Poliisit monesti unohtaa,että kansa toimii heidän työnantajanaan.matlockb kirjoitti: To Loka 08, 2026 9:39 pmOlen tästä täysin samaa mieltä ja tarpeen vaatiessa osaan muuttaa mielipidettäni.Le chat bleu kirjoitti: To Loka 08, 2026 11:57 am Et sitten erota, että yritätkö tappaa itse itsesi (jälleen) koska haluat kuolla, vai yrittääkö joku muu tappaa sinut, vaikka et halua kuolla?
Typerä tuomio minusta. Ja ei, siinä vaiheessa kun itse vääntäisin sitä itsaria joka toinen päivä kuukaudesta toiseen, niin ei tarvitse tulla pelastamaan minua. Joku roti ja vastuu elämästä ihmiselle itselleenkin.
Sen sijaan, vaikka itsekin allekirjoitan täysin tuon, ettei minua tarvitse tulla pelastamaan siinä vaiheessa jos yritän itsemurhaa joka toinen päivä, niin vaikka minä ja Sinä olemme tätä mieltä, ei viranomaisen toimintavelvollisuus ole mitenkään sidoksissa siihen, että minä ja Sinä emme kaipaa pelastajaa tuossa vaiheessa. Heillä on yksiselitteisesti virkavelvollisuus toimia, haluttiimpa me itse sitä tai ei.
He ovat kirjaimellisesti kansalle töissä, ja siitä maksamme, heille palkan. Yksittäisiin asiakkaisiin väsähtäneitä varmasti on,mutta se ei auta,sama kun lääkäri ,väsähtää jatkuvasti kitisevään mummoon,hommat on silti hoidettava,tätä ei moni tajua...sitten käy näin....ja tätä nyt on muillakin julkisilla aloilla,mutta erittäin paheksuttavaa, se on lainvalvojalta, rikkoa lakia.