Madeleinen tapaus ( Ketju 1)

Ulkomailla kadoksissa olevat henkilöt
Anna Pihl
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Anna Pihl »

Vielä pohdintaa...Jos joku tästä porukasta olisikin antanut Maddylle yliannostuksen ja tyttö olisi kuollut niin miksi vanhemmat suojelisivat tätä henkilöä ja antaisivat hänen selvitä noin vain seuraamuksista?
mankeli
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja mankeli »

itsekin hämmästelin videossa sitä halailu juttua, vaikka onkin varmaan ihan pikkujuttu...mutta, olisko se tehty vain poseerauksen vuoksi??

Itse uutinen on uutisoitu juuri kuvalla jossa halailevat, ja mielestäni Kate tekee aloitteen, mutta päästävät sitten yhtäkkiä irti toisistaan, vaikkei mitään syytä ole?? Ei tarvitse paperia kääntää tai muutakaan.

Kävi mielessä onko lehdistöstä joku huudellut ja pyytänyt sitä, ja sitten ovat tehneet sen vain kuvaa varten. Sekin on hassua, luulishan että tuollaisen tekee jo ihan luonnostaankin. Varsinkin tuossa tilanteessa.

Jos näin on ollut, osoittaa se mielestäni, että Kate on ainakin hyvin hetkessä kiinni. On järkyttyneen näköinen, mutta aika tajuissaan kuitenkin.

Tämä nyt oli taas tätä eleistä spekuloimista :D
Anna Pihl
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Anna Pihl »

Tottakai Kate on skarppina ja hetkessä hyvin kiinni.Aivot raksuttavat kuumeisesti,onhan hän juuri onnistuneesti kätkenyt surmaamansa tyttären. :wink:
Lydia07
Neuvoja-Jack

Re: Miksi peitellä, jos se oli silkka onnettomuus?

Viesti Kirjoittaja Lydia07 »

X-tine kirjoitti:
Lydia07 kirjoitti:On sekin mahdollisuus olemassa, että Madeleine popsi karkkina vanhempiensa lääkkeet. Tapahtunutta yritettiin peitellä kaikin mahdollisin tavoin, sillä kuolluttahan ei saa eläväksi?
:?: :?: :?:
Jos näin oli, niin juttuhan oli silkka onnettomuus. Ei sitä olisi tarvinnut peitellä.
Jos molempien lääkärinurat, maine ja sen myötä koko omaisuus (asuntovelkaa?) oli vaarassa, niin ehkä he paniikissa tekivät peittely-yrityksen. Lapsihan oli joka tapauksessa kuollut.

Julkisuudesta vyöryi taas heidän tahtomataan lumipalloilmiö, jossa oli pakko mennä mukana.

Hotellin henkilökunnasta joku teki havainnon, että ainoastaan miehet kävivät huoneistossa, olikohan kenelläkään huumetaustaa? Mitä kaikkea pikku Madeleinen olikaan mahdollisuus tunkea suuhunsa ilman valvontaa?

:idea: :?:
Kun etsii toisen parasta, löytää omansa.
- Platon -
Lydia07
Neuvoja-Jack

Joku taas saa vetää tästä kommentista herneen nenäänsä, mutta olen joka videossa pannut merkille Gerryn käden. Gerry puristaa Katea kädestä tai polvesta tai hartioista. Pieni huomaamaton ele saa toisen vaikenemaan, jos juttu alkaa menemään överiksi.

Monessa kohtaan Kate tauottaa puheensa ja vilkaise mieheensä kysyvästi ?
- Platon -
debbie

Viesti Kirjoittaja debbie »

Kun näin ensi kertaa sen Katen "Please don't hurt her, please don't scare her.."-vetoomuksen ihmettelin ettei se tehnyt mitään vaikutusta minuun. Tuntui kuin hän ei itsekään olisi uskonut sitä mitä sanoi, että siinä oli jo jokin epätosi elementti mukana.
Tai sitten olen niin perinpohjin tyrmistynyt jo siitä lasten yksinjätöstä, että näen ja kuulen kaiken vain sen läpi. Tällainenkin värittää suhtautumista.
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Debbie,

minä olen luonnostani sellainen herkkis, että itken vaikka vieraiden häissä, tai yleensä missä tahansa tilanteessa, jonka vain jotenkin voi saada 'tunteikkaaksi', mutta Katen tai Gerryn puheet eivät ole kertaakaan nostanut kyyneliä silmiini.

En todellakaan tiedä miksi. Ihmettelen kovasti, että näyttelijät elokuvissa, jopa suomalaiset näyttelijät, osaavat olla tunteekkaampia, kuin vanhemmat, joiden lapsi on siepattu.
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

Itse olen katsonut monta kertaa sen mccannien "vetoomuspätkän" ja se ei tosiaan kuulosta mitenkään aidolta. Kate näyttelee niin kauan kuin suu käy, mutta kun puhe loppuu niin videolla näkyy kuinka hänen ilmeensä muuttuu hetkessä vetoavasta sellaiseen joka nostaa niskakarvat pystyyn.hrrr. hän selvästi katsoo miten hänen esitykseensä reagoidaan. Katse muuttuu hyvin kylmäksi ja läpitunkevaksi. Luulen että siinä nähdään oikea Kate. Mutta tämä on vain minun (ja monien muiden) mielipide.
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
noel
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja noel »

Anna Pihl kirjoitti:Vielä pohdintaa...Jos joku tästä porukasta olisikin antanut Maddylle yliannostuksen ja tyttö olisi kuollut niin miksi vanhemmat suojelisivat tätä henkilöä ja antaisivat hänen selvitä noin vain seuraamuksista?
aivan, ja jos taas vanhemmat olisivat joko vahingossa tai tahallisesti tappaneet lapsensa mikä ihme saisi lukuisat ihmiset valehtelemaan heidän puolestaan ja riskeeraamaan samalla oman elämänsä, uransa jne.

jos ajattelee, että oma ystävä ryntäisi paikalle ja sanoisi tappaneensa pienen tyttärensä, niin kuinka moni meistä alkaisi todennäköisesti kehittää sillä sekunnilla suunnitelmaa, jolla teko voitaisiin salata.

99 prosenttia ihmisistä varmaankin yrittäisi rauhoittaa paniikissa olevaa henkilöä, ja tukisi tätä kun asia ilmoitetttaisiin asianmukaisesti eteenpäin. miten kummassa mccannejen porukkaan olisi siunaantunut niin paljon ihmisiä, jotka toimivat täysin toisin?
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Lydia07 kirjoitti:On sekin mahdollisuus olemassa, että Madeleine popsi karkkina vanhempiensa lääkkeet.
Onko olemassa sekin mahdollisuus, että Madeleine ei popsinut mitään lääkkeitä, eikä hänelle myöskään annettu mitään lääkkeitä?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Marsalkka
Horatio Caine

Iltalehti Muratista:

"Maddyn DNA:ta löytyi Muratin huvilasta
24.10.2007 10:13
Jo kohta puoli vuotta kateissa ollut Madeleine McCann on ollut Robert Muratin huvilassa.

Maddy on ollut Robert Muratin huvilassa. Portugalin poliisin mukaan nelivuotiaan Maddyn hiuksia ja jälkiä ruumiinnesteistä on löytynyt Portugalissa asuvan britin Robert Muratin huvilasta.

Huvila sijaitsee lähellä McCannien Praia da Luzissa käyttämää loma-asuntoa.

Poliisi on tehnyt aiemmin kotietsinnän Muratin huvilassa. Tutkittavana olleet 10. kesäkuuta ja 4. elokuuta otetut hius- ja nestenäytteet täsmäävät Maddyn DNA:han.

Poliisi uskoo nyt voivansa todistaa, että Maddy on ollut Muratin huvilassa. Murat, 33, nimettiin kesäkuussa epäillyksi Maddyn katoamiseen.

Epäselvää Brittiläisen Daily Star -lehden mukaan on kuitenkin se, onko Maddy ollut elossa vai kuolleena Muratin huvilassa.

Murat asuu huvilassa yhdessä äitinsä kanssa. Hänet pidätettiin kaksi viikkoa Maddyn katoamisen jälkeen, mutta vapautettiin myöhemmin.

IL"
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
cicero
Michael Knight

minä ainakaan en usko että kukaan tapasporukasta valehtelee siksi että olisi tietoinen siitä mitä on tapahtunut. Uskon kyllä että he ainakin alussa ovat yrittäneet auttaa ystäviään muuttaen hieman totuutta ja tanner sitten vähän enemmän...

eli

mr.Payne käynyt tsekkaamassa Katen n.18.30 ja Kate näytti pärjäävän hyvin. Poliisi kuitenkin sanoo että maddya ei ole kukaan muu nähnyt klo 18-22 välisenä aikana kuin mccannit joten tästä voi päätellä että mr. Payne ei ole nähnyt maddya (ei valehtelua)

mr. Oldfield käynyt myöhemmin tsekkaamassa lapset, myöntää ettei nähnyt maddya kun vilkaisi makkarin ovelta (ei valehtelua)

mr. O'Brien käynyt katsomassa omaa lastaan, ei ole väittänytkään nähneensä Maddya tai muutakaan. Vaihtanut paitaansa koska hänen lapsensa on voinut pahoin ja oksentanut. Ollut puoli tuntia poissa. Tässä poissaolo on ollut niin pitkä että uskon että poliisi on erityisen tarkasti tarkastanut tämän miehen tarinan pitävyyden. Hän ei näytä olevan epäiltynä joten luultavasti hänen selvityksensä on ollut oikea.

Jane Tanner onkin sitten tapaus sinänsä...hän väittää poistuneensa pöydästä mutta kukaan ei muista hänen poistuneen. Kukaan ei ole myöskään nähnyt häntä siellä missä hän väitti olleensa. Kolme todistajaa todistaa etteivät nähneet häntä ja ovat varmoja että jos joku olisi mennyt heidän ohitseen se ei olisi voinut tapahtua heidän huomaamattaan. Tässä tapauksessa uskon että Tanner on yrittänyt auttaa ystäviään koska poliisi oli sitä mieltä että maddy on kävellyt pois itse. Tällä hän varmisti että poliisi etsii kidnapattua maddya. Ihmiset tekevät tälläistä ystävilleen pyytämättä ja melkoisen usein koska eivät ajattele seurauksia sen enempää vaan se tuntuu vain pieneltä valkoiselta ystävää auttavalta valheelta. Se voi myös suurentua myöhemmin tai muuttua kun ei enää haluta myöntää että kyseessä oli valhe...

Hyvin mahdollista on myös se että gerry ei tosiasiassa ole nähnyt maddya koko iltana, hänkin on voinut vain katsoa ovenraosta ja kun kaikki näyttää olevan ok. Tuhinaa huoneesta kuuluu niin mitäs sitä sen enempää tarkistelemaan. Tämäkin on voinut alkaa pienenä harmittomana valkoisena valheena jota Gerry ei ole pystynyt enää jälkeenpäin muuttamaan.

Tämä Murat-uutinen on kyllä mielenkiintoinen...erittäin mielenkiintoiseksi sen tekee se, että brittilehdet eivät ole siihen kovin hanakasti puuttuneet...toisaalta kun testit eivät ole vielä Birminghamista saapuneetkaan Portugaliin niin uutisen ajankohta on erikoinen...viime aikoina tämä 24horas on kirjoitellut aika paljon juttuja nimenomaan näistä dna-jutuista niinkuin tulokset olisivat saapuneet jo ja sitten Ribeiro kuitenkin kertoi että he eivät ole vielä saaneet niitä tuloksia...
Viimeksi muokannut cicero, Ke Loka 24, 2007 11:10 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Lydia07
Neuvoja-Jack

Marsalkka kirjoitti:
Lydia07 kirjoitti:On sekin mahdollisuus olemassa, että Madeleine popsi karkkina vanhempiensa lääkkeet.
Onko olemassa sekin mahdollisuus, että Madeleine ei popsinut mitään lääkkeitä, eikä hänelle myöskään annettu mitään lääkkeitä?
Ennen kun vastaan lähteitä koskeviin, tai muihinkaan kysymykiisi tiedustelen ensin mitkä ovat omat olettamuksesi tapahtumien kulusta?
:?:
- Platon -
Marsalkka
Horatio Caine

Lydia07 kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:
Ennen kun vastaan lähteitä koskeviin, tai muihinkaan kysymykiisi tiedustelen ensin mitkä ovat omat olettamuksesi tapahtumien kulusta?
Vaikea sanoa, kun faktoja on kovin vähän.

Olen vain kiinnostunut tietämään, onko jo todettu, että lääkkeillä on varmasti jotain tekemistä Madeleinen katoamisen kanssa.
cicero
Michael Knight

Marsalkka kirjoitti:
Lydia07 kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti: Onko olemassa sekin mahdollisuus, että Madeleine ei popsinut mitään lääkkeitä, eikä hänelle myöskään annettu mitään lääkkeitä?
Vaikea sanoa, kun faktoja on kovin vähän.

Olen vain kiinnostunut tietämään, onko jo todettu, että lääkkeillä on varmasti jotain tekemistä Madeleinen katoamisen kanssa.
On myös se mahdollisuus että lääkkeitä on annettu. Tästä kertoisi se, että edellisinä iltoina naapurit kuulivat asunnosta lapsen/lasten itkua pitkät tovit mutta viimeisenä iltana ei kuulunut mitään. Kaksosten nukkuminne kaiken hälyn ja äitinsä huutamisen keskellä on myös omituista. Lpaset yleensä reagoivat äidin hätääntyneeseen ääneen kesken uniensakin.Mun mielestä ihan ookoo juttu spekuloida sinänsä...
Lukittu