Aamulla paperi oli kadonnut eikä Aueria koskevat tutkinnat loppuivat siihen.
Pitää olla:
Aamulla paperi oli kadonnut ja Aueria koskevat tutkinnat sekä epäilyjen esittäminen ääneen loppuivat viimeistään siihen.
Mäkinen oli tehnyt johtopäätöksensä rouvan osattomuudesta asiaan jo yöllä (myöntänyt tämän käräjillä 2013 tai hovissa 2014, ja vaikutti tutkinnan metsään menoon koko jääräpäisyydellään, patlogisen vakaalla itsevarmuudella, koko painovoimallaan, Heittipä vielä vuosien päästä pari miltei huulia (selitteli mm ettei ollut voinut ottaa Auerista näytteitä no ko mä tulin paikalle niin Auer eli se jalka oli mennyt sairaalaan, eikä mua sinne päästetty kenenkään kynsiä kaivelemaan. Oliko yrittänyt?
Mäkinen oli paikalla videoimassa Auerin ensimmäistä haastattelua (! juuri niin, haastattelua) ja vaikka kynnenaluset olisi voinut vielä tutkia samoin jalan päällä olleet verijäljet, niin eipä näyttänyt teknisen tutkijan kuten ei tutkinnanjohtajankaan mieleen juolahtavan, että otetaas noi nyt vielä kuitenkin, kun se nyt kuullu tämmösissä tapauksissa ihan rutiineihin. Saatanan tunarit.
...........
Tosi kummallisia kirjoituksia. Niitä ei oikeasti tee mieli edes kommentoida. Jotkut ovat kummastelleet voivatko ne olla edes hänen omia kirjoituksiaan. Enpä tuota ihmettele.
Pari esimerkkiä:
Mitään sellaista ei löytynyt, joka olisi osoittanut minuun, vaikka kokonainen armeija epäluuloisia poliiseja käänsi kaikki kivet ja kannot saadakseen todisteita minua vastaan.
huh huh..
Mitään siitä, mitä syksystä 2008 lähti tapahtumaan minun ja perheeni tuhoksi, ei olisi pitänyt koskaan tapahtua. Sekä minulle itselleni että erityisesti lapsilleni oli hirveä shokki, kun äiti pidätettiin, vietiin pois ja koko maailma kääntyi äkkiä nurin päin.
...syksystä 2008??
huh huh..
Antaapa olla.