Olisko kuitenkin paranoidinen skitsofrenikko?eyes kirjoitti: Mut yks asia joka pisti silmään oli se, että AA on ilmeisesti tyttärelleen puhunut epäilevänsä, että hänen (AA:n) poikaystävä saattaisi olla poliisi joka vain esittää poikaystävää.
Ulvilan tapaus (ketju 4)
-
Kyllikki S
- Adrian Monk
Re: Ulvilan tapaus (ketju 4)
Totuus
-
Raid
Minua kiinnostaisi tietaa milla tavalla nimimerkit ovat joutuneet kuulusteluihin koska Murha.info ei ole paljastanut yhdenkaan nimimerkin IP tai muita tietoja?John Doe kirjoitti:Mä voisin kyllä, helpostikkin, kertoa nimimerkit Minfosta, jotka on kuulusteluissa joutuneet käymään. Tieto löytyy esitutkintamateriaalin osiosta "Lisätutkinta". Toisaalta siitä tiedosta ei ole kenellekkään mitään iloa/hyötyä, joten pidän tiedon itselläni. Toivottavasti kaikki materiaalin tilanneet "älyävät" tehdä samoin!
RAID
Annelin kone on tutkittu jossain välissä ja parin tunnarin sivuhistoriasta on löytynyt mielenkiintoisia urleja?Raid kirjoitti:Minua kiinnostaisi tietaa milla tavalla nimimerkit ovat joutuneet kuulusteluihin koska Murha.info ei ole paljastanut yhdenkaan nimimerkin IP tai muita tietoja?
Anneli on palkannut paikallaolijan tekemään murhan, mutta hupparihemmo on tehnyt Merisalot? Lisäksi huppariheidi on tökkinyt Lahtea sen verran asiantuntemattomasti että Anneli joutui lopulta hoitamaan homman kotiin omakätisesti. Jos Anneli vasikoi hupparihemmon, niin seurauksena on automaattinen elinkautinen.MissHolmes kirjoitti:.Enkä saa yhtälöön mahtumaan ketään muuta.
Ainoa, ihan pikkuriikkinen mahdollisuus, olisi joku, jonka Anneli tuntee. Mutten siihenkään jaksa uskoa, koska en usko, että pienten lasten äiti todellakaan menisi toisen puolesta vankilaan.
-
Kyllikki S
- Adrian Monk
Samoin! Esitutkintapöytäkirjojen mukaan muutamia minfolaisia on ollut kuulusteluissa. Mutta kuinka se käytännössä etenee jos ylläpito ei ole halukas luovuttamaan tietoja.Raid kirjoitti: Minua kiinnostaisi tietaa milla tavalla nimimerkit ovat joutuneet kuulusteluihin koska Murha.info ei ole paljastanut yhdenkaan nimimerkin IP tai muita tietoja?
RAID
Voisko joku nörtti valaista asiaa tyhmemmille?
Totuus
Poliisin piirtämässä pohjakuvassa on ulko-ovi kodinhoitohuoneessa, vaikka esim. SK:n pohjissa sitä ei ainakaan muistaakseni oltu merkitty. Kuinka paljon rojua oven edessä oli, olisko siitä pääsyt ulos edes hupparipäinen ninja? (Kyselen vain kun ei ole vielä omaa esitutkinta-aineistopläjäystä näkynyt, wink-wink, nudge-nudge).v-a-45 kirjoitti:Ihan pieni lisäys, kodin"hoito"huone on lähes kattoon asti tavaraa täynnä, tosin siellä on pesukonekkin (kuvassa kansi auki).
-
Raid
Voisiko joku jolla on paperit hallussa lahettaa vaikka minulle kopio paperista jossa nain sanotaan....Kyllikki S kirjoitti:Samoin! Esitutkintapöytäkirjojen mukaan muutamia minfolaisia on ollut kuulusteluissa. Mutta kuinka se käytännössä etenee jos ylläpito ei ole halukas luovuttamaan tietoja.Raid kirjoitti: Minua kiinnostaisi tietaa milla tavalla nimimerkit ovat joutuneet kuulusteluihin koska Murha.info ei ole paljastanut yhdenkaan nimimerkin IP tai muita tietoja?
RAID
[email protected]
RAID
Täällä on puitu sitä DNA:n ottamista.
Näissä papereissa seisoo ainakin tällainen:
"Poliisi on ottanut tutkinnan aika ns. vertailu DNA-näytteitä Luvata Oy:n työntekijöistä, uhrin edellisten työpaikkojen työntekijöistä, uhrin firmaan liittyvistä yhteistyökumppaneista, uhrin ja Anneli Auerin lähipiiristä sekä molempien sukulaisista. DNA vertailunäytteitä on otettu n. 750 kpl. Kuusiklapista löytyneen sekoitustuloksen alkuperä on edelleen tuntematon."
Onkohan kaikki ne, jotka ovat puita mahdollisesti käsitelleet, testattu? Siis lähinnä tarkoitan näitä puiden toimittajia, jotka jossain toisessa kohtaa esitutkintamatskua nimeltä mainitaan.
Näissä papereissa seisoo ainakin tällainen:
"Poliisi on ottanut tutkinnan aika ns. vertailu DNA-näytteitä Luvata Oy:n työntekijöistä, uhrin edellisten työpaikkojen työntekijöistä, uhrin firmaan liittyvistä yhteistyökumppaneista, uhrin ja Anneli Auerin lähipiiristä sekä molempien sukulaisista. DNA vertailunäytteitä on otettu n. 750 kpl. Kuusiklapista löytyneen sekoitustuloksen alkuperä on edelleen tuntematon."
Onkohan kaikki ne, jotka ovat puita mahdollisesti käsitelleet, testattu? Siis lähinnä tarkoitan näitä puiden toimittajia, jotka jossain toisessa kohtaa esitutkintamatskua nimeltä mainitaan.
Mun papereista ei ainakaan ole vielä löytynyt sanakaan minfolaisista, mitä noi nyt äkkiseltään selasin läpi. Tossa ei tosin taida olla muutenkaan vielä kaikki matsku, luulisin.Raid kirjoitti:Voisiko joku jolla on paperit hallussa lahettaa vaikka minulle kopio paperista jossa nain sanotaan....Kyllikki S kirjoitti:Samoin! Esitutkintapöytäkirjojen mukaan muutamia minfolaisia on ollut kuulusteluissa. Mutta kuinka se käytännössä etenee jos ylläpito ei ole halukas luovuttamaan tietoja.Raid kirjoitti:Minua kiinnostaisi tietaa milla tavalla nimimerkit ovat joutuneet kuulusteluihin koska Murha.info ei ole paljastanut yhdenkaan nimimerkin IP tai muita tietoja?
RAID
[email protected]
RAID
Mutta kiinnostaa muakin kyllä, että miten ne on saanut näiden nickien takana olevien henkilötiedot, jos ei kerran minfon ylläpidolta?
Jos heihin on otettu yhteyttä yksityisviestillä ja pyydetty sitten poliisien nimissä tarkempia tietoja, mistä kyseisen kirjoittajan tavoittaa? Ei tässä kovin montaa vaihtoehtoa ole, jos ylläpito ei ole tietoja luovuttanut.
Nanika ga tooku matteiru to
Joku spekuloi hyvin täällä minfossa, mutta en muista nimimerkkiä. Ennen tuota HÄKEn työntekijä pyytää Annelia odottamaan. Ehkä tämä on pyytänyt jonkun muunkin työntekijän linjoille? Tämä on sitten kysynyt istuutuessaan pöydän ääreen "Mite mä pääse linjoi" ja sen jälkeen ovat HÄKEssä yrittäneet ratkaista ongelman, että myös toinen työntekijä pääsisi samalle linjalle. "(n)ui vaa" joka sittemmin onnistui.Elpukka kirjoitti:"(Tuntematon: Mite mä pääse linjoi (Huomautus: Tämä repliikki ei kuulosta naisen eikä tytön sanomalta, kuuluuko Häkestä?)"sepesusi kirjoitti:Kerro ihmeessä, niin voidaan yhdessä ihmetellä.Elpukka kirjoitti: Loppuun vielä sepesudelle, häke nauhalla (iltapvlehtien mukaan) on kaksikin kommenttia joita ei voida yhdistää Anneliin, Jukkaan tai tyttäreen.
"Tuntematon: ...(n)ui vaa (erittäin vaimea ääni)"
http://www.satakunnankansa.fi/cs/Satell ... anaan.html
Tosin kai tätä HÄKEstä vastannutta työntekijää on kuulusteltu ja hän olisi kertonut, jos siellä olisi ollut kaksi ihmistä luurinpäässä? Vai eikö tietoa ole vain tullut kansalaisille asti.
Nanika ga tooku matteiru to
Ehkä yksi mielenkiintoisimmista asioista, joita silmääni osui tuota esitutkintamatskua selatessani, oli se että Annelin kotona on tehty tutkintakuuntelu. Tämä tieto tuli eteen tyttären kuulusteluja lukiessani eli en tiedä kauanko kotia on kuunneltu ja koska, mutta itseltäni tämä tieto on ainakin mennyt totaalisesti ohi, jos siitä onkin jossain kerrottu.
Ja Sirpa sai näköjään viikon lomaa ( http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=8905 ). Harmi, just kun saatiin FAKTOJA pöytään
Ja Sirpa sai näköjään viikon lomaa ( http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=8905 ). Harmi, just kun saatiin FAKTOJA pöytään
-
Belaja Smert
- Harjunpää
Myös lääninoikeuslääkäri Hannu Laaksosen mukaan verijäljet viittaavat useita kymmeniä minuutteja kestäneeseen väkivallantekoon
Sikäli kun tuo katsotaan faktaksi, niin mitenköhän puolustus meinaa sen kumota?
Vai muuttaako puolustus kertomustaan, että kamppailu olikin kestänyt jo tovin ennenkuin Auer pääsi puhelimeen?
Sikäli kun tuo katsotaan faktaksi, niin mitenköhän puolustus meinaa sen kumota?
Vai muuttaako puolustus kertomustaan, että kamppailu olikin kestänyt jo tovin ennenkuin Auer pääsi puhelimeen?
^^^juu tuo oli minun pohdintoja , ajattelin asian niin että häkestä koitettiin yhdistää puhelua suoraan poliisi autoon tms.. ja joku tosiaan tuli auttamaan ja näytti että nuin vaan , kai sieltä tausta ääniä voi kuulua nauhalla myös häkestä .
Ja porilaisten puheita kuunnellessa miten vaan=kui vaa. en ala nyt erittelemään sitä miten sitten kuuntelijat saa erotettua N ja K kirjaimen.
Eli jos esimerkiksi on Häkestä puhelun vastaaja kysynyt että yhdistetäänkö poliisille vai soittaako poliisi AA:lle -> kui vaa.
Eli jos esimerkiksi on Häkestä puhelun vastaaja kysynyt että yhdistetäänkö poliisille vai soittaako poliisi AA:lle -> kui vaa.