Oletko tehnyt jotakin mistä et ole hyötynyt?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Mietin tässä että mitä sellainen tekeminen sitten olisi, josta ei hyödy Mitään? Siis jos ei edes hyvää mieltä "saisi" saada hyödyksi. Pesin vessan? Se ei hyödyttänyt ketään ja siitä ei edes tullut hyvä mieli? :P

No ei vaan, viimeksi muuttaessani tein sellaisen isomman teon josta en hyötynyt taloudellisesti (pikemminkin sain takkiini), mutta sain hyvän mielen koska säästyin paljolta työltä ja sain ajallista hyötyä, niin ja sain vielä ohjata hyödyn sinne minne halusin.
Eli tosiaan muuttaessani pakkasin kaikki ylimääräiset kirjat, lehdet, lastentarvikkeet, lastenvaatteet (erittäin hyväkuntoisia merkkivaatteita) yms helposti myytävät tuotteet ja soitin haluamalleni yhdistykselle, että haluan tehdä lahjoituksen. Yhdistyksen porukka tuli hakemaan koko kuorman mun kotoa, myi koko kuorman kirpputorilla ja tietenkin sai pitää tuoton yhdistyksellä. Minusta se oli ihan jees.
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Annoin just kirjan eteenpäin Divarissa. Tunne on hyvä ja teko ei siis ole varsinaisesti otsikon tarkoittama.

Viime kesänä otin pultsarin puistosta, vein kämpilleni ja komensin suihkuun. Kevyt kesävaatetus heitettiin housuja lukuunottamatta roskiin ja annoin uudet vaatteet tilalle. Tarjosin vielä ruokaa ja olutta. Tuli kevyt Laupias samarialainen-olo! Tämäkään teko ei siis ollut otsikon tarkoittama, hyvän mielen lisäksi pääsin eroon käyttämättömistä vaatteistani. :) :) :)
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Joskus kännissä iskin naisen mutta ei stondannu, hyötyä ei tullut minulle (eipä kyllä naisellekkaan ).
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

Bombay kirjoitti:Joskus kännissä iskin naisen mutta ei stondannu, hyötyä ei tullut minulle (eipä kyllä naisellekkaan ).
ei tuollaista voi tapahtua :roll: no mikä se hyväteko oli tässä tapauksessa?
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

^Varmaan se hetki ennen h-hetkeä, kun nainen vielä luuli saavansa.
Tunsi sen punaisen minuutin ajan itsensä viehkoksi ja halutuksi. :lol:
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Tuollaisessa tilanteessa pitäisi kyllä ehdottomasti hoitaa nainen muilla keinoin :wink: Mutta tässä oli kuitenkin alunperin taka-ajatuksena myös oma hyötyminen, joten ei lasketa :D
Nerot hallitsevat kaaoksen
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

cicero kirjoitti:
Bombay kirjoitti:Joskus kännissä iskin naisen mutta ei stondannu, hyötyä ei tullut minulle (eipä kyllä naisellekkaan ).
ei tuollaista voi tapahtua :roll: no mikä se hyväteko oli tässä tapauksessa?
Sirpa kirjoitti:Olen väittänyt, että tämän päivän tunnussana on se, että ihmiset eivät tee mitään elleivät hyödy siitä. Oletko Sinä koskaan tehnyt mitään sellaista, mistä et periaatteessa ole hyötynyt? Miksi olet tehnyt?
Itseasiassa alkuperäisessä kysymyksessä ei perään kuulutettu "hyvää tekoa" vaan ylipäätänsä tekoa (=iskeminen). ;)

Ja ehkä minä nyt ihan tosissani ollut, eihän sitä nyt tämmöinen perusmurha.info nörtti ole nähnyt naista kun .jpg muodossa.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Bombay, k.o. teko on TODELLA hyödytön silloin, jos olisit sattunut olemaan niinsanotusti VIERAISSA, eikä stondaisi... :wink:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Vastaa Viestiin