Kolmen sanan tarina
Re: Kolmen sanan tarina
Sikailun lopetettuani huomasin elämästäni ilon kadonneen. Pakkohan oli siis heittää kaikki vaatteet kierrätykseen ja kirmailla alasti nokkosniityllä. No nyytit punoittaen ja kankut nokkospaukamilla olin elämäni suurimmassa täpinässä, masokisti kun olen. Eikä aikaakaan kun huomasin tutun murhapaikan pihassa punaisen Volvon omistajan vittuilevan ruotsiksi, oli nimeltään Markkanen. Mietin, uskaltaisinko mennä moikkaamaan vanhaa idoliani. Suunnitelman sotki kauhea aivokuppa, joka vaivaa minua etenkin silloin, kun ajattelen jotakin. Tauti tarttui yhdeltä maankuululta seksuaalirikolliselta, kun virkkasimme samaa patalappua
Suomi24 taso on
Sikailun lopetettuani huomasin elämästäni ilon kadonneen. Pakkohan oli siis heittää kaikki vaatteet kierrätykseen ja kirmailla alasti nokkosniityllä. No nyytit punoittaen ja kankut nokkospaukamilla olin elämäni suurimmassa täpinässä, masokisti kun olen. Eikä aikaakaan kun huomasin tutun murhapaikan pihassa punaisen Volvon omistajan vittuilevan ruotsiksi, oli nimeltään Markkanen. Mietin, uskaltaisinko mennä moikkaamaan vanhaa idoliani. Suunnitelman sotki kauhea aivokuppa, joka vaivaa minua etenkin silloin, kun ajattelen jotakin. Tauti tarttui yhdeltä maankuululta seksuaalirikolliselta, kun virkkasimme samaa patalappua suviseuroissa Kokkolassa 1974.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
-
Peräkylän Maigret
- Javier Pena
Sikailun lopetettuani huomasin elämästäni ilon kadonneen. Pakkohan oli siis heittää kaikki vaatteet kierrätykseen ja kirmailla alasti nokkosniityllä. No nyytit punoittaen ja kankut nokkospaukamilla olin elämäni suurimmassa täpinässä, masokisti kun olen. Eikä aikaakaan kun huomasin tutun murhapaikan pihassa punaisen Volvon omistajan vittuilevan ruotsiksi, oli nimeltään Markkanen. Mietin, uskaltaisinko mennä moikkaamaan vanhaa idoliani. Suunnitelman sotki kauhea aivokuppa, joka vaivaa minua etenkin silloin, kun ajattelen jotakin. Tauti tarttui yhdeltä maankuululta seksuaalirikolliselta, kun virkkasimme samaa patalappua suviseuroissa Kokkolassa 1974. Aivokupan hoito on
Sikailun lopetettuani huomasin elämästäni ilon kadonneen. Pakkohan oli siis heittää kaikki vaatteet kierrätykseen ja kirmailla alasti nokkosniityllä. No nyytit punoittaen ja kankut nokkospaukamilla olin elämäni suurimmassa täpinässä, masokisti kun olen. Eikä aikaakaan kun huomasin tutun murhapaikan pihassa punaisen Volvon omistajan vittuilevan ruotsiksi, oli nimeltään Markkanen. Mietin, uskaltaisinko mennä moikkaamaan vanhaa idoliani. Suunnitelman sotki kauhea aivokuppa, joka vaivaa minua etenkin silloin, kun ajattelen jotakin. Tauti tarttui yhdeltä maankuululta seksuaalirikolliselta, kun virkkasimme samaa patalappua suviseuroissa Kokkolassa 1974. Aivokupan hoito on hankalampaa kuin tavallisen:
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
Sikailun lopetettuani huomasin elämästäni ilon kadonneen. Pakkohan oli siis heittää kaikki vaatteet kierrätykseen ja kirmailla alasti nokkosniityllä. No nyytit punoittaen ja kankut nokkospaukamilla olin elämäni suurimmassa täpinässä, masokisti kun olen. Eikä aikaakaan kun huomasin tutun murhapaikan pihassa punaisen Volvon omistajan vittuilevan ruotsiksi, oli nimeltään Markkanen. Mietin, uskaltaisinko mennä moikkaamaan vanhaa idoliani. Suunnitelman sotki kauhea aivokuppa, joka vaivaa minua etenkin silloin, kun ajattelen jotakin. Tauti tarttui yhdeltä maankuululta seksuaalirikolliselta, kun virkkasimme samaa patalappua suviseuroissa Kokkolassa 1974. Aivokupan hoito on hankalampaa kuin tavallisen: joka aamu täytyy
Sikailun lopetettuani huomasin elämästäni ilon kadonneen. Pakkohan oli siis heittää kaikki vaatteet kierrätykseen ja kirmailla alasti nokkosniityllä. No nyytit punoittaen ja kankut nokkospaukamilla olin elämäni suurimmassa täpinässä, masokisti kun olen. Eikä aikaakaan kun huomasin tutun murhapaikan pihassa punaisen Volvon omistajan vittuilevan ruotsiksi, oli nimeltään Markkanen. Mietin, uskaltaisinko mennä moikkaamaan vanhaa idoliani. Suunnitelman sotki kauhea aivokuppa, joka vaivaa minua etenkin silloin, kun ajattelen jotakin. Tauti tarttui yhdeltä maankuululta seksuaalirikolliselta, kun virkkasimme samaa patalappua suviseuroissa Kokkolassa 1974. Aivokupan hoito on hankalampaa kuin tavallisen: joka aamu täytyy tehdä suolihuuhtelu, jonka
Sikailun lopetettuani huomasin elämästäni ilon kadonneen. Pakkohan oli siis heittää kaikki vaatteet kierrätykseen ja kirmailla alasti nokkosniityllä. No nyytit punoittaen ja kankut nokkospaukamilla olin elämäni suurimmassa täpinässä, masokisti kun olen. Eikä aikaakaan kun huomasin tutun murhapaikan pihassa punaisen Volvon omistajan vittuilevan ruotsiksi, oli nimeltään Markkanen. Mietin, uskaltaisinko mennä moikkaamaan vanhaa idoliani. Suunnitelman sotki kauhea aivokuppa, joka vaivaa minua etenkin silloin, kun ajattelen jotakin. Tauti tarttui yhdeltä maankuululta seksuaalirikolliselta, kun virkkasimme samaa patalappua suviseuroissa Kokkolassa 1974. Aivokupan hoito on hankalampaa kuin tavallisen: joka aamu täytyy tehdä suolihuuhtelu, jonka ennen naapurini teki
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
-
BloodSucker
- Poliisikoira Rex
Sikailun lopetettuani huomasin elämästäni ilon kadonneen. Pakkohan oli siis heittää kaikki vaatteet kierrätykseen ja kirmailla alasti nokkosniityllä. No nyytit punoittaen ja kankut nokkospaukamilla olin elämäni suurimmassa täpinässä, masokisti kun olen. Eikä aikaakaan kun huomasin tutun murhapaikan pihassa punaisen Volvon omistajan vittuilevan ruotsiksi, oli nimeltään Markkanen. Mietin, uskaltaisinko mennä moikkaamaan vanhaa idoliani. Suunnitelman sotki kauhea aivokuppa, joka vaivaa minua etenkin silloin, kun ajattelen jotakin. Tauti tarttui yhdeltä maankuululta seksuaalirikolliselta, kun virkkasimme samaa patalappua suviseuroissa Kokkolassa 1974. Aivokupan hoito on hankalampaa kuin tavallisen: joka aamu täytyy tehdä suolihuuhtelu, jonka ennen naapurini teki itselleen sekä kumppanilleen
~ Some crimes are so brutal. That if you survive, your only option is revenge. ~
Sikailun lopetettuani huomasin elämästäni ilon kadonneen. Pakkohan oli siis heittää kaikki vaatteet kierrätykseen ja kirmailla alasti nokkosniityllä. No nyytit punoittaen ja kankut nokkospaukamilla olin elämäni suurimmassa täpinässä, masokisti kun olen. Eikä aikaakaan kun huomasin tutun murhapaikan pihassa punaisen Volvon omistajan vittuilevan ruotsiksi, oli nimeltään Markkanen. Mietin, uskaltaisinko mennä moikkaamaan vanhaa idoliani. Suunnitelman sotki kauhea aivokuppa, joka vaivaa minua etenkin silloin, kun ajattelen jotakin. Tauti tarttui yhdeltä maankuululta seksuaalirikolliselta, kun virkkasimme samaa patalappua suviseuroissa Kokkolassa 1974. Aivokupan hoito on hankalampaa kuin tavallisen: joka aamu täytyy tehdä suolihuuhtelu, jonka ennen naapurini teki itselleen sekä kumppanilleen. Tätä seurasi penslaus
-
BloodSucker
- Poliisikoira Rex
Sikailun lopetettuani huomasin elämästäni ilon kadonneen. Pakkohan oli siis heittää kaikki vaatteet kierrätykseen ja kirmailla alasti nokkosniityllä. No nyytit punoittaen ja kankut nokkospaukamilla olin elämäni suurimmassa täpinässä, masokisti kun olen. Eikä aikaakaan kun huomasin tutun murhapaikan pihassa punaisen Volvon omistajan vittuilevan ruotsiksi, oli nimeltään Markkanen. Mietin, uskaltaisinko mennä moikkaamaan vanhaa idoliani. Suunnitelman sotki kauhea aivokuppa, joka vaivaa minua etenkin silloin, kun ajattelen jotakin. Tauti tarttui yhdeltä maankuululta seksuaalirikolliselta, kun virkkasimme samaa patalappua suviseuroissa Kokkolassa 1974. Aivokupan hoito on hankalampaa kuin tavallisen: joka aamu täytyy tehdä suolihuuhtelu, jonka ennen naapurini teki itselleen sekä kumppanilleen. Tätä seurasi penslaus jota ei voinut
~ Some crimes are so brutal. That if you survive, your only option is revenge. ~
Sikailun lopetettuani huomasin elämästäni ilon kadonneen. Pakkohan oli siis heittää kaikki vaatteet kierrätykseen ja kirmailla alasti nokkosniityllä. No nyytit punoittaen ja kankut nokkospaukamilla olin elämäni suurimmassa täpinässä, masokisti kun olen. Eikä aikaakaan kun huomasin tutun murhapaikan pihassa punaisen Volvon omistajan vittuilevan ruotsiksi, oli nimeltään Markkanen. Mietin, uskaltaisinko mennä moikkaamaan vanhaa idoliani. Suunnitelman sotki kauhea aivokuppa, joka vaivaa minua etenkin silloin, kun ajattelen jotakin. Tauti tarttui yhdeltä maankuululta seksuaalirikolliselta, kun virkkasimme samaa patalappua suviseuroissa Kokkolassa 1974. Aivokupan hoito on hankalampaa kuin tavallisen: joka aamu täytyy tehdä suolihuuhtelu, jonka ennen naapurini teki itselleen sekä kumppanilleen. Tätä seurasi penslaus jota ei voinut kukaan olla kuulematta
Sikailun lopetettuani huomasin elämästäni ilon kadonneen. Pakkohan oli siis heittää kaikki vaatteet kierrätykseen ja kirmailla alasti nokkosniityllä. No nyytit punoittaen ja kankut nokkospaukamilla olin elämäni suurimmassa täpinässä, masokisti kun olen. Eikä aikaakaan kun huomasin tutun murhapaikan pihassa punaisen Volvon omistajan vittuilevan ruotsiksi, oli nimeltään Markkanen. Mietin, uskaltaisinko mennä moikkaamaan vanhaa idoliani. Suunnitelman sotki kauhea aivokuppa, joka vaivaa minua etenkin silloin, kun ajattelen jotakin. Tauti tarttui yhdeltä maankuululta seksuaalirikolliselta, kun virkkasimme samaa patalappua suviseuroissa Kokkolassa 1974. Aivokupan hoito on hankalampaa kuin tavallisen: joka aamu täytyy tehdä suolihuuhtelu, jonka ennen naapurini teki itselleen sekä kumppanilleen. Tätä seurasi penslaus jota ei voinut kukaan olla kuulematta saati haistamatta. Iltaisin
-
Peräkylän Maigret
- Javier Pena
Sikailun lopetettuani huomasin elämästäni ilon kadonneen. Pakkohan oli siis heittää kaikki vaatteet kierrätykseen ja kirmailla alasti nokkosniityllä. No nyytit punoittaen ja kankut nokkospaukamilla olin elämäni suurimmassa täpinässä, masokisti kun olen. Eikä aikaakaan kun huomasin tutun murhapaikan pihassa punaisen Volvon omistajan vittuilevan ruotsiksi, oli nimeltään Markkanen. Mietin, uskaltaisinko mennä moikkaamaan vanhaa idoliani. Suunnitelman sotki kauhea aivokuppa, joka vaivaa minua etenkin silloin, kun ajattelen jotakin. Tauti tarttui yhdeltä maankuululta seksuaalirikolliselta, kun virkkasimme samaa patalappua suviseuroissa Kokkolassa 1974. Aivokupan hoito on hankalampaa kuin tavallisen: joka aamu täytyy tehdä suolihuuhtelu, jonka ennen naapurini teki itselleen sekä kumppanilleen. Tätä seurasi penslaus jota ei voinut kukaan olla kuulematta saati haistamatta. Iltaisin naapurusto käyskenteli kaasunaamareissaan
-
BloodSucker
- Poliisikoira Rex
Sikailun lopetettuani huomasin elämästäni ilon kadonneen. Pakkohan oli siis heittää kaikki vaatteet kierrätykseen ja kirmailla alasti nokkosniityllä. No nyytit punoittaen ja kankut nokkospaukamilla olin elämäni suurimmassa täpinässä, masokisti kun olen. Eikä aikaakaan kun huomasin tutun murhapaikan pihassa punaisen Volvon omistajan vittuilevan ruotsiksi, oli nimeltään Markkanen. Mietin, uskaltaisinko mennä moikkaamaan vanhaa idoliani. Suunnitelman sotki kauhea aivokuppa, joka vaivaa minua etenkin silloin, kun ajattelen jotakin. Tauti tarttui yhdeltä maankuululta seksuaalirikolliselta, kun virkkasimme samaa patalappua suviseuroissa Kokkolassa 1974. Aivokupan hoito on hankalampaa kuin tavallisen: joka aamu täytyy tehdä suolihuuhtelu, jonka ennen naapurini teki itselleen sekä kumppanilleen. Tätä seurasi penslaus jota ei voinut kukaan olla kuulematta saati haistamatta. Iltaisin naapurusto käyskenteli kaasunaamareissaan lateksi asut yllään