Saksa: Bernhard Haase, 53 ja Maria 13 v - yhdessä kadonneet
-
Kinsey Malone
- Neuvoja-Jack
Re: Interpol etsii 53v Bernhard Haasea ja 13v Mariaa
Siru on nyt ihan pallo hukassa. 
-
Kinsey Malone
- Neuvoja-Jack
"Lähinnä vanhemmat miehet kuvittelevat nuorten tyttöjen ihastuvan vanhempiin miehiin, koska se olisi heidän kannaltaan ideaalia. Itse asiassa yhä useammin nuorehkot naiset kiinnostuvat itseään nuoremmista miehistä. Ja tosiasiassa vanhemmat miehet usein inhottavat."
Puhuttiin jostain 13v tytöstä ja en ole tavannut yhtään joka olisi palavasti rakastunut johonkin 10v poikaan, tai 12v. Jos Freudiin on uskominen nin Elektra kompleksi selittää pitkälti tuon kehitysvaiheen tyttölapsella.
Puhuttiin jostain 13v tytöstä ja en ole tavannut yhtään joka olisi palavasti rakastunut johonkin 10v poikaan, tai 12v. Jos Freudiin on uskominen nin Elektra kompleksi selittää pitkälti tuon kehitysvaiheen tyttölapsella.
-
WalkingDisaster
- Adrian Monk
Ne on aika vanhoja ne naiset, jotka ihastuu nuorempiin miehiin. En teininä olis voinut kuvitellakaan ihastumista johonkin itseäni nuorempaan poikaan. Siinä iässä pojat ovat paljon lapsellisemmalla tasolla. Pääsääntöisesti.
Itseni lisäksi tiedän moniakin (ja takuulla on lukuisia muitakin, joita en tunne), jotka teineinä ihastui opettajiin. Mutta mä ja noi tuttuni ovatkin normaaleja ihmisiä.
Eikä ne kaikki yli 25v:t ole mitään kaljamahoja. Hyvän näköisiä ja hyväkroppaisia vanhempiakin miehiä löytyy. Myös opettajissa.
Itseni lisäksi tiedän moniakin (ja takuulla on lukuisia muitakin, joita en tunne), jotka teineinä ihastui opettajiin. Mutta mä ja noi tuttuni ovatkin normaaleja ihmisiä.
Eikä ne kaikki yli 25v:t ole mitään kaljamahoja. Hyvän näköisiä ja hyväkroppaisia vanhempiakin miehiä löytyy. Myös opettajissa.
-
jarmo.janis
- Vic Mackey
Mä epäilen että juurikin toi lapsellisuuskortilla kyykyttäminen, ja sen tarkoitushakuinen kaivaminen kerta toisensa jälkeen esiin (aina riitojen yhteydessä) aina tonne 30+ ikävuoteen asti, on yhdessä muiden liitännäissyiden tähden yksi merkittävä seikka, kun mies sortuu laittomuuksiin rakkausasioissa. Aika vaikeaa on rakentaa toimivaa suhdetta omanikäiseen, jos lapsellisuuskortti heilahtaa heti kun sen käyttäjän oma asia ei muuten kanna. Joillekin se lapsellisuuskortilla pelaaminen vaan jää päälle, vähän liian pitkäksi aikaa.WalkingDisaster kirjoitti:Ne on aika vanhoja ne naiset, jotka ihastuu nuorempiin miehiin. En teininä olis voinut kuvitellakaan ihastumista johonkin itseäni nuorempaan poikaan. Siinä iässä pojat ovat paljon lapsellisemmalla tasolla. Pääsääntöisesti.
Jotta totuus, joka tekee kipeää, ei unohtuisi niin myös naisopettajia, jotka on sekstailleet lasten kanssa, on viime vuosien aikana ollut tuomiolla jenkeissä ja euroopassa useampikin.
No ei ne nyt niin kovin vanhoja ole, ne naiset. Siinä 40-50 vuotta, mutta miehet, joita heillä on, ei ole teinipoikia.WalkingDisaster kirjoitti:Ne on aika vanhoja ne naiset, jotka ihastuu nuorempiin miehiin. En teininä olis voinut kuvitellakaan ihastumista johonkin itseäni nuorempaan poikaan. Siinä iässä pojat ovat paljon lapsellisemmalla tasolla. Pääsääntöisesti.
Mutta samaa mieltä, että on todella hyvännäköisiä ja hoikkia ja hoidettuja miehiä, ihan melko iäkkäinäkin. Ja on sitä nuoria, kaljamahaisia ja kaljuja nuoria miehiäkin. Ei hoitamattomuus ym ole iästä kiinni. Mutta tuollaista äijää minä en olisi 13-v edes vilkaissut.
Ja sekin on totta, että teinipojat ihastuvat opettajaansa. On totta tuo jarmon kertoma. Tai voivat ihastua johonkuhun muuhunkin vanhempaan naiseen.
Mutta en nyt kuitenkaan puolustele tätä juttua. Oli asiat tytön kotona miten vain, niin kotiin pitäisi mennä.
"Kaiken viisauden alku on tosiasioitten tunnustaminen". J.K.Paasikivi.
Kyllä nykyään nuorempia miehiä katselee jo myöhäisteinit ja 20-25-vuotiaat naiset. Ja se taitaa alkaa olemaan nykyään ihan jo ilmiö, että mies on 5-10 vuotta nuorempi monilla nuorilla tai nuorehkoilla naisilla. Ette taida olla ihan kartalla nykytilanteesta.Atlanta kirjoitti:No ei ne nyt niin kovin vanhoja ole, ne naiset. Siinä 40-50 vuotta
Pakko pistää lusikkansa tähänkin soppaan. Eli mitä tulee tuohon, että teinien idolit on noin 25, niin voi hyvin ollakin, mutta mä lienen poikkeus, koska jo paljon ennen ylä-astetta ihailin näyttelijää, joka nyt on jo 90 vuotias. Tuolloin hän oli lähemmäksi kuuden kymmenen. Toinen näyttelijä, jota olen vasta myöhemmin ruvennut ihailemaan on hänkin jo reilusti yli kuuden kymmenen nyt.
Ja tykkäsin ylä-asteella matematiikan maikasta, ainakin jollain tasolla ja hän oli tuolloin jo keski-ikäinen, eikä tosiaankaan sillä tavalla komea, kuin vaikkapa Depp tai Di Caprio.
Okei, Titaniciakaan en aikoinaan mennyt katsomaan Di Caprion takia, vaan koska leffa sattui kiinnostamaan, samoin eräs miesnäyttlijä, jolla tosin ei kovin iso rooli ollut, vaikkakin suht tärkeä.
Että joo, ei kaikki katso pelkästään niitä mallinmitoissa olevia nuoria miehiä/naisia vaan vähän toisenlaisempiakin, tai sitten olen todellakin ollut poikkeava siinä suhteessa.
Tosin en kylläkään ole koskaan mennyt ns lauman mukana, vaan kulkenut aina omia polkujani. Ja ei, sille opettajalle en koskaan ilmaissut, että tykkäsin. Se pysyi vain juttuna mun päässä ja jäi. Liekö ko. opettaja enää elossakaan, kun tosiaan oli tuolloin jo n. 45-55 vuotias ja siitäkin on aikaa jo reilu n. 15-20 vuotta.
Toki haluaisin tavata nuo mainitsemani näyttelijät ja haluaisin saada heidän nimmarinsa, mutta mitään sen kummempaa en heistä ole koskaan fantasioinutkaan. Poikkean kai siinäkin suhteessa.
Ja vaikka vanhemmat miehet ovatkin mieleeni, niin oma aviomieheni on mua vain muutaman vuoden vanhempi ja tosiaan, vaikka voinen sanoa olleeni hieman ikäisiäni jäljessä, en olis voinut koskaan ajatellakaan seurustelevani meidän luokan kundien kanssa, etenkin kun ne kiusasivat mua. Joo että niinkin fiksuja jätkiä meidän luokalla tuolloin.
Mutta joo, sinänsä kyllä vähän on tytöllä asiat hukassa, kun lähtee aikuisen matkaan romanttisessa mielessä. Liekö itsekään ymmärtää vielä mitä tekee. Toivottavast löytyvät pian ja asia saataisiin selvitettyä.
Ja tykkäsin ylä-asteella matematiikan maikasta, ainakin jollain tasolla ja hän oli tuolloin jo keski-ikäinen, eikä tosiaankaan sillä tavalla komea, kuin vaikkapa Depp tai Di Caprio.
Okei, Titaniciakaan en aikoinaan mennyt katsomaan Di Caprion takia, vaan koska leffa sattui kiinnostamaan, samoin eräs miesnäyttlijä, jolla tosin ei kovin iso rooli ollut, vaikkakin suht tärkeä.
Että joo, ei kaikki katso pelkästään niitä mallinmitoissa olevia nuoria miehiä/naisia vaan vähän toisenlaisempiakin, tai sitten olen todellakin ollut poikkeava siinä suhteessa.
Tosin en kylläkään ole koskaan mennyt ns lauman mukana, vaan kulkenut aina omia polkujani. Ja ei, sille opettajalle en koskaan ilmaissut, että tykkäsin. Se pysyi vain juttuna mun päässä ja jäi. Liekö ko. opettaja enää elossakaan, kun tosiaan oli tuolloin jo n. 45-55 vuotias ja siitäkin on aikaa jo reilu n. 15-20 vuotta.
Toki haluaisin tavata nuo mainitsemani näyttelijät ja haluaisin saada heidän nimmarinsa, mutta mitään sen kummempaa en heistä ole koskaan fantasioinutkaan. Poikkean kai siinäkin suhteessa.
Ja vaikka vanhemmat miehet ovatkin mieleeni, niin oma aviomieheni on mua vain muutaman vuoden vanhempi ja tosiaan, vaikka voinen sanoa olleeni hieman ikäisiäni jäljessä, en olis voinut koskaan ajatellakaan seurustelevani meidän luokan kundien kanssa, etenkin kun ne kiusasivat mua. Joo että niinkin fiksuja jätkiä meidän luokalla tuolloin.
Mutta joo, sinänsä kyllä vähän on tytöllä asiat hukassa, kun lähtee aikuisen matkaan romanttisessa mielessä. Liekö itsekään ymmärtää vielä mitä tekee. Toivottavast löytyvät pian ja asia saataisiin selvitettyä.
Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.
Miksi ihmisen pitäisi tavata ihailemansa näyttelijät ja saada heidän nimmarinsa, jos ei itse toimi samalla alalla, ja halua heiltä osviittaa kehittääkseen omaa toimintaansa lavalla tai filmillä? Minä en ainakaan haluaisi tavata yhtään ihailemaani näyttelijää tai muusikkoa henkilökohtaisesti. Riittä, että näen heidät filmiltä tai kuulen levyltä.Yavanna kirjoitti:Pakko pistää lusikkansa tähänkin soppaan. Eli mitä tulee tuohon, että teinien idolit on noin 25, niin voi hyvin ollakin, mutta mä lienen poikkeus, koska jo paljon ennen ylä-astetta ihailin näyttelijää, joka nyt on jo 90 vuotias. Tuolloin hän oli lähemmäksi kuuden kymmenen. Toinen näyttelijä, jota olen vasta myöhemmin ruvennut ihailemaan on hänkin jo reilusti yli kuuden kymmenen nyt.
Siitä olen samaa mieltä kanssasi, että on erittäin outoa toimintaa 13-vuotiaalta lapselta suostua lähtemään vahvasti keski-ikäisen 53-vuotiaan miehen matkaan. Ulkopuolisena katson, että päävastuu tässä po. omituisessa parisuhteessa on kuitenkin aikuisella osapuolella - ei niin älyllisesti kuin tunne-elämältäänkään vielä täysin kehittymättömällä 13-vuotiaalla, jolla on kaiken kukkuraksi vain murto-osa 53-vuotiaan elämänkokemuksesta!
En esiinny nimimerkillä "Marja" tai muilla M-kirjaimen sisältävillä nimimerkeillä. Toisin kuin minuna netissä esiintymään, pyrkivä, jo vuosia vainonnut ja mustamaalannut TimoP-mies.
-
holmesin haamu
- Sherlock John Holmes
Näkisin kuitenkin että tuo lapsellisuuskortti on ihan yleisnimike ja on syynä sille, miksi monet tytöt ihastuvat vanhempiin miehiin.jarmo.janis kirjoitti:Mä epäilen että juurikin toi lapsellisuuskortilla kyykyttäminen, ja sen tarkoitushakuinen kaivaminen kerta toisensa jälkeen esiin (aina riitojen yhteydessä) aina tonne 30+ ikävuoteen asti, on yhdessä muiden liitännäissyiden tähden yksi merkittävä seikka, kun mies sortuu laittomuuksiin rakkausasioissa. Aika vaikeaa on rakentaa toimivaa suhdetta omanikäiseen, jos lapsellisuuskortti heilahtaa heti kun sen käyttäjän oma asia ei muuten kanna. Joillekin se lapsellisuuskortilla pelaaminen vaan jää päälle, vähän liian pitkäksi aikaa.
Ihmiset ottavat paljon oppia ja esimerkkejä julkisuudesta ja erilaisista viihdealankin ilmiöistä, kuten elokuvista, kirjoista yms.. Ns. "puuma-ilmiö" lienee yksi syy miksi vanhemmat naiset ovat joukolla alkaneet innostua nuoremmista pojista/miehistä. Aikaisemmin sitä ei ehkä katsottu samalla tavalla sallituksi kuin nykyisin.jarmo.janis kirjoitti: Jotta totuus, joka tekee kipeää, ei unohtuisi niin myös naisopettajia, jotka on sekstailleet lasten kanssa, on viime vuosien aikana ollut tuomiolla jenkeissä ja euroopassa useampikin.
Pidän noita jenkkien naisopettajien saamia tuomioita "järkyttävinä". Mutta toisaalta ainakin jenkeissä suhtaudutaan niin mies kuin naisopettajiin tasavertaisesti vastaavissa tilanteissa.
Vai on 13-vuotias lapsi kertonut netissä kotiongelmistaan vieraalle aikuiselle? Jos tämä 53-vuotias aikuinen, kahden lapsen isä olisi ollut vastuullinen, hän olisi yrittänyt ohjata 13-vuotiaan murrosikäisen ammattiavun piiriin tämän omalla asuinpaikkakunnalla eikä suinkaan lipsunut intiimiin suhteeseen lapsen kanssa. Voi tyttö-ressua!Aizerbaidzan kirjoitti:Iltalehti kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201305 ... 9_ul.shtml
Interpol etsii teinityttöä ja
saksalaismiestä - vaihtoivat
seksiviestejä chatissa
Sunnuntai 12.5.2013 klo 09.41 (päivitetty klo 10.22)
Saksalainen Bernhard Haase, 53, on etsintäkuulutettu ympäri Eurooppaa lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja lapsikaappauksesta.
Pari on ollut kateissa jo yli viikon. (FREIBURGIN POLIISI)
53-vuotias sähköasentaja Bernhard Haase tapasi 13-vuotiaan Marian internetin keskustelupalstalla. Nyt molemmat ovat kadonneet, ja Saksan poliisi epäilee parin karanneen yhdessä.
Saksalaisessa Freiburgin kaupungissa asuva Maria tutustui kahden lapsen isään chatissa viime vuoden puolella. Bild-lehden mukaan teinityttö kertoi viisikymppiselle miehelle chatissa kotona kohtaamistaan ongelmista.
Poliisi uskoo, että Maria on nyt lähtenyt vapaaehtoisesti Bernhardin matkaan. Tyttö on ollut kateissa 4. toukokuuta lähtien, ja vanhemmat tekivät asiasta rikosilmoituksen päivä tytön katoamisen jälkeen.
Tapaus muistuttaa paljon viime vuonna otsikoihin noussutta karkumatkaa, jossa 15-vuotias brittityttö lähti vapaaehtoisesti 30-vuotiaan matematiikan opettajansa kanssa Ranskaan. Poliisi tavoitti parin myöhemmin hyvässä voinnissa.
Seksiviestejä
Bernhard asuu saksalaisessa Blombergin kaupungissa vaimonsa ja tytärpuolensa kanssa. Lehtitietojen mukaan mies on kertonut perheelleen, että hän on rakastunut 13-vuotiaaseen tyttöön.
Poliisi on löytänyt seksuaalisävytteisiä viestejä Marian ja Bernhardin keskusteluhistoriasta. Saksalaislehdistön mukaan mies olisi tavannut tyttöä myös Freiburgissa useaan otteeseen.
Nyt Interpol on etsintäkuuluttanut miehen, ja häntä epäillään lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä sekä lapsikaappauksesta.
Tytön vanhemmat ovat luonnollisesti suunniltaan ja anovat tytön ottavan yhteyttä kotiin.
Poliisi uskoo parin olevan liikkeellä miehen harmaalla Skoda Octavialla. Miehellä on karkumatkalla mukanaan ilmeisesti tämän saksanpaimenkoira.
Lähteet: Aftonbladet, Bild
MIMOSA HEDBERG
[email protected]
En esiinny nimimerkillä "Marja" tai muilla M-kirjaimen sisältävillä nimimerkeillä. Toisin kuin minuna netissä esiintymään, pyrkivä, jo vuosia vainonnut ja mustamaalannut TimoP-mies.
-
holmesin haamu
- Sherlock John Holmes
Ei siihen tarvita mitään erikoisempaa ulkonäköäkään, vaikka tietysti se on yleensä suureksi eduksi. Voi riittää pelkästään sekin, että on karismaattinen persoona. Tällöin voi olla paljon vanhempikin.Siru83 kirjoitti:Jos opettajana on 25-v tai nuorempi sijainen, urheilullinen ja hyvännäköinen, niin ehkä on mahdollista. Myös teinipojat voivat kiinnostua 25-v hyvännäköisestä naisopettajasta, tosin silloin kiinnostus on yleensä puhtaasti seksuaalista.
Paljon enemmän niitä on tosiaan vanhoja äijiä, jotka haaveilevat nuorista tytöistä. Mutta eivät nuoret tytöt lähde tälläisten tyyppien matkaan.Siru83 kirjoitti: Omalla yläasteellani oli opettajat 35 + ikäisiä ja voin vilpittömästi sanoa, etten ole kuullut yhdenkään tytön olleen kiinnostunut opettajastaan. Siis millään tavalla. Fakta vaan on, että on paljon enemmän vanhoja äijiä, jotka haaveilevat nuorista tytöistä kuin nuoria tyttöjä, jotka haaveilevat vanhoista äijistä.
Yleistä sekin on, että tytöt haaveilevat miesopettajista, mutta usein tuo ei saata näkyä millään tavalla.
Sanoisin että kyse on enemmänkin 10 vuotiaan suhteesta vaikkapa 16 vuotiaaseen. Eihän tuosta tilanteesta tiedä miten se on edennyt, mutta ainakin tyyppi on ison riskin ottanut kun on lähtenyt kyseisen tytön kanssa karkumatkalle. Eiköhän tiedossa ole, että tuosta voi tulla pitkäkin vankeustuomio.Siru83 kirjoitti: Miten joku voi puhua rakkaudesta, kun tällainen ihan tyypillisen pervoäijän näköinen äijä houkuttelee ongelmaisesta kodista tulevan 13-vuotiaan tytön mukaansa, jotta pääsee toteuttamaa perverssejä fantasioitaan? Ikäero huomioon ottaen on sama asia, kun 45-vuotias sanoisi olevansa "rakastunut" 5-vuotiaaseen.
Viimeksi muokannut holmesin haamu, Ke Touko 22, 2013 5:37 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
holmesin haamu
- Sherlock John Holmes
Lähinnä kyse on vain muoti-ilmiöstä. Eivät naiset useinkaan kiinnostu nuoremmista pojista & miehistä. Tuohon ovat varmaankin evoluution tekijätkin vaikuttaneet, mutta on monia syitä miksi naiset ihailevat vanhempia miehiä kuten varallisuus, kokemus, tietotaito, osaaminen, suhtautuminen muihin yms.Siru83 kirjoitti:Kyllä nykyään nuorempia miehiä katselee jo myöhäisteinit ja 20-25-vuotiaat naiset. Ja se taitaa alkaa olemaan nykyään ihan jo ilmiö, että mies on 5-10 vuotta nuorempi monilla nuorilla tai nuorehkoilla naisilla. Ette taida olla ihan kartalla nykytilanteesta.Atlanta kirjoitti:No ei ne nyt niin kovin vanhoja ole, ne naiset. Siinä 40-50 vuotta
Monet naiset vain näkevät tuon asian tasa-arvokysymyksenä (miehet kun tunnetusti ovat nuorempien naisten kanssa), niin se tietysti herättää ärsytystä.
Ei ole. Sitä on nimittäin jatkunut jo melko pitkän aikaa. Aina varmaan naiset ovat ihailleet komeita nuoria miehiä, mutta nyt kun se on sallitumpaa, nuorempia miehiä tapaillaan avoimemmin.holmesin haamu kirjoitti:Lähinnä kyse on vain muoti-ilmiöstä.
Ei se, jos joku nuori nainen turvautuu vanhemman miehen rahoihin, tarkoita, että hän ihailisi tätä miestä. Samaan aikaan nainen voi haaveilla lihaksikkaasta nuoremmasta miehestä.holmesin haamu kirjoitti:on monia syitä miksi naiset ihailevat vanhempia miehiä kuten varallisuus, kokemus, tietotaito, osaaminen, suhtautuminen muihin yms.
Kyllä komeat ja tiukan lihaksikkaat nuoremmat miehet aina enemmän naisia vetävät puoleensa kuin vanhat.holmesin haamu kirjoitti:Eivät naiset useinkaan kiinnostu nuoremmista pojista & miehistä.
Minä en nyt ymmärrä lainkaan, mitä tarkoitat. Kaikki nuoret naiset saavat vanhemman miehen, jos haluavat, mutta läheskään kaikki eivät saa nuorempaa miestä. On parikymppiselle nuorelle naiselle oikeasti paljon imartelevampaa, jos nuoret teinipojat viheltävät ja huutelevat perään kuin jos joku vanha ukko katsoo. Nuoret teinipojat, joilla on kauniita teinityttöjä seurassa, ja he silti kiinnittävät enemmän huomiota parikymppiseen naiseen, niin kyllä se tuntuu imartelevalta.holmesin haamu kirjoitti:Monet naiset vain näkevät tuon asian tasa-arvokysymyksenä (miehet kun tunnetusti ovat nuorempien naisten kanssa), niin se tietysti herättää ärsytystä.
Kuka on missään sanonut,että tämä mies on kajonnut Mariaan sormellakaan ? Teidän päätelmiä!Viesteistä voidaan löytää seksisävytteisyys,jos niitä haetaan.Kuten esim useissa epäillyissä insestitapauksissa,jos toinen-yleensä äiti-on tehnyt ilmoituksen lapsen hyväksikäytöstä-kiusallaan.Joo,oikeesti sitäkin tapahtuu.Hakemalla haetaan ja hoetaan,ja kohta lapsi uskoo itsekin.Entäs jos tää ukkeli onkin oikeesti rakastunu Mariaan-eikö siihen kuulu silloin myös kunnioitus?Ja mitä helkutin luonnonvastaista ;tiedetty asia,että nuori naaras kiehtoo urosta useimmissa otuksissa,ja vanhempi uros nuorta naarasta,juurikin kokemuksensa ja turvallisuutensa vuoksi.Montaa tunnetilaa kutsutaan rakkaudeksi ihmisten kesken.EN! kannata pedofiliaa,mutta ikäeroo voi olla joskus reilustikin,joillain nuoremmalla iällä,joillain vasta vanhempana.Jos ite oot ollu imbesilli kehittymätön idiootti 13v:nä,ei se tarkoita,että kaikki olisivat. No niin!Voitte alkaa kivittämään ja hyökätä kimppuuni joka suunnalta.Poistun tuohon <--->suuntaan,niin voitte kiukuissanne repiä toisenne-tai pelihousunne!
-
holmesin haamu
- Sherlock John Holmes
Parikymppinen nainen ei haaveile teinipojista, samoin kuin ei haaveile teinityttö pari vuotta nuoremmista pojista.Siru83 kirjoitti: Minä en nyt ymmärrä lainkaan, mitä tarkoitat. Kaikki nuoret naiset saavat vanhemman miehen, jos haluavat, mutta läheskään kaikki eivät saa nuorempaa miestä. On parikymppiselle nuorelle naiselle oikeasti paljon imartelevampaa, jos nuoret teinipojat viheltävät ja huutelevat perään kuin jos joku vanha ukko katsoo. Nuoret teinipojat, joilla on kauniita teinityttöjä seurassa, ja he silti kiinnittävät enemmän huomiota parikymppiseen naiseen, niin kyllä se tuntuu imartelevalta.
Naista voi imarrella nuorempien poikien/miesten huomio, mutta yleensä he eivät halua olla tälläisten kanssa noin muuten tekemisissä vaan mieluummin turvautuvat siihen omanikäiseen - vanhempaan mieheen.
Justin Bieberit yms. "teini-idolit" ovat harvinaisuuksia.
Eivätkä naiset tunnu usein katsovan ulkonäköä (kun katsoo minkälaisten miesten kanssa he liikkuvat), vaan muut ominaisuudet ajavat selvästi miehen ulkonäön ohi.
Viimeksi muokannut holmesin haamu, To Touko 23, 2013 2:07 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.