Pub Prison **AVATTU**

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Canaris
Frank Drebin

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Canaris »

maija turjukka kirjoitti:^^Muuten hyvä idea, mutta ei mun passaa keneenkään minkään vaikutusta testata, ettei vaan napsahda omaan nilkkaan Katsos kun tuo mun oma rakuunani saattaisi vaikka suutuspäissään vaihtaa mut kahteen 22-een... mikäli
If you change your mind, I'm the first in line. :wink:
maija turjukka kirjoitti:muoks. Heh, Ami, mitäs jos ehdotettaisiinkin noille Johannalle ja Hennalle, että tuo mun rakuunani saattaisi kaivata vähän vaihtelua...
Älä missään nimessä tee tuollaista rakuunalle, voi pian karauttaa ratsullaan lähimpään munkkiluostariin mielenhäirion saaneena. Julmuudellakin pitää olla rajat! :wink:

http://www.youtube.com/watch?v=mAfnDOeo1lY
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Täällä on ihanan sotilaallinen meininki nykyään... amiraaleja ja rakuunoita ja mitä vielä. Alkaa väkiselläkin univormut kiinnostaa. No oman kodin kaapissakin löytyy sotilaallista ihan tuliterää kampetta, on saapasta ja lumipukua ym.,pitänee mennä niitä haistelemaan. 8)
Ok, maija t. ehkä se on vieläkin viisaampaa olla vähän varuillaan tuon amiraalinkin suhteen, ettei pitkät aviot joudu vaakalaudalle mustasukkaisuusdraaman takia. Me viisaat otamme viinilasin tämän viisauden kunniaksi. Mutta ei amiraalin kyllä vielä kannata kirvestä järveen nakata... :wink:
Nothing is quite what it seems
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Canaris kirjoitti:Seuraavan omistan ihanille Prisonin daameille, jotka juhlivat merkkipäiväänsä tänään (rosa?) ja huomenna (Maija):
http://www.youtube.com/watch?v=YDU4oQ9HWag
Kitoosh ihanasta Paulan biisistä, mutta mä en valitettavasti täytä päiviä vielä aikoihin, olen pakkastyttö ;)
Olen vaan niin epäselvä kirjoittelija, että tarkoitin kyllä Maijaa koko tekstillä, että en muistuttele Maijaa hänen iästään (27vee) missään olosuhteissa =) Ja myöskin sitä, että ei saisi (kuulemma) onnitella etukäteen, voi tuoda huonoa onnea, mutta mitäs me niistä taikauskohömpötyksistä, lähinnä vitsi se sellainen. Hmm..taijtn ;)

Maybrick, ei sulla ole mitään vinkkiä, mistä sitä kirjaa vois löytyä?
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Canaris
Frank Drebin

Maybrick kirjoitti: Mutta ei amiraalin kyllä vielä kannata kirvestä järveen nakata... :wink:
Toistaiseksi on vain sopeuduttava reaalipoliittiseen tilanteeseen.

Seuraava kappale kuvatkoon tuntojani, kun en siihen juuri nyt itse kykene:

http://www.youtube.com/watch?v=k-uvSD31 ... re=related
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

maija turjukka kirjoitti: huomista 44-päivää... 8)
Huomennakos se nyt sitten on? Ja mieku oon jo ehtiny onnitella jo vissiin pari kertaa pitkin kesää :D
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Ei haittaa, Chop, itsehän mä olen sua hämännyt, kun olen hankkinut lahjankin itselleni etukäteen... Mutta nyt siirryn kylli lukemaan yhden kirjan loppuun ja sitten keskityn loppuillaksi tuijottelemaan telkusta kaksnelosta 8)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Canaris
Frank Drebin

rosamarine kirjoitti:Kitoosh ihanasta Paulan biisistä, mutta mä en valitettavasti täytä päiviä vielä aikoihin, olen pakkastyttö
Jahas, olin siis etuajassa. Parempi kuitenkin näin päin. :wink:

Tässä Prisonin naisille silmäniloa :twisted: , joka on iltapäivälehtien mukaan valmis uuteen suhteeseen:

http://www.youtube.com/watch?v=yjpuJasw ... re=related
Thomas Fuller
Maybrick
Perry Mason

rosamarine, kirjaa K.Saaren arvoitus voi olla vaikea saada mistään, mutta kannattaa kokeilla ihan vain googlettamalla nimellä ja osto-ja myyntipalstoja. Jos itse löydän jostakin, ilmoitan sulle. Siinä kirjassa on jotain sellaista värisyttävää, vaikka on tosi vaatimattoman ja triviaalin näköinen läpyskä. Mustavalkoisia vanhoja valokuvia ym. Se vain teki nuorempana kun sen sain (isältäni, joka myös on kiinnostunut näistä asioista) lähtemättömän vaikutuksen ja luen sen aina uudelleen ajoittain.
Voi olla että joku toinen ei siitä juuri välittäisi, mutta jokin siinä kopsahti meikäläiseen. :oops:
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Kolmas kerta toden sanoo...Paljon onnea Maijalle ja pullo skumppaa!
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
rosamarine
Adrian Monk

Maybrick kirjoitti:r Jos itse löydän jostakin, ilmoitan sulle. Siinä kirjassa on jotain sellaista värisyttävää, vaikka on tosi vaatimattoman ja triviaalin näköinen läpyskä. Mustavalkoisia vanhoja valokuvia ym. Se vain teki nuorempana kun sen sain (isältäni, joka myös on kiinnostunut näistä asioista) lähtemättömän vaikutuksen ja luen sen aina uudelleen ajoittain.
Voi olla että joku toinen ei siitä juuri välittäisi, mutta jokin siinä kopsahti meikäläiseen. :oops:
Sie oot tosiaan kultanen, kiitos ja niiaus =) , Tämä "opus" kiinnostaisi saada näppeihin jo ihan siitäkin syystä, että Kyllikki Saari on ensimmäinen muisto, jonka muistan suomalaisessa rikoshistoriassa. Ja aina yhtä kiehtova. Ja uskon kirjasen kopsahtavan myös minuun!

Jaahas, Maija Turjukka, tänään saa onnitella ;)
Olkoon onni omanasi,
päivänpaiste seuranasi.
Kuoharipäivä siis Prisonissa Kuva
Maybrick
Perry Mason

Minä hommasin maija turjukalle sampanjan kanssa nautittavaksi venäläisiä suklaakonvehtejä, niitä tosi kauniisti kiiltopapereihin käärittyjä. Olkaatten niin hjuva!
rosamarine
Adrian Monk

Noniin, nyt tyttöenergiaa taloon ja levy pyörimään, onko meillä bileet tänään? (tiistai on ihan hyvä päivä?)

The Source ft Candi Staton You've got the love
Canaris
Frank Drebin

rosamarine kirjoitti:Noniin, nyt tyttöenergiaa taloon ja levy pyörimään, onko meillä bileet tänään? (tiistai on ihan hyvä päivä?)
Onko tänään Prisonissa naisten iltamat? Heikompaa hirvittää jo etukäteen! :wink:

Tässä teille musaa, jolla saa tanhut mukavasti käyntiin:

http://www.youtube.com/watch?v=x3S8oK6C ... re=related
Thomas Fuller
Maybrick
Perry Mason

Äääh jos on tänään naisten iltamat, huomenna ainut päivä viikossa meitsillä kun pitää herätä jo kuudelta ja mennä töihin 8:ksi. Ei silti, aika myöhään tulee ehkä kuitennii valvottua, mutta tarjoilujen nauttimisessa ollaan 0,2 toleranssissa.
No, sampanjasta + konvehdeista tulee pää kipeäksi (sanoo kettu pihlajanmarjoista 8) )
Niin että naattikaa te muut vaan... :P
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Ei vanha ainakaan jaksa bilettää kahta iltaa peräkkäin... mutta kiitti kaikille toivotuksista ja skumpasta ja konvehdeistakin. 8) Juuri noilla eväillähän tätä kirvelevää sielua on paras lääkitä. Onkohan mun päässäni jotain vikaa, kun ei tule minkäänlaista päänsärkyä, vaikka vetäisi kuinka paljon konvehteja? :shock:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Lukittu