Ei ole proteesikinttua. Mutta aika jäykkä alan oleen, varsinkin tuota nuorta ja viriiliä ajatellessa.Loka kirjoitti:Kerros onko sulla jo osaproteesi kintussa?
Mulla ei ole.Nuori ja viriili.
Chat Thread
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Voihan juma..... jo kolmas päivä menossa ja nyt vasta hokasin koko ketjun
Ja täällä on sitä paitsi keskusteltukin minusta
Tästä järkytyksestä toipuakseni tartten kyllä siideriä väkevämpää.....
Faaraolta kysysin vaan, että vieläkös kykenet kahdeksan vuoden päästä mitään juhlimaan, vai joko dementia vaivaa
-meillähän ei väliviitosia vietetä-
Faaraolta kysysin vaan, että vieläkös kykenet kahdeksan vuoden päästä mitään juhlimaan, vai joko dementia vaivaa
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
Pharaoh
- Martin Beck
Ahaa, oletkin siis 17 v, jos nyt ymmärsin oikein? Jos päissälaskutaito ja muut operaatiot huononevat nykyisellä tahdilla, niin tuskin pystyn 8 v päästä mitään juhlimaan. Mutta tanssikaa haudallani!maija turjukka kirjoitti: Faaraolta kysysin vaan, että vieläkös kykenet kahdeksan vuoden päästä mitään juhlimaan, vai joko dementia vaivaa![]()
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Hah! Tää on varmaan kaikille kauhea järkytys, mutta voinhan tuon paljastaakin: mä olen 42 vee...... ja hyvilläni siitäPharaoh kirjoitti:Ahaa, oletkin siis 17 v, jos nyt ymmärsin oikein? Jos päissälaskutaito ja muut operaatiot huononevat nykyisellä tahdilla, niin tuskin pystyn 8 v päästä mitään juhlimaan. Mutta tanssikaa haudallani!maija turjukka kirjoitti: Faaraolta kysysin vaan, että vieläkös kykenet kahdeksan vuoden päästä mitään juhlimaan, vai joko dementia vaivaa![]()
-naisethan vaan paranee vanhetessaan- tiettyyn rajaan asti-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja