penkkitulos

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
devil_doll
Javier Pena
Viestit: 1885
Liittynyt: Su Huhti 04, 2010 5:22 am
Paikkakunta: From Hell

Re: penkki tulos

Viesti Kirjoittaja devil_doll »

Nooruska kirjoitti:
albaanisissi kirjoitti:
näin kun nainen olen ja en edes nostele penkistä mitää, ku en haluu, että rintalihakset kehittyy ettei tuu sitä hirveetä rintavarustusta
HAHA vittu mikä läppä :P kyykätä ei ainakaa kannata ettei perse kasva saati mitään hauiskääntöjä tai mitään muitakaan liikkeitä ainakaan yli kilon vastuksella tehä tai on huomena yhtäkkiä haba niinku hulkilla...
Tsot Tsot, kyllä hauiksia (7,5-8 kg painoilla :)) teen ja kyykkyjä (kuitenkin puolimaratonille reenaan) . :) En vain halua, että luonnon minulle siunaamat Pojat tuossa edessä kutistuu ja muuttuu lihakseks ja sitte saanki ostaa matkalippua Tallinaan täytettäväks.
Oletko koskaan nähnyt yli kolmekymppisen (puoli)maratoonarin tissejä?
Sika naiseksi

There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: penkki tulos

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

en oo ees kolkyt viä, daa.

ja mulla taipuu jo se 15 km hyvin putkeen ja noi tossa on mukana, että kai ne loppukilometrit saa toho viä puristettua :).
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Avatar
devil_doll
Javier Pena
Viestit: 1885
Liittynyt: Su Huhti 04, 2010 5:22 am
Paikkakunta: From Hell

Re: penkki tulos

Viesti Kirjoittaja devil_doll »

^ U kinda missd' my point...
Sika naiseksi

There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: penkki tulos

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Jostai syystä ei yllätä ^^
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: penkki tulos

Viesti Kirjoittaja Ailar »

tapparanmiäs kirjoitti:tangon saa nyt ylös pelkän ajatuksen voimalla :) :D :P :mrgreen: :mrgreen:
Tuli tästä mieleeni, että taitaa tosiaan nuo nykytangot olla hieman kevyempiä. Punnitsin oman tangon ja se painoi tasan 12 kg. Tosin nuo painonnostovehkeetkin taitaa olla vuodelta miekka-ja-kypärä, mutta itse harrastustahan se ei haittaa.

Meillä on myös nyrkkeilysäkki. Olenkin nyt hakannut sitä jonkun aikaa ennen painonnostoa. Ilmeisesti toimii hyvin lämmittelynä, kun nosto tuntuu sen jälkeen huomattavasti helpommalta. Aiemmin hakkasin sitä painonnoston jälkeen ja ennen varsinaista penkiltä nostoa nostelin käsipainoja.
Avatar
devil_doll
Javier Pena
Viestit: 1885
Liittynyt: Su Huhti 04, 2010 5:22 am
Paikkakunta: From Hell

Re: penkki tulos

Viesti Kirjoittaja devil_doll »

Nooruska kirjoitti:Jostai syystä ei yllätä ^^
Onko sinulla taas se angiina, kun onelinereiden määrä on kasvanut eksponentiaalisesti ja puheripulia pitää purkaa palstan kautta?
Sika naiseksi

There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: penkki tulos

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

itseasiassa, en ehitny tonne viä tilittää, mutta KYLLÄ, ANGIINA TAAS! :evil:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
tapparanmiäs
Nikke Knakkertton
Viestit: 151
Liittynyt: La Heinä 24, 2010 10:26 pm

Re: penkki tulos

Viesti Kirjoittaja tapparanmiäs »

penkkipaidalla en oo ikinä nostanu se auttaa monella helposti noin 30 kiloo lisää penkkitulokseen.....kädet ku olis lyhyemmät saisin enempi penkiltä :x
INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: penkki tulos

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

tapparanmiäs kirjoitti:kädet ku olis lyhyemmät
Toiveensa kullakin.

Tärkeintä ei ole paljonko pystyy nostamaan penkiltä, vaan paljonko pystyy nostamaan pankkitililtä.
tapparanmiäs
Nikke Knakkertton
Viestit: 151
Liittynyt: La Heinä 24, 2010 10:26 pm

Re: penkki tulos

Viesti Kirjoittaja tapparanmiäs »

ei kyllä pankkitililtä nosto on turhaa penkki tärkeempi :!:
tapparanmiäs
Nikke Knakkertton
Viestit: 151
Liittynyt: La Heinä 24, 2010 10:26 pm

Re: penkki tulos

Viesti Kirjoittaja tapparanmiäs »

tollasia sanoo sellaset joista ei oo ku kukkakepiksi :P oikeesti ne jotka puhuu sisäisestä kauneudestakin niin ne on rumia :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: penkki tulos

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Ne kukkaniskakeppitätihatut palkkaa penkkihirmut autokuskeiksi ja ovivahdeiksi.

Oma penkkitulokseni on hämärän peitossa. Samoin paino. Pitäisi kokea molemmat.
Ailar kirjoitti:
Meillä on myös nyrkkeilysäkki. Olenkin nyt hakannut sitä jonkun aikaa ennen painonnostoa. Ilmeisesti toimii hyvin lämmittelynä, kun nosto tuntuu sen jälkeen huomattavasti helpommalta. Aiemmin hakkasin sitä painonnoston jälkeen ja ennen varsinaista penkiltä nostoa nostelin käsipainoja.
Kannattaisi lämmitellä koko kroppa ennen säkkitreeniä ja erityisesti olkapäät. Ja itse asiassa ei kai punttitreenin jälkeen kannattaisi, ainakaan heti, tehdä juuri mitään. Paitsi jäähdyttelyt ja kevyt puolipitkä venyttely. Säkkitreeni saattaa myös auttaa hallitsemaan keskivartaloa tai siis auttaakin.
Tuulitukka84
Poliisikoira Rex
Viestit: 265
Liittynyt: Pe Tammi 18, 2008 9:11 pm
Paikkakunta: In the middle of nowhere

Re: penkki tulos

Viesti Kirjoittaja Tuulitukka84 »

Painoa mulla nyt 45kg, vasiten kokeilin, niin ilman sen kummempaa reeniä nousi 50kg ja enempää painoja ei löytyny.
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: penkki tulos

Viesti Kirjoittaja Ailar »

INES 7 kirjoitti:Kannattaisi lämmitellä koko kroppa ennen säkkitreeniä ja erityisesti olkapäät. Ja itse asiassa ei kai punttitreenin jälkeen kannattaisi, ainakaan heti, tehdä juuri mitään. Paitsi jäähdyttelyt ja kevyt puolipitkä venyttely. Säkkitreeni saattaa myös auttaa hallitsemaan keskivartaloa tai siis auttaakin.
Kiitos neuvoista! Nämä kaikenlaiset neuvot tulee tosi tarpeeseen. Lisäsin tankoon nyt vähän painoja (tosin vaan 2x2,5 kg:n levyt lisää). Haluaisinkin enemmän tuollaista lihaskestävyyttä, en niinkään yksittäisiä "ennätyksiä". Varmaan yhden kerran jaksaisi nostaa melkoisen paljon.
Ongelma minulla on oikean ranteen kipu, mutta yllätyksekseni se on hellittänyt, kun olen rehkinyt painojen kanssa.
Löytyy minulta jumppapallokin, mutta kerran tein niin monimutkaisia säätöjä sillä, että kumautin nuppini sängyn päätyyn sellaisella voimalla, että tähtiä näkyi silmissä.
Mikä ihme on penkkipaita? :shock:
tapparanmiäs
Nikke Knakkertton
Viestit: 151
Liittynyt: La Heinä 24, 2010 10:26 pm

Re: penkki tulos

Viesti Kirjoittaja tapparanmiäs »

en minä ainakaan ennen säkin hakkaamista paljon muutaku pyöräytän ranteet ja olkapäät pariin kertaan säkin hakkaus ne lämmittää miltei heti.....................................oman painonsa kun nostaa 2-3kertaa penkistä niin se on ihan hyvin jo....
Vastaa Viestiin