YLE: Pelastusalalla ja ensihoidossa seksuaalista häirintää, jopa raiskauksia

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Rubiskreebeli
Jack Bauer
Viestit: 969
Liittynyt: Ti Marras 25, 2014 5:53 pm

Re: YLE: Pelastusalalla ja ensihoidossa seksuaalista häirintää, jopa raiskauksia

Viesti Kirjoittaja Rubiskreebeli »

Martagon kirjoitti: Ti Marras 02, 2021 8:22 pm Ja sitten täälläkin vielä jotkut väittävät, että tällainen naisen lähentelyn ja seksuaalirikokset hyväksyvä asenne kuuluu vain muihin kuin suomalaiseen kulttuuriin.
Ketkä niin ovat väittäneet ja missä?
Martagon kirjoitti: Ti Marras 02, 2021 8:22 pmTämä ketju on hyvä esimerkki juuri seksuaalirikokset hyväksyvästä ja naista kunnioittamattomasta kulttuurista.
Mielestäni tämä ketju on hyvä esimerkki siitä kuinka kirjoittajat osaavat vaatia perusteita median väitöksille, eivätkä ole valmiita nielemään niitä purematta. On aivan oikein olla antamatta arvoa väitöksille joita ei pystytä millään perustelemaan. Ikävä kyllä täältä löytyy myös kirjoittajia joiden toimintaa ohjaa oma agenda, eli jos ollaan vaikka kovasti seksuaalista häirintää vastaan niin aletaan pyssyt paukkuen välittömästi juoksemaan ympyrää kun media kertoo, että varmaan joskus on seksuaalista häirintää saattanut tapahtua.
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: YLE: Pelastusalalla ja ensihoidossa seksuaalista häirintää, jopa raiskauksia

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Karhere kirjoitti: To Marras 04, 2021 3:40 am Näkeehän sen jo lukemalla minfoa, että paljon on tekemistä vielä a*******n kognitiivisten vinoumien purkamisessa. Osalla toki kyse paljon pahemmasta siellä korvien välissä.
Tämä kyllä totta. Ei tule mieleeni toista palstaa, jossa saa lukea ihan puhdasta naisvihaa. Asiasta arvosteleminen on eri asia, kuin tykittää pelkästää naisvihaa ilmeneviä ala-arvoisia kommentteja. Tällä palstalla jopa seksuaalirikosten uhreja (lapsiakin) syyllistetään, jos tekijänä on kantasuomalainen. Matujen tapauksessa taas sitten samoilla naamoilla lynkkausmeininki.

En tosin usko, että noista kukaan on pelastusalalla tai ensihoidossa töissä. Lähinnä keskittyvät asiakaspuoleen. Sielläkin varmaan huorittelevat naishoitajia.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: YLE: Pelastusalalla ja ensihoidossa seksuaalista häirintää, jopa raiskauksia

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

hutkivajournalisti kirjoitti: To Marras 04, 2021 4:22 am
Karhere kirjoitti: To Marras 04, 2021 3:40 am Näkeehän sen jo lukemalla minfoa, että paljon on tekemistä vielä a*******n kognitiivisten vinoumien purkamisessa. Osalla toki kyse paljon pahemmasta siellä korvien välissä.
Tämä kyllä totta. Ei tule mieleeni toista palstaa, jossa saa lukea ihan puhdasta naisvihaa. Asiasta arvosteleminen on eri asia, kuin tykittää pelkästää naisvihaa ilmeneviä ala-arvoisia kommentteja. Tällä palstalla jopa seksuaalirikosten uhreja (lapsiakin) syyllistetään, jos tekijänä on kantasuomalainen. Matujen tapauksessa taas sitten samoilla naamoilla lynkkausmeininki.

En tosin usko, että noista kukaan on pelastusalalla tai ensihoidossa töissä. Lähinnä keskittyvät asiakaspuoleen. Sielläkin varmaan huorittelevat naishoitajia.
Onneksi toki sinä ja Böördi tasapainotatte palstaa miesvihallanne.

Mä muuten luulin että naiset on miehiä parempia kaikessa. Ainakin nykyfeministien mukaan. Olisi siis helppo asia hoitaa nämä epäkelvot miehet alalta pois, mutta eivät näköjään naiset tätä halua. Ihme hommaa. :roll:
"Those who want respect, give respect."
Bird
Neuvoja-Jack
Viestit: 557
Liittynyt: Su Marras 15, 2020 10:40 pm

Re: YLE: Pelastusalalla ja ensihoidossa seksuaalista häirintää, jopa raiskauksia

Viesti Kirjoittaja Bird »

Karhere kirjoitti: To Marras 04, 2021 3:40 am
Bird kirjoitti: Ke Marras 03, 2021 5:08 pm
ScamJaffa kirjoitti: Ti Marras 02, 2021 9:27 pm Mistä tänne eksyykin kaikki rekkalesbot nillittämään jostain MeToo valeuutisesta kun ei kukaan enää usko näihin?
Rasismin kanssa tällä(kään) ei ollut mitään tekemistä eikä totuudenkaan, silti ammatti lumihiutaleet loukkantuivat hupaisesti ja aloittivat itkukampanjan :lol:
Tunnen henk.kohtaisesti alalla työskenteleviä miehiä ja naisia ja sanovat ykskantaan täysin paskapuheeksi tuota vouhotusta.
ScamJaffa sai hetkellisen boostauksen egolleen luullessaan tylyttävänsä rekkalesbolumihiutaletta. Tilastollisen päättelyn tietous loistaa poissaolollaan, kun luulee oman pienen näytteensä olevan yleistettävissä kaikkiin maamme pelastuslaitoksiin. Sitä paitsi, johan tuossa jutussakin sanottiin, että ei kaikki eikä joka vuorossa.

Tiedättekö muuten, kyseessä on ryhmädynaaminen ja kulttuurinen ilmiö, esim. mitä koulukiusauskin voi olla. Mitä se sitten tarkoittaa? No muun muassa sitä, että vain itsetunnoltaan vahvimmat ja rohkeimmat jäävät ulkopuolelle kuvottavasta ja idioottimaisesta toiminnasta. Hiljaisia mahdollistajiakin on paljon ja ne on osa ongelmaa. Raukkikset. Silti kahden kesken, kun näiden kanssa on, voivatkin olla ihan ihmisiä, kivanoloisiakin vielä. Selkärankaa eikä rohkeutta riittävästi ole silti niistä kellään, joka ei kuvotuksiin, häirintään ja/tai kiusaamiseen tms.puutu.

Karherekin yrittää kovasti tasa-arvopuhetta siellä. Voi kyllä, Suomessa asiat ovat naisilla myös hyvin ja paremmin kuin muualla, mutta sekään ei tarkoita sitä, että kaikki ongelmat olisi saatu kitkettyä pois. Näkeehän sen jo lukemalla minfoa, että paljon on tekemistä vielä a*******n kognitiivisten vinoumien purkamisessa. Osalla toki kyse paljon pahemmasta siellä korvien välissä.

On muuten jo noloa ja väsynyttä "läppää" nuo vinoutuneet kategorisointinne ja vastaan väittämisenne. Yrittäisitte vähän edes. Itse en voi sietää postmodernia woke-sekoilua saati muka-liberaaleja valtavirtafeministejä älyttömine tempauksineen. Mutta kappas vain, vaikka juuri noi ilmiöt rummuttajineen sekaisin onkin, ei seKÄÄN poista sitä tosiasiaa, että todellisia ongelmia edelleen on. Tosin.. mustavalkoisuutenne ei pääse yllättämään kyllä.
Mitä ihmeen jargonia, henkilökohtaisuuksia ja suomalaisvihaa ketjun aiheen ulkopuolelta. Noloa on ainoasta sinun väitteesi aiheen ulkopuolelta, henkilökohtaisuudet, vihakirjoituksesi ja olkiukkoilut.
Kommenttini kohdistui teidän mitätöinteihin tämän aiheen haastateltuja ja muita ahdisteltuja naisia kohtaan. Te mitätöitte naisia ja mä olen se, joka kirjoittaa jargonia ja vihaa. :lol:

Jepulis. Suomessahan on paljon hyviä, luotettavia, kohteliaita ja älykkäitä miehiä. Heidän kirjoituksiaan soisi täällä näkevän nykyistä huomattavasti enemmän. Ei ole niin mitään syytä vihata hyviä suomalaisia miehiä, päinvastoin.
Nykyfeministit, jos viittaat näihin valtavirran erehtyneisiin, haluavat vallan ja ikuisesti jatkuvat korvaukset kaikesta kokemastaan (tai muiden kokemasta) sorrosta tai itse asiassa vielä enemmän, vähän ohutnahkaisen narsistin tapaan. He varmasti haluavat myös miehet pois miltä vain alalta kill all men -tyyliin.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Rubiskreebeli
Jack Bauer
Viestit: 969
Liittynyt: Ti Marras 25, 2014 5:53 pm

Re: YLE: Pelastusalalla ja ensihoidossa seksuaalista häirintää, jopa raiskauksia

Viesti Kirjoittaja Rubiskreebeli »

Jos nyt kuitenkin keskustelu keskittyisi faktoihin. Tässä ketjussa ei tällöin ole mitään muuta keskusteltavaa kuin uutisointi jossa anonyymit mielipiteet esitetään faktoina ja niitä paisutellaan niin, että muka ahdistelu olisi arkipäivää. Kyseisen "uutisen" pohjalta ei voida keskustella seksuaalisesta häirinnästä, koska yhtäkään uutta todistettavaa tapausta ei ole tuotu esiin.
Karhere
Jack Bauer
Viestit: 918
Liittynyt: Ti Maalis 05, 2019 1:27 pm

Re: YLE: Pelastusalalla ja ensihoidossa seksuaalista häirintää, jopa raiskauksia

Viesti Kirjoittaja Karhere »

hutkivajournalisti kirjoitti: To Marras 04, 2021 4:22 am
Karhere kirjoitti: To Marras 04, 2021 3:40 am Näkeehän sen jo lukemalla minfoa, että paljon on tekemistä vielä a*******n kognitiivisten vinoumien purkamisessa. Osalla toki kyse paljon pahemmasta siellä korvien välissä.
Tämä kyllä totta. Ei tule mieleeni toista palstaa, jossa saa lukea ihan puhdasta naisvihaa. Asiasta arvosteleminen on eri asia, kuin tykittää pelkästää naisvihaa ilmeneviä ala-arvoisia kommentteja. Tällä palstalla jopa seksuaalirikosten uhreja (lapsiakin) syyllistetään, jos tekijänä on kantasuomalainen. Matujen tapauksessa taas sitten samoilla naamoilla lynkkausmeininki.

En tosin usko, että noista kukaan on pelastusalalla tai ensihoidossa töissä. Lähinnä keskittyvät asiakaspuoleen. Sielläkin varmaan huorittelevat naishoitajia.
Opette edes lainaamaan oikein, jos miesvihaltasi pystyt, tuo ei ole minun kirjoittamaa.

Naisvihaa ei,juurikaan ole, seksuaalirikosten uhreja syyllistävät silakat,, kun tekijä on matu.
Muut tuomitsevat kaikki rikolliset.
Avatar
Pad
Remington Steele
Viestit: 205
Liittynyt: To Joulu 27, 2018 2:47 pm

Re: YLE: Pelastusalalla ja ensihoidossa seksuaalista häirintää, jopa raiskauksia

Viesti Kirjoittaja Pad »

Itse en lähtisi koko ammattikuntaa tuomitsemaan mutta olen myös sitä mieltä että ei savua ilman tulta. Jos huumori on kaikille osapuolille ok, sitten tuollaiset jutut ovat sallittuja. Jos taas yksikin osapuoli ahdistuu puheista, silloin se ei ole ok. Yksinkertaista. Seksuaalinen ahdistelu on valitettavasti naisille arkipäivää ihan yleisellä tasolla eikä niin saisi olla. On ison asennemuutoksen paikka noin yleisesti ottaen, mutta onneksi on sellaisia miehiä jotka näihin puuttuvat vaikka se osassa miehistä tuntuisi hirveältä rajoittamiselta ja huumorintajuttomalta.
Hei sinä siellä, onks sul kelloo?
Bird
Neuvoja-Jack
Viestit: 557
Liittynyt: Su Marras 15, 2020 10:40 pm

Re: YLE: Pelastusalalla ja ensihoidossa seksuaalista häirintää, jopa raiskauksia

Viesti Kirjoittaja Bird »

Pad kirjoitti: To Marras 04, 2021 6:37 pm Itse en lähtisi koko ammattikuntaa tuomitsemaan mutta olen myös sitä mieltä että ei savua ilman tulta. Jos huumori on kaikille osapuolille ok, sitten tuollaiset jutut ovat sallittuja. Jos taas yksikin osapuoli ahdistuu puheista, silloin se ei ole ok. Yksinkertaista. Seksuaalinen ahdistelu on valitettavasti naisille arkipäivää ihan yleisellä tasolla eikä niin saisi olla. On ison asennemuutoksen paikka noin yleisesti ottaen, mutta onneksi on sellaisia miehiä jotka näihin puuttuvat vaikka se osassa miehistä tuntuisi hirveältä rajoittamiselta ja huumorintajuttomalta.

Helpotuksen huokaus; älyä ja tietoisuutta nähtävillä. Kiitos tästä.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3147
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: YLE: Pelastusalalla ja ensihoidossa seksuaalista häirintää, jopa raiskauksia

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Miksi helvetissä näistä pitää tehdä aina jonkin tietyn alan/ryhmän "kohu". :D

Akat ovat idiootteja ammatista riippumatta.
it's my car !
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: YLE: Pelastusalalla ja ensihoidossa seksuaalista häirintää, jopa raiskauksia

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Karhere kirjoitti: To Marras 04, 2021 6:18 pm
Opette edes lainaamaan oikein, jos miesvihaltasi pystyt, tuo ei ole minun kirjoittamaa.
Näin heteromiehenä, ennemmin miesvihaa, kuin naisvihaa. Homoilla tietenkin eri asia. :wink:
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
Karhere
Jack Bauer
Viestit: 918
Liittynyt: Ti Maalis 05, 2019 1:27 pm

Re: YLE: Pelastusalalla ja ensihoidossa seksuaalista häirintää, jopa raiskauksia

Viesti Kirjoittaja Karhere »

Bird kirjoitti: To Marras 04, 2021 8:20 am
Karhere kirjoitti: To Marras 04, 2021 3:40 am
Bird kirjoitti: Ke Marras 03, 2021 5:08 pm

ScamJaffa sai hetkellisen boostauksen egolleen luullessaan tylyttävänsä rekkalesbolumihiutaletta. Tilastollisen päättelyn tietous loistaa poissaolollaan, kun luulee oman pienen näytteensä olevan yleistettävissä kaikkiin maamme pelastuslaitoksiin. Sitä paitsi, johan tuossa jutussakin sanottiin, että ei kaikki eikä joka vuorossa.

Tiedättekö muuten, kyseessä on ryhmädynaaminen ja kulttuurinen ilmiö, esim. mitä koulukiusauskin voi olla. Mitä se sitten tarkoittaa? No muun muassa sitä, että vain itsetunnoltaan vahvimmat ja rohkeimmat jäävät ulkopuolelle kuvottavasta ja idioottimaisesta toiminnasta. Hiljaisia mahdollistajiakin on paljon ja ne on osa ongelmaa. Raukkikset. Silti kahden kesken, kun näiden kanssa on, voivatkin olla ihan ihmisiä, kivanoloisiakin vielä. Selkärankaa eikä rohkeutta riittävästi ole silti niistä kellään, joka ei kuvotuksiin, häirintään ja/tai kiusaamiseen tms.puutu.

Karherekin yrittää kovasti tasa-arvopuhetta siellä. Voi kyllä, Suomessa asiat ovat naisilla myös hyvin ja paremmin kuin muualla, mutta sekään ei tarkoita sitä, että kaikki ongelmat olisi saatu kitkettyä pois. Näkeehän sen jo lukemalla minfoa, että paljon on tekemistä vielä a*******n kognitiivisten vinoumien purkamisessa. Osalla toki kyse paljon pahemmasta siellä korvien välissä.

On muuten jo noloa ja väsynyttä "läppää" nuo vinoutuneet kategorisointinne ja vastaan väittämisenne. Yrittäisitte vähän edes. Itse en voi sietää postmodernia woke-sekoilua saati muka-liberaaleja valtavirtafeministejä älyttömine tempauksineen. Mutta kappas vain, vaikka juuri noi ilmiöt rummuttajineen sekaisin onkin, ei seKÄÄN poista sitä tosiasiaa, että todellisia ongelmia edelleen on. Tosin.. mustavalkoisuutenne ei pääse yllättämään kyllä.
Mitä ihmeen jargonia, henkilökohtaisuuksia ja suomalaisvihaa ketjun aiheen ulkopuolelta. Noloa on ainoasta sinun väitteesi aiheen ulkopuolelta, henkilökohtaisuudet, vihakirjoituksesi ja olkiukkoilut.
Kommenttini kohdistui teidän mitätöinteihin tämän aiheen haastateltuja ja muita ahdisteltuja naisia kohtaan. Te mitätöitte naisia ja mä olen se, joka kirjoittaa jargonia ja vihaa. :lol:

Jepulis. Suomessahan on paljon hyviä, luotettavia, kohteliaita ja älykkäitä miehiä. Heidän kirjoituksiaan soisi täällä näkevän nykyistä huomattavasti enemmän. Ei ole niin mitään syytä vihata hyviä suomalaisia miehiä, päinvastoin.
Nykyfeministit, jos viittaat näihin valtavirran erehtyneisiin, haluavat vallan ja ikuisesti jatkuvat korvaukset kaikesta kokemastaan (tai muiden kokemasta) sorrosta tai itse asiassa vielä enemmän, vähän ohutnahkaisen narsistin tapaan. He varmasti haluavat myös miehet pois miltä vain alalta kill all men -tyyliin.
Miten minä olen mitätöinyt naisiin kohdistuvaa ahdisteluja ja haastatteluja? Sinun mutusi ei tee ahdisteluja todeksi. Hei nyt hiukan järkeä kirjoituksiin, kuka täällä on mitätöinyt naisia? Paljon pahempaa on tuo miesvihasi ja kaikkien kanssasi eri mieltä olevien väittäminen naisten vihaajiksi ja raiskausten vähättelijöiksi. Luulet, että kukaan täällä sinun kirjoitustesi arvostelijoista ei tiedä pelastusalasta mitään.
Bird
Neuvoja-Jack
Viestit: 557
Liittynyt: Su Marras 15, 2020 10:40 pm

Re: YLE: Pelastusalalla ja ensihoidossa seksuaalista häirintää, jopa raiskauksia

Viesti Kirjoittaja Bird »

Karhere kysyy: kuka täällä on mitätöinyt naisia?

Pari viestiä taaksepäin Charles Bronson: AKAT OVAT IDIOOTTEJA AMMATISTA RIIPPUMATTA.

:lol: :lol: :lol:

Ketjun alusta löytyy lisää, myös oma kommenttisi!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3147
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: YLE: Pelastusalalla ja ensihoidossa seksuaalista häirintää, jopa raiskauksia

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Bird kirjoitti: To Marras 04, 2021 10:53 pm Karhere kysyy: kuka täällä on mitätöinyt naisia?

Pari viestiä taaksepäin Charles Bronson: AKAT OVAT IDIOOTTEJA AMMATISTA RIIPPUMATTA.

:lol: :lol: :lol:

Ketjun alusta löytyy lisää, myös oma kommenttisi!
Faktojen kertominen ei ole mitätöintiä.
it's my car !
palokirves
Axel Foley
Viestit: 2032
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: YLE: Pelastusalalla ja ensihoidossa seksuaalista häirintää, jopa raiskauksia

Viesti Kirjoittaja palokirves »

Kaikki palstan incelhinttarit taas samassa ketjussa itkemässä, kuinka naiset on niiiin kauheita.

Minä rakastan naisia ja naiset minua.
Even Steven kirjoitti: Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.
Karhere
Jack Bauer
Viestit: 918
Liittynyt: Ti Maalis 05, 2019 1:27 pm

Re: YLE: Pelastusalalla ja ensihoidossa seksuaalista häirintää, jopa raiskauksia

Viesti Kirjoittaja Karhere »

Tyhjä
Viimeksi muokannut Karhere, Pe Marras 05, 2021 12:19 am. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Vastaa Viestiin