´Yökiitäjä kirjoitti:Viime talvena oli ryhmä teinejä ryypiskelemässä jossain ulkona kovassa pakkasessa grillikatoksessa (Kuusamossa?). Yksi kaveri nukahti ja muut ajattelivat että kyllä se varmaan lähtee kotiin kunhan herää. Seuraavana aamuna ihmettelivät kun kaveri ei vastaa puhelimeen. Kävivät katsomassa ja siellähän kaveri oli minne nukahti, tosin kuolleena![]()
Tämä on just tuo leirintäalue-episodi josta puhuin. Vois sanoa, että eipä noillakaan jannuilla ollut seitsemän oikein, kun jättivät kaverin hankeen nukkumaan. "Joo, kyllä se siitä lähtee kun herää.."
Itse olen talvella soittanut poliisit korjaamaan talteen paikallisen "alan miehen", jonka oli uni yllättänyt siirtyessään baarista seuraavaan menopaikkaan. Itse en viitsinyt mennä herättelemään, koska mies oli tunnetusti melkoinen riidanhaastaja ja väkivaltainen kännissä. Suurella todennäköisyydellä olisi nyrkit heilunut, jos olisin mennyt takista nykkimään.
Mutta itse aiheeseen.. Olis kyllä mielenkiintoista tietää kuka tuo tyttö on. Onko missään uutisissa kerrottu missä tuo tyttökaveri oli ollut tapahtuma-aikana? Asuiko tyttökaveri edes Turussa?