Murhamysteeri Tour 2007

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5192
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Ketut päässy mihinkään hyviin "alan mestoihin"... :evil:
Edes kadonneet -sarjaa en grillailulta nähnyt. :evil:
Läskiä vaan kertyi taas, krapula tuli ja rahat meni. Ainoo minkä näin, oli Kälviän yliajo paikka.
Ai niin, meren rannasta löysin isohkon luun, mutta oletan sen kuuluneen eläimelle, joten jätin rauhaan.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7240
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Tampereen Tyttö kirjoitti:Tässä taas OT, mutta pakko kysyä onko kukaan muu yhtä hullu kuin meikäläinen... :oops:
Käyn sienessä, marjastan tai muuten kävelyllä, niin kyttäilen kaikki pusikot ja kaivannot... Jos löytyis vainajia. :shock:
Pahasti OT jatkuu... :lol:
Mulle kävi kerran sillai että kun olin lenkillä semmosella metsätiellä mikä ei vie minnekään..tai siis päättyy rekankääntöpaikkaan niin mun ohi purjehti semmonen farmarijenkkiauto missä istui kaksi semmosta helvetinenkelin näköstä jannua.
Ihmettelin mielessäni että mitä nuokin täältä hakee kun ei ole asutustakaan missään...Siinä vähän matkaa talsiessani näin auton kauempana parkissa yhen aukean ojan vieressä ja tyypit auton vieressä sauhuttelemassa.
Käännyinkin siitä sitten jostain kumman syystä liukkaasti kotiinpäin. :lol:
Seuraavana päivänä oli ihan pakko käydä katsomassa näkyykö kropsuja tai epäilyttäviä kaivantoja 8)
Ei löytynyt mutta
paikalle ilmaantui kauheesti maukuen noin puolivuotias kissanpentu ja rikoksen nimike ilmeisesti siis heitteillejättö.
En kyllä ymmärrä että mistä se muualtakaan se kissa olisi sinne sankkaan metsään joutunut?
Kaappasin katin mukaani ja suoritin pika-adoptoinnin.
Nyt se on sitten asustellut meillä vuosia enkä perään huutele..on sen verran kiva katti :wink:
Vastaa Viestiin