SKINIT (ketju 1)

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
ubuntus
Remington Steele
Viestit: 217
Liittynyt: To Heinä 12, 2007 8:47 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja ubuntus »

pappi kirjoitti:toivon että skini aate vielä nousee ja saadaan tämä järjetön ulkomaalaisten parjaaminen kuriin suomessa. eniten vihaan sitä kuinka kaikki tuodaan naaman eteen näille jotka ovat vaikeista oloista muuttaneet tänne suomeen. yksikään jolla oikeasti on vaikeaa ei tänne ole muuttanut.
joku tuossa ylempänä puhui että skinit ja rikollisjärjestöt ajavat tämän maan ongelmiin. Kysyn vain että mihin luulette että näitä pitsamestoja käytetään? käteviä rahanpesu mestoja. aika harva ulkomaalainen tekee oikeasti töitä, tästä olisi mukava saada tilastoja...
ruotsissa nämä vähemmistöt ovat ongelma ja kohta suomessakin jos tähän asiaan ei puututa.
Turha paijaaminen (tätä sinä varmaan tarkoitit) on todellakin loputtava. Rahaa ei pidä syytää vastikkeetta. Mutta sama paijaaminen on loputtava näille suomalaisille hännystelijöille, käsittäen mm. nistit juopot ja monet muut. Onko sinulla todisteita siitä että ulkomaalaisten pizzeriat ovat kaikki rahanpesu mestoja? Varmasti joukossa näitäkin on, ei muuta kuin kiinni ja takaisin kotimaahansa.

"Marsalkalla on minun mielestä väärä kuva: että yks on idiootti niin muutkin ovat.."

Eikös tämä nyt päde toisinpäinkin? No itse en ole viisasta/fiksua skiniä koskaan vielä tavannut, fiksuja ulkomaalaisia sitäkin enemmän. Täytyy kuitenkin huomauttaa että fiksuja rasisteja olen tavannut useitakin.

Pitbull: Itse tiedän muutamia, jotka ovat varsinaisesti bisneksessä olleet. Käyttäjinä porukkaa sitäkin enemmän, oikeita isänmaantoivoja nämä tuntemani piripäät. Pääasiallinen sanani olikin että skineissä on paljon porukkaa jotka itse ovat näitä maamme syöpäläisiä, linnatuomioineen ja toimeentulotukineen.
pappi
Susikoski
Viestit: 35
Liittynyt: Pe Joulu 07, 2007 11:53 pm
Paikkakunta: säästöpankki

Viesti Kirjoittaja pappi »

Anteeksi jos tekstistä sai käsityksen että kaikki mutta suurin osa kuitenkin on näitä rahanpesuun käytettäviä ravintoloita. olen samaa mieltä myös nistien ja juoppojen parjaamisesta. Sen on loputtava! skineissä tuntuu olevan tosiaan turhan paljon noita piri hemmoja jotka pitäisi mielestäni kitkeä kokonaan pois sieltä. marsseja ja porukka kasaan ja asiat kuntoon. turussa muistaakseni viime kesänä marssi ulkomaalaisista koostuva jengi joka pieksi kaikki kaljupäiset miehet ja ilmeisesti näiden miesten puolisotkin olivat saaneet osansa? Jos joutuu oikeuteen ulkomaalaisen pahoinpitelystä syytetään automaattisesti rasistiksi ym. kun taas jos ulkomaalainen pahoinpitelee suomalaisen on se tavallinen pahoinpitely sen ihmeellisimpiä asioita.
katupoika
Theo Kojak
Viestit: 1170
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 6:05 pm
Paikkakunta: päihdehelvetti

Viesti Kirjoittaja katupoika »

otus kirjoitti:Osa näistä on varmasti vankilassa ja jne , mutta osa näistä kavereista jotka omaavat astetta näppärämmät myllytys taidot taitavat ottaa erää ihan laillisissakin puitteissa vapaa ottelun saralla,jopa suomen ja euroopan mestaruus tasolla. Ainakin kolme hemmoa tulee heti mieleen, espoon kamppailuopiston kasvatteja.
Hahah, Espoon Kehähailla (jota varmaan tarkoitat) onkin helvetin hyvä maine vapaaottelupuolella.

Ja mitä muuten tulee tähän maahanmuuttajaväitelyyn, niin oisko se ihan ylivoimaista suhtautua ihmisiin yksilöinä? Niitä, jotka on niitä spedejä ja pikkuräkiksiä voi kohdella niinkuin spedejä ja pikkuräkiksiä kohdellaan. Niitä, jotka on hyviä tyyppejä, voi kohdella kuin hyviä tyyppejä. Näinhän jengi toimii suomalaistenkin suhteen. Tai ainakaan mä en kelaa jokaisen suomalaisen olevan väkivaltainen alkoholisti, vaikka siltähän touhu nopealla vilkaisulla näytää.
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

legion_of_thor kirjoitti: tästä asiasta olen eri mieltä! mitä itse tunnen porukkaa, töissäkäyviä ja perheellisiä ei todellakaan mitn "kiljuskinejä". mutta löytyyhän niitä ei fiksuja nuoria "wannabe skinejä" ei tiedä skinhead elämän tavasta mitään ja pyörivät SE kiljutonkka kädessä kaupungilla "uhoten". skinejä on joka lähtöön eivät kaikki ole "järjenjättiläisiä" Marsalkalla on minun mielestä väärä kuva: että yks on idiootti niin muutkin ovat..
Luulen silti, että keskimäärin skineiltä ei kauhian isoa veropottia kerry. ;)

Ihan mutulta vedän. Aikoinaan seurasin kurvissa erään porukan toilailuja... Ihan mukavia tyyppejä silti olivat. :)
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Viesti Kirjoittaja otus »

Jaa, sähän tunnut tietävän paljon vapaaottelusta? mitäköhän tarkoitit kehähaitten maineella?

Tietääkseni Kehähaitten kasvateista on tullut monta sarjansa parasta suomeen ja eurooppaan..

Jos maineella tarkoitit sitä,että kuika paljon nämä hemmot käyttävät taitojaan kadulla niin siitä en tiedä yhtään mitään.
Viimeksi muokannut otus, Su Tammi 13, 2008 8:33 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Viesti Kirjoittaja otus »

voittamatonta asiantuntemusta katupojalta, kehähaitten vapaaottelu maineen suhteen :lol:
Viimeksi muokannut otus, Su Tammi 13, 2008 8:32 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Piipa
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: To Marras 08, 2007 8:07 pm

Viesti Kirjoittaja Piipa »

Täällä kun taas sotketaan nämä nuoret sossupummi "skinit" sekä oikeat nahkapäät. Onko todellakin niin että ihmiset luulevat piripäissä olevan 60 kilosen hepun pääsevän niissä porukoissa pitkälle. Ei voi kun nauraa. :D
Ossi
Scooby-Doo
Viestit: 29
Liittynyt: Ma Touko 21, 2007 11:50 pm
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Ossi »

Piipa kirjoitti:Täällä kun taas sotketaan nämä nuoret sossupummi "skinit" sekä oikeat nahkapäät. Onko todellakin niin että ihmiset luulevat piripäissä olevan 60 kilosen hepun pääsevän niissä porukoissa pitkälle. Ei voi kun nauraa. :D
Koko ja turpaanlyöntiherkkyyskö se ratkaisee? Mun mielestä ne 60 kiloset on kuuskytkilosia idiootteja ja satakiloset satakilosia idiootteja. Se siitä.
Setä
Neuvoja-Jack
Viestit: 537
Liittynyt: To Syys 13, 2007 7:40 pm
Paikkakunta: Itä opettaa

Viesti Kirjoittaja Setä »

Ossi kirjoitti:
Piipa kirjoitti:Täällä kun taas sotketaan nämä nuoret sossupummi "skinit" sekä oikeat nahkapäät. Onko todellakin niin että ihmiset luulevat piripäissä olevan 60 kilosen hepun pääsevän niissä porukoissa pitkälle. Ei voi kun nauraa. :D
Koko ja turpaanlyöntiherkkyyskö se ratkaisee? Mun mielestä ne 60 kiloset on kuuskytkilosia idiootteja ja satakiloset satakilosia idiootteja. Se siitä.
Kaikki Ossit ketä minä tunnen on idiootteja sekakäyttäjiä... Eli taas vitun älykästä kommentointia.
What's up, fuckers?
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6782
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

En oikein tajua tuota keskustelua, että skinien huonot elämäntavat (esim. mahdollinen huumeidenkäyttö) vie jotenkin valovoimaa aatteelta. En tuohon varsinaiseen skiniaatteeseen (osaisiko joku lyhyesti selventää sen sisällön?) ole perehtynyt, mutta samalla linjalla ne kai ovat kuin ihan tavalliset keittiörasistitkin? Miten huumeidenkäyttö siihen liittyy? Että lain rikkominen jotenkin heikentää näkemysten uskottavuutta?

Ja toinen asia: mikä ongelma siinä on, että skinit ihannoivat natsisaksaa? Siis juu, onhan natsiliikkeen ihannoiminen munkin mielestä aika kyseenalaista, mutta kun tässä keskustelussa joku otti asian puheeksi tyyliin: "Ei Saksakaan oo meiän isänmaa!!111" (en jaksa varsinaista kommenttia tuolta kaivaa :lol:). Jos valkoista miestä pitää mustaa parempana, ei Saksassa syntyneen aatteen ihannoiminen ole mielestäni mitenkään epäloogista. Zimbabwessa syntyneen aatteen ihannoiminen puolestaan olisi.. riippuen slti aatteesta, mutta näin yleisestiottaen. Skinit puolustavat käsittääkseni (korjatkaa jos menee metsään) länsimaista kulttuuria, ei juuri nimenomaan Suomea muuta maailmaa vastaan.
Ossi
Scooby-Doo
Viestit: 29
Liittynyt: Ma Touko 21, 2007 11:50 pm
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Ossi »

joey kirjoitti:En oikein tajua tuota keskustelua, että skinien huonot elämäntavat (esim. mahdollinen huumeidenkäyttö) vie jotenkin valovoimaa aatteelta. Miten huumeidenkäyttö siihen liittyy? Että lain rikkominen jotenkin heikentää näkemysten uskottavuutta?
No se vain on ainakin omasta mielestäni niin, että loppuelämänsä aineilla ja/tai huonoilla elämäntavoilla pilannut henkilö ei ole kovin älykkään tai edes uskottavan oloinen. Ja jos huumeista ja päihteistä puhutaan, niin tiedemies, joka on viettänyt suuren osan elämästään keskushermostonsa tavalla tai toisella lamaannuttamana, ei ole kovin uskottava.
katupoika
Theo Kojak
Viestit: 1170
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 6:05 pm
Paikkakunta: päihdehelvetti

Viesti Kirjoittaja katupoika »

otus kirjoitti:Jaa, sähän tunnut tietävän paljon vapaaottelusta?
Ihan riittävästi, kiitos kysymästä.
ubuntus
Remington Steele
Viestit: 217
Liittynyt: To Heinä 12, 2007 8:47 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja ubuntus »

"Täällä kun taas sotketaan nämä nuoret sossupummi "skinit" sekä oikeat nahkapäät. Onko todellakin niin että ihmiset luulevat piripäissä olevan 60 kilosen hepun pääsevän niissä porukoissa pitkälle. Ei voi kun nauraa. Very Happy"

Haluaisin tavata toisenlaisen skinin, enpä ole tavannut vaikka eivät 60 kiloisia teinipoikia olekaan. Mitä nämä "oikeat" nahkapäät tekevät? Missä heitä voi tavata?

"En oikein tajua tuota keskustelua, että skinien huonot elämäntavat (esim. mahdollinen huumeidenkäyttö) vie jotenkin valovoimaa aatteelta. En tuohon varsinaiseen skiniaatteeseen (osaisiko joku lyhyesti selventää sen sisällön?) ole perehtynyt, mutta samalla linjalla ne kai ovat kuin ihan tavalliset keittiörasistitkin? Miten huumeidenkäyttö siihen liittyy? Että lain rikkominen jotenkin heikentää näkemysten uskottavuutta? "

No jos muka puolustaa jotain parempaa ja turvallisempaa Suomea, niin se harvoin onnistuu piripäissään pyörimällä, sitten maksellaan näiden kavereiden oikeudenkäyntikuluja jne. kun piripäissään on töpeksitty. Kovasti ajetaan isänmaan asiaa mutta suuri joukko tuntemistani skineistä ei itse ole pystynyt asepalvelusta suorittamaan. Kuten sanottua itse vedän nämä omat mielipiteeni täysin oman kokemukseni pohjalta ja kuten sanottua fiksuja rasisteja olen nähnyt (kavereinakin tälläisiä henkilöitä on) mutta fiksun skinin näkeminen antaa vielä odottaa.

Otetaan esimerkiksi joku videon kavereista? Miten hän paransi Suomen tilannetta. Sanoisin että varmasti monet suomalaiset pelkäävät skinejä enemmän kuin ulkomaalaisia (mutua mutua).
Naprapath
Susikoski
Viestit: 41
Liittynyt: Ti Elo 07, 2007 12:10 pm

Viesti Kirjoittaja Naprapath »

Jepjep. Musta tuntuu et Joey nyt sekoittaa nämä "fiksut rasistit" ja skinijengit. Ne skinijengit ovat nimittäin juuri niitä mitä tuossa dokumentinpätkässä näytettiin. Metroasemakohtaus oli mielestäni kaikista kuvaavin. Menisitkö itse Joey juttelemaan mukavia parinkymmenen meteliä ja yleistä pahennusta aiheuttavan nahkapään kanssa metrossa? Ovathan ne ihan mukavan naapurinpojan oloisia yksittäisissä haastatteluissa, mutta eivät kyllä mielestäni antaneet niissäkään mitään kovin fiksua kuvaa itsestään. Lähinnä toisteltiin niitä iänikuisia fraaseja, jotka joku on sinne niiden päähän takonut.

Sanottakoon vielä kertauksen vuoksi, että se joka käyttää väkivaltaa poliittisten aatteidensa näkyviin saamiseksi, ei ole kovin fiksu.
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Zodiac kirjoitti: Muistaakseni jossain lehdessä suvaitsevaiset selittivät että afrikkalaisia ei saa katsoa silmiin...olikohan niin että maahan piti katsella kun tämmöinen kultamuna kävelee ohi. Paskat...minähän en kotimaassani rupeaa mielistelemään ja kyyristelemään moisten paskojen mieliksi.
Kyllä sä oot tainnut lukea väärin tai sitten tämä lehdessä selittäjä ei ole tiennyt mistään mitään. Nimittäin tuo ei todellakaan ole totta.
Lukittu