Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Niin, ja edellä puhuttuun ja false flagiin vielä - kuka jätti pöydälle kuvattavaksi "salaiset asiakirjat" -vuotoskandaaleihin; unohtui mainita se kaikista suurin vuotoskandaali, eli Wikileaks -vuodot.
Alethes doksa meta logu
kaljaloota
Theo Kojak
Viestit: 1158
Liittynyt: To Syys 13, 2012 5:34 pm
Paikkakunta: si lähikauppa

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kaljaloota »

http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194818 ... rille.html
Päähuomio kiinnittyy syyttäjien uuteen todistusaineistoon, joka perustuu poliisin erittäin laajaan esitutkintaan. Korkein oikeus arvioi sen niin painavaksi, että jos se olisi ollut tuomioistuinten tiedossa, se olisi saattanut vaikuttaa aiempiin tuomioihin.
Aika selkeät sävelet ilmassa, uusia vuotoja odotellessa :mrgreen:
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Jännä juttu: "poliisin erittäin laaja esitutkinta".

Koskahan poliisi teki sen, kun Valkama korosti, ettei poliisi tehnyt mitään, vaan "me jouduimme tekemään kaiken", ja Satakunnan poliisilaitokselta taas korostettiin hovin päätöksestä, että vaikka Auer todettaisiin syyttömäksi, he eivät enää suostu tutkimaan, ja kolmanneksi: mikä ihmeen "esitutkinta", kun Anneli Auer on saanut jo elinkautisenkin ja vapautettu hovissa?!

Juu, ensin tuomitaan ja sitten tutkitaan, heh.

Ja ilmoitetaan taas jo valmiiksi, että aineisto on myös saatava hovioikeustasolta oikeuslaitokseen sisälle.

Mikähän oli murhamotiivi. :shock:

Ja kun syyttäjän lähtökohtana oli Anneli Auerin lavastama häkenauha, joka oli "näyttöarvoltaan merkittävin" syyllisyyttä osoittava seikka, niin kaikesta päätellen tämä syyttäjän uusi ja runsas lisätodistelu tulee vakuuttamaan meidät siitä, että miten AA lavasti itsensä syylliseksi.

No, juu enhän mä vaan osaa - syyttäjät syyttääkin "erittäin laajaa" esitutkinta-aineistoa.
Alethes doksa meta logu
Valhalla
Watson itse
Viestit: 5897
Liittynyt: La Heinä 03, 2010 2:18 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Miten tässä vaiheessa aina tuntuu, että sittenkin ne ovat aika lyhyitä - Sirpalle langetetut bannit.
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Olipa outo kommentti. Eikö näitä asioita saa pohtia järjen kanssa? Pitääkö spekuloida vain suurella tunteella, ja sekin mieluimmin sieltä peräpäästä, tai tulee muuten bannia? Järjelläkö tänne ei ole oikeus kirjoittaa?! Häiritsenkö kenties teidän manipulointianne?

No, voithan alkaa taas painelemaan sitä vasikointinappia - sillä tavalla minut on ennenkin saatu pois häiritsemästä fakta-asioillani.
Alethes doksa meta logu
Valhalla
Watson itse
Viestit: 5897
Liittynyt: La Heinä 03, 2010 2:18 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

No anteeksi sirpa-kulta. Minä en ole sinua kertaakaan bannannut. Enkä bannaa. Mutta ylenmäärin lennokasta on tuo ajattelusi, että ihan huimausta vältellen en näe viestejäsi kuin itse voimissani ollen ja ne valiten. Viittaukseni oli enemmänkin silti viestien tulvaan kuin itse sisältöön.
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Se ei ole mitään lennokasta, se on faktaa - tai jos pidät faktaa lennokkaana, niin sitten. Jokaiseen kohtaan, jonka sanon nyt ja aina on olemassa lähdetieto, mutta kun olen niitä nyt vuosia linkittänyt jo satoja kertoja, en joka "lennokkaaksi" kuvaamaasi kirjoitukseen enää lähteitä liitä, koska jokaisen täällä kirjoittajan - kokeneen - ne pitäisi tietää, ja jos ei halua tietää, niin sille minä en voi mitään, ja silloin kirjoittajan motiivit ovat jossakin muualla kuin totuudessa.
Alethes doksa meta logu
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10920
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Valhalla kirjoitti: Julkisuus on ilman muuta vahingollista lapsille ja palvelee lähinnä kaupallista mediaa.
:D

Lapset taas kärsii!! Sanoo hän, joka on tänne lasten yksityiskohtaisia kärsimyksiä postaillut vuositolkulla=) Kannattaa poistaa se oma viestihistoria, niin helpottaa hiukan niitä kärsimyksiä omalta osaltaan...

Sinulla ei ole mitään mielenkiintoa eikä mielenliikutusta lasten kärsimyksiä kohtaan. Et vain halua joutua puolustelemaan syyttäjän älyttömiä "todisteita".
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Valhalla
Watson itse
Viestit: 5897
Liittynyt: La Heinä 03, 2010 2:18 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Ja naakka viittaa mihin? En tunnista. Vai valehteleeko kuten tavallista.
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10920
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Valhalla kirjoitti:Ja naakka viittaa mihin? En tunnista. Vai valehteleeko kuten tavallista.
Viittaan tämänpäiväiseen kirjoitukseesi Murha.info -palstalla, jossa olit sitä mieltä, että uusi todistusaineisto on syytä salata lasten kärsimysten vuoksi.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Valhalla
Watson itse
Viestit: 5897
Liittynyt: La Heinä 03, 2010 2:18 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Kuolemannaakka kirjoitti:
Valhalla kirjoitti:Ja naakka viittaa mihin? En tunnista. Vai valehteleeko kuten tavallista.
Viittaan tämänpäiväiseen kirjoitukseesi Murha.info -palstalla, jossa olit sitä mieltä, että uusi todistusaineisto on syytä salata lasten kärsimysten vuoksi.
Naakka:
Lapset taas kärsii!! Sanoo hän, joka on tänne lasten yksityiskohtaisia kärsimyksiä postaillut vuositolkulla=) Kannattaa poistaa se oma viestihistoria, niin helpottaa hiukan niitä kärsimyksiä omalta osaltaan...
??? No haepa nyt viestihistoriasta, että mihin viittaat?
taavetti
Perry Mason
Viestit: 3634
Liittynyt: Pe Helmi 26, 2010 9:17 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Tulee kuule olemaan heviä tavaraa. Toivottavasti ilkeimmät asiat salataan.

Minä en ymmärrä Auerin suunnatonta hinkua saada näitä yksityiskohtia julkisiksi enää oikein muulla kuin jollain kostomentaliteetillä. Oikeutta käydään ja tuomiot luetaan kuitenkin muualla kuin suuren yleisön mielipiteissä.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
ulkosuomalainen
Michael Knight
Viestit: 4021
Liittynyt: Su Huhti 25, 2010 3:08 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

Käsittelyä yleisön läsnäolematta tukevat myös jutun asianomistajat, murhasta epäillyn Anneli Auerin ja hänen edesmenneen miehensä Jukka S. Lahden alaikäiset lapset.
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194818 ... injaa.html

Mun mielesta on taysin kasittamatonta kuinka sokeita lasten tilanteelle nama Naakan kaltaiset paljastelupuolueen jasenet taallakin ovat-- kaikenmaailman Lahtosista yms. puhumattakaan.

Ma lakkasin lukemasta koko palstaa ja Aueriin littyvia juttuja yleensakin kun koko homma meni havettavasti lasten yksityisyytta loukanneiden Hymyn ja Alibin juttujen viela ala-arvoisemmaksi julkiseksi raapimiseksi.

En voinut olla Naakalle Ulvila-osiossa kommentoimatta kun tama veti taas kerran mutkia suoraksi paatelmissaan. Mutta enempaa en viitsi. Aitina multa meni kaikki sympatiat Annelia kohtaan naiden julkisuusvaatimusten ynna mahdollisesti taman junailemien tietovuotojen seurauksena.


Takaisin varjoihin luikkien,
US
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)

When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
kaljaloota
Theo Kojak
Viestit: 1158
Liittynyt: To Syys 13, 2012 5:34 pm
Paikkakunta: si lähikauppa

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kaljaloota »

"Tämä juttu on niin poikkeuksellinen koko Suomen rikoshistoriassa ja se pitää sisällään niin kummallisia piirteitä"
Voiko sitä enään paremmin tulkita, kummia piirteitä ollut ja tulee olemaan. :shock:
alpo holisti
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1401
Liittynyt: La Tammi 09, 2010 2:06 am

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja alpo holisti »

ulkosuomalainen kirjoitti:
Käsittelyä yleisön läsnäolematta tukevat myös jutun asianomistajat, murhasta epäillyn Anneli Auerin ja hänen edesmenneen miehensä Jukka S. Lahden alaikäiset lapset.

Mun mielesta on taysin kasittamatonta kuinka sokeita lasten tilanteelle nama Naakan kaltaiset paljastelupuolueen jasenet taallakin ovat-- kaikenmaailman Lahtosista yms. puhumattakaan.

Ma lakkasin lukemasta koko palstaa ja Aueriin littyvia juttuja yleensakin kun koko homma meni havettavasti lasten yksityisyytta loukanneiden Hymyn ja Alibin juttujen viela ala-arvoisemmaksi julkiseksi raapimiseksi.
US
...olipa mukava kuulla Sinusta. Arvostan kovin Sinun kirjoituksiasi. Toivon, että jaksat vielä
Vastaa Viestiin