Hyvä Damfin alat päästä perille täällä muutamat eivät vielä ole oikein oivaltaneet mutta antaa näiden nyt olla omissa fantasiamailmoissaan ei ole minulta pois eikä näköjään modejakaan kiinnosta palstan säännötdamfin kirjoitti: Ke Huhti 29, 2026 9:55 amTuo kirjoitustyyli ja virheet itsellenikin on tullut tutuiksi, siksi onkin erikoista että tuon kleppermanin tänne lainaamat kirjoitukset poikkeavat täysin kanlay/sikakoira/rikkalapio nimimerkin kirjoitustyylistä eikä sisällä noita sikakoiralle tyypillisiä virheitä.Luciano Viskos kirjoitti: Ke Huhti 29, 2026 12:44 am Kun katsoo rikkiksen tekstejä, huomaa että ne ovat yhtä pötköä ilman pilkkuja. Kirjoittaako hän sepustuksensa venäjäksi tai viroksi google-kääntäjää hyödyntäen?
Tekstit sisältävät paljon virheitä ja hän ei tunnu ymmärtävän monia suomenkielisiä ilmaisuja tai slangisanoja.
Ihmetteli äsken mm. verbiä "porata" joka siinä yhteydessä ei tarkoittanut poralla reikää poraamista.
Kaikki tuollaiset yksityiskohdat viittaavat siihen että suomenkieli ei ole hänen äidinkielensä.
Muutenhan molemmat kyllä vaikuttavat samankaltaisilta idiooteilta.
sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!
- rikkalapio
- Axel Foley
Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!
Ei Eurooppa ole mikään USA:n vasalli muualla kun Venäjän propagandassa
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-
-
Luciano Viskos
Joo, voi tosiaan olla että rikkis ei ole tuo Espoon tyyppi, mutta kaksoiskansalaisuus, huono suomenkielen hahmotus, lukihäiriö ja yhteys Venäjän trollitehtaaseen ovat kyllä edelleen hyvinkin todennäköisiä.rikkalapio kirjoitti: Ke Huhti 29, 2026 4:29 pmHyvä Damfin alat päästä perille täällä muutamat eivät vielä ole oikein oivaltaneet mutta antaa näiden nyt olla omissa fantasiamailmoissaan ei ole minulta pois eikä näköjään modejakaan kiinnosta palstan säännötdamfin kirjoitti: Ke Huhti 29, 2026 9:55 amTuo kirjoitustyyli ja virheet itsellenikin on tullut tutuiksi, siksi onkin erikoista että tuon kleppermanin tänne lainaamat kirjoitukset poikkeavat täysin kanlay/sikakoira/rikkalapio nimimerkin kirjoitustyylistä eikä sisällä noita sikakoiralle tyypillisiä virheitä.Luciano Viskos kirjoitti: Ke Huhti 29, 2026 12:44 am Kun katsoo rikkiksen tekstejä, huomaa että ne ovat yhtä pötköä ilman pilkkuja. Kirjoittaako hän sepustuksensa venäjäksi tai viroksi google-kääntäjää hyödyntäen?
Tekstit sisältävät paljon virheitä ja hän ei tunnu ymmärtävän monia suomenkielisiä ilmaisuja tai slangisanoja.
Ihmetteli äsken mm. verbiä "porata" joka siinä yhteydessä ei tarkoittanut poralla reikää poraamista.
Kaikki tuollaiset yksityiskohdat viittaavat siihen että suomenkieli ei ole hänen äidinkielensä.
Muutenhan molemmat kyllä vaikuttavat samankaltaisilta idiooteilta.![]()
- rikkalapio
- Axel Foley

- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
-
Orge Gerwell
- Martin Beck
Tuohon olen kiinnittänyt huomiota itsekin. Meidän sikalapion kirjoitustyylihän on täysin erilainen. Kirjoitukset Minfossa ovat kieliopillisesti aivan päin persettä, toisin kuin Kleppermanin lainaamat.damfin kirjoitti: Ke Huhti 29, 2026 9:55 am Tuo kirjoitustyyli ja virheet itsellenikin on tullut tutuiksi, siksi onkin erikoista että tuon kleppermanin tänne lainaamat kirjoitukset poikkeavat täysin kanlay/sikakoira/rikkalapio nimimerkin kirjoitustyylistä eikä sisällä noita sikakoiralle tyypillisiä virheitä.
- rikkalapio
- Axel Foley
Minkä takia sitten vihjailette koko ajan kaverin olevan sikakoira ? Ilmiselvästi kaveri ei todellakaan ole sikakoiraOrge Gerwell kirjoitti: Ke Huhti 29, 2026 6:12 pmTuohon olen kiinnittänyt huomiota itsekin. Meidän sikalapion kirjoitustyylihän on täysin erilainen. Kirjoitukset Minfossa ovat kieliopillisesti aivan päin persettä, toisin kuin Kleppermanin lainaamat.damfin kirjoitti: Ke Huhti 29, 2026 9:55 am Tuo kirjoitustyyli ja virheet itsellenikin on tullut tutuiksi, siksi onkin erikoista että tuon kleppermanin tänne lainaamat kirjoitukset poikkeavat täysin kanlay/sikakoira/rikkalapio nimimerkin kirjoitustyylistä eikä sisällä noita sikakoiralle tyypillisiä virheitä.
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
-
Orge Gerwell
- Martin Beck
Kysy niiltä jotka vihjailee. Tai vaihtoehtoisesti voit yrittää hakea vihjailua mun viestihistoriasta. Onnea etsintään.rikkalapio kirjoitti: Ke Huhti 29, 2026 6:30 pm Minkä takia sitten vihjailette koko ajan kaverin olevan sikakoira ?
Ennen kuin siitä tuli ryssäntrolli, se teksti olikin ihan hirveää. Nyt se varmaan käyttää jotain oikolukuohjelmaa, että vaikuttaisi fiksummalta.Orge Gerwell kirjoitti: Ke Huhti 29, 2026 6:12 pm Tuohon olen kiinnittänyt huomiota itsekin. Meidän sikalapion kirjoitustyylihän on täysin erilainen. Kirjoitukset Minfossa ovat kieliopillisesti aivan päin persettä, toisin kuin Kleppermanin lainaamat.
- rikkalapio
- Axel Foley
Silloinko on ryssätrolli kun kertoo miten tapahtumat etenevät 
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
Eiköhän sen huomaa aika helposti: jaetaan vain ja ainoastaan pro-venäjä materiaalia, lähdekritiikistä viis. Ja mitään negatiivista tai väärässäoloa ei myönnetä. Jos et tätä et tajua ja omasta toiminnastasi tunnista niin kyllä on pitkän hoitojakson tarve.rikkalapio kirjoitti: Ke Huhti 29, 2026 8:48 pm Silloinko on ryssätrolli kun kertoo miten tapahtumat etenevät![]()
-
kiinnostunut5
- Jane Marple
Tähän toveriin uppoaa ihan kaikki propaganda. Nykyisenkin nimimerkkinsä upotukset ovat paljastuneet jo niin monta kertaa pelkästään tämän foorumin kirjoittelijoiden puolesta halvalla väännetyksi propagandaksi että en edes yritä muistella, mutta vieläkin se niitä ylpeänä jakaa tarkistamatta ja luulee muita propagandan uhriksi. Ulkona kävely saattaisi auttaa, ei se ainakaan pahentaisi. Ja se on mahdollista kaikille, vähäosaisillekkin.
- rikkalapio
- Axel Foley
Minkä takia Ukrainan ryssää tulisi puolustella kun se on se osapuoli joka sai kaiken aikaiseksi ?JOMPPE kirjoitti: Ke Huhti 29, 2026 9:00 pmEiköhän sen huomaa aika helposti: jaetaan vain ja ainoastaan pro-venäjä materiaalia, lähdekritiikistä viis. Ja mitään negatiivista tai väärässäoloa ei myönnetä. Jos et tätä et tajua ja omasta toiminnastasi tunnista niin kyllä on pitkän hoitojakson tarve.rikkalapio kirjoitti: Ke Huhti 29, 2026 8:48 pm Silloinko on ryssätrolli kun kertoo miten tapahtumat etenevät![]()
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
Hohhoijaa. Pysytään lautamies -aiheessa. Tuo "kuka aloitti" on jo moneen kertaan puitu sille kuuluvassa osiossa ja et ole pysynyt sitäkään todistamaan. Ja Ukraina nyt on vain yksi asia jossa käytät vain juuri agendaasi tukevia lähteitä.rikkalapio kirjoitti: Ke Huhti 29, 2026 9:39 pmMinkä takia Ukrainan ryssää tulisi puolustella kun se on se osapuoli joka sai kaiken aikaiseksi ?JOMPPE kirjoitti: Ke Huhti 29, 2026 9:00 pmEiköhän sen huomaa aika helposti: jaetaan vain ja ainoastaan pro-venäjä materiaalia, lähdekritiikistä viis. Ja mitään negatiivista tai väärässäoloa ei myönnetä. Jos et tätä et tajua ja omasta toiminnastasi tunnista niin kyllä on pitkän hoitojakson tarve.rikkalapio kirjoitti: Ke Huhti 29, 2026 8:48 pm Silloinko on ryssätrolli kun kertoo miten tapahtumat etenevät![]()
- rikkalapio
- Axel Foley
Niin siis miksi nyt Ukrainaa pitäisi tässä kompata ? Sulla on varmaan jokin tosi hyvä syy. Kun kaikki muutkin komppaa eix juuJOMPPE kirjoitti: Ke Huhti 29, 2026 10:00 pmHohhoijaa. Pysytään lautamies -aiheessa. Tuo "kuka aloitti" on jo moneen kertaan puitu sille kuuluvassa osiossa ja et ole pysynyt sitäkään todistamaan. Ja Ukraina nyt on vain yksi asia jossa käytät vain juuri agendaasi tukevia lähteitä.rikkalapio kirjoitti: Ke Huhti 29, 2026 9:39 pmMinkä takia Ukrainan ryssää tulisi puolustella kun se on se osapuoli joka sai kaiken aikaiseksi ?JOMPPE kirjoitti: Ke Huhti 29, 2026 9:00 pm
Eiköhän sen huomaa aika helposti: jaetaan vain ja ainoastaan pro-venäjä materiaalia, lähdekritiikistä viis. Ja mitään negatiivista tai väärässäoloa ei myönnetä. Jos et tätä et tajua ja omasta toiminnastasi tunnista niin kyllä on pitkän hoitojakson tarve.
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
Katoppa on välimuotoja siinä onko kaltaisesi Venäjän sanoman saattaja vai Ukrainan komppaaja. Sitäkään et tajua. Otappa nyt vaikka kantaa tuolla ah Venäjää ketjussa tuohon korkoasiaan ja muihin venäjän talousongelmiin. Etkö oikeasti pysty myöntämään että haasteita on?rikkalapio kirjoitti: Ke Huhti 29, 2026 10:01 pmNiin siis miksi nyt Ukrainaa pitäisi tässä kompata ? Sulla on varmaan jokin tosi hyvä syy. Kun kaikki muutkin komppaa eix juuJOMPPE kirjoitti: Ke Huhti 29, 2026 10:00 pmHohhoijaa. Pysytään lautamies -aiheessa. Tuo "kuka aloitti" on jo moneen kertaan puitu sille kuuluvassa osiossa ja et ole pysynyt sitäkään todistamaan. Ja Ukraina nyt on vain yksi asia jossa käytät vain juuri agendaasi tukevia lähteitä.rikkalapio kirjoitti: Ke Huhti 29, 2026 9:39 pm
Minkä takia Ukrainan ryssää tulisi puolustella kun se on se osapuoli joka sai kaiken aikaiseksi ?![]()
![]()
![]()
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
Ehdotan että sikalapio lähtee vähäksi aikaa sinne ryssälään kattomaan ja henkimään millaista siellä oikeasti on ja palaa sitten tänne raportoimaan meille havainnoistaan.