Jep, Larha sekoili tunnustuksissaan. Kertoi siis yksityiskohtaisesti nimenomaan tuon Kemijärven tapauksen, mutta sekoili paikkakunnassa ja vuodessa. Ja itse ihmettelin myös tuota, että miksi on niin outoa, että ajokortiton liikkuu toiselle paikkakunnalleMasteri kirjoitti: Ma Elo 18, 2025 6:24 pmJarmomurha kirjoitti: Su Elo 17, 2025 8:40 pm Mitä helvettiä?
Siis kerrankin oikeasti kiinnostava tapaus, josta ainakin itse halusin heti etsiä lisätietoa, jota muuten oli aika heikosti saatavilla.
Kiinnostaisi mm tietää kuka enon nro 2 surmasta oli syytettynä, ja miksi omaiset uskoivat hänellä olevan jotain tekemistä/tietoa enon nro 1 surmasta.
Ja täällä porukka keskittyy Nikoon henkilönä ennemmin, kuin itse keissiin. Eihän Niko edes liity tähän mitenkään muutoin kuin että kiitos hänen, tämmöinen tapaus tuli meidänkin tietoon.
Keskittykää olennaiseen! Jos Niko ei teitä kiinnosta, niin sitä suuremmalla syyllä en ymmärrä, miksi hänestä edes alustusta kummemmin tarvitsee keskustella.![]()
Eikö Larha horissut ampuneensa parin Seinäjoella, joka on melko kaukana Kemijärveltä? Miten ajokortiton Saarisen eno sitten pääsi Uudestakaupungista Kemijärvelle? Olisikohan tullut julkisilla? Hän oli pohjoisesta kotoisin.
Larhaa enemmän itseäni kiinnostaa, että miksi eno nro 2 kuvitteli Kalannista kotoisin olevan miehen olleen jotenkin osallinen veljensä ja tämän ex-tyttöystävän surmaan.