mitähän erikoista tässä lauseessa on?? Sehän on totta joka sana.Erikoisin ajatus, mihin olen törmännyt aikoihin, löytyi x-tinen tekstistä:
"...että ruumista ei ole löydetty ja kun ei ole ruumista, niin myöskään kuolinsyytä tiedetä varmuudella..."
Madeleinen tapaus ( ketju 2)
-
Tutkiskelija
- Jane Marple
[/quote]
Onneksi minun ei tarvitsekaan sitä todistaa. Sen joka väittää, että kyseinen lausahdus on Gerryn suusta, tulee todistaa että näin on. Voipi olla vaikeaa.
[/quote]
Hyvähän sinun on sanoa...
Näin pienestäkin voi hiuksia halkoa.
Laitanpahan silti muutaman linkin lisää aiheesta jotta heillä joilla on aikaa näin sunnuntaina kuluttaa aikaansa hiusten halkomiseen on jotain lueskeltavaa:
http://madelmccann.blogspot.com/2007/09 ... illed.html
http://gazetadigitalmadeleinecase.blogs ... +HER%22%2C
http://gazetadigitalmadeleinecase.blogs ... e-met.html
Rattoisaa sunnuntaita kaikille! Ja ilosita vappua jos ei kuulla sitä ennen!
Onneksi minun ei tarvitsekaan sitä todistaa. Sen joka väittää, että kyseinen lausahdus on Gerryn suusta, tulee todistaa että näin on. Voipi olla vaikeaa.
[/quote]
Laitanpahan silti muutaman linkin lisää aiheesta jotta heillä joilla on aikaa näin sunnuntaina kuluttaa aikaansa hiusten halkomiseen on jotain lueskeltavaa:
http://madelmccann.blogspot.com/2007/09 ... illed.html
http://gazetadigitalmadeleinecase.blogs ... +HER%22%2C
http://gazetadigitalmadeleinecase.blogs ... e-met.html
Rattoisaa sunnuntaita kaikille! Ja ilosita vappua jos ei kuulla sitä ennen!
Onneksi minun ei tarvitsekaan sitä todistaa. Sen joka väittää, että kyseinen lausahdus on Gerryn suusta, tulee todistaa että näin on. Voipi olla vaikeaa.Tutkiskelija kirjoitti:
[/quote]
[/quote]
Ei ole kovin pieni asia syyttää ihmisiä sellaisesta mitä he eivät ole tehneet.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Sirpa ihmetteli sitä, että minä ilahdun, jos vanhemmat eivät olekaan tappaneet lastaan.
Miksi sinä sitä ihmettelet?
Minun uskoni heidän syyllisyyteen perustuu siihen mitä olen jutusta lukenut ja kuullut.
Minusta ei ole hienoa, jos hyvin koulutetut lääkärivanhemmat tappavat lapsensa. Tai 'aksidentaalisti aiheuttavat hänen kuolemansa'. Minusta ei ole mukavaa, että kukaan vanhempi koskaan vahingoittaa lastansa.
Mutta minusta on vielä kamalampaa, jos lapsensa kuoleman aiheuttaneet vanhemmat eivät saa teostaan rangaistusta.
Minusta tässä jutussa näyttää pahasti siltä, että vanhemmilla on näppinsä pelissä.
Jos kuitenkaan ei ole, tulen siitä suunnattoman iloiseksi.
Niinhän meidän jokaisen tulisi tulla. Ja perään vielä toivoa, että syyllinenkin joskus löytyisi.
Miksi sinä sitä ihmettelet?
Minun uskoni heidän syyllisyyteen perustuu siihen mitä olen jutusta lukenut ja kuullut.
Minusta ei ole hienoa, jos hyvin koulutetut lääkärivanhemmat tappavat lapsensa. Tai 'aksidentaalisti aiheuttavat hänen kuolemansa'. Minusta ei ole mukavaa, että kukaan vanhempi koskaan vahingoittaa lastansa.
Mutta minusta on vielä kamalampaa, jos lapsensa kuoleman aiheuttaneet vanhemmat eivät saa teostaan rangaistusta.
Minusta tässä jutussa näyttää pahasti siltä, että vanhemmilla on näppinsä pelissä.
Jos kuitenkaan ei ole, tulen siitä suunnattoman iloiseksi.
Niinhän meidän jokaisen tulisi tulla. Ja perään vielä toivoa, että syyllinenkin joskus löytyisi.
Nuotio & Äreät Tiput
Marsalkka, mistä tiedät että syytteet ovat perättömiä? Lähde?[/quote]Teleksi kirjoitti:Ei ole kovin pieni asia syyttää ihmisiä sellaisesta mitä he eivät ole tehneet.
Jos missään ei luotettavasti kerrota Gerryn sanoneen tiettyä asiaa, niin kyllä se perättömältä kuulostaa. Eikö sinusta?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Niin.THE parents of missing Madeleine McCann yesterday challenged the police: “Find the body and prove we killed her.”
Olet Marski itse linkittänyt mm. yllä olevan tekstin. Ja vielä copy-pastennut saman.
Tämä on saivartelua ja taas sitä sinun tyyliäsi olla pilkun piipittäjä.
Linkität itse tekstin, jossa sanotaan, että vanhemmat haastoivat poliisin, mutta samaan hengen vetoon väität, että missään ei ole sanottu Gerryn sanoneen noin.
Naurettavaa pelleilyä ja sillä on taas ratsastettu viisi päivää ja viisi sivua.
Onnittelut. Nyt taisit ylittää jo itsesikin.
Nuotio & Äreät Tiput
-
MissHolmes
- Ben Matlock
...
ai niin...
ainahan tuossa onkin se mahdollisuus, että jos puhutaan madeleine mccannin vanhemmista on erittäin todennäköistä, että kyseessä ei ole Gerry.
Olihan hänen biologisesta isyydestään myös epäilyjä.
Ehkä tässä onkin käynyt niin, ett Marski on saanut veden pitävät tositteet siitä, että Gerry ei ole oikea isä ja voi siksi niin pontevana väittää, ettei ole gerryn sanomaa....
Hoh-hoijakkaaaaa....

ai niin...
ainahan tuossa onkin se mahdollisuus, että jos puhutaan madeleine mccannin vanhemmista on erittäin todennäköistä, että kyseessä ei ole Gerry.
Olihan hänen biologisesta isyydestään myös epäilyjä.
Ehkä tässä onkin käynyt niin, ett Marski on saanut veden pitävät tositteet siitä, että Gerry ei ole oikea isä ja voi siksi niin pontevana väittää, ettei ole gerryn sanomaa....
Hoh-hoijakkaaaaa....
Nuotio & Äreät Tiput
^ Vai voisikohan Marskin pointti olla se, että lähde tuolle, että lausahduksen olisi heittänyt juuri Gerry tai ylipäätään kumpikaan vanhemmista, ei ole uskottava? Se, että jossakin lukee Gerryn tehneen niin, ei tarkoita sitä että Gerry teki niin. Annan esimerkin:
Madeleine McCannin vanhemmat saatiin kiinni Madeleinen raa'asta murhaamisesta sekä ruumiin piilottamisesta.
Noin, nyt siitä on ihan internetissä julkaistua tekstiä, jota voi lainata edelleen. Mutta se ei tarkoita sitä, että juttu olisi totta.
Madeleine McCannin vanhemmat saatiin kiinni Madeleinen raa'asta murhaamisesta sekä ruumiin piilottamisesta.
Noin, nyt siitä on ihan internetissä julkaistua tekstiä, jota voi lainata edelleen. Mutta se ei tarkoita sitä, että juttu olisi totta.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Niin
minun pointtini lähinnä oli se, että taas on viilattu viikko.
Kuten moneen kertaan on jo todettu, niitä faktoja, joita poliisin suulla on vahvistettu on ihan muutama:
1) Madeleine McCann katosi 3.5.2007
2) Vanhemmat ja Mr. Murat on epäiltynä tapauksessa
Ja jos kaikkea muuta mitä tänne kirjoitetaan täytyy hieroa viikko pohtimalla onko totta, voiko olla totta vai eikö ole totta, niin kyllähän se niin menee.
Tosi asia kuitenkin on, että vain nuo yllä olevat on faktaa tähän juttuun liittyen. Muuta ei ole.
Kuten moneen kertaan on jo todettu, niitä faktoja, joita poliisin suulla on vahvistettu on ihan muutama:
Ja jos kaikkea muuta mitä tänne kirjoitetaan täytyy hieroa viikko pohtimalla onko totta, voiko olla totta vai eikö ole totta, niin kyllähän se niin menee.
Tosi asia kuitenkin on, että vain nuo yllä olevat on faktaa tähän juttuun liittyen. Muuta ei ole.
Nuotio & Äreät Tiput
Tyylianalyysia
Samaa mieltä, tyhjänpäiväistä saivarteluahan tuo on. - Kuten aiemmin kirjoitin, on täysin yhdentekevää, sanoiko nuo sanat Gerry tai kuka. Niitä on ylitulkittu, mutta sitähän tässä jutussa tapahtuu koko ajan. Joku voisi kirjoittaa kirjan "Mitä Gerry todella sanoi" ja "Mitä Ribeiro todella sanoi".MissHolmes kirjoitti:Niin.THE parents of missing Madeleine McCann yesterday challenged the police: “Find the body and prove we killed her.”
Olet Marski itse linkittänyt mm. yllä olevan tekstin. Ja vielä copy-pastennut saman.
Tämä on saivartelua ja taas sitä sinun tyyliäsi olla pilkun piipittäjä.
Linkität itse tekstin, jossa sanotaan, että vanhemmat haastoivat poliisin, mutta samaan hengen vetoon väität, että missään ei ole sanottu Gerryn sanoneen noin.
Naurettavaa pelleilyä ja sillä on taas ratsastettu viisi päivää ja viisi sivua.
Onnittelut. Nyt taisit ylittää jo itsesikin.
Mutta: Jokainen vähänkin tekstianalyysiin perehtynyt on (nähtyään McCannien haastattelut telkkarista tai videoilta) huomannut, miten eri tyylistä heidän ilmaisunsa on. K puhuu epäselvästi, tankkaa ja takertelee, mumisee, "you know, mmm". Yleensä hän antaa puheenvuoron G:lle, joka sanoo selkeästi ja nasevasti, ilman jaaritteluja. G myös on keskeyttänyt vaimonsa puheen joitakin kertoja. G on älykäs ja osaa kiteyttää sanottavansa. Siksi hän yleensä toimi pariskunnan äänenä ennenkuin Mitchell palkattiin.
Analyysini osoittaa, että on 99% todennäköistä, että juuri G sanoi nuo sanat, mikäli Mr. tai Mrs. Source on siteerannut oikein.
Ja jos kysyt puhemieheltä, tämä ilmoittaa vain että kysymyksesikin on "ridiculous" tai "ludicrous".
Kun puhuu totta, ei tarvitse muistaa niin paljon.
Kyllä. Linkitin tuon Daily Expressin julkaiseman uutisen. Daily Express on lehti, joka sittemmin pyysi anteeksi McCanneiltä ja poisti kaikki heitä koskevat uutiset. Siihen oli varmaan hyvät syyt. Tuossa uutisessa ei tosiaan kerrottu kuka näin olisi ilmaissut, missä tilanteessa, miten jne. Erittäin epäilyttävää. Ja oli jännittävää, että muiden lehtien toimittajat eivät olleet saaneet tietoa tuosta lausahduksesta, vaan siteerasivat Daily Expressiä.MissHolmes kirjoitti:Niin.THE parents of missing Madeleine McCann yesterday challenged the police: “Find the body and prove we killed her.”
Mutta sinä varmaan uskot tuon uutisen. Sinähän täällä toitotit, että vanhemmat kieltäytyivät kaksosten verikokeista. Taidat uskoa kaiken, minkä lehdistä luet.
Mahtavaa! Joku ymmärsi!joey kirjoitti:^ Vai voisikohan Marskin pointti olla se, että lähde tuolle, että lausahduksen olisi heittänyt juuri Gerry tai ylipäätään kumpikaan vanhemmista, ei ole uskottava?
Miksi sitten kirjoitit faktana, että "Minun korvaani karahtaa edelleen Gerryn lause ''löytäkää ruumis ja todistakaa, että me teimme sen...''"?MissHolmes kirjoitti: Tosi asia kuitenkin on, että vain nuo yllä olevat on faktaa tähän juttuun liittyen. Muuta ei ole.
Luotitko sinä siis todella tuohon Daily Expressin epämääräisin tiedoin varustettuun juttuun? Sinulla ei tullut pienintäkään epäilystä, että mahtaakohan väite olla aivan totta? Luettuasi jutun sinä tulit siihen tulokseen, että Gerry on ilmaissut, että ''löytäkää ruumis ja todistakaa, että me teimme sen..." Näinkö se meni?
Silloinhan tämä monisatasivuinen keskustelu on täysin turhaa vääntämistä.MissHolmes kirjoitti:Niin