Jälkeenpäin kuulin yhteisiltä puolitutuilta, että vähän olivat ajatelleet tyypin olevan miehistä kiinnostunut, joten jotain poikkeavaa siinä oli vähän kaikkien mielestä, aavistukset vaan siitä että mitä, poikkesivat aikalailla toisistaan (jokainen saa minun mielestäni olla kiinnostunut ihan kenestä vaan, kunhan se on laillista).
Pedofiiliopettajat
Re: Pedofiiliopettajat
Juu, siksi laitoinkin, että en tutustunut ko. äänitteen sisältöön tarkemmin, koska hyvinhän noissa voi olla ihan täysi-ikäistä esiintyjää. Olisin itsekin tuossa iässä mennyt sujuvasti alaikäisestä, (itseasiassa yhden exän kaveri ihan tosissaan aikanaan tivasi kumppaniltani, että onhan varmasti katsonut paperit
, olin reilu 20- vuotias). Tämän opettajan kohdalla se oli nimenomaan kokonaisuus, joka häiritsi; nämä toistuvat pikkutyttöjen ulkonäön kommentoinnit ja sitten tietysti kaikenmoiset jutut tuolla K-18- puolella...
Jälkeenpäin kuulin yhteisiltä puolitutuilta, että vähän olivat ajatelleet tyypin olevan miehistä kiinnostunut, joten jotain poikkeavaa siinä oli vähän kaikkien mielestä, aavistukset vaan siitä että mitä, poikkesivat aikalailla toisistaan (jokainen saa minun mielestäni olla kiinnostunut ihan kenestä vaan, kunhan se on laillista).
Re: Pedofiiliopettajat
Koulussamme oli yksi poikamiesopettaja, joka osoitti jatkuvasti kiinnostusta nuoria tyttöjä kohtaan. Pedofiiliksi en häntä sanoisi, koska tytöt olivat jo teini-ikäisiä. Oli myös pari sellaista miesopettajaa, jotka olivat kiinnostuneita jostain yksittäisestä tytöstä ja saivat jonkinasteista vastakaikuakin. Se, että jotkut opettajat puhuivat kaksimielisiä juttuja, oli sinänsä tavallista, mutta emme ajatelleet että se olisi merkki seksuaalisesta kiinnostuksesta oppilaita kohtaan.
Täytyy sanoa, että koulussa olisi ollut paljon tylsempää ilman kaikkia naurettavia opettajia.
Täytyy sanoa, että koulussa olisi ollut paljon tylsempää ilman kaikkia naurettavia opettajia.