Itsensäpaljastajat?!
-
Tiukkameno
- Hetty Wainthropp
Re: Itsensäpaljastajat?!
No. Minulla ei ole kilpirauhashäiriötä. Kertoisitko mistä kaivoit minun henkilöllisuuden esiin?
-
Yöllinen kulkija
- Lauri Hanhivaara
Eikös teillä itsensäpaljastajilla juuri ole tapana paljastaa itsensä?Tiukkameno kirjoitti: Pe Maalis 04, 2022 9:13 pm Kertoisitko mistä kaivoit minun henkilöllisuuden esiin?
- CharlesBronson
- Jessica Fletcher
No tuolla se ainakin on:Tiukkameno kirjoitti: Pe Maalis 04, 2022 9:13 pm Kertoisitko mistä kaivoit minun henkilöllisuuden esiin?
http://arkivanhemmat.com
it's my car !
-
Yöllinen kulkija
- Lauri Hanhivaara
Et olisi antanut tuota tietoa. Onhan siellä Piikkisiankin CIA-kontaktit ja WTC-sisäpiiriläislista ja ufojen navigaatiopisteitä. Nyt aika moni yrittää rekkaa tunnuksen tuonne. Sikakoira etunenässä.CharlesBronson kirjoitti: Pe Maalis 04, 2022 9:23 pmNo tuolla se ainakin on:Tiukkameno kirjoitti: Pe Maalis 04, 2022 9:13 pm Kertoisitko mistä kaivoit minun henkilöllisuuden esiin?
http://arkivanhemmat.com
-
Tiukkameno
- Hetty Wainthropp
Ei vittu nyt oikeesti. En tiiä mitä siellä meikäläisestä on eikä oikeesti kiinnosta. Jos teillä dataa on niin sitte. Vitun räkyttäjät.
-
Yöllinen kulkija
- Lauri Hanhivaara
Kiinteistö-, rikos- ja ajoneuvorekistereistä kaikki tieto. Tuomiot, nimikirjaote mistä selviää mm. Ettei sinulla ole sotilasarvoa. Terveystietosi ja paljon kuvamateriaalia sinusta. Ei kuitenkaan niin laaja tietopankki, mitä Supolla on sinusta.Tiukkameno kirjoitti: Pe Maalis 04, 2022 9:42 pm Ei vittu nyt oikeesti. En tiiä mitä siellä meikäläisestä on eikä oikeesti kiinnosta. Jos teillä dataa on niin sitte. Vitun räkyttäjät.
-
Tiukkameno
- Hetty Wainthropp
Mites se meikän MB? . No, hyvä tietää tuokin.mitä minulla ei ole. Paljon muuten paskoin kalsareihinin toissa vuonna?
-
Yöllinen kulkija
- Lauri Hanhivaara
Tule tervakeuhko tähän ulos tupakoimaan, niin Charles Bronson kertoo sinulle.Tiukkameno kirjoitti: Pe Maalis 04, 2022 9:55 pm Mites se meikän MB? . No, hyvä tietää tuokin.mitä minulla ei ole. Paljon muuten paskoin kalsareihinin toissa vuonna?
-
Tiukkameno
- Hetty Wainthropp
Kerro osoite
-
Yöllinen kulkija
- Lauri Hanhivaara
Ota niitä euron lidlikaljoja mukaan, niin Charles Bronson voi potkia niitä karatepotkuilla pääsi päältä. Me ollaan urheilumiehiä, eikä tuollaisia säälittäviä läskejä.
- CharlesBronson
- Jessica Fletcher
Rauhotu hyvä mies.Tiukkameno kirjoitti: Pe Maalis 04, 2022 9:55 pm Mites se meikän MB? . No, hyvä tietää tuokin.mitä minulla ei ole. Paljon muuten paskoin kalsareihinin toissa vuonna?
Noi on kaikki julkista tietoa.
Ja ite oot Fasessa itteäs vasikoinu lisää.
it's my car !
-
Tiukkameno
- Hetty Wainthropp
No, te tunnette näköjään minut. Siirrytäänkö yksityisviesteihin tai soitellaan ihan puhelimella. Kerran tietoa on.
Vasikoinnista en tiedä muuta että maitoa ne juo että ihan turhaan yrität(te).
Vasikoinnista en tiedä muuta että maitoa ne juo että ihan turhaan yrität(te).
-
Tiukkameno
- Hetty Wainthropp
No, te oottekin varsinaisia snipereitä. Sarjalla kun ampuu joku osuu.
-
Yöllinen kulkija
- Lauri Hanhivaara
Kyllä. Vankitietojärjestelmässä sinulla on vaaleanpunainen värikoodi. Tiedät varmaan itsekin mistä se tiedustelutieto talojen sisältä on saatuja mitä se tarkoittaa?
-
Tiukkameno
- Hetty Wainthropp
Nyt vaikuttaa siltä että joku on mennyt nykimään vääriä naruja. Katotaan missä käsissä ne on, ne narut.