Xenaa aloin katselemaan joko 1997 tai 1998, koska se nyt telkassa alkoikaan. Periaatteessa idea oli ihan hyvä, mutta jotkut jaksot olivat täyttä tuubaa.
Ja sitten tietenkin Xenan ja naispuolisen sidekickin välille leimahti lempi. Lieneeköhän tämä pari ollut ensimmäinen tätä sorttia, eli lesbolaista rakkautta? Erinäisten sielunvaelluskoukeroiden myötä tosin esiteltiin myös se ajatus, että ihminen voi rakastaa toista ihmisistä täysin ilman että sukupuolella on mitään merkitystä.
Eihän siinä sinänsä mitään pahaa, mutta jos itse sattuu olemaan penetratiivisen heteroseksin fani, niin väkisinkin mieleen aina purskahtaa että "mitenkähän ne tekevät
sen". Mutta asiahan ei minulle kuulu.
Ei minua sinänsä kaikenkirjavat parisuhdesysteemit ja seksit ärsytä, mutta tosiaan sitä kun sitä tuutataan joka tuutista. Ja jos seksuaali- ja sukupuolivähemmistön edustaja ilkkuu että nyt saattee cis-heterot maistaa omaa lääkettänne, me ollaan aina jouduttu sietämään teidän love storyjänne viihdeteollisuudessa, niin tähän voisin todeta kyllä että en minä jaksa itse enää sitä iänikuista heteroseksikohtaustakaan, mikä on ollut pakkopuolla iät ajat. Varsinkin kun touhu on näin naurettavaa, että jos muija on aktissa päällä, hänellä on rintaliivit yllään... Rupsahtaako ne daisarit, jos niitä ei tueta jopa seksinkin aikana? (Oikeasti luonnollisesti siitä kyse, ettei näyttelijätär halunnut olla full nudena, minkä ymmärrän kyllä, tai sitten ikäluokitus ei salli nakuilua yms.)
Sama toisaalta että onko yllä vaikka sukelluspuku, ärsyttää silti ne iänikuiset pakkorakastumiset ja pakkolempimiset. Onneksi se pakkoparittelu on so last season että on alkanut tulemaan lyös tarinoita joissa ei vehdata. Tai nainen ja mies voivat olla jopa kavereita pelkästään. Kuten esim. pääosassa olevien osalta tämä:
https://www.rottentomatoes.com/m/shang_ ... _ten_rings