Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tutun "Ibi Loven", Iida Lukanderin, 44, seikkailut Euroopassa

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Zorro7
Jane Marple
Viestit: 1004
Liittynyt: La Helmi 05, 2022 7:14 pm

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Zorro7 »

*poistettu arviointia ja pohdiskelua toisesta palstan kirjoittajasta. Sellaisen paikka on Lautamiehissä*tm

Ja ai saakeli mitä settiä tuolla Sebastien pyykösen facebookissa.
Taitaa herra olla itse jotain psykopaatin tapaista? Ei mitenkään terveeltä vaikuta nuo jutut siellä.

Yleensä sympatiat/empatiat herää näissä kadonneiden tapauksissa mutta tässä casessa aika ristiriitaiset tunnetilat.

Lautamiestekstillä höystetty Spekulaatio, anteeksi
Laittakaa Punakynää jos säännöt.
Huutaja Jaana
Axel Foley
Viestit: 2059
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Arvatkaa mistä?

"Siis mä en ikinä enää oikeasti tule enää edes käymään Suomessa. Vittu 8 vuotta tuhlasin mun ihanaa ja upeaa elämää tappelemisessa sairaiden psykopaattien kanssa. Oon ollut kuukauden jo poissa ja jokainen päivä on toinen toistaan parempi. Mun työ on ihana. Työkaverit parhaat. Palkka yli 12 000e kk. Saan kaiken ilmaiseksi. Jos mietin ääneen ostaisinko pyörän - joku tuo minulle. Kaikki toimii ja vihdoin mun terveyskin on paremmalla tolalla. Henkisesti en tiedä toivunko ikinä mutta pärjään ja täällä ainakin ihmiset ymmärtää. Täällä kukaan ei automaattisesti oleta että vika on minussa vaan ihmiset on tarpeeksi kokeneita ja nähneitä käsitelläkseen aitoa oikeaa todellisuutta. Täällä kaikilla on hyvä itsetunto koska kaikkien annetaan olla mitä ovat. En ole nähnyt suomalaista "kiusaamista" ja naljailua oikeastaan juuri yhtään missään. Vihaan suomea ja rakastan mun ihanaa elämää täällä!"

Jaan maailmalla sanomaa Suomen rikollisuudesta ja korruptiosta lähettiläänä. Tapasin eilen tosi fiksun ja mukavan suomalaisen miehen jota joku naispoliisi on hakannut pampulla kunnolla ilman mitään syytä. Miksi suomessa sairaita ja identiteettiongemaisia miehisyyden tunnetta väkivallan kautta hakevia lesboja päästetään poliisikouluun?

Vihaan suomea. En aio väistää edes omia kavereita jos päätän ajaa pride piknikin läpi. Kannattaa muistaa

Ihana kuulla että vartijalta murskattu ranteet ja toinen psyko vartija saanut myös tuomion ihan oikein.

Kaikki poliisia vastaan käydyt syytteet, joissa vastaajapoliisi on tehnyt uuden rikoksen valehtelemalla oikeudessa täytyy ottaa uudelleen tutkintaan ja avata ja käsitellä uudelleen. Kaikissa on uskottava asianomistajaa koska poliisi valehtelee aina kaikissa tapauksissa. Totuus ja sovintokomission sekä valtion on hyvitettävä kaikki poliisien tehtailemat oikeusmurhat. Muuten poliisia täytyy rangaista omankädenoikeudella.

Odotan seuraavat oikeudenkäynnit ja sitten lähtee kostot tulille. Tai siis jatkan kostoja.
Aion etsiä jokaisen psykopaatin käsiini yksitellen ja voin kertoa että heitä tulee sattumaan. Kukaan ei heille puhjenneita silmiä enää korjaa eikä heidän terveys tule palautumaan ikinä 🙂 Kimmoille ja Veleille vaan terkkuja että voittajina te että tästä selviydy vaikka oikeudessa teidän valheita uskottaisiin. Kosto tulee 100% varmasti ja tuntuu.


Tälle lapsia pahoinpitelevälle psykopaattipoliisille pitäisi iskeä viisi kuulaa suoraan ohimoon ja lopettaa joko poliisitalon tai oikeustalon pihalle.
Nämä vitun valehtelevat psykopaatit tehtailee rikoksia ja tappaa ihmisiä.
Tämän takia kaikk Helsingin poliisit ovat tappolistalla ja kuolemanvaarassa joka päivä kokoajan ja joku poliisi vielä tapetaan minun toimestani näiden toistuvien törkeiden rikoksien takia.
En malta odottaa kun saan teurastaa elävältä sairaita psykipaattipoliiseja.
Esim 28.2 psykopaattipoliisit pahoinpitelivät minua taas n kahdeksannen kerran yhden tapon yrityksen lisäksi.

Toistan edelleen : aion näitä psykopaatteja vielä tappaa sinunkin puolestasi.


Pystyn niin täysin samaistumaan tähän. Minua kohdellaan ihan samalla tavalla suomen mittakaavassa. En ole koskaan saanut riittävää tai lainmukaista hoitoa vankilassa ja poliisin hallussa. En ikinä. Poliisi on jättänyt yli 200 vakavaa rikosta kokonaan tutkimatta ja syyllistynyt tällä rikokseen minua ja oikeuksiani ja etuani vastaan. Samalla Helsingin tappolistalla oleva psykopaattipoliisi on tehtaillut arviolta n. 90 eri tekaistua syytettä minua vastaan. Eli Helsingin Poliisi järjestelmällisesti valehtelee ja vääristelee kaikkia tilanteita ja tapahtumia ja yrittää auttaa Toppisen ja Alakunnaksen kaltaisia opportunisteja ja narsisteja saamaan oikeutta väärinkäyttämällä heille kuulumatonta kohtuutonta hyötyä. Poliisille tämä on arkipäivää. Samaistun tähän vainoon, maalittamiseen ja korruptioon ihan täysin. Venäjällä se vaan on viety astetta vieläkin törkeämmälle tasolle - suomessahan yritetään nyt ihan samaa. Yritetään että kohta Poliisi saa luvalla tappaa ja lahdata ihmisiä. Täytyy varmistaa mahdollisimman monelle poliisille aikaistettu arkku ennen sitä.


Ihanan kallista! Ihana tietää että valehtelevat kusipäät ja narsistit tulee maksamaan järkyttäviä summia mun hoidosta sen jälkeen kun olen tehnyt terrori iskut joita valmistelen ja suunnittelen.
soitit 112 vaa kaljarahan perässä
Nemesista
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: Ma Elo 14, 2023 7:59 pm

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Nemesista »

Kuulostaa siltä, etta Ibi on irtiottomatkalla, eikä kiinnosta pitää ihmisiin yhteyttä kun puhelinkin piti puoliväkisin tunkea mukaan (ja en horinoiden puolesta ihmettele yhtään ettei serkkuun pidä yhteyttä). Eiköhän se jostain ilmaannu pyörinensä. Ja jos mukana on useampi kassi niin niidenkään lemppaamista en ihmettele, kai niitä on vaikeaa pyöräillessä roudata, ja ei välttämättä tunne tavaraa tarvitsevansa jos pilvilinnoissa lähinnä liitelee.
Avatar
K.O
Hetty Wainthropp
Viestit: 452
Liittynyt: To Heinä 30, 2020 9:49 am

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja K.O »

Kyllä minäkin katoaisin vapaaehtoisesti, jos vaihtoehtona on kuunnella jotain helvetin hullua. :D
Neo7
Christopher Lorenzo
Viestit: 1533
Liittynyt: La Kesä 27, 2020 8:28 pm

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Neo7 »

Nemesista kirjoitti: Ma Elo 14, 2023 8:12 pm Kuulostaa siltä, etta Ibi on irtiottomatkalla, eikä kiinnosta pitää ihmisiin yhteyttä kun puhelinkin piti puoliväkisin tunkea mukaan (ja en horinoiden puolesta ihmettele yhtään ettei serkkuun pidä yhteyttä). Eiköhän se jostain ilmaannu pyörinensä. Ja jos mukana on useampi kassi niin niidenkään lemppaamista en ihmettele, kai niitä on vaikeaa pyöräillessä roudata, ja ei välttämättä tunne tavaraa tarvitsevansa jos pilvilinnoissa lähinnä liitelee.
Tuohan olisi paras vaihtoehto, ettei edes tietäisi olevansa kateissa ja pyöräilisi turvallisesti Tanskassa tai muualla Euroopassa tai olisi majoittuneena johonkin paikkaan, jossa viihtyy hyvin. Ehkä tässä voi niinkin käydä, vaikka tosi ikävät ajatukset tästä tapauksesta tuleekin.
Bassetiini
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 104
Liittynyt: Ke Elo 09, 2023 9:04 pm

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Bassetiini »

Oon vielä töissä

Tanskan poliisi soitti tänään ja kysyi miten soitetaan suomeen. Neuvoin että se sai soitettua Espoon tutkijalle.

Oon hämilläni.
Sain aamulla Tanskan poliisilta mailia missä oli Iidan kuva ja kysymys onko se hän. Vastasin että 100% kyllä.

Ehdin jo ilostua että jee Iida on jossain hengissä! Aloin kuitenkin miettimään että jos Iidasta on tuore kuva ei häntä periaatteessa "tarvitse tavoittaa".

Kysyin poliisilta ja hän sanoi että kuva on Roskildesta eikä tuore.

Nyt luin taas uuden jutun Tanskan lehdestä jossa on sama kuva mutta sen sanotaan olevan etelätanskan mäkkäriltä!

Kumpi on nyt väärässä tälläkertaa?

Lehti vai poliisi?

Menen yhdeksi päiväksi töihin....

Enkä ehtinyt kuin minuutin pari puhua suomen ja Tanskan kolmen eri poliisin kanssa.

Liittyen noihin tän päivän spekulointeihin minusta. Oon tollaselle täysin immuuni.

Ainoa millä on mulle merkitystä on totuus.
Joku paska käsikirjoittaja vaan viihdyttää itseään täällä.

Oon myös aika varma siitä että kuka tahansa joka kokis poliisin taholta saman minkä minä - ei tykkäisi enää poliisista
Bassetiini
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 104
Liittynyt: Ke Elo 09, 2023 9:04 pm

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Bassetiini »

Niin!

Ja Iidasta on jonkinlainen havainto myös Sveitsistä!

Sitä selvitetään ja Sveitsin poliisi on aktivoituneena.

Sanoin Idalle että ainoa minne lähden täältä on Sveitsi joten se on hyvinkin saattanut mennä sinne.

Myös mun hyvä ystävä asuu Sveitsissä ja se on minunkin seuraava kohde.

Jotenkin aavistelen Iidan lymyilevän siellä.

Epäselvää on nyt : onko kuva Roskildesta ajalta ennen katoamista kuten poliisi sanoi

Vai etelästä 7.7 kuten lehti väittää?

Tällöin Iida on selvinnyt Køgesta etelään kunnossa.

Køgen kameratallenteita ei enää saatu talteen! Ne oli menneet yli!

Tämän takia jos kuva on etelästä se pelastaa kaiken ja siirtää tutkinnan seuraavaan kohtaan.

Ja Iidan kadonneet tavarat oli makuupussi, muistikirja ja vaatteita siis ne jotka löyty tienposkesta. Suoraan tien reunasta etelästä.
Dirty Cop
Alibin satunnaislukija
Viestit: 68
Liittynyt: Pe Loka 12, 2018 6:04 pm

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Dirty Cop »

Onneksi Tanskan poliisille on kerrottu, kuinka soitetaan Suomeen.

Hienoa, että eri maitten asiaa tutkivilla on yhteyshenkilö joka välittää tietoja.
Ei mitään hajua
Martin Beck
Viestit: 835
Liittynyt: Ma Marras 21, 2022 12:01 am

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Ei mitään hajua »

Bassetiini kirjoitti: Ma Elo 14, 2023 9:09 pm
Tanskan poliisi soitti tänään ja kysyi miten soitetaan suomeen. Neuvoin että se sai soitettua Espoon tutkijalle.
On kyllä tavan uunoja poliiseja Tanskassa, jos eivät tiedä, miten soitetaan Suomeen. En nyt minäkään koko maailman maiden suuntanumeroita muista, mutta kuukkelilla ne löytyvät silmänräpäyksessä.
alberto89
Alibin satunnaislukija
Viestit: 63
Liittynyt: Ke Touko 13, 2020 11:32 pm
Paikkakunta: Pohjois-Suomi

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja alberto89 »

Havainto Sveitsistä? Mistäs tämä havainto on peräisin? Tai keneltä? :D
Paha saa lopulta aina palkkansa.
Elizabeth
Neuvoja-Jack
Viestit: 599
Liittynyt: To Huhti 30, 2015 8:40 am

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Elizabeth »

Ei mitään hajua kirjoitti: Ma Elo 14, 2023 9:28 pm
Bassetiini kirjoitti: Ma Elo 14, 2023 9:09 pm
Tanskan poliisi soitti tänään ja kysyi miten soitetaan suomeen. Neuvoin että se sai soitettua Espoon tutkijalle.
On kyllä tavan uunoja poliiseja Tanskassa, jos eivät tiedä, miten soitetaan Suomeen. En nyt minäkään koko maailman maiden suuntanumeroita muista, mutta kuukkelilla ne löytyvät silmänräpäyksessä.
Todellakin.. voiko Tanskan poliisi olla näin tyhmä :D no ei siellä rosvotkaan kauhean fiksuja toki ole jos ovat B:n autoon menneet ja vieneet vaan epämääräisen vaatekassin muttei esim Ibin puhelin tai tennismailat kiinnostanu :wink:
Hank Voight
Javier Pena
Viestit: 1897
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Bassetiini kirjoitti: Ma Elo 14, 2023 9:09 pm
Tanskan poliisi soitti tänään ja kysyi miten soitetaan suomeen. Neuvoin että se sai soitettua Espoon tutkijalle.
:shock:

Mutta joo, olisi kyllä kiva tietää, että mistä/keneltä tuo Sveitsin havainto on peräisin. Jos joku huomaa vaikkapa jossain mediassa asiasta mainittavan, niin linkkiä vaan tulemaan.
#FreePlato
Spencer

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Spencer »

Kyllä Tanskan poliisilla on asiat hyvin kun voivat kysyä basselta ohjeita. Muuten olisi jäänyt Suomeen soittamatta.
annaanna

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Joo lehden mukaan kuva hampurilaispaikasta. Hienoa!
(Taisi konekäännös mainita tuoreeksi kuvaksi.)
Sveitsi yhteyskin lukemalla selviää :D

Olet hyväksytysti palstalla nimetty pääepäillyksi ja hengenriistäjäksi, mikä ainakin siinä vaiheessa vaikuttaa kiihkoilulta, jos löytyy elossa Sveitsistä. Mitä oikein kovasti toivon.

Mitä tulee poliiseihin, joista ehkä olet kirjoittanut, niin jaan käsityksesi siitä, että eivät ole tasalaatuista tavaraa Suomessa. Yllättävän hyvin jutun poliisit pitävät sinuun yhteyttä viestiesi mukaan, että ammattimaisia nämä poliisit.

Itse käytän täällä poliisista nimitystä porinpoliisi erotuksena poliisista. Täällä kun oli sellainen Ulvilan surma tapaus, jossa eräs poliisi oikeudessa todisti, miten häntä oli porinpoliisi vaatinut laatimaan uuiden kuvaluettelon ja poistamaan sieltä kuvan, joka todisti tarkoitushakuisen esitutkintamateriaalin tuottamisesta. Ei ollut suostunut, mutta sehän ei kieroilijoita haitannut, olivat kuvaluettelon säilyttäneet, mutta vaihtaneet ko. kuvan tilalle jonkun aivan toisen kuvan.
Pariin kertaan ihminen elinkautiseen tuomittiin ennen kuin hiljaisuuteen haudattiin koko keissi ja syytetty vapautettiin.
Et ei pelkästään porinpoliisissa vikaa, on koko järjestelmässä.
Elizabeth
Neuvoja-Jack
Viestit: 599
Liittynyt: To Huhti 30, 2015 8:40 am

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Elizabeth »

"Tanskan poliisin mukaan Lukander on nähty viimeksi 7. heinäkuuta illalla McDonaldsissa Tønderissä. Poliisin mukaan hän on saattanut etsiä vuokra-autoa lähteäkseen kohti etelää. "

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tan ... #gs.4f38ni

Tuo vuokra-auto maininta mielenkiintoinen. Varsinkin jos rahattomana kulkee.
Vastaa Viestiin