Teiniprostituutio

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Juliet Jones kirjoitti:
seppoilmari kirjoitti:Hyvä että Suomessa on myös naisia päättämässä näistä ikäraja yms. asioista, valittavasti ikärajat olisivat luultavasti hieman toisenlaiset pelkkien miehien päättäminä.
Olet seppoilmari oikeilla jäljillä tuossa, valitettavasti! En jaksa käsittää, kuinka vääristyneet käsitykset joillakin miehillä on naiseudesta, ja yleensäkin seksin suhteen kun on kyse heidän omien tarpeidensa tyydyttämisestä. Kuinka niille miehille tietyt rajat ovat niin hämärät, vaikka heillä olisi siskotyttöjä ja jopa omia lapsia?? Jokainen niistä pikkutyttöjen ja teinien perässä juoksijoista voisi miettiä miltä tuntuisi, kun vaikkapa 50v. elähtänyt runkkari houkuttelee omaa 12- 15- vuotiasta tytärtä tyydyttämään omia tarpeitaan, saati sitten maksaa tälle siitä samasta. Hyi helvetti, ihan oksettaa kun joku vielä kehtaa ilmaista hyväksyntänsä ja että tuo olisi jotenkin normaalia! Haloo :twisted: !!
Kyllä jos mun tytär (kuvitteellinen) olisi just täyttänyt 16 vuotta ja ei olisi enää sakkolihaa, alkaisi tapailla vaikka 28-vuotiaan corolla-miehen kanssa nousisi sen verran viha että keskustelisin miehen kanssa ja kehoittaisin etsimään ikäistään seuraa. Saattaisin todeta esimerkiksi näin: "Jos vielä pyörit Marian lähettyvillä seuraava keskustelu käydään nyrkein. Ja se on aika yksipuolinen keskustelu se!" :twisted:
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

tosiaan ihmettelen muutaman kirjoittajan asennetta: ei se nyt vaan todellakaan ole ok että 13-vuotiaat myy seksipalveluja kaljaa tai kännyköitä vastaan, oli sitten kuinka pieni viikkoraha kotona tahansa.
aikuiset ihmiset saa tehdä mitä lystäävät, mutta lapsen psyyke, etenkään seksuaalisuus ei ole kehittynyt ennen murrosiän päättymistä. jokin syy siihen on miksi suojaikäraja suomessa on sen 16 vuotta, enkä näe mitään hyvää perustetta sen alentamiselle.

jos/kun aikuinen ostaa seksiä lapselta tai varhaisteiniltä ni se on se aikuinen joka on rikosoikeudellisesti vastuussa. enemmän minusta harkintakyky tässä aikuisilla ostajilla pettää kuin teineillä jotka myy.
ei lapset osaa arvioida miten moinen käytös voi vastaisuudessa omaan elämään vaikuttaa. homman vaarallisuus ei tarkoita pelkkää pahoinpitelyn uhkaa tai myöhempiä katumuksesta johtuvia mielenterveysongelmia, vaan myös sukupuolitauteja jotka pahimmassa tapauksessa voivat johtaa jopa lapsettomuuteen. ei joku 14-15-vuotias mieti, et entäs sit joskus ku oon 27 ja haluan perustaa perheen..
suke
Susikoski

Viesti Kirjoittaja suke »

Heippa :)

Hyvinhän tässä on jo alan haittapuolia tullut esille, ja tahdon lisätä myös yhden. Itse tiedän pari "alan harrastajaa", mikä onkin siis se huono puoli. Asun Suomen toisiksi suurimmassa kaupungissa, ja yllättävän pienet piirit tääläkin on. Lukiossa kaikki tietävät toisistaan kaiken, ja itsensä myyminen nousisi melko varmasti suureksikin puheenaiheeksi hyvinkin nopeasti. Ihan sama, onko henkilö X, jota syytetään prostituutiosta, edes tehnyt sitä, siitä syyttäminen vahingoittaa ihmistä. Vaikka huorittelu on nykyteinien "tapa kommunikoida", ja harvoin sillä pahaa tarkoitetaan, itse konkreettinen syyttäminen eroaa "huora"-sanan käytöstä paljonkin.

Nämä tuntemani ihmiset myyvät itseään, sillä opiskelut vaativat sitä. Mikäli alalle opiskelu on erityisen kallista, vuokrahinnat alkavat seiskalla ja vanhempiin on väli poikki, ei tunnu olevan muutakaan vaihtoehtoa. Työnteko on myöskin suljettu pois, sillä koulutyöt vievät liikaa aikaa. Jos makaa selällään kaksi tuntia viikossa, voi niillä ansaituilla rahoilla syödäkin jo. Koskee myös siis alaikäisiä ihmisiä, jotka asuvat yksin erinnäisistä syistä - opiskelujen tai kodin huonojen olojen takia.

Itse olen täysin teiniprostituutiota vastaan, en näe sitä ainoaksi mahdollisuudeksi, en Suomessa, ja teiniltä seksin ostaminen on ehdottomasti rangaistava teko.
Kuitenkin, jos teini myy seksiä, häntä ei käsittääkseni rangaista millään tavalla, vaan voi saada jopa korvauksia? Korjatkaa jos olen ihan hakoteillä.
It's getting harder to believe in anything
katupoika
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja katupoika »

Steen1, josta en muuten niin välitä, on tehnyt yhden tähän aiheeseen liittyvän biisin, joka kertoo mun mielestä aika rehellisesti sen mitä tää teinihuoraus ainakin mun näkemissä tapauksissa on ollut. Eli pikkuämmät antaa persettä vastineeksi snaguista. Eikä edes oo kovin harvinaista.

Tässä se biisi -> http://www.youtube.com/watch?v=R3OaAL_tvuA

Kyl toi hyvin pitkälti kertoo homman nimen, vaikka Stenkan tapana yleensä onkin dramatisoida asioita aika vitusti.

EDIT: sen verran tarkennan, etten kyllä tosiaankaan oo ollut tsiigaamassa, kun pikkutytöt nussii jengiä, hyi saatana. Mut oon ehkä joskus ollut jossain tilanteissa/paikoissa jossa jotkut virittelee kuvaillunkaltaista vaihtokauppaa. Eka vähän illanviettoa pöhinöissä, jotka asunnonhaltija tarjoaa ja sit jotain pientä aktia pystyyn ja sit kiitokseksi vielä pienet pöhinät himaan vietäväksi. Ja kun seuraavan kerran iskee akuutti hätä, ni sit sama setti uudestaan. Hädissään jengi tekee vitun huonoja ratkaisuja.
Ponzi
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Ponzi »

katupoika kirjoitti: Eka vähän illanviettoa pöhinöissä, jotka asunnonhaltija tarjoaa ja sit jotain pientä aktia pystyyn ja sit kiitokseksi vielä pienet pöhinät himaan vietäväksi. Ja kun seuraavan kerran iskee akuutti hätä, ni sit sama setti uudestaan. Hädissään jengi tekee vitun huonoja ratkaisuja.
Joo, tätähän on tapahtunut iät ja ajat.
Huumeet ja seksi kulkevat käsi kädessä, usein juuri hyväksikäytön muodossa. Säälittävää, ja varsinkin nuoret tällaisessa tilanteessa on erittäin tuomittavaa, mutta millä kitkeä pois. Tällaisessa tilanteessa kuitenkin molemmat saavat mitä hakevatkin, ei ajatella asioita selkeästi, eikä varsinkaan laillisuuden kannalta, eikä ulkopuolisille huudella.

Mutta mitä sitten itse tekisin tällaisessa tilanteessa, missä selkeästi nuori tyttö, tai poika tulee tarjoamaan palveluksia rahasta, tai vaikka sitä alkossa käyntiä vastaan? Ottaisinko puhelimen taskusta ja pyytäisin toistamaan tarjouksen filmille, vedoten siihen ettei voisi jälkeenpäin raiskauksesta syyttää. Seuraavaksi puhelimen kanssa sosiaaliviranomaisen puheille, tai virka-ajan ulkopuolella kyseisen kaupan vartijalle tai johonkin lasten auttavaan puhelimeen tai vastaavaan.
Jotain tällaista, mutta epäilen ettei se paljoa lapsen menoa hidastaisi. Lastensuojelulakikin on varmaan viilattu niin tiukille, että minä siitä varmaankin sanktioita saisin ja joutuisin vähintään johonkin "jutustelu-ryhmään" ja kylkiäisenä ikuinen pedo-leima papereihin, lapsen ehkä naureskellessa koko asialle.

Mitä itse tekisit? Sivuuttaisitko asian naureskelemalla, murhaavalla katseella tjms ja antaisit lapsen jäädä kyselemään seuraavilta ja tarjoamaan itseään? Ja jos et, niin mitä tekisit?
Juliet Jones
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Ei kai tässä nyt vain meinaa unohtua, että kyse on vajaavaltaisista ihmisistä, kun ovat vielä alaikäisiä?? Jos joku ei tuota ymmärrä, niin sanottakoon että itseään mitä tahansa "hyötyä" vastaan tyrkyttävät tytöt ja pojat eivät todellakaan ole henkisesti riittävän kypsiä ymmärtämään mitä seurauksia tuolla toiminnalla voi olla.

Jos ajattelisin vaikka itseäni miettimässä lähtöä seksialalle töihin.. Elämänkokemuksia löytyy, olen nähnyt monenlaista, pärjään hyvin elämäni ja läheisteni kanssa, olen kypsä ja kohtuullisesti balanssissa.. Olisi vain rahapula, ja siksi päättäisin tienata rahaa myymällä itseäni. Kuitenkin mietin, että millaiseksi se työ minua muuttaisi.

Olisiko huono omatunto, syyllisyyttä, tuntisinko olevani likainen? Miten mieheni suhtautuisi asiaan, vai salaisinko sen? Voisinko enää rakastella samalla tavalla hänen kanssaan, kun olisin tehnyt sitä rahasta lukuisien vieraiden kanssa?
Jos joku saisi tietää, olisiko otsassani leima: Huora? Seksityöläinen? Mitenkäs vanhempainillat, olisiko siellä joku asiakkaistani? Ehkä lapsen opettaja tai parhaan kaverin isä? Kertoisiko joku lapsille, ja kiusattaisiko heitä minun työni takia?

Aikuisena naisena tietysti miettisin/ kohtaisin asiat eri näkökulmasta kuin nuoret prostituoidut, mutta samat kysymykset voisi heilläkin olla edessä myöhemmin. En todella osaisi valmistautua kohtaamaan noita ammatin varjopuolia siviilielämässäni, kuinka sitten kypsymättömät nuoret/ lapset osaisivat?

Asiasta ei todellakaan tule hyväksyttävä vain siksi, että sitä jossakin jollekulle tapahtuu ja joku sitä tekee.
Ponzi
Alibin satunnaislukija

Juliet Jones kirjoitti:Ei kai tässä nyt vain meinaa unohtua, että kyse on vajaavaltaisista ihmisistä, kun ovat vielä alaikäisiä?? Jos joku ei tuota ymmärrä, niin sanottakoon että itseään mitä tahansa "hyötyä" vastaan tyrkyttävät tytöt ja pojat eivät todellakaan ole henkisesti riittävän kypsiä ymmärtämään mitä seurauksia tuolla toiminnalla voi olla.
Joka ei tätä ymmärrä, kuuluu todennäköisesti itse siihen alimpaan ihmisryhmään, joka saattaa käyttää lasta seksuaalisesti hyväksi.
Juliet Jones kirjoitti:Asiasta ei todellakaan tule hyväksyttävä vain siksi, että sitä jossakin jollekulle tapahtuu ja joku sitä tekee.
Ei tietenkään, ei missään nimessä. Kyselinkin tuossa edempänä, mitä kannattaisi tehdä, tai mistä saisi lapselle parasta apua, törmätessään tällaiseen tarjontaan.

Lapset, olivat he omia tai vieraita, meillä aikuisilla on mielestäni heistä täysi vastuu.
Juliet Jones
Axel Foley

Ponzi kirjoitti:
Juliet Jones kirjoitti:Asiasta ei todellakaan tule hyväksyttävä vain siksi, että sitä jossakin jollekulle tapahtuu ja joku sitä tekee.
Ei tietenkään, ei missään nimessä. Kyselinkin tuossa edempänä, mitä kannattaisi tehdä, tai mistä saisi lapselle parasta apua, törmätessään tällaiseen tarjontaan.
Taisin lukea tuota kirjoitustasi väärällä ajatuksella, eli en ymmärtänyt ja siksi kiihdyin. Anteeksi.
Vaikea sanoa mitä kuvaamassasi tilanteessa olisi parasta tehdä, etenkin kun on riski joutua itse leimatuksi seksin ostajaksi alaikäiseltä.. :roll:

Ponzi kirjoitti:
Lapset, olivat he omia tai vieraita, meillä aikuisilla on mielestäni heistä täysi vastuu.
Olen täysin samaa mieltä. Minua ei innosta yhtään enempää naapurin 13- vuotias prostituoitu, kuin omakaan samanikäinen. Jotta pikkupimujen ja - poitsujen huoraaminen saataisiin loppumaan, olisi käytävä kiinni tähän pervojen aikuisten (useimmiten) miesten joukkoon, jotka pitävät minkä tahansa ikäisen naimista normaalina. Tuppikullit, perkele!!
markja
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

Juliet Jones kirjoitti:minkä tahansa ikäisen naimista normaalina. Tuppikullit, perkele!!
Todetaanpa nyt taas, että käsitys siitä, että alle 16v nussiminen on jotenkin "pervoa" tai että alle 18v nussiminen rahasta on jotenkin "pervoa", on vain täysin subjektiivinen ajatus, vailla mitään järkiperusteita. Täysin. Monissa maissa suojaikäraja on 15v. Joissain 14v. Ei tämäkään tarkoita mitään muuta, kuin että suojaikäraja on se ja se. Ei mitään muuta. Ymmärrättekö? Ei mitään muuta.

Ihmiset ovat kivikaudella yhä geeneiltään ja nupiltaan. Kivikaudella nussittiin kaikkea mikä liikkui, kun murrosikä iski päälle niin raskaaksi paukahtivat heti. Okei, silloin murrosikä tuli myöhemmin heikomman ravintotilanteen vuoksi, mutta ei silti muuta itse asiaa miksikään.

Siitä voidaan olla samaa mieltä, että vajaavaltaisen käyttäminen hyväksi on törkeää ja sen pitäisikin olla laitonta. On kuitenkin sitten vähän eri asia alkaa pohtimaan, kuka on vajaavaltainen oikeasti (ei lakikirjan mukaan) ja kuka ei. Millä perusteella muka 15v on, mutta päivää vanhempi 16v ei? Tai 17v on, mutta päivää vanhempi 18v ei? Mitään järkevää vastausta ei voi näihin saada.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Ponzi
Alibin satunnaislukija

markja kirjoitti:
Juliet Jones kirjoitti:minkä tahansa ikäisen naimista normaalina. Tuppikullit, perkele!!
Todetaanpa nyt taas, että käsitys siitä, että alle 16v nussiminen on jotenkin "pervoa" tai että alle 18v nussiminen rahasta on jotenkin "pervoa", on vain täysin subjektiivinen ajatus, vailla mitään järkiperusteita. Täysin. Monissa maissa suojaikäraja on 15v. Joissain 14v. Ei tämäkään tarkoita mitään muuta, kuin että suojaikäraja on se ja se. Ei mitään muuta. Ymmärrättekö? Ei mitään muuta.
Olemme Suomessa, ja Suomen lakiahan täällä sovelletaan. Suojaikäraja on 16, ja seksin ostaminen on kielletty alle 18vuotiailta. Vaikeuksia ymmärtää?
markja kirjoitti:Ihmiset ovat kivikaudella yhä geeneiltään ja nupiltaan. Kivikaudella nussittiin kaikkea mikä liikkui, kun murrosikä iski päälle niin raskaaksi paukahtivat heti. Okei, silloin murrosikä tuli myöhemmin heikomman ravintotilanteen vuoksi, mutta ei silti muuta itse asiaa miksikään.
Kivikausi ei mielestäni liity tähän mitenkään.
markja kirjoitti:Siitä voidaan olla samaa mieltä, että vajaavaltaisen käyttäminen hyväksi on törkeää ja sen pitäisikin olla laitonta. On kuitenkin sitten vähän eri asia alkaa pohtimaan, kuka on vajaavaltainen oikeasti (ei lakikirjan mukaan) ja kuka ei. Millä perusteella muka 15v on, mutta päivää vanhempi 16v ei? Tai 17v on, mutta päivää vanhempi 18v ei? Mitään järkevää vastausta ei voi näihin saada.
Eikö laki ole juuri sen takia laadittu, että ei tarvitse alkaa "pohtimaan" jonkin asian oikeellisuutta, varsinkaan kun kyseessä on nyt maksullinen seksi suojaikärajalla suojatun lapsen kanssa? Ongelmahan syntyy vasta siinä vaiheessa, kun jotkut eivät noudata tätä kyseistä lakia (tällaista kutsutaan pedofiiliksi), eivätkä edes kiinni jäädessään saa tarpeeksi kovaa tuomiota ja hoitoa sairaalloiseen käytökseensä. Lakia pitää tiukentaa ja tuomioita koventaa, sekä unohtaa tuollainen pohtiminen, että voisihan sitä 15vuotiastakin kiksauttaa. Seuraavaksi kyseessä on 14-, ja 13vuotiaat. Mielestäni olet nyt markja todella heikoilla jäillä.
Juliet Jones
Axel Foley

markja kirjoitti:
Kuulostaako sinusta hyväksyttävältä, tai peräti normaalilta, että 45v. naiskentelee alaikäisen kanssa? Mietin, että millainen käsitys seksistä sinulla yleensäkin on?
Seksi nimenomaan on yksi elämään kuuluvista hienoista asioista, joissa ihmisten tulisi keskenään olla tasa- arvoisia. Et voi verratakaan noiden mainitsemieni ikäisten ihmisten kokemuksia elämästä, seksistäkään. Kun toinen on mitäännäkemätön ja mitäänkokematon, on siinä selkeästi hyväksikäytöstä kyse. Äläkä ala vinkumaan, kuinka teinityttö käyttää keski- ikäistä miestä hyväkseen viettelemällä tämän!!
markja kirjoitti:
Siitä voidaan olla samaa mieltä, että vajaavaltaisen käyttäminen hyväksi on törkeää ja sen pitäisikin olla laitonta. On kuitenkin sitten vähän eri asia alkaa pohtimaan, kuka on vajaavaltainen oikeasti (ei lakikirjan mukaan) ja kuka ei. Millä perusteella muka 15v on, mutta päivää vanhempi 16v ei? Tai 17v on, mutta päivää vanhempi 18v ei? Mitään järkevää vastausta ei voi näihin saada.
Voi saada. Ponzi vastasi sinulle juuri järkevästi. Lue ajatuksen kanssa ja unohda kaikki naisten kanssa kokemasi vääryydet.
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Johonkin se raja on vaan vedettävä. Mielestäni japsien suojaikäraja on todella alhainen (eikös se ollut 14). Nykyinen 16 lienee ihan toimiva raja. Joidenkin henkilöiden kohdalla se on liian matala ikäraja, mutta pääsääntöisesti varmasti hyvä raja. Hankalampia juttuja ovat sitten, jos toisen teinin vanhemmat rupeavat hankaliksi esim tilanteessa poika 18 v, tyttö 15 v, mutta onhan kolme vuotta tuossa iässä iso ero kuitenkin.
Paavo Arhinmäki on äijä!
CCC
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja CCC »

EU-Espanjassa on suojaikäraja aika naurettava 12v.

Mitä tulee tähän keskusteluun, niin laki on se mikä on ja lain rikkojat samalla viivalla aina vastuuseen. Ei siinä ole kypsyydellä ja kokemuksella mitään merkitystä, vaan iällä, kuten laki määrää.

Vähän ontuvana esimerkkinä sama kuin annettaisiin esimerkiksi 10v ihmisen murhaneelle pienempi tuomio kuin 30 vuotiaan murhaajalle sen takia, koska 30 vuotias on valtiolle usein tuottava, kun taas 10 vuotias lähinnä vaan maksaa. Eihän siinä olisi mitään järkeä.
Ammun ensin ja kysyn vasta sitten ;)

Ammattiväittelijän toteuttama kylmänviileä ja nopea perusneuvostoliittolainen pikakyykytys: http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=276372#p276372

"Onnistuu usein, kun vastassa amatööriräksyttäjä"
Juliet Jones
Axel Foley

Venäjällä ja Virossa muistaakseni 14v., ja jossakin Etelä- Euroopassa, olikohan Espanjassa niinkin alhainen kuin 13v.
Juliet Jones
Axel Foley

Jos tätä asiaa ajatellaan muutenkin kuin aktin kannalta, niin mietitäänpä mahdollista raskautta. Teiniraskauksia tulee ajoittain esille meillä Suomessakin, niistä suurin osa varmaan päättyy aborttiin. Kuitenkin osasta tyttöjä tulee teiniäitejä.

Kehon kypsyminen ei tarkoita pelkästään kuukautisia, tai ulkoisia mittoja. Raskaus ei välttämättä ole turvallinen teini- ikäiselle, ja synnytys voi olla sitä vielä vähemmän. Riskit tunnetaan myös aikuisilla naisilla.

Kuinkahan moni näistä teiniprostituoitujen hyväksikäyttäjistä huolehtii ehkäisystä? Eikö siinä piile osa pervon viehätystä, kun saa vedellä paljaalla sakkolihaa?
Kuinka moni teini sitten on osannut huolehtia ehkäisystä, tai ymmärtää tautiriskit?
Vastaa Viestiin