Verinuoli

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Amandalooni
Martin Beck

Re: Verinuoli

Viesti Kirjoittaja Amandalooni »

Hurjimus kirjoitti: La Loka 10, 2026 3:21 pm
Amandalooni kirjoitti: La Loka 10, 2026 2:22 pm
Kitinen kirjoitti: La Loka 10, 2026 1:06 pm

Ei kovin yllättävää, että taas joku muu sai bannit kuin se kenen pitäisi.
Kyl se toinenkin sai, mut Verinuolen ei kyl ois kuulunut saada 😥
Oletko itse Verinuoli, vai sen varjo.
Osallistumisesi tässä ja muuallakin kyllä panee enemmän, kuin epäilyttämään. Sattumalta yli 200 viestiä Rasmus ketjussa 🤔
Tä? Mitä vitun sattumaa, et oon ollut Rasmus Takaluoman ketjussa? Ihan tarkoituksella olin, tai no, sattumaa, et saman ikäinen ku mun poika. Mulla on joo ollut työuupumusta ja adhd, ei se silti tarkoita, et oisin jakomielitautinen sivupersoonien luoja. Mikä sun selitys on noille sun aivopieruille ja olettamuksille?
Hurjimus
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Hurjimus »

Enpä tiedä sattumasta Rasmus ketjussa Verinuoli yli 500 kirjoitusta, kolmannes kaikista.
Sinä yli 200, yli puolet kaikista.
Kyllä tuossa jo varjostuksen maku on, molemmilla yksi ja sama kiinnostuksen aihe ja nyt ilmaannuit tähän.🤔
ristweiler
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja ristweiler »

Olin tuossa useamman kuukauden pois täältä, enkä nyt muutenkaan mikään aktiivi ole koskaan ollut.

Nyt kun on ollut aikaa taas enemmän, olen kauhukseni todennut, kuinka alas Minfon taso on mennyt. Jotenkin kummasti muutama nimimerkki pääsee teurastamaan keskustelun omien mielipiteidensä tyrkyttämisellä ja mikä vielä tylympää, muiden nimimerkkien halveksimisella ja ihan tosiaan suoralla kiusaamisella.

Jos nyt joku näistä muutamista sattuu minua lainaamaan ja jotain kirjoituksiini töräyttämään, luen surutta ohi, enkä vastaa mihinkään mitään. Ilmapiirin se kuitenkin tekee melkoisen ikäväksi. Vapaa keskustelu alkaa olla kuollut, kun tietyt tyypit trollaavat vain omaa totuuttaan ja vähättelevät muiden ajatuksia.

Ketjut menevät ihmeelliseksi puuroksi, ja jatkuva jankkaaminen on vallalla. Jollei mitään muuta keksitä, haetaan toisten kirjoituksia ja irrotellaan niitä asiayhteydestä, jotta ne saadaan näyttämään mahdollisimman sekopäisiltä.

Menkää nyt oikeasti itseenne. Jos jollain on eri teoria, miten se on keneltäkään pois? Keskustelua ei voi syntyä, jos kaikki keskittyvät siihen, että saisivat pakotettua muut omalle kannalleen tai hiljaisiksi. Meistä kukaan ei tiedä, mikä tilanne missäkin tapauksessa on, tai mitä on tapahtunut. Se selviää joskus, tai jää selviämättä. Täällä on kai tarkoitus harrastaa spekulatiivista keskustelua, eikä suinkaan hiljentää ketjua, koska itse kuvittelee olevansa oikeassa.

Verinuolta vastaan mulla ei ole mitään, muistan hänet jo Rasmuksen ajalta. Aina en ole samaa mieltä, mutta ihan jees tyyppi. Samoin Amandalooni. Mihin lieneekään hävinneet muut sen ajan tuottoisimmat nikit, ovatko vaan yksinkertaisesti saaneet tarpeekseen. En ihmettelisi.
Vastaa Viestiin