Malmi, Helsinki 1.2.2026 / Lipuntarkastajat painoivat pojan minuuteiksi maahan

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Rescuer
Horatio Caine

Re: Malmi, Helsinki 1.2.2026 / Lipuntarkastajat painoivat pojan minuuteiksi maahan

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Kalapaliikki kirjoitti: La Helmi 07, 2026 9:14 pm Olen ymmärtänyt, että teille vasurihörhöille se väkivalta on aina ehdoton ei.
Olet ymmärtänyt täysin väärin. Heidän mielestään väkivalta on oikein ja perusteltua silloin kun se kohdistuu järjestäytynyttä yhteiskuntaan tai heidän kanssaan eri mieltä oleviin (="natseihin").
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Sirlokki
Alokas

Re: Malmi, Helsinki 1.2.2026 / Lipuntarkastajat painoivat pojan minuuteiksi maahan

Viesti Kirjoittaja Sirlokki »

Kumisilmä kirjoitti: La Helmi 07, 2026 6:34 pm kusipää mulkut eliitin rahakirstujen kuolaavat vartijat joo sulla ei oo lippua hakataan.
jokainen vartija kyttä semikyttä ja tarkastaja pitäis piestä joka vitun päivä kunnes se väkivaltaisuus loppuu.
ei tulis mieleenikään ostaa lippua miks vitussa ostaisin mulla on ja tulee aina olemaan ilmainen joukkoliikenne ja se ihan ok.
Väkivallan vastustaja fantasioi väkivallasta....
Minä tuossa yksi päivä astuin junasta ulos ja lipuntarkastajat astuivat sisään.
Heidän perässä tuli nuoria miehiä murretta puhuen, jotka välittömästi tarkastajat huomattuaan alkoivat kovaan ääneen mesoamaan, että "heillä ei ole mitään lippua, ja minkäs sille teette vitun smurffit".
Pitäisikö heille sitten vaan näyttää ystävällisesti istumapaikat ja toivottaa hyvää junamatkaa.
Onhan se nyt ennenkuulumatonta että vaaditaan matkalippuja julkisilla matkustettaessa.
Slaikka
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Slaikka »

Aikas pettynyt videoon tapahtumasta. Olisivat edes pamputtaneet pikku mutiaista.
Paikalla
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Cadi John kirjoitti: Su Helmi 08, 2026 7:30 am
Kumisilmä kirjoitti: La Helmi 07, 2026 6:34 pm
ei tulis mieleenikään ostaa lippua miks vitussa ostaisin mulla on ja tulee aina olemaan ilmainen joukkoliikenne ja se ihan ok.
Ei muakaan huvittaisi maksaa verorahoista kaikkien pummien tukia. Jokainen pärjäilköön omillaan.
Juuri näin ja runtua neekereille.
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
oh my
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja oh my »

Hyvä kun tulee huutia.Mun sympatiat on kyllä vartijoiden puolella ja myös esim bussikuskien, jotka joutuvat joka päivä vittuilun kohteiksi ja porukka yrittää matkustaa ilmaiseksi. Nykyisin nuo elämänkoululaiset on sitä mieltä,että heillä on oikeus....ilman velvollisuutta.
KumiJalkine
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja KumiJalkine »

oh my kirjoitti: Su Helmi 08, 2026 12:08 pm Hyvä kun tulee huutia.Mun sympatiat on kyllä vartijoiden puolella ja myös esim bussikuskien, jotka joutuvat joka päivä vittuilun kohteiksi ja porukka yrittää matkustaa ilmaiseksi. Nykyisin nuo elämänkoululaiset on sitä mieltä,että heillä on oikeus....ilman velvollisuutta.
Väkivalta synnyttää lisää väkivaltaa. Mutta eihän väkivaltaiset juntit tutkimuksia usko, meillä on aina näin.. ihonväriin katsomatta.
Paikalla
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Sirlokki kirjoitti: Su Helmi 08, 2026 10:40 am Väkivallan vastustaja fantasioi väkivallasta....
Perus Kumisilmää/Lakua...
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
oh my
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja oh my »

Mä en tuohon kumijalan väitteeseen usko ihan 100%.
Itse tosin omaan sellaisen luonteen, ettei tartte esim tunkeutua mun kotiin tms , koska silloin heiluu joku muu kuin täti Moonikan hattu:)
Oletko sitä mieltä, että kaikkien vaan kuuluisi kääntää se toinenkin poski noille, jotka rötöstelee tuolla? Ja silläkö se väkivalta loppuisi?
On olemassa säännöt, lait ja niitä keskimäärin noudatetaan, toiset vaan katsoo olevansa niiden yläpuolella ja se oikeusko heille pitäisi suoda? Kun on olemassa älyltään vajavaisia tms tyyppejä, joihin parhaiten tehoaisi kunnon turpasauna heti alkuunsa, niin se vain on.Joten hyvä kun joku näyttää,ettei aina kannata aukoa päätään.
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

No, etpä taatusti ainoa joka osta lippua never. Arvaanpa silti defaulttina että tuskinpa alat rettelöimäänkään kun tiedät mitä seuraa. Melko tulsaa viettää aikaansa kyttiksen budussa. 8)

Eihän ne niitä tarkkarimaksuja sulta ikinä pääse muutenkaan perimään. :D
X X X X X
Kräki
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Kräki »

Tämä lakuhan on synnynnäinen luuseri jo monessa polvessa. Miten joku voi edes siittää moista jätettä.
Onneksi jälkikasvua ei enää tosta tuhkamunasta tule.
Puheenjohtaja
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Puheenjohtaja »

Slaikka kirjoitti: Su Helmi 08, 2026 10:50 am Aikas pettynyt videoon tapahtumasta. Olisivat edes pamputtaneet pikku mutiaista.
Miksipä et itse menisi pamputtamaan?
aumari
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja aumari »

Kuten siinä Poliisit 24/7 -ohjelmassa poliisisetä sanoo, niin mm. lipuntarkastajat toimivat virkavastuulla, joten temppuilijat syyllistyvät virkavallan vastustamiseen. Niin että ei ne tarkastajatkaan huvikseen käy kiinni.
Slaikka
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Slaikka »

Puheenjohtaja kirjoitti: Su Helmi 08, 2026 11:49 pm
Slaikka kirjoitti: Su Helmi 08, 2026 10:50 am Aikas pettynyt videoon tapahtumasta. Olisivat edes pamputtaneet pikku mutiaista.
Miksipä et itse menisi pamputtamaan?
En likaa käsiäni alempirotuisiin.
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Su Helmi 08, 2026 9:08 pm
No, etpä taatusti ainoa joka osta lippua never. Arvaanpa silti defaulttina että tuskinpa alat rettelöimäänkään kun tiedät mitä seuraa. Melko tulsaa viettää aikaansa kyttiksen budussa. 8)

Eihän ne niitä tarkkarimaksuja sulta ikinä pääse muutenkaan perimään. :D
En nyt ole aivan varma oliko tuo "tuskinpa alat rettelöimäänkään" tarkoitettu sarkasmiksi, sitä se kylläkin voisi olla koska tuo Kumisilmä taitaa kyllä olla juuri se henkilö joka alkaa rettelöimään aina jos poliisi tai kuka tahansa virkamies hänelle jotain sanoo, varsinkin jos asia liittyy jotenkin lakiin tai määräysten noudattamiseen.
Paikalla
McPanty
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja McPanty »

Taas on pahapaha sortovalta painanut täysin syyttömän ihmisen maahan jopa MINUUTEIKSI.
Onkohan hän muistanut ilmaista näille väkivaltaisille hulluille tämän toimenpiteen aikana, että hän ei pysty hengittämään?
Vastaa Viestiin