Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

hannu hanhi
Axel Foley
Viestit: 2208
Liittynyt: Ma Kesä 14, 2010 6:01 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja hannu hanhi »

Ei minusta ole järkeä tehdä erillisiä ketjuja. Nyt kun tehtäisiin uusi ketju, niin kahteen ketjuun tulvisi samalla tavalla samantasoisia viestejä.
Arlene
Christopher Lorenzo
Viestit: 1688
Liittynyt: Ke Joulu 12, 2007 8:30 pm
Paikkakunta: Pentonville

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Arlene »

Ärsyttää tämän palstan rasistit. Jehovan todistajatkin jättää rauhaan, kun sanoo, että ei kiinnosta, mutta ei nää rasistit. Sitä ujutetaan milloin mihinkin ketjuun vähääkään välittämättä muista kirjoittajista.
Salander
Harjunpää
Viestit: 327
Liittynyt: Ke Loka 28, 2009 2:39 pm
Paikkakunta: Castellum

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Salander »

Varamies kirjoitti: Olisi paljon hedelmällisempää ensin moden kertoa mikä häntä hiertää ja vasta sitten jos ei tepsi niin toimia. Ja vaikka nyt väkeä tungeksii ja tuntuu, että puolet joutaakin jäähylle kun serverikin kaatuilee, niin toki tuollainen jatkoon vaikuttaa ja se hiljainenkin hetki tulee. Mikään ei loukkaa nimittäin niin kuin epäoikeudenmukaisuus, vaikka kyse olisikin tämmöisestä ns turhasta viihteestä.
Tuolla on noi palstan säännöt ihan jokaisen luettavissa. Olisi Kyöpelin aika mahdotonta tässä tilanteessa käydä jokaiselle hölmöilijälle laittamassa kehotusta käyttäytyä sääntöjen mukaan.
Jos tosiaan olet seurannut enemmän kuin yhden päivän tajuat varmaan että tuohon Kesti-ketjuun tulee aikamoista vauhtia noita viestejä..

Ärsyttää tollanen vinkuminen. :evil:
"The darkest place is under the candlestick"
Varamies
Remington Steele
Viestit: 240
Liittynyt: Ma Elo 22, 2011 5:24 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Varamies »

Salander kirjoitti:
Varamies kirjoitti: Olisi paljon hedelmällisempää ensin moden kertoa mikä häntä hiertää ja vasta sitten jos ei tepsi niin toimia. Ja vaikka nyt väkeä tungeksii ja tuntuu, että puolet joutaakin jäähylle kun serverikin kaatuilee, niin toki tuollainen jatkoon vaikuttaa ja se hiljainenkin hetki tulee. Mikään ei loukkaa nimittäin niin kuin epäoikeudenmukaisuus, vaikka kyse olisikin tämmöisestä ns turhasta viihteestä.
Tuolla on noi palstan säännöt ihan jokaisen luettavissa. Olisi Kyöpelin aika mahdotonta tässä tilanteessa käydä jokaiselle hölmöilijälle laittamassa kehotusta käyttäytyä sääntöjen mukaan.
Jos tosiaan olet seurannut enemmän kuin yhden päivän tajuat varmaan että tuohon Kesti-ketjuun tulee aikamoista vauhtia noita viestejä..

Ärsyttää tollanen vinkuminen. :evil:
no just tuon sortin salander-teinioksennukset sinne jäi ja sallittiin ja sitten mm tämä puheena ollut heivattiin ihan perusteiden vierestä.
sisotalo kirjoitti: Kirjoittaja sisotalo Su Tammi 13, 2013 12:58 pm
Hänellekin on yritetty syöttää valemuistoja, mutta turhaan. Kts blogiani Seppo Isotalo.
INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Varamies kirjoitti: no just tuon sortin salander-teinioksennukset sinne jäi ja sallittiin ja sitten mm tämä puheena ollut heivattiin ihan perusteiden vierestä.
Ainakin Varamies voisi tarkistaa tuottamansa tekstin luettavuutta ja ymmärrettävyyttä. Ei se omasta mielestä laadukas ajatuksenlento yksin riitä pitkälle.
Bias
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1354
Liittynyt: Su Heinä 19, 2009 1:04 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Bias »

Arlene kirjoitti:Ärsyttää tämän palstan rasistit. Jehovan todistajatkin jättää rauhaan, kun sanoo, että ei kiinnosta, mutta ei nää rasistit. Sitä ujutetaan milloin mihinkin ketjuun vähääkään välittämättä muista kirjoittajista.
Aamen. Itse asiassa rasistiset puheet ovat levinneet niin tehokkaasti ja vapaasti foorumilla, että se laittaa jo miettimään laajemmin, onko palstan painopiste siirtymässä rikospalstasta joksikin muuksi.

Selkeä markkinarako olisi kilpailijalle.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Cassandra kirjoitti:Mua taas ärsytti kun joku käytti Karoliinasta vallan nimitystä K. Kesti. Ei nyt olla mitään tutkintapöytäkirjoja kirjoittamassa, vaan keskustellaan kadonneesta nuoresta tytöstä, jolla on etunimi
Jos en väärin muista niin itse olen ainakin kerran käyttänyt Kestin(kin) ketjussa nimitystä K. Kesti. Ei hän ole minun ystävä/tuttava tai sukulainen joten puhuttelen asiallisesti ja ehkä jopa virallisesti jos siltä sattuu tuntumaan. Nimikirjaimia KK saatan käyttää myös, no hyvä tietää että se sitten jotain ärsyttää mutta en näe aihetta muuttaa kirjoitustyyliäni.
Varamies
Remington Steele
Viestit: 240
Liittynyt: Ma Elo 22, 2011 5:24 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Varamies »

INES 7 kirjoitti:
Varamies kirjoitti: no just tuon sortin salander-teinioksennukset sinne jäi ja sallittiin ja sitten mm tämä puheena ollut heivattiin ihan perusteiden vierestä.
Ainakin Varamies voisi tarkistaa tuottamansa tekstin luettavuutta ja ymmärrettävyyttä. Ei se omasta mielestä laadukas ajatuksenlento yksin riitä pitkälle.
Vai et sitten ymmärtänyt. Myötätuntoni.
sisotalo kirjoitti: Kirjoittaja sisotalo Su Tammi 13, 2013 12:58 pm
Hänellekin on yritetty syöttää valemuistoja, mutta turhaan. Kts blogiani Seppo Isotalo.
Cassandra
Rico Tubbs
Viestit: 1281
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 4:40 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

matlockb kirjoitti:
Cassandra kirjoitti:Mua taas ärsytti kun joku käytti Karoliinasta vallan nimitystä K. Kesti. Ei nyt olla mitään tutkintapöytäkirjoja kirjoittamassa, vaan keskustellaan kadonneesta nuoresta tytöstä, jolla on etunimi
Jos en väärin muista niin itse olen ainakin kerran käyttänyt Kestin(kin) ketjussa nimitystä K. Kesti. Ei hän ole minun ystävä/tuttava tai sukulainen joten puhuttelen asiallisesti ja ehkä jopa virallisesti jos siltä sattuu tuntumaan. Nimikirjaimia KK saatan käyttää myös, no hyvä tietää että se sitten jotain ärsyttää mutta en näe aihetta muuttaa kirjoitustyyliäni.
Et se sä ollut :)

Varamies, eiks tuplanickit oo kiellettyjä, ja niistäkin seuraa jäähy ;)
Alice Cullen
Roger Murtaugh
Viestit: 884
Liittynyt: Ma Kesä 29, 2009 5:40 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Alice Cullen »

Cassandra kirjoitti:
Varamies, eiks tuplanickit oo kiellettyjä, ja niistäkin seuraa jäähy ;)
Njäh, ei tietenkään.
Se on se sisko tai veli tai äiti ehkä isä tai joku muu perheenjäsen, ainahan se on 8)
nuusku-nella
Adrian Monk
Viestit: 2745
Liittynyt: Pe Elo 06, 2010 9:14 pm
Paikkakunta: Etelämpi suomi

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja nuusku-nella »

Bias kirjoitti:
Arlene kirjoitti:Ärsyttää tämän palstan rasistit. Jehovan todistajatkin jättää rauhaan, kun sanoo, että ei kiinnosta, mutta ei nää rasistit. Sitä ujutetaan milloin mihinkin ketjuun vähääkään välittämättä muista kirjoittajista.
Aamen. Itse asiassa rasistiset puheet ovat levinneet niin tehokkaasti ja vapaasti foorumilla, että se laittaa jo miettimään laajemmin, onko palstan painopiste siirtymässä rikospalstasta joksikin muuksi.

Selkeä markkinarako olisi kilpailijalle.
Olen ihan samaa mieltä, molempien kirjoittajien kanssa. Ei huvita enää osallistua kun melkein joka ketjuun joku tuuppaa sitä "kriittisyyttään" ymmärtämättä että kriittisyys ei ole sama asia kun vastaisuus tai suoranainen muukalaisviha. Ja ihan samaa olen miettinyt että jos meno jatkuu niin ei ole kohta enää minun paikkani tämä, siihen on syynsä miksen käy esim siellä homma-foorumilla enkä millään haluaisi samaa juttua lukea sitten täältä :(
debbie

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja debbie »

Tietyt sanat ärsyttävät nyt, esim. Likolammentie, bemari. :x

Toisista yhteyksistä jo pitkään ärsyttänyt: kulttuurinrikastaja. :roll:
INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Varamies kirjoitti:
INES 7 kirjoitti:
Varamies kirjoitti: no just tuon sortin salander-teinioksennukset sinne jäi ja sallittiin ja sitten mm tämä puheena ollut heivattiin ihan perusteiden vierestä.
Ainakin Varamies voisi tarkistaa tuottamansa tekstin luettavuutta ja ymmärrettävyyttä. Ei se omasta mielestä laadukas ajatuksenlento yksin riitä pitkälle.
Vai et sitten ymmärtänyt. Myötätuntoni.
Thänksiärallaa!
Rampo Edogawa
Poliisikoira Rex
Viestit: 265
Liittynyt: Ke Loka 28, 2009 4:51 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Rampo Edogawa »

hannu hanhi kirjoitti:Tällä hetkillä Kestin tapausta ei ole mitään järkeä seurata tai kommentoida Minfossa. Lähinnä uutisia seuraamalla pysyy kärryillä. Viestien määrä on jo reilusti yli tuplaten suurempi kuin Raisan ketjussa. On vain hetken kysymys, että Kestin ketjua on luettu enemmän kuin Raisan 4 vuotta vanhaa ketjua. Taso alkaa olla suoli24 luokkaa. Aikaisemmin täällä rekisteröityminen on kuitenkin pikkaisen hillinnyt turhaa tai asiatonta kommentointia, mutta maailma näköjään muuttuu Eskoseni.
Nimenomaan. Aivan kuin joukko adhd-lapsia (ei millään pahalla heitä tai varsinkaan heidän vanhempiaan kohtaan) olisi sokerihumalassa vallannut koko ketjun. Uutta viestiä pukkaa jatkuvasti ja jokaisessa joko toisellaan asioita, jotka on sanottu noin 20-40 kertaa tai sitten levitellään huhuja, jotka nekin on kumottu aiemmin jo 20-40 kertaa tai sitten sanotaan jotain niin idioottimaista, totaalisen turhaa ja täysin tietämätöntä, että sitä typeryyden määrää jää hetkeksi ihan vilpittömästi ihailemaan.

Olen kuitenkin niin kiinnostunut tästä tapauksesta, että aion jatkossakin takoa päätäni seinään, kaikesta huolimatta tai ehkä juuri sen takia.
Nimeni on Veijonen, mutta herralla on tapana sanoa minua Batleriksi
Vigario
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 96
Liittynyt: Ti Heinä 22, 2008 8:20 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Vigario »

En tiedä itkeäkö vai nauraa, Valdovasille viikon banni :shock: :( :roll:

Ylläpito ei taida oikein ehtiä lukemaan Karoliina-ketjuun tulvivia viestejä tyyliin:
tässä tää on kun näitä sivuja tulee tänne kauheeta tahtia ei pysy perässä .
Joo sori vaan .. missä päin en jaksa kahlata näitä. Lentsussa vai?
.
Valdovas on jo vuosien ajan nostanut tämän sivuston tasoa älykkäillä pähkinöillään ja kommenteillaan puhumattakaan laajoista ja asiantuntevista, koko maailman historiaan liittyvistä laajoista kertomuksista.

Sivuston tasosta viis, aikaisemmista kirjoituksista viis, huumorista viis, laitetaan Valdovas yhden viestin perusteella opettelemaan kuinka kirjoitetaan viestin aiheen mukaan ilman "mukahauskuuksia".

Aivan uskomaton rikos ja tuosta ainostaan viikon banni, olen aivan järkyttynyt:
Kuva
Lukittu