Kehumisketju

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Ross Sullivan
Vic Mackey
Viestit: 1949
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 3:14 am
Paikkakunta: Kirkkonummen räkälät

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Kehun Hassu-Jaanaa (HasseJames)! Tyyppi on niin tyhmä ja mistään mitään tietämätön, että häneen verrattuna voi kokea olevansa nero. Tavallaan turhauttaa, että hän toistaa samaa skeidaa ja sotkee ketjujen asiakeskustelua, mutta toisaalta naurattaa hänen typerät tuherruksensa.
Hapetan kyttätyyliin
Sipi
Theo Kojak
Viestit: 1114
Liittynyt: Ke Tammi 03, 2018 10:58 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Sipi »

Mä haluan kehua sua Sullivan, koska olet ihan rehellinen mulkku. Mua usein naurattaa sun jutut, vaikka ei teitenkään saisi. Mutta rivien välistä olen huomaavinani, että olet ihan kelpo tyyppi, olet vaan osannut brändätä tämän ulosantisi niin, että saat herkemmällä bensalla käyvät ihmiset joka helvetin kerta hermostumaan. Taito sekin.
Hank Voight
Javier Pena
Viestit: 1791
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Sipi kirjoitti: Su Touko 05, 2024 2:31 pm Mä haluan kehua sua Sullivan, koska olet ihan rehellinen mulkku.
Rehellinen mulkku :D
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Ross Sullivan
Vic Mackey
Viestit: 1949
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 3:14 am
Paikkakunta: Kirkkonummen räkälät

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Sipi kirjoitti: Su Touko 05, 2024 2:31 pm Mä haluan kehua sua Sullivan, koska olet ihan rehellinen mulkku. Mua usein naurattaa sun jutut, vaikka ei teitenkään saisi. Mutta rivien välistä olen huomaavinani, että olet ihan kelpo tyyppi, olet vaan osannut brändätä tämän ulosantisi niin, että saat herkemmällä bensalla käyvät ihmiset joka helvetin kerta hermostumaan. Taito sekin.
Olet varmasti miellyttävä ihminen, koska pidät minua mulkkuna tuntematta minua millään tavoin :D

On totta, että tahattomasti monet ovat ottaneet juttuni jotenkin aivan helvetin henkilökohtaisesti, mikä on mielestäni ikävää. Pysyttäytyisin mieluiten asiassa, mutta joissain ketjuissa se on vaikeaa.
Hapetan kyttätyyliin
Sipi
Theo Kojak
Viestit: 1114
Liittynyt: Ke Tammi 03, 2018 10:58 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Sipi »

Ross Sullivan kirjoitti: Su Touko 05, 2024 4:15 pm ]
Olet varmasti miellyttävä ihminen, koska pidät minua mulkkuna tuntematta minua millään tavoin :D
Tämä oli kehumisketju, ymmärsit aivan oikein.
skoune
Martin Riggs
Viestit: 634
Liittynyt: Ti Heinä 18, 2023 12:09 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja skoune »

Sipi kirjoitti: Su Touko 05, 2024 4:19 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Su Touko 05, 2024 4:15 pm ]
Olet varmasti miellyttävä ihminen, koska pidät minua mulkkuna tuntematta minua millään tavoin :D
Tämä oli kehumisketju, ymmärsit aivan oikein.
No, kyllä Rossin puheenvuorot täällä paljastaa hänestä kaiken, että sen perusteella voidaan sanoa, että hänet kyllä tunnetaan kaikin tavoin :D
Ross Sullivan
Vic Mackey
Viestit: 1949
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 3:14 am
Paikkakunta: Kirkkonummen räkälät

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Skounella on houruisia tarinoita eri ketjuissa. Välillä ne ovat niin sekavia, että epäilen, että hän ei enää itsekään tiedä mitä väittää :) Kertoo myös paljon, että kuvittelee tekevänsä henkilöanalyyseja milloin mistäkin seikasta. Tosin väittäisin Skounen olevan Minfo-normaali, mikä kertonee foorumista paljon. Sipi vaikuttaa pelkästään elämänkoulua käyneelle yh-mammalle ja asunee todennäköisesti jollain pienellä paikkakunnalla. En pidä kummankaan preesenssiä foorumilla kovin kiinnostavana, mutta kiitän silti saamastani huomiosta.
Hapetan kyttätyyliin
Sipi
Theo Kojak
Viestit: 1114
Liittynyt: Ke Tammi 03, 2018 10:58 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Sipi »

Ross Sullivan kirjoitti: Su Touko 05, 2024 7:01 pm Skounella on houruisia tarinoita eri ketjuissa. Välillä ne ovat niin sekavia, että epäilen, että hän ei enää itsekään tiedä mitä väittää :) Kertoo myös paljon, että kuvittelee tekevänsä henkilöanalyyseja milloin mistäkin seikasta. Tosin väittäisin Skounen olevan Minfo-normaali, mikä kertonee foorumista paljon. Sipi vaikuttaa pelkästään elämänkoulua käyneelle yh-mammalle ja asunee todennäköisesti jollain pienellä paikkakunnalla. En pidä kummankaan preesenssiä foorumilla kovin kiinnostavana, mutta kiitän silti saamastani huomiosta.
:mrgreen: :mrgreen:

Ei hitto miten mainiota. Ihan jokainen asia ainakin omalla kohdallani menee nyt pieleen, mutta sillähän ei ole merkitystä. Koulutus, asuinpaikka ja huollettavat. Mutta koska tämä on kehumisketju, niin olen aina ajatellut asiaa nimenomaan niin, että Sullivan kääntää tarkoituksella kaikki asiat päälaelleen. Ja on siksi koomikko.

P.s. Älä nyt vaan sano, että olit tosissasi, koska muuten tältä menee ihan pohja pois.
Ross Sullivan
Vic Mackey
Viestit: 1949
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 3:14 am
Paikkakunta: Kirkkonummen räkälät

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

^Lyön vetoa, että et ole suorittanut ylempää korkeakoulututkintoa. Pieni paikkakunta on suhteellinen käsite suomalaisessa kontekstissa. Tavoitteeni ei ole ottaa Minfoa mitenkään henkilökohtaisesta, vaan just silleen koomisesti (vittuillen).
Hapetan kyttätyyliin
Sipi
Theo Kojak
Viestit: 1114
Liittynyt: Ke Tammi 03, 2018 10:58 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Sipi »

Ross Sullivan kirjoitti: Su Touko 05, 2024 9:53 pm ^Lyön vetoa, että et ole suorittanut ylempää korkeakoulututkintoa. Pieni paikkakunta on suhteellinen käsite suomalaisessa kontekstissa. Tavoitteeni ei ole ottaa Minfoa mitenkään henkilökohtaisesta, vaan just silleen koomisesti (vittuillen).
Lyö vaan vetoa, tästähän sä muistaakseni haastelit tuolla Takaluomankin ketjussa, siis ihmisten koulutustaustasta. Ihmeteltiin silloin, miksi asia on niin tärkeä ja itsekin lankesin ansaan omia tutkintojani puolustamaan kunnes riittävän ajoissa ymmärsin, että siellähän vietiin kuin kuoriämpäriä. Mutta samat speksit pätee edelleen, ja vaikka en omaa koulutustaustaani avannutkaan (tajusin ajoissa mistä olikaan kyse) niin muistaakseni itse kerroit jotain tarinaa omalta kohdaltasi.

No, tykkään susta edelleen vaikka tämä on ehkä se viimeinen paikka, jossa kannattaa akateemisuuttaan korostaa.
Ross Sullivan
Vic Mackey
Viestit: 1949
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 3:14 am
Paikkakunta: Kirkkonummen räkälät

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

^Trollaamistahan tämä on. Siinä olet oikeassa ja silleen skarppi, että et mene ansaan :)
Hapetan kyttätyyliin
skoune
Martin Riggs
Viestit: 634
Liittynyt: Ti Heinä 18, 2023 12:09 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja skoune »

Sipi kirjoitti: Su Touko 05, 2024 8:43 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Su Touko 05, 2024 7:01 pm Skounella on houruisia tarinoita eri ketjuissa. Välillä ne ovat niin sekavia, että epäilen, että hän ei enää itsekään tiedä mitä väittää :) Kertoo myös paljon, että kuvittelee tekevänsä henkilöanalyyseja milloin mistäkin seikasta. ...
... koska tämä on kehumisketju, niin olen aina ajatellut asiaa nimenomaan niin, että Sullivan kääntää tarkoituksella kaikki asiat päälaelleen. ...
....
Rossis hallitsee tuon kehumisen 100-prosenttisesti!
ps onneksi hän vaihtoi alaviitteensä ns vähemmän myrkylliseksi..ds
Ross Sullivan
Vic Mackey
Viestit: 1949
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 3:14 am
Paikkakunta: Kirkkonummen räkälät

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

skoune kirjoitti: Ti Touko 07, 2024 11:58 am
Sipi kirjoitti: Su Touko 05, 2024 8:43 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Su Touko 05, 2024 7:01 pm Skounella on houruisia tarinoita eri ketjuissa. Välillä ne ovat niin sekavia, että epäilen, että hän ei enää itsekään tiedä mitä väittää :) Kertoo myös paljon, että kuvittelee tekevänsä henkilöanalyyseja milloin mistäkin seikasta. ...
... koska tämä on kehumisketju, niin olen aina ajatellut asiaa nimenomaan niin, että Sullivan kääntää tarkoituksella kaikki asiat päälaelleen. ...
....
Rossis hallitsee tuon kehumisen 100-prosenttisesti!
ps onneksi hän vaihtoi alaviitteensä ns vähemmän myrkylliseksi..ds
"ps onneksi hän vaihtoi alaviitteensä ns vähemmän myrkylliseksi"

En olisi ihan varma tästä :D
Hapetan kyttätyyliin
Hank Voight
Javier Pena
Viestit: 1791
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Ross Sullivan kirjoitti: Su Touko 05, 2024 9:53 pm ^Lyön vetoa, että et ole suorittanut ylempää korkeakoulututkintoa.
Mitähän vitun merkitystä tuolla edes on? Tai sillä, että missä kukin asuu?
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Ross Sullivan
Vic Mackey
Viestit: 1949
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 3:14 am
Paikkakunta: Kirkkonummen räkälät

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Hank Voight kirjoitti: Ti Touko 07, 2024 2:29 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Su Touko 05, 2024 9:53 pm ^Lyön vetoa, että et ole suorittanut ylempää korkeakoulututkintoa.
Mitähän vitun merkitystä tuolla edes on? Tai sillä, että missä kukin asuu?
Sitä voit kysyä itseltäsi, jos sillä on itsellesi merkitystä?

Jos et ymmärrä/tunnista hyvähenkistä trollaamista, niin ei kannata ketjuun kirjoittaa :D
Hapetan kyttätyyliin
Vastaa Viestiin