Eli nuorelle likalle on jotenkin normaalimpaa masinoida syyttömän eksän pahoinpitely vrt masinoida väkivaltaisen eksän pahoinpitely?Juujaa kirjoitti: Ke Maalis 18, 2020 10:33 pmOsin psykologian, osin lukemani kautta.Riki Sorsan veli kirjoitti: Ke Maalis 18, 2020 10:24 pmMiten päädyit tähän lopputulokseen? Vähän haisee incel tänne asti tuosta mutuilusta.Juujaa kirjoitti: Ke Maalis 18, 2020 10:18 pm
No tuskin on. Prinsessa tullut jätetyksi toisen eukon takia ja sitähän ei valkoroskan itsetunto kestänyt.
Ensin kuinka normaalia "tytölle" on masinoida tuollainen tapahtuma jos ihmistä hakataan rautaputkilla?
Toinen oli keskustelu asiasta. Hakatulla jäbällä uusi mimmi kierossa.
1+1 = Tuskinpa kovin tasapainoinen nuori likka tälläisen lähtee.
Keskustelu asiasta = Masinointi. En tiedä mitä psykologiaa oot lukenut mutta hatarilla mennään. Ja mä korostan että ei mitään hajua siitä mikä juttu kyseessä, jos on joku hullun x-akan turha kosto niin olen luonnollisesti uhrin puolella.
Mä oon huomannut että aika harvoin tuollaista tapahtumaketjua oikeassa elämässä kuitenkaan tapahtuu, asioille on yleensä joku syy olemassa jos tälläisiin lähdetään.