Punaviini on hyvää, sillä mennään vaikka tuijotankin tuota baarihyllyllä olevaa commandaria pulloa, että pitäiskö vähän makeempaa ottaa, hmm
Pub Prison **AVATTU**
-
rosamarine
- Adrian Monk
Re: Pub Prison **AVATTU**
Maija, sehän tässä useinkin on, että sitä ottaa usein henkilökohtaisesti juttuja, mutta esimerkiksi mulla tomeralla kommentoijalla on se etu, etten tunne ketään täällä pärstästä pärstään ja oikeastaan teinkin jo tietoisen päätöksen, etten ehkä tule tuntemaankaan. Jos jotain täällä tapaan joskus, niin sitten ihan privatisti yksin, kaksin tai kolmin, jopa ryhmässä
Punaviini on hyvää, sillä mennään vaikka tuijotankin tuota baarihyllyllä olevaa commandaria pulloa, että pitäiskö vähän makeempaa ottaa, hmm
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Dormeatorin vika, jos meille joskus tulee kissa taloon. Tuollainen katti sen pitäisi olla - no, oluen määrää ehkä rajoittaisin. Mutta on toi kuva niin suloinen! Pjusi!
Mulle -öööö- ihan vaan limu, keltainen (sen kunniaksi, että kaikki keltaiset ym. väriset kukat ovat kuolleet pihassa, nyyh!). Vahvempaa en voi ottaa, kun on noita lääkkeitä vielä, ettei tulis tyrmäystippavaikutusta.
Mulle -öööö- ihan vaan limu, keltainen (sen kunniaksi, että kaikki keltaiset ym. väriset kukat ovat kuolleet pihassa, nyyh!). Vahvempaa en voi ottaa, kun on noita lääkkeitä vielä, ettei tulis tyrmäystippavaikutusta.
Jospa neitokainen välillä tarkistaisi onko postilaatikko täynnärosamarine kirjoitti:
Ja ihanan kosteaa perjantai-iltaa kaikille kotidekkareille
ELÄ ja anna toisten elää
Rommitoti, kiitos. Nää Verhojanskin lämpötilat ei ole mua varten..
-
rosamarine
- Adrian Monk
Hups..kakira, no niinpäs onkin
Jatkoa edelliseen...Tai sitten matkustan Eestin maalle (itseasiassa keväällä Saaremaalle menossakin Nizzan lisäksi
) ja treffaan family buraceen, jos niille vaan käy
Ja kakiran pakkaan matkalaukkuun, kun se on niin pieni 
Aika paljo hymppiä taas... kännin piikkiin.
Jatkoa edelliseen...Tai sitten matkustan Eestin maalle (itseasiassa keväällä Saaremaalle menossakin Nizzan lisäksi
Aika paljo hymppiä taas... kännin piikkiin.
Eiköhän se käy. Ja tekemällä lisää kansioita tonne yksärilootaan sen kokoa saa kasvatettua..rosamarine kirjoitti: ja treffaan family buraceen, jos niille vaan käy
-
rosamarine
- Adrian Monk
Juu, mutta ei niitä kansioita saanu muuten vissiin kolmea enempää? kaikki on käytössä jo
Ja jos saa, kerro heti!
Ainii..no punkkua taas...
Ainii..no punkkua taas...
Voisinpa ottaa lasillisen punaviiniä minäkin. Merkki voisi olla vaikkapa El Toro. 
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Juhlan kunniaksi minä tarjoan.elisa_day kirjoitti:Voisinpa ottaa lasillisen punaviiniä minäkin. Merkki voisi olla vaikkapa El Toro.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
-
rosamarine
- Adrian Monk
El Toro on hyvä valintaelisa_day kirjoitti:Voisinpa ottaa lasillisen punaviiniä minäkin. Merkki voisi olla vaikkapa El Toro.
Niinhän se tais olla. Sit ei auta ko vähentää sisäpiireilyärosamarine kirjoitti:Juu, mutta ei niitä kansioita saanu muuten vissiin kolmea enempää? kaikki on käytössä joJa jos saa, kerro heti!
No pirulainen, pistetään koko pullo El Toroa pöytään sitten!
Damien tarjoaa. Minä ja rosa juodaan.
-
rosamarine
- Adrian Monk
No minähän olen ulkona kaikista sisäpiireistä jos ei oteta huomioon Kyllikki Saarea ja muutamaa muuta ketjua Hah ja heh 
Nyt sitä commandariaaa... Onpas kivaa olla kotona perjantaina ja aikasta yssin, YES.
Nyt sitä commandariaaa... Onpas kivaa olla kotona perjantaina ja aikasta yssin, YES.
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Juu.Mie juon tänään kyllä kultivoituneesti suoraan pullosta, lasiin ei mahdu tarpeeksi.elisa_day kirjoitti:No pirulainen, pistetään koko pullo El Toroa pöytään sitten!Damien tarjoaa. Minä ja rosa juodaan.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Olosuhteet huomioon ottaen myös Egri Bikaver voisi olla sopiva juoma tänään..