Julma raiskaus Lahdessa; uhrille elinikäiset vammat

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
surusuuri
Scooby-Doo

Re: Julma raiskaus Lahdessa; uhrille elinikäiset vammat

Viesti Kirjoittaja surusuuri »

Voisko nuo pettämisjutut jo lopettaa! Ei varmasti ole kyse pettämisestä. Uhrin puoliso ei ole uhria hyljännyt,mainitaan vielä näin hänetkin eilen. Kyllä Suomen laki on PERSEESTÄ!!! Mikään rahamäärä ei korvaa tätä mitä tuo kusipää on nuorelle naiselle tehnyt!!!!
teppo
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja teppo »

surusuuri kirjoitti: Kyllä Suomen laki on PERSEESTÄ!!!
Millainen lain tulisi mielestäsi olla?
Osku
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Osku »

Pahoittelen skeptisyyttäni, mutta jos itse en olisi vuoteen tavoittanut ystävääni, niin olisin kyllä jo aikoja sitten käynyt oven takana, en suinkaan odottanut näin kauaa et miksiköhän ei vastaa...
Olisikohan taas jokin trolli liikenteessä tai puhutaanko kummikaimanvanhannaapurinexästä ystävänä.

Itseäni kiinnostaa myös vammanlaajuus. Onko uhri kuitenkin tolkuissaan, pystyykö kommunikoimaan, pystyykö liikkumaan itse, hengittääkö itse vaiko koneen varassa, näkeekö, kuuleeko vai onko seurauksena tullut esim. vaikea epilepsia, jonka vuoksi tarvitsee henkilökohtaista avustajaa jne. Voiko tämä olla syy miksi ei korotettu 13 vuoteen.
Ulrike
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Ulrike »

surusuuri kirjoitti:Mitään muuta en enään kommentoi tänne asiasta!
Miksi et pidä lupaustasi?
aga
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja aga »

Osku kirjoitti:Pahoittelen skeptisyyttäni, mutta jos itse en olisi vuoteen tavoittanut ystävääni, niin olisin kyllä jo aikoja sitten käynyt oven takana, en suinkaan odottanut näin kauaa et miksiköhän ei vastaa...
Olisikohan taas jokin trolli liikenteessä tai puhutaanko kummikaimanvanhannaapurinexästä ystävänä.
Itsekin olen aika skeptinen, eiköhän nimimerkki kerro ja olen itseasiassa lukenutkin toiseen tapaukseen kyseisen nimimerkin kirjoittamia vastaavanlaisia viestejä. 15 minuutin julkisuus et cetera.
Muppe
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Muppe »

surusuuri kirjoitti:Voisko nuo pettämisjutut jo lopettaa! Ei varmasti ole kyse pettämisestä. Uhrin puoliso ei ole uhria hyljännyt,mainitaan vielä näin hänetkin eilen. Kyllä Suomen laki on PERSEESTÄ!!! Mikään rahamäärä ei korvaa tätä mitä tuo kusipää on nuorelle naiselle tehnyt!!!!
heitä tuo valehtelu pois,kun et sitä osaa vähääkään..

Oon yli vuoden ihmetellyt kun en ole saanut ystävääni kiinni,nyt se selvisi tänä iltana!!

ja
Kyllä oli avoliitossa,tunnen kummatkin(eli uhrin ja hänen puolison). Eikä varmasti ole kyse yhen illan jutusta!!!
edelleen
Usein olen heillä vieraillut ja he minun luonani

vuosi meni mietiskellessä,et ollut hänen miehenkään kans puheväleissä vuoteen,etkä kuullut mitään..oot kyllä mainio ystävä..oikein paras kaikista, kukaan vaan ei puhu sulle mitään..viestihistoriasi perusteella olet muissakin ketjuissa käynyt horisemassa omia keksintöjä..
Lopetti tietojen kirjoittelun kokonaan foorumille 13.3.2019.
Jäseninä suuri määrä idiootteja joilla ei ole foorumille mitään järkevää kirjoitettavaa tai tietoa asioista vaan ovat paikalla vain todistamassa ja vannomassa omaa tyhmyyttään.
Vastaa Viestiin