sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Rescuer
Horatio Caine

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Sikiksellä on itkupotkuraivarit käynnissä, kun hänen itse käyttämänsä tekoäly kutsuu hänen vakiolähdettään epäluotettavaksi...
Hänen kun pitää joko myöntää, että vakiolähteensä lordbeba on disinformaatiota levittävä trollitili tai että gorkin väitteet että video on feikki ei pidä paikkaansa.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
rikkalapio
Axel Foley

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja rikkalapio »

Rescuer kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 10:55 pm Sikiksellä on itkupotkuraivarit käynnissä, kun hänen itse käyttämänsä tekoäly kutsuu hänen vakiolähdettään epäluotettavaksi...
Hänen kun pitää joko myöntää, että vakiolähteensä lordbeba on disinformaatiota levittävä trollitili tai että gorkin väitteet että video on feikki ei pidä paikkaansa.
Rescuer nimimerkkiä kismittää kun postauksensa osoittautui valeuutiseksi kylläpä tuntuukin ottavan luonnolle :lol:
Ei Eurooppa ole mikään USA:n vasalli muualla kun Venäjän propagandassa
- Schimanski -

"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.

Tiedättehän te."

-Trump-
Vastaa Viestiin