Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

^ Nikulasta en tiedä, mutta kyllähän nuoret naiset ovat usein kauniita. Rinnat eivät roiku, iho on heleä ja peppu tiukka. Mutta pullukoista en pidä enkä huonohampaisista.

Enkä kyllä itsekään usko, että kukaan minun Murhainfon pedofiilirinkiin (mikä se sitten ikinä onkaan) katsoisi kuuluvan.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7240
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Marsalkka kirjoitti:Enkä kyllä itsekään usko, että kukaan minun Murhainfon pedofiilirinkiin (mikä se sitten ikinä onkaan) katsoisi kuuluvan.



Äläs oo noin varma... 8)
INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Tiina kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:Enkä kyllä itsekään usko, että kukaan minun Murhainfon pedofiilirinkiin (mikä se sitten ikinä onkaan) katsoisi kuuluvan.



Äläs oo noin varma... 8)
Onko tuo rinki siis Marsalkan rinki kun kirjoittaa minun Murhainfon pedofiilirinkiin? Vai onko Murhainfo hänen vai kuuluvaksiko kukaaanko lasketaan? Oikeuden tulkinta olisi kiva lukea aiheesta!

Sanotaanpa edellä, että äläs oo noin varma. Itse olen lähes varma, etten kuulu. Vaikka Siru niin on vihjaillut. En ole ainakaan saanut yhteydenottopyyntöä ringin taholta. Menee siis Huuhaa-osioon uskomus salaseurasta.

Varmaan jos lähtis syyttelemään tai puolustelemaan esim. Lauria ja Imaa, niin saisi rasistin tai koristekasvipäähinevanhempirouvan maineen/paineen niskaansa. Että kun on sellaisia superjulkkiksia heidän status. Niin sitten ollaan sinisilmäisiä (rasistinen ilmaus?) faneja tai vihataan kateellisena. Kohta uskalla mitään sanoo, saatana!
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

INES 7 kirjoitti:
Tiina kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:Enkä kyllä itsekään usko, että kukaan minun Murhainfon pedofiilirinkiin (mikä se sitten ikinä onkaan) katsoisi kuuluvan.



Äläs oo noin varma... 8)
Onko tuo rinki siis Marsalkan rinki kun kirjoittaa minun Murhainfon pedofiilirinkiin? Vai onko Murhainfo hänen vai kuuluvaksiko kukaaanko lasketaan? Oikeuden tulkinta olisi kiva lukea aiheesta!
Ehe, ehe...
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Etusivu taas täynnä "shokkiuutisia" raiskaavista äideistä ja BB-raiskauksista. Viiski Paskaranta myös kommentoi todella ahkerasti Helsingin bussiraiskausta, samoin dmm, ja muut foorumin "ulkomaalaisasia-aktiivit", joita ei ole näkynyt esim. Rovaniemen KAHDEN suojaikärajan alittavan tytön raiskaustapauksessa tai ylipäänsä missään teiniraiskausjutuissa, joissa tekijä on suomalainen kommentoimassa lainkaan. Ja nyt Helsingin teinin raiskauksen tuomitseva Lukijana oli Rovaniemen tapauksessa sitä mieltä, että raiskatut tytöt on hyvin voineet vapaaehtoisesti lähteä raiskaajansa matkaan.

Tää palsta on nykyään ihan paska. Pelkkiä shokkiuutisia, "maahanmuuttoaktiiveja" ja pedofiileja, jotka on tehneet foorumista jonkinlaisen vertaistukiryhmän itselleen. Ei oo varmaan ainoatakaan teiniraiskausketjua, jossa uhreja ei syyllistettäis tai vihjailtais heidän olevan prostituoituja. Paitsi nyt toi, missä raiskaaja-teinienmetsästäjäperverssi on ulkomaalainen, niin siinä ei oo kukaan ehdottelemassa, että raiskaaja on tytön frendi ja tyttö on ollut oikeesti innoissaan 40-v äijästä.
INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Kato Suri-Na-Narina Kosikalmo, kun tarkoitus on keskustella ja jokainen saa keskustella mistä tykkää, osaa tai haluaa tai olla osallistumatta, jos ei ole mitään sanottavaa tai juuri se aihe ei kiinnosta, menee ohi silmien tai aihe on hänelle "vanhentunut".

Samaa mieltä olen paljonkin shokki-kohu-kohu-kohu!-uutisten tulvittamisesta.

Ja tuo kirjoittamasi Paitsi nyt toi, missä raiskaaja-teinienmetsästäjäperverssi on ulkomaalainen, niin siinä ei oo kukaan ehdottelemassa, että raiskaaja on tytön frendi ja tyttö on ollut oikeesti innoissaan 40-v äijästä... on harvinaisen totta.
Ruu
Sabrina Duncan
Viestit: 366
Liittynyt: To Marras 25, 2010 12:10 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Ruu »

Pakko tosin todeta tuohon että jos palstan taso on ihan paska, niin joka ikinen kirjoittaja voi itse siihen tasoon vaikuttaa sillä omalla tuotetulla tekstillään, jos se on nyt sitä saman asian jauhamista joka ketjussa, niin ei kai se tasokaan voi mikään huikea olla. Ja en viittaa tuolla suoraan keneenkään, totean vaan yleisesti, että monta aihetta on mennyt ihan perseeleen juupas eipäs väittelyiden takia. Ja tuo muiden nimittely on sellaista jota en käsitä ollenkaan, oletettavasti aikuiset ihmiset..
Lukijana
Sofia Karppi
Viestit: 422
Liittynyt: Pe Helmi 06, 2009 4:38 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Lukijana »

Siru83 kirjoitti:Ja nyt Helsingin teinin raiskauksen tuomitseva Lukijana oli Rovaniemen tapauksessa sitä mieltä, että raiskatut tytöt on hyvin voineet vapaaehtoisesti lähteä raiskaajansa matkaan.
No totta munassa tuomitsen kaikki raiskaukset! Mitä oikein luulit?

Epäselvemmissä tapauksissa on kyllä syytä pohtia hieman tarkemmin taustoja. Jos Rovaniemen tapauksella tarkoitat sitä missä jonkun miehen hotellihuoneessa 2 tyttöä joutui raiskatuksi niin olihan siinä outoja piirteitä. Muistaakseni esim. ulkoisia jälkiä ei ollut lainkaan tytöissä. Vaikea heitä on köytettynä sinne raahata siten ettei jää jälkiä? Uskon siis että tytöt meni miehen huoneeseen vapaaehtoisesti, mutta se ei todellakaan oikeuta raiskaamaan. Odotellaan oikeuden päätöstä.

EDIT: Tuli tässä mieleen että enhän mä edes ole kirjoituksissani tuominnut tuota Helsingin bussiraiskausta? Tai sellaista kuvaa Siru83 ilmeisesti yritti levittää että jotenkin revittelisin tuolla.

Näin se meni:
Siru83 kirjoitti:Ja valtaosa teineistä ei tosiaan ole kiinnostunut mistään keski-ikäisistä äijistä, vaan enemmänkin niitä inhottaa + 30-v miehet, 25-vuotiaskin on teinin näkökulmasta Todella Vanha. Tässä jälleen esimerkki teinienmetsästäjästä ja teinitytöstä, ja siitä kumpi osapuoli oli kiinnostunut:

http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=20&t=12235

Ehkä sekin kuvitteli teinin fantasioivan ikäisistään neljäkymppisistä miehistä.
Vastaukseni:
Lukijana kirjoitti: On muuten melko ruskettunut tuo bussiraiskaaja? Varmaan kävi Kanarialla joululomalla...
(tässä kohdassa kuva jossa näkyy raiskaajan ihonväri)
En mielestäni tuossa mitenkään revittele tai tuomitse. Tuomitsen aina raiskaukset mielessäni, mutta ei niin itsestäänselviä asioita viitsi nettiin kirjoitella. Kun Siru nosti tuon bussiraiskauksen itse esille, niin ei ollut vielä tiedossa raiskaajan ihonväri.

Kerrankin oltiin Sirun kanssa samaa mieltä (eli raiskaaja on irstas keski-ikäinen ukko ja todellinen luuseri) ja senkin Siru kääntää negatiiviseksi. Yäääh :cry: :cry:
Kiiski Vastaranta
Olivia Benson
Viestit: 710
Liittynyt: Pe Helmi 19, 2010 12:50 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Kiiski Vastaranta »

Kirjoittaja Siru83 päivämäärä Ke Tammi 18, 2012 12:54 pm

Viiski Paskaranta myös kommentoi todella ahkerasti Helsingin bussiraiskausta, samoin dmm, ja muut foorumin "ulkomaalaisasia-aktiivit", joita ei ole näkynyt esim. Rovaniemen KAHDEN suojaikärajan alittavan tytön raiskaustapauksessa tai ylipäänsä missään teiniraiskausjutuissa, joissa tekijä on suomalainen kommentoimassa lainkaan.
Anteeksi viimeöinen. Olin kenties hiukan tahditon?
Niin ja tota mä en kyllä ole kuin yhden ainoan kommentin laittanut tohon Helsingin bussiraiskausta käsittelevää ketjuun. Joten ei se nyt kauheata aktiivisuutta vielä taida olla?
Voi kauheeta ja anteeksi vielä kerran se viimeöinen jos tämä kaikki siitä johtuu, kun en mä kerkeä jokaiseen ketjuun kommentoimaan en edes niihin mitä olen itse aloittanut ja tälläistä rovaniemen ketjua en ole edes nähnyt ja minä tuomitsen kaikki raiskaajat ihan ihonväristä, uskonnosta, kansallisuudesta, sukupuolesta jne. riippumatta.
Ja sen voin kertoa että mä en kommentoi sellaisiin ketjuhin nykyään kovin usein joista on jo useampia sivu kertynyt kommentteja koska ei ole aikaa lukea niitä kaikkia, enkä viitsi lukematta heitellä tuomitsevia latteuksia jos ei ole mitään uutta niihin tuotavaa.
Ai niin jäi kesken toi viimeöinen ja anteeksi siitä kyllä mä oikeasti haluan kaikille samat tuomiot, enkä kannata kolmea vuotta edes jos sinä joudut uhriksi kyseisen kaltaiseen rikokseen vaan sen saman seitsemän vuotta.
Sä olet vaan vähän liian kiihkeä mun makuu ja olisi ehkä parempi kun tutustuisit suraavaan juttuun paremmin ja ajttelisit ennen kuin kirjoitat, eikä niin et kirjoitat ja sitten ajattelet.
Mut ei mitään unohdetaan viimeöinen, isohali ja hyvää yötä :D
Tiedelehti 27.05.2010 19:00
-Testosteroni vähentää sosiaalista sinisilmäisyyttä
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Kukin tyylillään tietysti. Ja miksei niitä sensaatiouutisia laitettaisi, kun täällä on porukka niistä kiinnostunut. Itse olen kiinnostunut kuitenkin kiinnostunut rikoksista, jotka kiinnostavat vielä 20 vuodenkin päästä, en päivän shokeeraavimmista "kuumista aiheista".
llewellyn
Sofia Karppi
Viestit: 428
Liittynyt: Ma Elo 04, 2008 2:13 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja llewellyn »

Itse olen tästä pedofiili-asiasta kirjoittanut jo aiemmin oheisesti:

Nämä pedofilia/suojaikäraja -keskustelut ovat minusta erittäin ikäviä sävyltään. Pitäisi olla todella varovainen ennenkuin luonnehtii ketään tuntematonta netti-nickiä yhtään miksikään, saatikka sitten pedofiiliksi tai teinien metsästäjäksi. Itselläni on kaksi pientä lasta ja suhtaudun kaikkeen väkivaltaan ja henkisiin ja fyysisiin hyökkäyksiin lapsia vastaan todella haudanvakavasti ja jyrkästi. (Äärimmäisen väkivaltaisesta, sadistisesta hyökkäyksestä on kysymys myös silloinkin, kun lapsi on jotenkin manipuloitu antamaan jollakin tasolla suostumuksen taphtumaan.)

Kannatan myös vahvasti 16 vuoden suojaikärajaa ja pidän sitä ehdottoman tarpeellisena suojelemaan mieleltään vielä hyvin keskenkasvuisia ja haavoittuvaisia teinejä. Mutta. Minusta on ihan selvää, että suojaikärajan suhteen tulee olemaan aina tietty harmaa alue, johtuen yksinkertaisesti siitä, että fyysinen ulkonäkö siinä iässä voi johtaa harhaan.

On myös ymmärrettävää sukupuolisuuden ollessa niin vahva ja atavistinen voima, että sukukypsän nuoren ulkonäkö voi olla seksuaalisesti houkutteleva aikuiselle ihmiselle. Näin vain on. Mutta. Meidän aikuisten velvollisuus on hallita itseämme ja refleksejämme ja suojella haavoittuvaisia ja henkisesti vielä täysin kypsymättömiä nuoria.


Pitäisi olla todella vahvat perusteet, että pelkän netti-kirjoittelun pohjalta esitetään hyvin vakavia syytöksiä. Lisäksi minusta tuntuu siltä, että jos kirjoittaa kuten kirjoitin tuossa lainaamani kohdan viimeisessä kappaleessa niin ei silti millään tasolla suhtaudu hyväksyvästi tai sallien pedofiliaan, jossa on kysymys niin vastenmielisestä, niin sadistisesta toiminnasta, etteivät sanat riitä sitä kuvaamaan. Oma mielipiteeni on, että ylläpidon pitäisi viheltää tämä vihjailu-peli poikki.
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

llewellyn kirjoitti:Itse olen tästä pedofiili-asiasta kirjoittanut jo aiemmin oheisesti:
Olet tosiaan puhunut paskaa jo aiemmin. Siksi en vaivaudu edes lukemaan typerää viestiäsi alkua pidemmälle. Jos neljäkymppinen äijä hengailee 13-16-vuotiaiden kanssa, on jotain pahasti pielessä, oli kyseessä sitten 13-, 15- tai 16-vuotias. Yhdentekevää on myös, näyttääkö joku 13-vuotias 16-vuotiaalta. Aikuisessa miehessä on vikaa, jos kokee tarvetta purkaa seksuaalisuuttaan lapsiin riippumatta siitä onko lapsi ylittänyt suojaikärajan vai ei! Piste.
llewellyn
Sofia Karppi
Viestit: 428
Liittynyt: Ma Elo 04, 2008 2:13 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja llewellyn »

Siru83 kirjoitti:
llewellyn kirjoitti:Itse olen tästä pedofiili-asiasta kirjoittanut jo aiemmin oheisesti:
Olet tosiaan puhunut paskaa jo aiemmin. Siksi en vaivaudu edes lukemaan typerää viestiäsi alkua pidemmälle.
Huomaan kyllä ettet vaivautunut lukemaan. Sen suhteen sitten kumpi viesti on typerä, sinun vai omani, saa kukin lukija tehdä oman johtopäätöksensä.

Minusta tekstistäni käy sangen selvästi ilmi, että selvästi tuomitsen tuollaisen seksuaalisuuden toteuttamisen, vaikka teini olisikin suojaikärajan toisella puolella. Sen sijaan en osaa tuomita sitä, että nuori mutta selvästi sukukypsä ja ikäistään vanhemmalta näyttävä henkilö herättää aikuisissakin ihmisissä sukupuolista halua. Seksuaalisuus on voimakas ja atavistinen impulssi useimmissa meissä, mutta aikuisilla on erityinen moraalinen velvollisuus suojata henkisesti vielä täysin keskenkasvuisia ja haavoittuvaisia teinejä, eikä käyttää tätä keskenkasvuisuutta ja haavoittuvaisuutta kylmästi hyväkseen.
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Edelleenkään teinien tapametsästäjät eivät havittele niitä vanhan näköisiä, ylipainoisia jne. teinejä vaan juurikin niitä mahdollisimman lapsekkaita ja pieniä. On teini-ikäisissä pojissakin ikäistään isokokoisempia, mutta kyllä minä erotan 15-vuotiaan pojan yli 20-vuotiaasta. Tuo ettei muka erotettaisi 15-vuotiaasta aikuisesta on pelkkä teinienmetsästäjäperverssien TEKOSYY.

Unohdin muuten mainita noista murha.infon stereotyyppisistä keskustelijoista pedofiilienasianajajanaiset, jotka puolustelevat pedofiilien/teiniinsekaantujien toimintaa. Usein näyttää takana olevan se, että he ovat itse olleet 15-vuotiaana jonkun sedän patjana, ja neitsyys menetetty viimeistään 14-v ikään mennessä, niin sitten ei saisi muutkaan nuoret tytöt olla viattomia. Jonkinlainen kateus kilttejä, viattomia ja nuoria tyttöjä kohtaan näyttää olevan kyseessä. Normaalille naiselle ja myös miehelle on tärkeämpää pyrkiä suojelemaan viattomia tyttöjä kuin joka käänteessä puolustaa lapsiinsekaantujia.
INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Siru83 kirjoitti:
Unohdin muuten mainita noista murha.infon stereotyyppisistä keskustelijoista pedofiilienasianajajanaiset, jotka puolustelevat pedofiilien/teiniinsekaantujien toimintaa. Usein näyttää takana olevan se, että he ovat itse olleet 15-vuotiaana jonkun sedän patjana, ja neitsyys menetetty viimeistään 14-v ikään mennessä, niin sitten ei saisi muutkaan nuoret tytöt olla viattomia. Jonkinlainen kateus kilttejä, viattomia ja nuoria tyttöjä kohtaan näyttää olevan kyseessä. Normaalille naiselle ja myös miehelle on tärkeämpää pyrkiä suojelemaan viattomia tyttöjä kuin joka käänteessä puolustaa lapsiinsekaantujia.
Nykyuutisten raiskatut ja "raiskatut" tai hyväksikäytetyt ja "hyväksikäytetyt" teinaritko sitten eivät ole näitä patja-tyttöjä, vaan sellaista on sattunut viimeksi joskus 1900-luvulla?

Edelleen: Harvempi kai ihan puolustaa lapsiinsekaantujia, vaan enemmänkin hakee sitä rajaa milloin syy ei ihan 100% ole (useimmiten siis on) aikuisen miehen. Silti ei se tee tekoa hyväksytyksi lainkaan. Samaa voisi soveltaa normaaleimpiin väkivaltarikoksiinkin.

Tästä nyt jauhetaan loputtomiin täällä...
Lukittu