Kolmen sanan tarina

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Irma Lam
Sabrina Duncan

Re: Kolmen sanan tarina

Viesti Kirjoittaja Irma Lam »

Sikailun lopetettuani huomasin elämästäni ilon kadonneen. Pakkohan oli siis heittää kaikki vaatteet kierrätykseen ja kirmailla alasti nokkosniityllä. No nyytit punoittaen ja kankut nokkospaukamilla olin elämäni suurimmassa täpinässä, masokisti kun olen.
BloodSucker
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja BloodSucker »

Sikailun lopetettuani huomasin elämästäni ilon kadonneen. Pakkohan oli siis heittää kaikki vaatteet kierrätykseen ja kirmailla alasti nokkosniityllä. No nyytit punoittaen ja kankut nokkospaukamilla olin elämäni suurimmassa täpinässä, masokisti kun olen. Eikä aikaakaan kun
~ Some crimes are so brutal. That if you survive, your only option is revenge. ~
Piskooppi
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Piskooppi »

Sikailun lopetettuani huomasin elämästäni ilon kadonneen. Pakkohan oli siis heittää kaikki vaatteet kierrätykseen ja kirmailla alasti nokkosniityllä. No nyytit punoittaen ja kankut nokkospaukamilla olin elämäni suurimmassa täpinässä, masokisti kun olen. Eikä aikaakaan kun huomasin tutun murhapaikan
En ole puolesta tai vastaan tässä asiassa, päinvastoin.
Peräkylän Maigret
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Peräkylän Maigret »

Sikailun lopetettuani huomasin elämästäni ilon kadonneen. Pakkohan oli siis heittää kaikki vaatteet kierrätykseen ja kirmailla alasti nokkosniityllä. No nyytit punoittaen ja kankut nokkospaukamilla olin elämäni suurimmassa täpinässä, masokisti kun olen. Eikä aikaakaan kun huomasin tutun murhapaikan pihassa punaisen Volvon
gravedigger
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

Sikailun lopetettuani huomasin elämästäni ilon kadonneen. Pakkohan oli siis heittää kaikki vaatteet kierrätykseen ja kirmailla alasti nokkosniityllä. No nyytit punoittaen ja kankut nokkospaukamilla olin elämäni suurimmassa täpinässä, masokisti kun olen. Eikä aikaakaan kun huomasin tutun murhapaikan pihassa punaisen Volvon
Sikailun lopetettuani huomasin elämästäni ilon kadonneen. Pakkohan oli siis heittää kaikki vaatteet kierrätykseen ja kirmailla alasti nokkosniityllä. No nyytit punoittaen ja kankut nokkospaukamilla olin elämäni suurimmassa täpinässä, masokisti kun olen. Eikä aikaakaan kun huomasin tutun murhapaikan pihassa punaisen Volvon omistajan vittuilevan ruotsiksi
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
Belker
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Belker »

Sikailun lopetettuani huomasin elämästäni ilon kadonneen. Pakkohan oli siis heittää kaikki vaatteet kierrätykseen ja kirmailla alasti nokkosniityllä. No nyytit punoittaen ja kankut nokkospaukamilla olin elämäni suurimmassa täpinässä, masokisti kun olen. Eikä aikaakaan kun huomasin tutun murhapaikan pihassa punaisen Volvon omistajan vittuilevan ruotsiksi, oli nimeltään Markkanen.
Tay77
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Tay77 »

Sikailun lopetettuani huomasin elämästäni ilon kadonneen. Pakkohan oli siis heittää kaikki vaatteet kierrätykseen ja kirmailla alasti nokkosniityllä. No nyytit punoittaen ja kankut nokkospaukamilla olin elämäni suurimmassa täpinässä, masokisti kun olen. Eikä aikaakaan kun huomasin tutun murhapaikan pihassa punaisen Volvon omistajan vittuilevan ruotsiksi, oli nimeltään Markkanen. Mietin, uskaltaisinko mennä
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks
Peräkylän Maigret
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Peräkylän Maigret »

Sikailun lopetettuani huomasin elämästäni ilon kadonneen. Pakkohan oli siis heittää kaikki vaatteet kierrätykseen ja kirmailla alasti nokkosniityllä. No nyytit punoittaen ja kankut nokkospaukamilla olin elämäni suurimmassa täpinässä, masokisti kun olen. Eikä aikaakaan kun huomasin tutun murhapaikan pihassa punaisen Volvon omistajan vittuilevan ruotsiksi, oli nimeltään Markkanen. Mietin, uskaltaisinko mennä moikkaamaan vanhaa idoliani
Irma Lam
Sabrina Duncan

Sikailun lopetettuani huomasin elämästäni ilon kadonneen. Pakkohan oli siis heittää kaikki vaatteet kierrätykseen ja kirmailla alasti nokkosniityllä. No nyytit punoittaen ja kankut nokkospaukamilla olin elämäni suurimmassa täpinässä, masokisti kun olen. Eikä aikaakaan kun huomasin tutun murhapaikan pihassa punaisen Volvon omistajan vittuilevan ruotsiksi, oli nimeltään Markkanen. Mietin, uskaltaisinko mennä moikkaamaan vanhaa idoliani. Suunnitelman sotki kauhea
Belker
Javier Pena

Sikailun lopetettuani huomasin elämästäni ilon kadonneen. Pakkohan oli siis heittää kaikki vaatteet kierrätykseen ja kirmailla alasti nokkosniityllä. No nyytit punoittaen ja kankut nokkospaukamilla olin elämäni suurimmassa täpinässä, masokisti kun olen. Eikä aikaakaan kun huomasin tutun murhapaikan pihassa punaisen Volvon omistajan vittuilevan ruotsiksi, oli nimeltään Markkanen. Mietin, uskaltaisinko mennä moikkaamaan vanhaa idoliani. Suunnitelman sotki kauhea aivokuppa, joka vaivaa
Tay77
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Tay77 »

Sikailun lopetettuani huomasin elämästäni ilon kadonneen. Pakkohan oli siis heittää kaikki vaatteet kierrätykseen ja kirmailla alasti nokkosniityllä. No nyytit punoittaen ja kankut nokkospaukamilla olin elämäni suurimmassa täpinässä, masokisti kun olen. Eikä aikaakaan kun huomasin tutun murhapaikan pihassa punaisen Volvon omistajan vittuilevan ruotsiksi, oli nimeltään Markkanen. Mietin, uskaltaisinko mennä moikkaamaan vanhaa idoliani. Suunnitelman sotki kauhea aivokuppa, joka vaivaa minua etenkin silloin
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks
Belker
Javier Pena

Sikailun lopetettuani huomasin elämästäni ilon kadonneen. Pakkohan oli siis heittää kaikki vaatteet kierrätykseen ja kirmailla alasti nokkosniityllä. No nyytit punoittaen ja kankut nokkospaukamilla olin elämäni suurimmassa täpinässä, masokisti kun olen. Eikä aikaakaan kun huomasin tutun murhapaikan pihassa punaisen Volvon omistajan vittuilevan ruotsiksi, oli nimeltään Markkanen. Mietin, uskaltaisinko mennä moikkaamaan vanhaa idoliani. Suunnitelman sotki kauhea aivokuppa, joka vaivaa minua etenkin silloin, kun ajattelen jotakin.
Irma Lam
Sabrina Duncan

Sikailun lopetettuani huomasin elämästäni ilon kadonneen. Pakkohan oli siis heittää kaikki vaatteet kierrätykseen ja kirmailla alasti nokkosniityllä. No nyytit punoittaen ja kankut nokkospaukamilla olin elämäni suurimmassa täpinässä, masokisti kun olen. Eikä aikaakaan kun huomasin tutun murhapaikan pihassa punaisen Volvon omistajan vittuilevan ruotsiksi, oli nimeltään Markkanen. Mietin, uskaltaisinko mennä moikkaamaan vanhaa idoliani. Suunnitelman sotki kauhea aivokuppa, joka vaivaa minua etenkin silloin, kun ajattelen jotakin. Tauti tarttui yhdeltä
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Sikailun lopetettuani huomasin elämästäni ilon kadonneen. Pakkohan oli siis heittää kaikki vaatteet kierrätykseen ja kirmailla alasti nokkosniityllä. No nyytit punoittaen ja kankut nokkospaukamilla olin elämäni suurimmassa täpinässä, masokisti kun olen. Eikä aikaakaan kun huomasin tutun murhapaikan pihassa punaisen Volvon omistajan vittuilevan ruotsiksi, oli nimeltään Markkanen. Mietin, uskaltaisinko mennä moikkaamaan vanhaa idoliani. Suunnitelman sotki kauhea aivokuppa, joka vaivaa minua etenkin silloin, kun ajattelen jotakin. Tauti tarttui yhdeltä maankuululta seksuaalirikolliselta, kun
Hexan
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Hexan »

Sikailun lopetettuani huomasin elämästäni ilon kadonneen. Pakkohan oli siis heittää kaikki vaatteet kierrätykseen ja kirmailla alasti nokkosniityllä. No nyytit punoittaen ja kankut nokkospaukamilla olin elämäni suurimmassa täpinässä, masokisti kun olen. Eikä aikaakaan kun huomasin tutun murhapaikan pihassa punaisen Volvon omistajan vittuilevan ruotsiksi, oli nimeltään Markkanen. Mietin, uskaltaisinko mennä moikkaamaan vanhaa idoliani. Suunnitelman sotki kauhea aivokuppa, joka vaivaa minua etenkin silloin, kun ajattelen jotakin. Tauti tarttui yhdeltä maankuululta seksuaalirikolliselta, kun vastasin hänen tarjoamaansa
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
Vastaa Viestiin