Oliko McCanneja tarkoitus kuulla poliisin toimesta?mankeli kirjoitti:
Mitä luulette, onkohan sattumaa, että poliisien vihdoin tullessa
englantiin, ovat McCannit poissa maasta? Kukahan tämän on
aikatauluttanut näin?
Madeleinen tapaus ( ketju 2)
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
Tutkiskelija
- Jane Marple
cicero kirjoitti:voi olla myös että tanner oli alunperin porukasta se joka ei olisi halunnut valehdella mutta hänet "pakotettiin" siihen ja puhumalla omituisia juttuja jotka on melko helppo osoittaa valheiksi auttaa poliisia tällä tavalla...no en oikein usko tuohon itsekään vaan olen edelleen sitä mieltä että hän ei tiedä oikeasti mitä tapahtui ja yritti vain vakuuttaa "havainnoillaan" jo valmiiksi skeptistä poliisia siitä että kyseessä oli sieppaus, eli hän tunsi sympatiaa ystääpariskuntaa kohtaan ja luuli päästävänsä suustaan vain pienen valheen....ymmärtämättä kuinka isosta asiasta olikaan kyse. sitten hän on joutunut valehtelemaan koko ajan niin kauan kunnes tuli uusi tilaisuus mitätöidä koko juttu olematta muistamatta mitään.
no tästä voi ainakin päätellä että mitään lasta kantavaa miestä ei ollut ja tanner ilmeisesti pysyi koko illan tapaspöydän ääressä niinkuin henkilökunta on todistanut..ainoa nainen joka nousi pöydästä heidän mukaansa oli kate....
Hyvin päätelty. Alkuun epäilin Tannerin olleen jopa avustamassa McCanneja mutta ajan mittaan Tanner on osoittautunut naiviksi henkilöksi. Aivan hvin voi olla että Tannerin lapsellisuutta käytettiin hyväksi ja häntä painostettiin. Gerry varmasti ilahtui kun Tanner meni sanomaan että hänhän näkin hiippailijan, miehen ja siihen sitten keksittiin lapsikin miehen syliin.
BBC:n Panorama ohjelmasta sain Tannerista lapsellisen käsityksen. En millän voinut ymmärtää että hän suostui olemaan ohjelmassa mukana ja vakuuttelemaan että hän todeakin näki miehen joka kantoi lasta. Hän sanoi niin varman päälle nähneensä ja lisäsi ettei hän höpöjä ole nähnyt kuten jotkut väittävät.
Nyt kerrotaan Tannerin menettäneen muistinsa. Mutta ei Tannerilla ole muuta mahdollisuuttaa selvitä tästä kuin sanoa ettei muista. Taitaa McCannien ja Tannerin välit olla poikki.
Lähteenä herra Source?Tutkiskelija kirjoitti:
Nyt kerrotaan Tannerin menettäneen muistinsa.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
Tutkiskelija
- Jane Marple
Puhemies Mitchell ehti jo pahoitella yhteensattumaa. Hän oli jo kuullut kritiikkiä siitä että McCannit "pakenivat" Brysseliin. Mithcell sanoi että se oli vain sattuma että McCannien matka sattui samaan aikaan.mankeli kirjoitti: Mitä luulette, onkohan sattumaa, että poliisien vihdoin tullessa
englantiin, ovat McCannit poissa maasta? Kukahan tämän on
aikatauluttanut näin?
Itse en ole niinkään varma että se oli sattuma. Gerry tuon manifestin siellä Brysselissä on varmaan pannut alulle ja halusi satuttaa sen samalle viikolle kun Portugalin poliisit tulevat kuulustelemaan.
-
debbie
Minä en usko, että edes kova nousu- tai laskuhumala olisi tuon Tannerin muistamisen ja ei-muistamisen takana. Jotain hän salaa. Tai sitten on pätemisentarpeeseen mennyt kertomaan sellaista, mitä ei oikeasti ihan nähnyt. Tämä on siis spekulaatiota.
(off topic: Nuo alkoholimäärät ovat minusta järkyttäviä, pullo per naama on kyllä aikamoinen määrä alkoholia yhden illan osalle, jos sen lisäksi on pitkin päivää dokailtu. Ei tuossa mitään sivistynyttä ole, vaikka se siltä näyttääkin kun kyseessä on lääkäriseurue eikä jalkapallojoukkue.)
(off topic: Nuo alkoholimäärät ovat minusta järkyttäviä, pullo per naama on kyllä aikamoinen määrä alkoholia yhden illan osalle, jos sen lisäksi on pitkin päivää dokailtu. Ei tuossa mitään sivistynyttä ole, vaikka se siltä näyttääkin kun kyseessä on lääkäriseurue eikä jalkapallojoukkue.)
http://www.telegraph.co.uk/news/main.jh ... ddy110.xml
mccannit eivät mene takaisin ennen kun heidän arquido-statuksensa poistetaan. pelkäävätkö pidätystä?
mccannit eivät mene takaisin ennen kun heidän arquido-statuksensa poistetaan. pelkäävätkö pidätystä?
^ Jos minua syyttömänä epäiltäisiin jossain maassa rikoksesta, en varmaan menisi kyseiseen maahan, koska pelkäisin pidätystä.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Niinpä.
Voisi olla, että tällainen ''tavallinen pulliainen'' kuin minä, lähtisin hyvä uskoisuuttani paikan päälle takaisin, jos tietäisin olevani syytön. Mutta heillä on takanaan arvostettu lakimieskaarti, joka kyllä varmasti osaa antaa oikeanlaiset ohjeet.
Ei heitä ollut tarkoitus nyt kuulla, mutta uutisarvoltaa tuo MEPpi tapaaminen tietenkin voisi ennakkoon tuntua kiinnostavamalta kuin muutaman ''ei mccannin'' kuuleminen.
Eli luulen, että jos jotain yhteyttä aikatauluissa on, se liittyy enemmänkin lehtikirjoitteluun...
Tannerin 'muistamattomuus' on kyllä aika kummaa. Jos pitää paikkansa.
Hänhän kuitenkin on itse tv-kameroiden edessä kertonut kokomaailmalle 'näyistään'.
Noh, odotellaan vahvistuksia nyt tulleille uutimille ennen kuin nuolaistaan
Voisi olla, että tällainen ''tavallinen pulliainen'' kuin minä, lähtisin hyvä uskoisuuttani paikan päälle takaisin, jos tietäisin olevani syytön. Mutta heillä on takanaan arvostettu lakimieskaarti, joka kyllä varmasti osaa antaa oikeanlaiset ohjeet.
Ei heitä ollut tarkoitus nyt kuulla, mutta uutisarvoltaa tuo MEPpi tapaaminen tietenkin voisi ennakkoon tuntua kiinnostavamalta kuin muutaman ''ei mccannin'' kuuleminen.
Eli luulen, että jos jotain yhteyttä aikatauluissa on, se liittyy enemmänkin lehtikirjoitteluun...
Tannerin 'muistamattomuus' on kyllä aika kummaa. Jos pitää paikkansa.
Hänhän kuitenkin on itse tv-kameroiden edessä kertonut kokomaailmalle 'näyistään'.
Noh, odotellaan vahvistuksia nyt tulleille uutimille ennen kuin nuolaistaan
Nuotio & Äreät Tiput
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200804 ... 4_ul.shtml
Iltalehden uuden artikkelin mukaan Maddie olisi siis ollut todistettavasti elossa ainakin katoamista edeltävänä iltana. Mutta tämä artikkeli kuulostaa kyllä pahalta McCannien syyttömyyden kannalta...
Iltalehden uuden artikkelin mukaan Maddie olisi siis ollut todistettavasti elossa ainakin katoamista edeltävänä iltana. Mutta tämä artikkeli kuulostaa kyllä pahalta McCannien syyttömyyden kannalta...
One child suffering is one too much
-
MissHolmes
- Ben Matlock
http://uk.news.yahoo.com/fc/madeleine-mccann.html
Esim tämä linkki tukee kyllä ajatustani tuosta ''uutiskynnyksestä''.
Mutta voihan tuo aikataulutus olla ihan sattumaakin. Mutta sattuipa silti hyvin.
Ilman tuota Brysselin keikkaa lehdissä olisi varmaan ihan tyhjääkin tyhjempää uutisointi meneillään olevista kuulemisista.
Esim tämä linkki tukee kyllä ajatustani tuosta ''uutiskynnyksestä''.
Mutta voihan tuo aikataulutus olla ihan sattumaakin. Mutta sattuipa silti hyvin.
Ilman tuota Brysselin keikkaa lehdissä olisi varmaan ihan tyhjääkin tyhjempää uutisointi meneillään olevista kuulemisista.
Nuotio & Äreät Tiput
-
MissHolmes
- Ben Matlock
http://news.sky.com/skynews/article/0,, ... 72,00.html
Aika mielenkiintoista, jos aikuiset lähtee ulos ilman lapsia ja jättävät kellot ja puhelimet pois....
Hyvä selitys

Tähän Mittchellin sanomiseen en ole aikaisemmin törmännytkään.Mr Mitchell said: "On that night these seven people didn't have mobiles or watches.
"During the shock, panic and chaos details may have become muddled.
Aika mielenkiintoista, jos aikuiset lähtee ulos ilman lapsia ja jättävät kellot ja puhelimet pois....
Hyvä selitys
Nuotio & Äreät Tiput
[/quote]Tannerin 'muistamattomuus' on kyllä aika kummaa. Jos pitää paikkansa.
Hänhän kuitenkin on itse tv-kameroiden edessä kertonut kokomaailmalle 'näyistään'[quote]
tuo muistamattomuus oli uutisoitu 24 horas lehdessä eilen. En tiedä sen
todenperäisyydestä, mutta portugalilais toimittajat asuvat siis samassa hotellissa poliisien kanssa, ja itse voisin kuvitella että, eivät varmaan suoraan poliisit kerro lehdistölle mitä kukakin on sanonut, mutta jotain voivat vihjaista
.
http://www.24horasnewspaper.com/total.p ... 13&link=09
Tänään samainen lehti kirjoitti näin;
Carlos Tomas in Leicester
Published: 10 Apr 2008
Silence. Paulo Rebelo avoids the journalists. "I'm not saying anything", is the sentence that he seems to have memorized already.
Meeting. Paulo Rebelo's team will hold a meeting tomorrow with the prosecutor who directs the process, Magalhães e Menezes
Sinänsä ihan hyvä asia tämä hälytys systeemi, josta McCannit ovat nyt olleet Brysselissä puhumassa. Kaikki mistä on tulevaisuudessa hyötyä lapsikaappauksien ratkaisemiseksi on tietenkin hyväksi.
Tälläinen hälytysjärjestelmä auttaisi tiedon kulkua nopeasti maasta toiseen, ja yhdenmukaistaisi tapauksien selvittelyä.
Koska kaapattujen lasten määrät tulevat lisääntymään, monta tapausta on jo Madeleinen jälkeenkin ollut.
Hänhän kuitenkin on itse tv-kameroiden edessä kertonut kokomaailmalle 'näyistään'[quote]
tuo muistamattomuus oli uutisoitu 24 horas lehdessä eilen. En tiedä sen
todenperäisyydestä, mutta portugalilais toimittajat asuvat siis samassa hotellissa poliisien kanssa, ja itse voisin kuvitella että, eivät varmaan suoraan poliisit kerro lehdistölle mitä kukakin on sanonut, mutta jotain voivat vihjaista
http://www.24horasnewspaper.com/total.p ... 13&link=09
Tänään samainen lehti kirjoitti näin;
Carlos Tomas in Leicester
Published: 10 Apr 2008
Silence. Paulo Rebelo avoids the journalists. "I'm not saying anything", is the sentence that he seems to have memorized already.
Meeting. Paulo Rebelo's team will hold a meeting tomorrow with the prosecutor who directs the process, Magalhães e Menezes
Sinänsä ihan hyvä asia tämä hälytys systeemi, josta McCannit ovat nyt olleet Brysselissä puhumassa. Kaikki mistä on tulevaisuudessa hyötyä lapsikaappauksien ratkaisemiseksi on tietenkin hyväksi.
Tälläinen hälytysjärjestelmä auttaisi tiedon kulkua nopeasti maasta toiseen, ja yhdenmukaistaisi tapauksien selvittelyä.
Koska kaapattujen lasten määrät tulevat lisääntymään, monta tapausta on jo Madeleinen jälkeenkin ollut.
-
Harriet Makepeace
McCannit jättivät Maddyn itkemään hotellihuoneeseen
Portugalin poliisin julkisuuteen vuotaneiden kuulustelupöytäkirjojen mukaan vuosi sitten kadonneen brittitytön, Madeleine McCannin, 4, vanhemmat, jättivät tytön itkemään yksin hotellihuoneeseen hänen katoamistaan edeltäneenä iltana. Maddyn äiti, Kate McCann, myönsi asian poliisin kuulusteluissa.

Lähteet Iltalehti ja the Sun
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/ne ... 026680.ece
http://www.telegraph.co.uk/news/main.jhtml?
Ilman muuta tämä euroopanlaajuinn hälytysjärjestelmä on hyvä asia, valitettavasti tätä promotaan henkilöiden toimesta, joita virallisesti epäillään aika vakavastakin rikoksesta.
VIDEO McCannit Euroopan parlamentissä
http://www.telegraph.co.uk/portal/ttv/n ... 1496528354
Portugalin poliisin julkisuuteen vuotaneiden kuulustelupöytäkirjojen mukaan vuosi sitten kadonneen brittitytön, Madeleine McCannin, 4, vanhemmat, jättivät tytön itkemään yksin hotellihuoneeseen hänen katoamistaan edeltäneenä iltana. Maddyn äiti, Kate McCann, myönsi asian poliisin kuulusteluissa.

Lähteet Iltalehti ja the Sun
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/ne ... 026680.ece
http://www.telegraph.co.uk/news/main.jhtml?
Ilman muuta tämä euroopanlaajuinn hälytysjärjestelmä on hyvä asia, valitettavasti tätä promotaan henkilöiden toimesta, joita virallisesti epäillään aika vakavastakin rikoksesta.
VIDEO McCannit Euroopan parlamentissä
http://www.telegraph.co.uk/portal/ttv/n ... 1496528354
Mccannit ovat myöntäneet että kaikki mitä on vuodettu on ollut totta. nyt he eivät voi enää kieltää koska julkisuuteen on myös tuotu esiin millaisia tyyppejä tutkinnassa on ollut alusta asti mukana. esim. 5.toukokuuta asti tutkinnassa on ollut mukana scotland yardin oma suhteellisen korkea-arvoinen tutkija joka puhuu sekä englantia että portugalia. Toisin sanoen kaikki jutut käännösten väärin ymmärtämisistä ja muusta on ollut puhdasta bull shittiä. Mccanneja odotetaan viikon sisällä Portugaliin ja jos he eivät mene sillä saattaapi olla vakavat seuraukset huolimatta Mcannien asianajajista....Mccannit ovat tuohtuneita siitä että jutut ovat tulleet nyt julki...hävettää varmaan kun kaikki se valehtelu ja panettelu poliisia kohtaan on tullut esiin....en vieläkään ole ehtinyt lukea mr. sourcen blogia sillä materiaalia löytyy tällä hetkellä muutenkin...
Mikä tuntuu erittäin sydäntä särkevältä on että vanhemmat olivat jättäneet lapset ITKEMÄÄN huoneistoon eli lapset eivät ole edes nukkuneet kun he ovat poistuneet juhlimaan iltaa...vanhiman eli maddyn kritisoinnista huolimatta he tekivät sen uudestaan..katoamisiltana tosin ei huoneistosta enää kuulunut itkua....eikä hoitajaakaan ollut kutsuttu lapsia kaitsemaan...15 e/tunti...
jos minua epäiltäisiin lapseni katoamisesta tekisin kaikkeni jotta epäilyt hälvenisivät jo heti alkuun enkä lähtisi pakenemaan...jos kate on syytön mitä hän pelkää? Portugali on tasavertainen muiden euroopan unionin vatioiden kanssa mitä tulee poliisin työskentelyyn...mccanneja ei ole kohdeltu julmasti edes huonosti vaan päinvastoin, heillä ei ole mitään syytä syyttöminä olla palaamatta maahan. Missään ei ole sanottu että he ovat syyttömiä...eivätkä nämä uudet paljastukset juurikaan heidän uskottavuuttaan helpota...
Mikä tuntuu erittäin sydäntä särkevältä on että vanhemmat olivat jättäneet lapset ITKEMÄÄN huoneistoon eli lapset eivät ole edes nukkuneet kun he ovat poistuneet juhlimaan iltaa...vanhiman eli maddyn kritisoinnista huolimatta he tekivät sen uudestaan..katoamisiltana tosin ei huoneistosta enää kuulunut itkua....eikä hoitajaakaan ollut kutsuttu lapsia kaitsemaan...15 e/tunti...
jos minua epäiltäisiin lapseni katoamisesta tekisin kaikkeni jotta epäilyt hälvenisivät jo heti alkuun enkä lähtisi pakenemaan...jos kate on syytön mitä hän pelkää? Portugali on tasavertainen muiden euroopan unionin vatioiden kanssa mitä tulee poliisin työskentelyyn...mccanneja ei ole kohdeltu julmasti edes huonosti vaan päinvastoin, heillä ei ole mitään syytä syyttöminä olla palaamatta maahan. Missään ei ole sanottu että he ovat syyttömiä...eivätkä nämä uudet paljastukset juurikaan heidän uskottavuuttaan helpota...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"