 2022 7:25 pm
Hattivatti kirjoitti: To Marras 24, 2022 8:53 pm Voin kertoa että uhrin suku on kotoisin pohjoissuomesta ja vieläpä varsin läheltä tekijän sukunimeen viittaavaa paikkaa. Eivät kuitenkaan tunteneet toisiaan. Uhri kuoli syntymäpäivänään.
W x
Muistelinkin että oon nähnyt täällä jonkun kirjoittaneen jotain uhrin suvusta ja nyt löysin tuon. Jos tuo väite pitää paikkansa, niin lienee turhaa etsiä ainakaan kuolinilmoitusta mistään Hesarista tms.
Tekijän sukunimeen viittaavaan paikkaan? Mut tekijähän on vapaana? Vai tarkoitetaanko tässä Rauniota? Jolloin joku rautavaara tms vois olla uhrin sukunimi
Ei kun tossa tarkoitettiin sitä ihan ensimmäistä epäiltyä.
hamuelos
Nikke Knakkertton
Viestit: 160
Liittynyt: Ke Touko 27, 2020 1:11 pm

Re: 22-vuotias postinjakaja pahoin­pideltiin Vantaalla - kuoli sairaalassa, poliisi tutkii murhana

Viesti Kirjoittaja hamuelos »

Emppunen kirjoitti: Ti Joulu 06, 2022 7:49 pm
hamuelos kirjoitti: Ti Joulu 06, 2022 7:39 pm
Emppunen kirjoitti: Ti Joulu 06, 2022 7:25 pm
W x
Muistelinkin että oon nähnyt täällä jonkun kirjoittaneen jotain uhrin suvusta ja nyt löysin tuon. Jos tuo väite pitää paikkansa, niin lienee turhaa etsiä ainakaan kuolinilmoitusta mistään Hesarista tms.
Tekijän sukunimeen viittaavaan paikkaan? Mut tekijähän on vapaana? Vai tarkoitetaanko tässä Rauniota? Jolloin joku rautavaara tms vois olla uhrin sukunimi
Ei kun tossa tarkoitettiin sitä ihan ensimmäistä epäiltyä.
Eli Onkamo. Ja eikös Boswell ja joku toinenkin vihjannut että E.M nimikirjaimet.
Yritä tässä nyt Onkamon läheltä katsoa paikkaa joka alkaa ämmällä
Lukittaudun kotiin
Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Huhti 19, 2020 8:18 pm

Re: Nuoren postinjakajanaisen murha Vantaan Myyrmäessä 17.11.2022

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

Karo79 kirjoitti: Ti Joulu 06, 2022 7:31 pm
Jasonnn kirjoitti: Ti Joulu 06, 2022 7:28 pm
Karo79 kirjoitti: Ti Joulu 06, 2022 7:25 pm Itse olen aika vahvasti tällä hetkellä sitä mieltä että Simonkylän ja Myyrmäen tekijä on tasan yks ja sama henkilö jolla on ollu tarve tappaa. Tosiaan siitä ei ilmeisesti ole ollut kellään tietoa täällä oliko simonkylän uhri nainen? Jos on niin uskon vihan kohdistuneen naisiin tai sitten halunut tappaa naisen koska se todennäköisesti olisi helpompaa. Tarve ja suuri halu tappaa on ollut syy tekoon. Tekijän täytyy siis olla enemmän kuin hullu. Sairas psykopaatti.

No, ihan vähän minuakin alkoi ihmetyttää tuo, jos siis pitää paikkansa että jo nyt olisi uhrin tietoja poistettu jokapuolelta. Jos näin niin jotainhan tässä suojellaan isosti. Suojellaanko läheisiä näin vahvasti? Todellakaan väheksymättä sitä tuskaa jota uhrin omaiset kokevat, ei kyllä edes pysty kuvitella..
Mutta Ihan vähän herää epäilys olisiko uhrin läheisissä jotain poliittista taustaa? Mutta mielestäni poliisin jo heti alkuun kertoma "todennäköisesti tekijä ei tuntenut uhria" kumoaa kyllä sen väitteen että olisi joku poliittinen syy teolle? Joten.. kunhan mietin, en usko.
Uskon että tekijä on random sekopää jolla vain mielisairas halu tappaa.
Simonkylän uhri oli mies kuulemma.
Itse uskon että tekijä on eri koska tekojen välillä on liian vähän aikaa.
Aaa, kiitos tiedosta. Itse taas uskon juuri sen takia että on sama koska tekojen välillä niin vähän aikaa. Tekijä ei saanut tyydytystä koska uhri ei kuollut vaan lisäsi tappamisen vimmaa. Se täytyi tukahduttaa.
Ei olisi kovin loogista, että ensin käyttäisi puukkoa, mutta ei onnistu tappamaan ja sen jälkeen käyttäisi jotain astaloa ja onnistuu tappamaan. Mutta mistä näistä hörhöistä tietää.

Itsekin niillä linjoilla, että 2 eri hullua liikkeellä. Nuija, tai kivi lienee tekoväline tässä tapauksessa, kun verta ei ole ollut ympäriinsä. Vasaralla varmaan veri lentäisi pitkin poikin betoneita.
Vastaa Viestiin