Milla Heikkilä, 22 v - surmattiin Karkkilassa v. 2009
Re: Milla Heikkilä, surmattiin Karkkilassa v. 2009
Huh huh.. Kyllä huomaa että joku muu kun itse äiti on kirjoittanut viimesen kirjoituksen totuuden nimissä. On uskomatonta kuinka kehtaa edes tulla kirjoittamaan hyvällä omallatunnolla näitä "valkolaishuora" juttuja. En tiedä miltä tuntuu äidistä kun taitaa olla jokatoinen näistä lapsukaisista pikkasen päästään vialla. Ei ole ihan penaalin terävin kynä jos puhuu raaásti murhatusta naisesta valkolaishuorana tai täällä homottelee ja uhkailee kirjoittajia. Jenni suosittelee myös bannia jos ei ikuista ni niin pitkää että oppii pitää salasanoistaan huolta ja katsomaan kuka mitäkin tänne kirjoittaa!! Mä olen oikeasti todella pettynyt kun itsellänikin alkoi sympatiat perhettä kohtaan nousemaan ja sitten yksi pojista ilmeisesti tulee kirjoittaa rumuuksia. Mulla myös sellanen käsitys että äiti olisi valkolainen eli kysynkin että puhuuko kirjoittaja niin myös äidistään???
Surullista
Surullista
Life. It´s just fucking thing after nother...
No anteeksi, jos olisin ajatellut loppuun olisin kirjoittanut manne.rosamarine kirjoitti:Valkolaishuora ja mustalainen yhtä kaikki, loukkaavia nimityksiä molemmat.Nooruska kirjoitti:En jaksa kahlata kaikkea alusta, mutta nuo kirjotusvirheet ja sana "valkolais huora"... onko toi lössi mustalaisia?!
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Päteekö tähän sama meininki että vaan mustalaiset saa kutsua itseään mustalaisiksi ja neekerit neekereiksi? Tai Manne on haukkuma nimi mutta mitäs jos on kastettu Manneksi?rosamarine kirjoitti:Valkolaishuora ja mustalainen yhtä kaikki, loukkaavia nimityksiä molemmat.Nooruska kirjoitti:En jaksa kahlata kaikkea alusta, mutta nuo kirjotusvirheet ja sana "valkolais huora"... onko toi lössi mustalaisia?!
Puhutko sä sun tyttökavereille et mitäs valkolaishuora???
minäkö?! Ei, kyllä me huudellaan julkisesti "mitä horo" yms.
Itse asiaan. Tajusin nuo mamman pointit. Siitä ei pääse yli eikä ympäri, että se rakas lapsi on aina se rakas lapsi. Teki sitten mitä. Minusta hienosti hän koko ajan puolusti epäsuorasti poikaansa, ei tämän tekoa. Ei edes yrittänyt ymmärtää sitä tai saada meitä ymmärtämään.
Mutta sitten tuo järjen jättiläinen tuossa valkolaishuorineen...sehän on fakta, että yksi mätä omena pilaa muutkin omenat korissa.
Itse asiaan. Tajusin nuo mamman pointit. Siitä ei pääse yli eikä ympäri, että se rakas lapsi on aina se rakas lapsi. Teki sitten mitä. Minusta hienosti hän koko ajan puolusti epäsuorasti poikaansa, ei tämän tekoa. Ei edes yrittänyt ymmärtää sitä tai saada meitä ymmärtämään.
Mutta sitten tuo järjen jättiläinen tuossa valkolaishuorineen...sehän on fakta, että yksi mätä omena pilaa muutkin omenat korissa.
toi yksi naripää tänne kirjoitteli että "mitä sen väliä jos yhdeltä valkolais huoralta hengen vei kun niitä on muutenkin liikaa"!! ja sitten jotkut kitisee että voivoi kun heitä kutsutään mustalaisiksi... ettäs kehdataankin haukkua noin fiksuja ja sympaatisia ihmisiä...
voi jeesus sentään!!
voi jeesus sentään!!
Pää kiinni painajainen -Klamydia-
-
rosamarine
- Adrian Monk
Olen kuullut, että he kutsuvat itseään kaaleiksi tai tummiksi. Miksi mun pitäisi sulle todistella kantaani, että mustalainen tai valkolaishuora ovat loukkaavia nimityksiä, kun ne mielestäni sitä on?jenni82 kirjoitti:Päteekö tähän sama meininki että vaan mustalaiset saa kutsua itseään mustalaisiksi ja neekerit neekereiksi? Tai Manne on haukkuma nimi mutta mitäs jos on kastettu Manneksi?
Puhutko sä sun tyttökavereille et mitäs valkolaishuora???
ps. mun ystävilläni on etunimi, käytän yleensä sitä vaihtoehtoa.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Ei kun tarkoitin rosalle ;D Että mustalainen ja valkolaishuora yhtäloukkaavia!!Nooruska kirjoitti:minäkö?! Ei, kyllä me huudellaan julkisesti "mitä horo" yms.![]()
Ne on joo loukkaavia nimityksiä, mutta mielestäni toisen julmasti tapettuaan ihminen on totaalista saastaa ja sillon on aivan sama millä sitäkin kutsuu.
Totta...Olen tosi pahoillani. Hemmillä vähän kiehahti kun luki näitä juttuja täältä. No, saatiinpa riita aikaseksi tästä sittenCassandra kirjoitti:Samanlainen fiilis tuli mullekinEi taida koko perhe olla samoilla linjoilla (veli)pojan tekosista...
No, ei voi mitään...mä olen tasan sitä mieltä mitä kirjoitinkin ja en totisesti yhtään tykkää tästä mitä Hemmmi on tänne kirjoittanut ja pyydän anteeksi tuollasia nimittelyjä.
Olen kuullut, että he kutsuvat itseään kaaleiksi tai tummiksi. Miksi mun pitäisi sulle todistella kantaani, että mustalainen tai valkolaishuora ovat loukkaavia nimityksiä, kun ne mielestäni sitä on?
Ei tarvitse todistella mitään. Ihmettelen vaan kuinka pystyt järkeilemään itsellesi sen että mustalainen ja valkolaishuora on yhtä ja sama asia niinkuin "haukkuma sanoista".. Ja kyllä minä tiedän kuinka he itseään yleensä kutsuvat, kuulunhan samaan heimoon kuin he ja puhun samaa kieltäkin. Sillä erotuksella tosin että olen saanut suomalaisen kasvatuksen ja osaan puhua ihmisille heitä kunnioittaen!
Ei tarvitse todistella mitään. Ihmettelen vaan kuinka pystyt järkeilemään itsellesi sen että mustalainen ja valkolaishuora on yhtä ja sama asia niinkuin "haukkuma sanoista".. Ja kyllä minä tiedän kuinka he itseään yleensä kutsuvat, kuulunhan samaan heimoon kuin he ja puhun samaa kieltäkin. Sillä erotuksella tosin että olen saanut suomalaisen kasvatuksen ja osaan puhua ihmisille heitä kunnioittaen!
Turhahan sitä on itkeä enää ku jo on paskat housussa. Valkolaishuoraksi nimittely täyttää (varmistin asian) kunnianloukkauksen tunnusmerkistön, tässä tapauksessa asianomistaja on Milla Heikkilän omaiset joten odotelkaa nyt te sitten rauhassa puolestanne viestiä laitokselta, itsekihän olitte kirjoituksia viestienne perusteella kiikuttaneet tutkittavaksi ja DL jo sanoikin että toivottavasti olette sen niin pehmeälle paperille tehneet että syyttäjä voi pyyhkiä perseensä siihen.totuus 15 kirjoitti:Totta...Olen tosi pahoillani. Hemmillä vähän kiehahti kun luki näitä juttuja täältä. No, saatiinpa riita aikaseksi tästä sittenCassandra kirjoitti:Samanlainen fiilis tuli mullekinEi taida koko perhe olla samoilla linjoilla (veli)pojan tekosista...
Mä LUULIN että ollaan samoilla linjoilla mutta ei sit näköjään ollakkaan
No, ei voi mitään...mä olen tasan sitä mieltä mitä kirjoitinkin ja en totisesti yhtään tykkää tästä mitä Hemmmi on tänne kirjoittanut ja pyydän anteeksi tuollasia nimittelyjä.
Ehkä on muutenkin syytä huolehtia että salasanan tietää vain yksi henkilö, ettei tulisi tällaista, mutta jospa virheistä sitten oppii.. tosin tämä ketju todistaa että toiset eivät opi.. ei isä eikä edes pojat, ikävä kyllä
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
-
rosamarine
- Adrian Monk
Ei tarttekaan. Pikkasen tarkkuutta kirjotteluun. Alkaa olemaan kuin apukoulun päättöluokan ainekirjoitus. Lainaukset on päin hittoja ja et näytä tajuavan kirjoitettua tekstiä. Mustalainen on haukkumasana, right? Ja samoin valkolaishuora, joten. Mikä palikka se mahtaa olla, kun ei mene paikalleen, ei niin sitten millään.jenni82 kirjoitti:Ei tarvitse todistella mitään. Ihmettelen vaan kuinka pystyt järkeilemään itsellesi sen että mustalainen ja valkolaishuora on yhtä ja sama asia niinkuin "haukkuma sanoista".. Ja kyllä minä tiedän kuinka he itseään yleensä kutsuvat, kuulunhan samaan heimoon kuin he ja puhun samaa kieltäkin. Sillä erotuksella tosin että olen saanut suomalaisen kasvatuksen ja osaan puhua ihmisille heitä kunnioittaen!
Matlocb on ollut tomera, mitäs lakikirjat sanoo mustalaisnimityksestä? Täyttääkö kunnianloukkauksen tunnusmerkistön? Ja juu, mä en ole romani, jos joku sitä miettii.
Viimeksi muokannut rosamarine, La Huhti 02, 2011 9:54 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Olen pahoillani tuosta kirjoituksesta minkä HEMMI tänne tosiaankin kirjoitti. Minä (äiti siis) olen käyttänyt tässä Hemmin tunnuksia koska en saanut jostain syystä omia että olisin päässyt tänne oikasemaan näitä kirjoituksia ja valaisemaan asiaa. Kyse ei siis ole todellakaan kenenkään meidän poikien kirjoituksista, sillä heistä ei kukaan tällasta sontaaa edes kirjottaisi. Ilmeisesti mäkin sitten olen valkolais huora kuten Hemmi niin "kauniisti" uhria nimittijenni82 kirjoitti:Huh huh.. Kyllä huomaa että joku muu kun itse äiti on kirjoittanut viimesen kirjoituksen totuuden nimissä. On uskomatonta kuinka kehtaa edes tulla kirjoittamaan hyvällä omallatunnolla näitä "valkolaishuora" juttuja. En tiedä miltä tuntuu äidistä kun taitaa olla jokatoinen näistä lapsukaisista pikkasen päästään vialla. Ei ole ihan penaalin terävin kynä jos puhuu raaásti murhatusta naisesta valkolaishuorana tai täällä homottelee ja uhkailee kirjoittajia. Jenni suosittelee myös bannia jos ei ikuista ni niin pitkää että oppii pitää salasanoistaan huolta ja katsomaan kuka mitäkin tänne kirjoittaa!! Mä olen oikeasti todella pettynyt kun itsellänikin alkoi sympatiat perhettä kohtaan nousemaan ja sitten yksi pojista ilmeisesti tulee kirjoittaa rumuuksia. Mulla myös sellanen käsitys että äiti olisi valkolainen eli kysynkin että puhuuko kirjoittaja niin myös äidistään???
Surullista
Tiedoksi...MUN LAPSET EI OLE KUKAAN KOSKAAN EDES HAISTATELLUT MULLE SAATIKKA MUUTEN RUMASTI PUHUTELLUT...eikä heistä kukaan kirjottaisi koskaan mitään tuollasta mitä Hemmi kirjotti...ei edes Nickya!!
Musta vähän tuntuu, että tuo "totuus 15" -nimimerkki on provo. Ei ehkä kannata sen epäasiattomiin juttuihin ja niihin reagoimiseen hukuttaa viestin oikeaa aihetta.
Eye for an eye, tooth for a tooth.
Ei kiinnosta paskan vertaa mitä siitä sanoo, selvitä se asia aivan itse niin saat muutakin tekemistä kuin ton toisille vittuilun, eiköhä jopa sulla sen verran oo aivosoluja että osaat asian selvittää.rosamarine kirjoitti:Matlocb on ollut tomera, mitäs lakikirjat sanoo mustalaisnimityksestä? Täyttääkö kunnianloukkauksen tunnusmerkistön? Ja juu, mä en ole romani, jos joku sitä miettii.
Noh noh.
*4 §* Kirjoitetuilta viesteiltä odotetaan jotain uutta sisältöä
keskusteltavana olevaan aiheeseen. Miettikää hetki ennen kuin painatte
lähetä-nappulaa: onko viestissänne todellakin annettavaa ketjuun.
*6 §* Kohtele muita kirjoittajia niin kuin tahtoisit itseäsi kohdeltavan.
*7 §* Odotamme kaikkien kirjoittajien noudattavan yleistä netikettiä ja
ymmärtävän hyvän maun käsitteen.
-Dante
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)