Hells Angels MC (ketju 2)

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Avatar
Mind Over Matter
Martin Riggs
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Joulu 12, 2011 5:33 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Mind Over Matter »

veniard kirjoitti: La Touko 11, 2024 7:42 pm Hyvin todennäköisesti näitä Villen videoita tullaan jossain vaiheessa käsittelemään oikeudessa.Kunnian loukkauksia tai vastaavaa. Mutta jos hän löytää vatulointia tai suoranaista talousrikollisuutta, onko se tuomittavaa? Voiko kuka vaan tehdä tutkivaa journalismia ja siitä videon laittaa youtuben? Mielenkiinnolla odotetaan mitä tuleman pitää.
Käsittämätöntä, että nyt hutkitaan Vasaman videoita. Paljon tärkeämpää olisi oikeasti selvittää niissä esitettyjä väitteitä. Tämä pitäisi tehdä ja ilmoittaa julkisesti. Nythän Vasama pyritään nuijimaan julkisesti kuoliaaksi.

Todellakin odotan mihin toimenpiteisiin viranomaistaholta ryhdytään esim. esiin tulleiden poliisien, asianajajien tai mm. Konkurssiasiamiehen toimiston suhteen. Asianajaja, jonka moitittava menettely toistuvasti tuomioistuimessakin todettu, valitaan Verohallinnon esityksestä kerta toisensa jälkeen uuden konkurssipesän hoitoon. Maallikko ei voi ymmärtää.
El Pajarito
Frank Drebin
Viestit: 392
Liittynyt: Pe Tammi 26, 2018 1:58 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja El Pajarito »

^
Kyllä Villen väitteitä varmasti myös tutkitaan. Onko kunnianloukkaus vai oikeaa tietoa. Itse epäilen että on vähän molempia..
Carl Adenauer
Poliisikoira Rex
Viestit: 277
Liittynyt: Ke Huhti 05, 2023 5:44 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Carl Adenauer »

Tuli juuri katsottua täällä mainostettua Ville Vasamaa. Olen ilmeisesti niin tyhmä, että en tajunnut koko hänen "sarjansa" pointtia.
Mikä vitun Orimattilan kehräämö? Ketä noi kaikki nimet on, joita heittelee lonkalta ja syyttelee ei oikein mistään, samalla vihjaa kaikesta. Jankkaa kuka on Enkelien jäsen, kuulin että nimilistoja ollut aiemmin Park Sidesta?
Että tehnyt noita videoita kymmeniä? Aina auton ratissa istuen, esittäen väitteitä, joiden todisteet ovat hänen mielikuvituksensa tuotetta.
Mitä vitun "tutkimusta" hän tekee? Kuka maksaa bensat tuohon ajeluun, eli kenen palkkalistoilla? Menisi vittu töihin, vanha ukko!!!
Itse tulin siihen tulokseen, että ei ole ihan järjissään, koska eihän tuossa sekoilussa ole mitään järkeä. Kuseen tietysti itsensä saa, kun tietoisesti haluaa..,ei voi esittää mitä tahansa väitteitä vailla todisteita, kai toi päätyy rosikseen, kun syyttäjä saa tarpeekseen.
En ihmettelisi vaikka otettaisiin auto pois, laitettaisiin lepositeisiin ja pakkolääkitys.
Missä on rikokset joista puhuu? Ovat hänen sekavaakin sekavampaa "kaikkihan me tiedetään" juttua, ei vaan me kaikki tiedetä? Eikä varmasti tiedä koko Villekään, mutta eiköhän tuokin selviä.
Salainen_Tietolähde
Neuvoja-Jack
Viestit: 568
Liittynyt: To Tammi 30, 2020 1:52 pm
Paikkakunta: Salainen

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Salainen_Tietolähde »

Kyllähän Ville oli jo selvittänyt kuka järjesteli hasis tynnyreitä Hollannin päässä Suomeen. Itselle jäi tästä nauhoitteesta epäselväksi, että oliko kyse tästä Aarnion tynnyri casesta vai jostain toisesta...
El Pajarito
Frank Drebin
Viestit: 392
Liittynyt: Pe Tammi 26, 2018 1:58 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja El Pajarito »

Carl Adenauer kirjoitti: Pe Touko 17, 2024 10:27 am Tuli juuri katsottua täällä mainostettua Ville Vasamaa. Olen ilmeisesti niin tyhmä, että en tajunnut koko hänen "sarjansa" pointtia.
Mikä vitun Orimattilan kehräämö? Ketä noi kaikki nimet on, joita heittelee lonkalta ja syyttelee ei oikein mistään, samalla vihjaa kaikesta. Jankkaa kuka on Enkelien jäsen, kuulin että nimilistoja ollut aiemmin Park Sidesta?
Että tehnyt noita videoita kymmeniä? Aina auton ratissa istuen, esittäen väitteitä, joiden todisteet ovat hänen mielikuvituksensa tuotetta.
Mitä vitun "tutkimusta" hän tekee? Kuka maksaa bensat tuohon ajeluun, eli kenen palkkalistoilla? Menisi vittu töihin, vanha ukko!!!
Itse tulin siihen tulokseen, että ei ole ihan järjissään, koska eihän tuossa sekoilussa ole mitään järkeä. Kuseen tietysti itsensä saa, kun tietoisesti haluaa..,ei voi esittää mitä tahansa väitteitä vailla todisteita, kai toi päätyy rosikseen, kun syyttäjä saa tarpeekseen.
En ihmettelisi vaikka otettaisiin auto pois, laitettaisiin lepositeisiin ja pakkolääkitys.
Missä on rikokset joista puhuu? Ovat hänen sekavaakin sekavampaa "kaikkihan me tiedetään" juttua, ei vaan me kaikki tiedetä? Eikä varmasti tiedä koko Villekään, mutta eiköhän tuokin selviä.
Itse olen myös sitä laitaa, jotka ounastelee että ei ole Villellä kaikki ihan kondiksessa. Paljon mölyä, mutta onko se tyhjästä?
Salainen_Tietolähde
Neuvoja-Jack
Viestit: 568
Liittynyt: To Tammi 30, 2020 1:52 pm
Paikkakunta: Salainen

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Salainen_Tietolähde »

Itse olen myös sitä laitaa, jotka ounastelee että ei ole Villellä kaikki ihan kondiksessa. Paljon mölyä, mutta onko se tyhjästä?
[/quote]

Kanssa ihmetellyt, että kuuluuko tällainen toiminta kht-tilintarkastajan tai tilintarkastajan työnkuvaan.
En tosin ole perillä tilintarkistuslaista mutta hieman epäilen kyllä.
Liigo
Lauri Hanhivaara
Viestit: 126
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2015 9:30 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Liigo »

Aika paljon on yhtäläisyyksiä maaniseen vaiheeseen.
Jari Linna
Harjunpää
Viestit: 322
Liittynyt: Pe Syys 29, 2017 2:11 am

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Jari Linna »

Salainen_Tietolähde kirjoitti: Ma Touko 20, 2024 10:11 pm
Kanssa ihmetellyt, että kuuluuko tällainen toiminta kht-tilintarkastajan tai tilintarkastajan työnkuvaan.
En tosin ole perillä tilintarkistuslaista mutta hieman epäilen kyllä.
Häneltähän vei tilintarkastuslautakunta tuon
KHT-tilintarkastaja pätevyyden Helvetin Enkeleiden palkkalistoilla olevan asianajajan
tekemään kanteluun perustuen. Sen päätöksen jälkeen alkoi vasta tekemään YouTube videoita. Jos hyppää tässä vaiheessa mukaan katsomaan, niin on mahdoton päästä kärryille kokonaiskuvasta. Videoita näkyvillä kymmenen ja yhteensä mies on tehnyt niitä 57. Oli siellä ihan faktaakin paljon vaikka sekavampaan suuntaan tuntuu nyt jutut menevän. Oikeudenkäynnistä julkaisemat kuulustelut olivat myös mielenkiintoisia. Mm. Park Side Presidentti Vesa Repo oli niissä äänessä.

" Päätös tuli ja kirjaimet meni. Näin voisi kai sanoa.

Eli PRH:n Tilintarkastuslautakunta lähetti tänään minulle päätöksensä. Lautakunta lakkautti KHT- ja HT-hyväksymiseni. Pysyvästi ja välittömästi. Valitusmahdollisuus on, mutta en usko, että valitan päätöksestä. Olennaista on, etten koe tehneeni mitään väärin, vaan päinvastoin oikein, kun paljastin valtavan rikosvyyhdin, jossa on sekä nykyisiä että entisiä poliiseja mukana - rikollisjärjestö Hells Angelsin kanssa yhteistyötä tehden.

Pulinat pois, ja uudelle uralle. Tunnelmani ovat siinä mielessä haikeat, että pidin todella paljon työstäni erityistarkastajana. Oli kiehtovaa tutkia siinä roolissa, miten talousrikoksia oli toteutettu. Tavallinen vuositilintarkastus sen sijaan oli varsin tylsää minusta, enkä siihen koskaan oikein syttynyt.

Eipä tässä muuta kuin uutta matoa koukkuun. Elämässä asiat menevät niin, että kun yksi ovi sulkeutuu, niin ainakin pari-kolme uutta ovea avautuu. Eikä haittaa, vaikka kohdallani se olisi seuraavaksi vankilan metallinen ovi. Kokemus se olisi sekin.

Lainaan lopuksi Sonny Crockettin sanoja Miami Vice -sarjan viimeisessä jaksossa. Kun Rico Tubbs kysyy Sonnyltä jakson lopussa; ”Where are you heading next, Sonny?”. Sonny vastaa:

”I don”t know..somewhere further south, where the water is warmer, the drinks are colder and I don’t know the names of the players..”



Kirjoittaa Vasama tästä.

https://www.linkedin.com/posts/ville-va ... 61184-zzAA
Vastaa Viestiin