Kyllä, olen samaa mieltä, mutta minä esiintyy myös, ja mitä se sitten on, sitä voi miettiä.Mike Manner kirjoitti:Tuo ei ole ylivertaisuutta, vaan pelkkä itsekeskeisyyttä.matkaaja kirjoitti:Pelkkä minä minä minä...yksin.., ei riitä.
Voisin väittää, että käsitteet eivät ole kovinkaan liki toisiaan.
Toisten ylivertaisuus toisiin nähden
Re: Toisten ylivertaisuus toisiin nähden
Kun valtionjohdossa esiintyy ylivertaisuutta, se tyrmistyttää, kun jokainen 'ylivertainen' johtaja on kuitenkin toisten kautta siellä 'johtamassa'. Ehkä tätä. Hyvä veli-järjestelmän kautta 'ylivertainen johtaja' vasta onkin ihmeteltävä.Mäsä-Masa kirjoitti:Minä olen käsittänyt niin, että eräät toiset ovat niin olevinaan parempia ja fiksumpia kuin loput toiset niin internetin keskustelufoorumeissa kuin valtionjohdossakin. Sitäkö nimimerkki Matkaaja tarkoittaa?
Foorumeilla kirjoitellaan paljon, ja kuka voi oikeastaan sanoa, että 'sinä et nyt kirjoita oikein'.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Joo...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Jokainen on jossakin asiassa ylivertainen toisiin verraten. Jos tuntee hyvin ison joukon ihmisiä ja näkee asioiden vivahteet, tuo seikka suorastaan hyokkää silmille. Se on hämmästyttävää. Jokainen on jossakin asiassa ylivertainen toisiin verraten, ita vero. Se asia missä on ylivertainen, voi olla mitä vain, mutta lahjoja meillä kaikilla riittää. On eri asia käyttääkö henkilö mihinkään näitä etujaan. Moni ei käytä. 
Nothing is quite what it seems
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Tässä on todellista toisten ylivertaisuutta toisiin nähden
Millähän nämä ääri islamistit (ja vaikka kristitytkin samaan hintaan) sais ammuttua maata kiertävälle radalle...kainuunsanomat.fi
Päivitetty 8.5. 10:09, julkaistu 8.5. 10:06
Taleban uhkaa Naton uutta pääsihteeriä
Sotilasliitto Nato järjestää järeän henkivartioinnin uudelle pääsihteerilleen Anders Fogh Rasmussenille. Syynä on Taleban-ääriliikkeen sodanjulistus tulevaa pääsihteeriä vastaan, kertoi tanskalainen Berlingske Tidende -lehti perjantaina.
Uhkauksen taustalla ovat Tanskassa aikanaan julkaistut profeetta Muhammadin pilakuvat, jotka suututtivat muslimimaailmaa laajasti. Uhkaus ilmestyi liikkeen verkkosivuille pari viikkoa sitten.
Fogh Rasmussen aloittaa työnsä Naton pääsihteerinä elokuussa. Hän on kertonut suhtautuvansa uhkaukseen rauhallisesti, koska Nato-tehtävässä häntä suojellaan tiukemmin kuin Tanskassa.
Pilakuvakiista ei ole unohtunut muslimeilta. Piirrokset julkaisseen Jyllands Posten -lehden kulttuuritoimituksen päällikkö sai vihat niskaansa osallistuessaan sanavapauden vuosipäivän tilaisuuteen Qatarissa viime viikolla. Tilaisuuden järjestänyt al-Watan-lehti risti hänet "Tanskan saatanaksi" pääkirjoituksessaan.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Tottahan esim poliitikot on yleensä ylivertaisia asiassa,ku asiassa.Hassua vaan in se,miksi maailma vaa makaa,niinkuin makaa nyt,elikkä huonosti mielestäni!Maybrick kirjoitti:Jokainen on jossakin asiassa ylivertainen toisiin verraten. Jos tuntee hyvin ison joukon ihmisiä ja näkee asioiden vivahteet, tuo seikka suorastaan hyokkää silmille. Se on hämmästyttävää. Jokainen on jossakin asiassa ylivertainen toisiin verraten, ita vero. Se asia missä on ylivertainen, voi olla mitä vain, mutta lahjoja meillä kaikilla riittää. On eri asia käyttääkö henkilö mihinkään näitä etujaan. Moni ei käytä.
OOn huomioinu,että historiantutkijat ovat hyvin ammattimaista väkee,elikkä tietävät,että osaavat puhua asioista.
Sääli vain,että nää historiantutkijat on myös pelkureita!
teltta puukko ja viimeinen erhe.
-
Anonyymi pseudonyymi
- Hercule Poirotin viikset
Näiden "yli-ihmisien" olemassaolossa ja psykopatologiassa ei ole mitään mystistä, mutta joku voisi ottaa asiakseen selittää, miksi enemmistö uskoo heidän harhoihinsa ja valitsee heitä johtajikseen. Vaaleissakin tuntuvat jyräävän aina ne joilla on korvien välissä kusta eikä sitten paljon muuta ja todellinen johtaja-aines, eli ne jotka saavat hommat toimimaan, valitaan virkoihin lähes valtamedian huomaamatta, mutta pääsevät paskanheiton keskipisteeksi heti kun heitä tarvitaan muiden jälkiä siivoamaan.matkaaja kirjoitti:Tässä aamusella jäin taas kerran pohtimaan sitä, että olipa sitten yhteiskunnassa asiat niin tai näin, niin aina löyty se, joka 'on parempi muita', ja se ihmetyttää. Minä katson parhaiksi ne, jota ovat tämän Suomenkin kaltaisen maan meille jättäneet, eli ne jotka viime sodissa tämän itsenäisyytemme tänne mahdollistivat. Mutta sitä eivät monet enää muista, ja siitä tulee surku. Mutta kai se on niin, että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa, vai miten se oli. Mutta yleensä ottaen, tuo ihmisen ylimielisyys toiseen nähden on oksettavaa. (pakko sanoa näin)
Sokea Reetta itkee.
Ei Kataistakaan juuri noteerattu ennen kuin hän sai vastuulleen talousromahduksen torjumisen ja sen jälkeen häntä ovat kehuneet lähinnä ulkomaalaiset asiantuntijat ja jokunen ulkolaisia lehtiä lukeva toimittaja. Tasavallan romuttamiseen keskittyneet ministerit taasen nauttivat suomalaisien "asiantuntijoiden" arvostuksesta eikä selkääntaputtajistakaan ole pulaa. Kansa kyllä tietää paremmin, mutta se ei valtamediaa pahemmin hetkauta, koska se on ottanut tehtäväkseen kertoa mitä kansan tulee ajatella.
-
papillon
- Perry Mason
Matkailija " kovat piipussa, löysät housussa " Näkijä kai yrittää epätoivoisesti korostaa otsikollaan sitä että hän on näkijänä ylivertainen muihin nähden.matkaaja kirjoitti:Ei kai sen kummempi kuin että kuuluu 'Vapaa keskustelu'- osastoon, ja laitoin mietteitä mm. eilisten 'purkausten' jälkeen. Ja saa kai kirjoittaa?Kylli kirjoitti:Varmaan siksi että Mike on niin ylivertainen.
Suomentakaas pikkuisen maalaiselle että mikä ihme tämän(kin) ketjun pointti oli?
Se jääneekin ainoaksi osoitukseksi tästä kertomastaan kyvystä, en yhtään epäile etteikö sellaista ole hänelle siunaantunut, se on huono juttu ettei pysty sitä hyödyntämään.
Se on harmi se.
- Sanos muuta ja älä muuta sano!