Kirkkonummen Kolmoismurha-ketjun virkistyspäivät @ Sailor Mary, Kirkkonummi 24.8.2024

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Korpisoturi
Perry Mason

Re: Kirkkonummen Kolmoismurha-ketjun virkistyspäivät @ Sailor Mary, Kirkkonummi 24.8.2024

Viesti Kirjoittaja Korpisoturi »

JasseHames kirjoitti: Ma Elo 12, 2024 6:52 pm
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 12, 2024 6:37 pm
JasseHames kirjoitti: Ma Elo 12, 2024 6:36 pm Sukkanukke Ross Sullivanille tiedoksi, että jos otat muovikuula-aseen mukaan pubiin, niin poliisi pitää sitä ihan oikeasti lähtökohtaisesti aitona pyssynä ja saattaa ampua sinua. Toivottavasti siis esimerkiksi sivupersoona Korpisoturi on silloin ohjaksissa, niin käyttäytyminen ja toiminta muistuttaa hieman, mutta valitettavasti vain hieman, vähemmän epätervejärkistä ihmistä.
Sanoo Hassu-Jaana, joka ei uskalla tulla edes paikalle kohtaamaan kuulapyssyjä kantavia amishuumorimiehiä.
Jos aivan vakavissaan ollaan, niin mikään ei tietenkään ole estänyt tuota mielisairasta hankkimasta laitonta pyssyä, jolla se uhittelee hyvin matalalla kynnyksellä Turinabol-pärinöissään. Harkitse tarkkaan, lähdetkö tuon hullun kanssa kaljalle.
"Sukkanukke Ross Sullivanille tiedoksi, että jos otat muovikuula-aseen mukaan pubiin, niin poliisi pitää sitä ihan oikeasti lähtökohtaisesti aitona pyssynä ja saattaa ampua sinua."

:D :D :D

On kuin ala-asteikäisen kirjoittamaa.

Rossi: eikö tuo olisi hyvä allekirjoitus?

"Sitten kun kolme on kolme rofea ja polet tulee, niin pitää muistaa huutaa "oma pesä pelastettu!"
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
Quorthon
Adrian Monk

Re: Kirkkonummen Kolmoismurha-ketjun virkistyspäivät @ Sailor Mary, Kirkkonummi 24.8.2024

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

JasseHames kirjoitti: Ma Elo 12, 2024 6:36 pm Sukkanukke Ross Sullivanille tiedoksi, että jos otat muovikuula-aseen mukaan pubiin, niin poliisi pitää sitä ihan oikeasti lähtökohtaisesti aitona pyssynä ja saattaa ampua sinua. Toivottavasti siis esimerkiksi sivupersoona Korpisoturi on silloin ohjaksissa, niin käyttäytyminen ja toiminta muistuttaa hieman, mutta valitettavasti vain hieman, vähemmän epätervejärkistä ihmistä.
Sanoo Hassu-Jaana, joka ei uskalla tulla edes paikalle kohtaamaan kuulapyssyjä kantavia amishuumorimiehiä.
Jos aivan vakavissaan ollaan, niin mikään ei tietenkään ole estänyt tuota mielisairasta hankkimasta laitonta pyssyä, jolla se uhittelee hyvin matalalla kynnyksellä Turinabol-pärinöissään. Harkitse tarkkaan, lähdetkö tuon hullun kanssa kaljalle.
Siis se kyllä kimpoaa tosi helposti, mutta niin minäkin monesti, ja silti olen mitä sympaattisin kaljaseura. Sun pitäisi poistua useammin perunakellarista, että tajuaisit näitä elämän perusasioita. Pata kattilaa soimaa.
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Korpisoturi
Perry Mason

JasseHames kirjoitti: Ma Elo 12, 2024 6:55 pm
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 12, 2024 6:46 pm
Kosti kirjoitti: Ma Elo 12, 2024 6:39 pm

Sait taas viikonloppuna baarissa turpaasi niin että vieläkin pitää purkaa vitutusta minfossa perseilemällä. :lol:

Missä se mun estäminen muute viipyy, millä uhosit, vai sekottiko viikonlopun turpasauna kaaliasi normaalia enemmän?
Mä olen ihmetellyt sitäkin aikanaan, miksei kukaan täällä uskalla estää ketään? Liian hiljaista muuten? Itse estin Lexiä aikanaan, kunnes tajusin että se kirjoittaa 70% viesteistä. Meni liian vaikeaksi lukea.
Estolistallani on neljä nimimerkkiä, tosiasiassa enintään kolme oikeaa henkilöä. Kosti on yksi näistä nimimerkeistä, enkä kumoa sitä estoa koskaan.
Vittu sulla mitään listaa ole. En ole listallasi, vaikka jo heinäkuussa uhkailit.
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
Korpisoturi
Perry Mason

Quorthon kirjoitti: Ma Elo 12, 2024 7:09 pm

Siis se kyllä kimpoaa tosi helposti, mutta niin minäkin monesti, ja silti olen mitä sympaattisin kaljaseura. Sun pitäisi poistua useammin perunakellarista, että tajuaisit näitä elämän perusasioita. Pata kattilaa soimaa.
Mä kyllä vähän luulen, että se teidän kimpoaminen on pääosin humoristista. Ette vaikuta kovin vakaville tyypeille.

En mä ihan tarkkaan tiedä, mutta tuo Hassu-Jaana taitaa ottaa juttuja aika tosissaan ja vaikuttaa lapselliselta uuvatilta.
Quorthon
Adrian Monk

Korpisoturi kirjoitti: Ma Elo 12, 2024 7:10 pm
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 12, 2024 6:46 pm

Mä olen ihmetellyt sitäkin aikanaan, miksei kukaan täällä uskalla estää ketään? Liian hiljaista muuten? Itse estin Lexiä aikanaan, kunnes tajusin että se kirjoittaa 70% viesteistä. Meni liian vaikeaksi lukea.
Estolistallani on neljä nimimerkkiä, tosiasiassa enintään kolme oikeaa henkilöä. Kosti on yksi näistä nimimerkeistä, enkä kumoa sitä estoa koskaan.
Vittu sulla mitään listaa ole. En ole listallasi, vaikka jo heinäkuussa uhkailit.
Mulle on jäänyt sellainen mielikuva, että kukaan täällä ei ole estänyt ketään, paitsi minä Lexin ehkä pariksi viikoksi vuonna 2022.

:mrgreen:

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Kosti
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Kosti »

Quorthon kirjoitti: Ma Elo 12, 2024 7:13 pm
Korpisoturi kirjoitti: Ma Elo 12, 2024 7:10 pm

Mulle on jäänyt sellainen mielikuva, että kukaan täällä ei ole estänyt ketään, paitsi minä Lexin ehkä pariksi viikoksi vuonna 2022.

:mrgreen:
Huutista!

Kauhun tasapaino. Vittu kukaa uskalla estää ketää, ku tiiä minkälaista paskaa ne sit seläntakana heittelee päin naamaa. :o
Eih bennek, eih blavek
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:21 pm
Ja bannejahan ei enää tule, koska olemme lautamiehissä.
Korpisoturi
Perry Mason

Minä ja qurttu mukana! Kosti ilmeisesti myös. Jos Kosti tuut, niin lupaan laulaa saksaksi yhden kappaleen jossain Kirkkonummen paikallisessa.

Toivottavasti myös Rossi, MEG ja spaideri pääsee paikalle.
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Korpisoturi kirjoitti: Ma Elo 12, 2024 7:31 pm Minä ja qurttu mukana! Kosti ilmeisesti myös. Jos Kosti tuut, niin lupaan laulaa saksaksi yhden kappaleen jossain Kirkkonummen paikallisessa.

Ei helevetti mä nauroin tälle:

""Sitten kun kolme on kolme rofea ja polet tulee, niin pitää muistaa huutaa "oma pesä pelastettu!"

Ehkä Hassu-Jaana voi tulla pillimehulle? Höböhöböukkeli (aka Keittomestari, aka Blexi) voi tulla saivartelemaan ja pätemään äitinsä kanssa.
Mitä te dorkat dorkailette?
Quorthon
Adrian Monk

Sinne vaan, vietetään hauska ilta! Siinä olisi sekin hyöty, että foorumilla tulee vaikeammin itkupotkuraivareita, jos tuntee ihmistä edes kasvotusten vähän. Tai näin uskoisin.

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Korpisoturi
Perry Mason

Ross Sullivan kirjoitti: Ma Elo 12, 2024 8:00 pm
Korpisoturi kirjoitti: Ma Elo 12, 2024 7:31 pm Minä ja qurttu mukana! Kosti ilmeisesti myös. Jos Kosti tuut, niin lupaan laulaa saksaksi yhden kappaleen jossain Kirkkonummen paikallisessa.

Ei helevetti mä nauroin tälle:

""Sitten kun kolme on kolme rofea ja polet tulee, niin pitää muistaa huutaa "oma pesä pelastettu!"

Ehkä Hassu-Jaana voi tulla pillimehulle? Höböhöböukkeli (aka Keittomestari, aka Blexi) voi tulla saivartelemaan ja pätemään äitinsä kanssa.
Sähän voit pokaa Blexin äidin ja vetää sitä kakkoseen siellä Sailorin vessassa? Siis ei kuulapyssyllä vaan meisselillä.

Eikö siinä ole tarpeeksi houkutinta?
Kosti
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Kosti »

Ainakin tähtäimessä on, katsotaan kuinka aikataulujen kanssa käypi. Kivahan se teidät kaikki olis nähdä.
Mikäli pääsen paikalle, lupaan olla kunnolla, korkeintaan kaikella ystävyydellä pottuilen lievästi, varsinki jossei provosoida.
Korpiksen laulua tahtosinki kuulla, voitas vetää duettona Horst Vessel, jos tällaselta ex-fasistilta vielä lähtee. :o
Eih bennek, eih blavek
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:21 pm
Ja bannejahan ei enää tule, koska olemme lautamiehissä.
JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

Quorthon kirjoitti: Ma Elo 12, 2024 8:17 pm Sinne vaan, vietetään hauska ilta! Siinä olisi sekin hyöty, että foorumilla tulee vaikeammin itkupotkuraivareita, jos tuntee ihmistä edes kasvotusten vähän. Tai näin uskoisin.
Älä unohda, että sukkanukke saa etukäteen jostakin selville Kanta-kirjauksistasi ja myös niistä käynneistä, jotka ovat jääneet jostakin syystä kirjaamatta.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Quorthon
Adrian Monk

JasseHames kirjoitti: Ma Elo 12, 2024 11:50 pm
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 12, 2024 8:17 pm Sinne vaan, vietetään hauska ilta! Siinä olisi sekin hyöty, että foorumilla tulee vaikeammin itkupotkuraivareita, jos tuntee ihmistä edes kasvotusten vähän. Tai näin uskoisin.
Älä unohda, että sukkanukke saa etukäteen jostakin selville Kanta-kirjauksistasi ja myös niistä käynneistä, jotka ovat jääneet jostakin syystä kirjaamatta.
En mä ole käynyt koskaan lääkärissä. Ei mun kannasta pitäis löytyä kuin koronarokotteet. Tai näkyykö nekään siellä enää, kun "buumi" on jo ohi. :lol:

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Korpisoturi
Perry Mason

Sehän on hyvä, jos saa selville. Riittää juteltavaa siinä Kirkkonummi-tarinoinnin ohessa.

Paljon sulla on ruutuaika päivässä ennen kuin äiti tulee viemään laitteet pois?
JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

Quorthon kirjoitti: Ti Elo 13, 2024 7:50 am
En mä ole käynyt koskaan lääkärissä. Ei mun kannasta pitäis löytyä kuin koronarokotteet. Tai näkyykö nekään siellä enää, kun "buumi" on jo ohi. :lol:
Kantaan on rokotteille tullut tässä parin vuoden sisällä oma osionsa. Katso vaikka itse kirjautumalla (onnistuu mm. pankkitunnuksilla) sinne: Terveystiedot -> Rokotukset.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Vastaa Viestiin