Iso olut, votka ja toi helvetin jukeboxi hiljaseks.
Kiitos
Kannatan. Onneks ostin tollasen laiskanmiehenharavan, muuten ois joutunu ekan Viru Valgeen avaamaan jo aamulla..Tampereen Tyttö kirjoitti:Ehdotan, että lehtipuut KIELLETÄÄN lailla.
Vaihdetaanko? Itse poistin juuri puolet meidän takapihan sammaleesta, ja nyt siis puolet pihasta on pelkkää multaa. Edellistä ei ole oikein tämä puutarhanhoito kiinnostanut. Kiitos vaan.Dormeator kirjoitti:Ja nurmikon vaihtaisin sammalleen, säästyy nurtsin ajelulta.
Sopis kyllä tosi hyvin vaihto.. mut pärkele paha repiä nursit pois kerrostalon pihalta, vois taloyhtiö tykätä kyttyrääClyde kirjoitti:Vaihdetaanko? Itse poistin juuri puolet meidän takapihan sammaleesta, ja nyt siis puolet pihasta on pelkkää multaa. Edellistä ei ole oikein tämä puutarhanhoito kiinnostanut. Kiitos vaan.Dormeator kirjoitti:Ja nurmikon vaihtaisin sammalleen, säästyy nurtsin ajelulta.
Eli takapihallinen nurmikkoa, kiitos. Voisin ottaa mukaan vielä pull.. lasillisen Hannibalia.
Tarkoitin ihan Suomalaisia kuusia taikka mäntyjä.maija turjukka kirjoitti:No ei ...keleessä vaihdeta ainakaan sembramäntyihin. Sen verran rankasti niistäkin niitä neulasia irtoaa, kun ovat tarpeeksi isoja (ne puut siis)![]()
Takapihalla kasvakoon ihan mitä vaan, pääasia, että oma etupiha on trimmissä...![]()
miksiköhän tästäkin tuli joku ihme deja vu -juttu mieleen-
Tule kylään.Clyde kirjoitti: Minä ainakin pidän pihatöistäTykkään haravoida ja leikata nurmea ja kitkeä rikkaruohoja. Mikähän mielenvikaisuus minuun on iskenyt