Zodiac bodomiin syyllinen ?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Hessu52
Watson itse

Re: Zodiac bodomiin syyllinen ?

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Siis sinulla ei ollut mitään alibia surmien ajaksi, sillä kyllä serkut sinun puolestasi todistaisivat, vai kuinka, sillä kyllä teikäläiset tiedetään ja varsinken tuollainen sukuhaara, jossa on esiintynyt mielisairautta ja helvetinmoisia luulosairauskohtauksia.
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Hessu52 kirjoitti:Siis sinulla ei ollut mitään alibia surmien ajaksi, sillä kyllä serkut sinun puolestasi todistaisivat, vai kuinka, sillä kyllä teikäläiset tiedetään ja varsinken tuollainen sukuhaara, jossa on esiintynyt mielisairautta ja helvetinmoisia luulosairauskohtauksia.
Suvussani ei ole esiintynyt mielisairauksia.
Ymärrän projisointisi, mutta en ymmärrä, miksi et sitä ja sen syitä itse ymmärrä ?
8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Hessu52
Watson itse

Sinä tuon leikin aloit, joten kestä nyt omat aikaansaannoksesi kuin, no olkoon, et ole sitö kuitenkaan.

Mitä tulee noihin psyykehäiriöihin, jotka ovat sinua niin lähellä, niin oletko kuullut Ristolta Arskan olleen koskaan hoidossa?
skoone
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja skoone »

Tässä on tietoa Zodiac-murhaajasta. Eli ei-ruotsintaitoisille:
Kalifornialainen nainen Deborah Perez, 47, väittää, että hänen vonna 1983 syöpään kuollut isänsä Guy Ward Hendrickson olisi ollut Zodiac-murhaaja tai ainakin tehnyt kaksi noista murhista. Nainen väittää 7-vuotiaana olleensa jopa läsnä parissa murhassa ja auttaneensa isäänsä mm kirjeiden kirjoittamisessa...

Omia mietteitäni: Tuo nimi on selvästi pohjoismaalainen, olisiko niitä "zodiacceja" ollut kuitenkin enemmän kuin yksi?

"Expressen:
Deborah Perez påstår att hennes pappa Guy Ward Hendrickson är den ökände Zodiak-mördaren. Hon hävdar också att det var hon som broderade masken som han bar vid morden och att hon även skrev brev åt sin pappa som sändes till San Fransisco Croniocle. Foto: Justin Sullivan

"Min pappa var Zodiak-mördaren"
Den ökände Zodiac-mördare dödade minst fem personer i USA på 1960-talet.
Nu hävdar en kvinna i Kalifornien att hennes pappa utfört minst två av dåden.

De fem morden inträffade under 1968 och 1969 i norra Kalifornien i USA.
Mördaren skickade efter hand brev och koder till bland annat tidningar och tog på sig dåden.
Morden inspirerade till filmen ”Zodiac” med Jake Gyllenhaal i huvudrollen 2007. Flera personer har fått starka misstankar riktade mot sig, men polisen har aldrig kunnat lösa fallen.
Dödade flera

Nu hävdar Deborah Perez, 47, att hennes pappa Guy Ward Hendrickson dödade minst två av offren.
Pappan dog i cancer 1983 och enligt dottern orkade hon inte längre bära hans hemlighet. Deborah Perez hävdar att hon som sjuåring hjälpte till att skriva och skicka några av breven till tidningar, uppger Sky News.
Hon hävdar också att hon var med sin pappa vid två av morden.
"Jag hör skrik"

Vid Blue Rock Springs Golf Course parkeringsplats i juli 1969 ska hennes pappa ha hamnat i gräl med Darlene Ferrin, 22, som sköts till döds.
– Min far tar sin pistol, går fram till passagerarsidan och jag hör skott, jag hör stön, jag hör skrik, minns Perez enligt tv-kanalen.
Polisen ska nu utreda hennes påståenden.
– Vi får ett stort antal samtal varje år. Vi kommer att titta på de bevis som presenteras för oss, säger polisen Lyn Tomioka enligt Sky News.

Av Jakob Wagner
[email protected]
Skriv ut Skriv ut Skicka artikeln Skicka artikeln Skicka artikeln Dela på Facebook bloggy Dela på bloggy
Spara artikeln Spara artikeln Visa länk till artikeln Visa länk till artikeln
Translate
Textstorlek Textstorlek 1 Textstorlek 2 Textstorlek 3
Publicerat 1 maj 2009
Uppdaterad 1 maj 2009
Muista lähdekritiikki!
John Doe
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Tuolla Zodiakin omassa ketjussa on linkki alkuperäiseen uutiseen tosta naisesta videoklippeineen kaikkineen,että englantia taitavat tarkistelkoon sieltä,mistä on kysymys. 8)
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

skoone kirjoitti: Av Jakob Wagner
[email protected]
Suomen oma Zodiac-expertti loikkasi sitten Ruotsiin... :twisted:
Epäilyttävää.Todella epäilyttävää....
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Hessu52
Watson itse

No jo on perkules.

Heti kun aloin tivaamaan Wagnerilta alibia surmien ajankohtaan, tämä väittää ruotsalaisten serkkujensa ollee heillä kylässä, joten tuostako se kenkä on puristanut.

Vai on Wagnerin lähisuku sitten jotenkin sekaantunut jopa Zodiaciin, no entäs Bodomiin, joten vastaa Wagner, kun vapaudut karsserista.
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Hessu52 kirjoitti:Heti kun aloin tivaamaan Wagnerilta alibia surmien ajankohtaan, tämä väittää ruotsalaisten serkkujensa ollee heillä kylässä, joten tuostako se kenkä on puristanut.

Vai on Wagnerin lähisuku sitten jotenkin sekaantunut jopa Zodiaciin, no entäs Bodomiin, joten vastaa Wagner, kun vapaudut karsserista.
Ei minullakaan kengät purista joskin ne ovat oikean kokoiset.
En myöskään pukeudu naisten uimapukuun ja ajan partani aamuisin peilikuvaa säikähtämättä.
Lähisukuni ei ole sekaantunut sen enemmin Zodiaciin, superpähkinöihin kuin lapsiinkaan.
Joten vähän eri linjoilla ollaan.
8)
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Hessu52
Watson itse

Kenties ei kenkä pusrista, mutta taitaa puristaa otsa ja ohimolohkojen kohtaa tuo "paskerisi" hikinauha, heh, (kevennys, tosin huono)

Niin, miten se on sinun ja serkkujesi alibien kanssa, eli missä silloin olitte?

Itse olin jokusen kymmenen kilometrin päässä kotonani, jonka kyllä voinevat sukulaiseni ja sen ajan naapurin kaverit todistaa, joten oma aliibini pitää, eikä nyt ole kyseessä salaliitto, jollaista Wagner Bodomin yhteydessä on pohtinut, johon on sekaantunut koko Suomen sen aikainen, sen välisen ajan, ja jopa nykyisenkin ajan poliisivoimat.

Ylimmästä poliisista aina alimpaan passipoliisiin, sekä tietenkin poliittinen eliitti ja "12 perheen" ruotsalainen haara, sekä kaiketi sitten vieläpä Ruotsin kuningashuonekin.

Kyllä tuosta joukosta pitäisi jonkun jotain tietää, vai mitä Wagner?
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Hessu52 kirjoitti:<blabla>eikä nyt ole kyseessä salaliitto, jollaista Wagner Bodomin yhteydessä on pohtinut, johon on sekaantunut koko Suomen sen aikainen, sen välisen ajan, ja jopa nykyisenkin ajan poliisivoimat.
Ylimmästä poliisista aina alimpaan passipoliisiin, sekä tietenkin poliittinen eliitti ja "12 perheen" ruotsalainen haara, sekä kaiketi sitten vieläpä Ruotsin kuningashuonekin...
En ole mitään salaliittoteoriaa asiassa esittänyt, itsehän noita kestitysjuttujasi olet kirjoitellut.
Älä siirrä kuvitelmiasi.
8)
Hessu52
Watson itse

Niinkö, mistä sinä keksit noita kestitysjuttuja, joilla vihjaat joitakin tunnettuja ihmisiä lahjotun?

Sinä olet kova syyttelemään, mutta faktasta pätkääkään sinulla ei ole esittää, heh, eikä nyt ollut huumoria, ei edes huonoa, jooo.

Kuka on Arska, josta kerrot?

Missä hänen isänsä vietti eläkeikänsä, häh, jodaladijodaladijoo?
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Wagner, sinun kannattaisi liittää voimasi Virpi-ketjuun.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Rikosmaisteri
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Rikosmaisteri »

Niin, löytyyhän niitä oikein kaivamalla pari yhtäläisyyttä Zodiacin ja Bodomin tekijän välillä:
1. Kumpikin on välttänyt kiinnijäämisen
2. Kummaltakin on jäänyt uhri todistamaan

tai yksi yhtäläisyys, jos NG syyllinen...
Kysy oikeita kysymyksiä...
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

Rikosmaisteri kirjoitti:Niin, löytyyhän niitä oikein kaivamalla pari yhtäläisyyttä Zodiacin ja Bodomin tekijän välillä:
1. Kumpikin on välttänyt kiinnijäämisen
2. Kummaltakin on jäänyt uhri todistamaan

tai yksi yhtäläisyys, jos NG syyllinen...
Unohdit sen tärkeimmän...Wagner tuntee molemmat ja molemmat ovat samalla yksi ja sama henkilö..
Arska! 8)
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
John Doe
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Ei ei ei,ei se voi olla Arska ja käräjäoikeuden mukaan se ei ole NG...hmmm :idea: No nyt mä sen hokasin,syyllinen on ilmiselvästi tämä koko Suomen,mahdollisesti koko maailman etsityin rikollinen.Jaa että kuka...no tietysti se,jonka nimi on Tuntematon Mies. 8) :lol:
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Vastaa Viestiin