Supernova chatissa

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

inka03
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja inka03 »

Joo...
On silti hieman ihmeellistä,että julkisesti pitää täällä arvuutella toistensa tekosia. Molemmat ovat mielestäni näistä kahdesta jo ylittäneet herjausten ja muiden rajat,mutta jatkakaa lapset, saatte karkkia :))
Hyvää kesän odotusta teille=)
Maza
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Maza »

supernova kirjoitti:Toki tunnen. Sä et vaan ole kirjoittanut mitään joka olisi edes sun mielestä tekijänoikeuksilla suojattu jos asiaa mietit.
Olet julkaissut runoni ilman minun lupaani. Asia on täysin selvä.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Maza
Jane Marple

Näin supernova minulle osoittamassaan yksityisviestissä:

"Son mulle ihan saatanan sama mitä solmuja sä duunaat johonkin fendareihin. Osaan useamman solmun ja osaan itse pleissata veneen köydet että mä et paavo tarvitse sua mihinkään. Olet mulle aivan turha henkilö paitsi että:

Sinun satuilusi ja multinikkeilysi haittaa sen verran järkevää keskustelua että minulla ei olisi mitään sitä vastaan että vaikka muuttuisit sorsaksi (niillä on näinä aikoina hyvä olla) ja lopettaisit sen paskanjauhamisesi.

Se on niin satavarmaa että täälläkin olet faarao kuin mikään voi olla.

Ja sulle mä en ala tekemään mitään ilmasta työtä. Enkä ala lyömään mistään vetoa. Kuten jo sanoin, kyllä sä tarvittaessa löydät henkilön faaraolle.

Sitäkin ihmettelen kuinka joku voi haukkua kekkosta hurriksi vaikka on oma sukunimi sitä mitä on.

Miten vitussa sä aikuinen (?) mies, lähes eläkeiässä kuitenkin jaksat vaahdota samaa skeidaa monta vuotta? Onko sulla pillun puute ja vitun kuiukkunen muija vai mikä on vialla että jaksat leikkiä kuin lapsi tällä aiheella.

kaikkiaan en voi todeta muuta kuin että olet kyllä Paavo aika syvältä ahterista ja poikittain.

Mulla ei ole sulle mitään käyttöä jollet muutu savikiekoksi koko äijä. Sitten kyllä keksisin käyttöä. Joten fak juu ja hajoo siihen. "
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
inka03
Harjunpää

siinäpä se sitten tiivistetysti :)
Maza
Jane Marple

inka03 kirjoitti:siinäpä se sitten tiivistetysti :)
Siinäpä se. Supernovan valheet ja törkeydet yhdessä nipussa.
supernova
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja supernova »

Niin että mitkä valheet? Sopii kysyä.

Minä annan ihan virallisen luvan julkaista yksityisviestini, poikkeuksena ne joissa olen antanut jonkun muun henkilön luvalla hänen yhteystietonsa.

Olet tainnut tajuta että minun toimista huolimatta sinun henkilöllisyyden tuntee aka moni. Sillä henkilöllisyydellähän ei sinänsä ole muuta väliä mutta itse olet toiminut uhkaavasti muita kohtaan.

Okei. selvisi tää aseella uhkaaminenkin. Kuvitteletko voivasi muuntua savikiekoksi?

Tosin puhuit käsiaseella uhkaamisesta ja niillä ei savikiekkoja ammuta.
Ed
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Ed »

Hoidatte homman ihan tavallisella kaksintaistelulla Sompparissa, mä tulen sekundantiksi ja huolehdin ruumiin hävittämisestä ja häpäisystä.
Saadaan homma pois alta, kun ei tämä näytä muuten etenevän mihinkään.
Aseina tietysti lyijytäytteiset apinannyrkit, kun solmumiehiä ollaan.
Is it not fine to dance and sing
while the bells of death do ring?
inka03
Harjunpää

voi LOOOOOL
Maza
Jane Marple

Tekijänoikeuksieni rikkominen tulee johtamaan toimenpiteisiin. Tulen vaatimaan asiamiehieni välityksellä sinulta korvauksia, koska olet julkaissut runoni ilman minun, oikeudenomistajan, lupaa. Tulen kohtuullistamaan korvaussummaa ottamalla huomioon amis-taustasi, mutta siitä huolimatta vaatimus on 4-numeroinen summa. Olet varmaan samaa mieltä, että se on ihan asiallinen korvaus.
Tsonna
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja Tsonna »

Voi kamala, kun jo mennään ihan uhkailuihin. Huoh, käyttäytykää nyt herranen aika, eihän tässä enää nauru riitä teidän kanssanne. :lol: :lol:
"Dylan was always there for Eric."

Peekaboo!
ubuntus
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja ubuntus »

Maza kirjoitti:Tekijänoikeuksieni rikkominen tulee johtamaan toimenpiteisiin. Tulen vaatimaan asiamiehieni välityksellä sinulta korvauksia, koska olet julkaissut runoni ilman minun, oikeudenomistajan, lupaa. Tulen kohtuullistamaan korvaussummaa ottamalla huomioon amis-taustasi, mutta siitä huolimatta vaatimus on 4-numeroinen summa. Olet varmaan samaa mieltä, että se on ihan asiallinen korvaus.
No voi saakeli... Riita poikki ja voita väliin, kumpikin nurkkaan häpeämään. Tästä ketjusta saa melkein yhtä hauskan avauksen päivälle kuin ketjusta "markja vastaan naiset"
supernova
Martin Beck

Olit maza sitten YV:llä lähettänyt minulle koko tekijänoikeuslain vuodelta 1961.

Ennen kun alat merkittävämpiin toimenpiteisiin, tutustu alan oikeuskäytäntöön. Aikamoinen riski että sut nauretaan oikeudesta ulos.

Sinun "runosi" täyttää kunnianloukkauksen tunnusmerkit joten minulla on oikeus julkaista kunniaani loukkaavaa tekstiäsi. Kunnianloukkaus on Rikoslaissa määritelty rikos josta voi saada vankeustuomion. RL 24:9-24:10. Raskaampana rikoksena Rikoslaki kunnianloukkauksen osalta ajaa yli tuon tekijänoikeuslakisi.

TekijänoikeusL
6 luku. Erinäisiä määräyksiä
----------
51 §.
---------
Sen, joka valmistaa tai levittää yleisön keskuuteen taideteoksen jäljennöksen, on merkittävä jäljennös siten, että se ei ole sekoitettavissa alkuperäisteokseen. (V: 1.5.1995 L, A: 24.3.1995, SK: 446/1995)
-----------
_______

En ole esittänyt tekstiäsi merkitsemättä kenen nimimerkin tekemä se on. Lisäksi katson että sinun kokonaissatuilusi palstalla edustaa kokonaisuutta (jonka taiteellista arvoa ei kyllä voi korkealle katsoa, minun mielestäni) ja tästä kokonaisuudesta olen lainannut näytteitä joka on täysin sallittua.

Palstan järjestyssäännöt taas kieltävät sellaisen lyhentämisen joka muuttaisi asiakokonaisuutta tai kirjoittajan oletettua tarkoitusperää. Lyhennän kyllä viestejä jos kommentoin vain viestin johonkin osaan mutta sinun kohdallasi maza minä kommentoin laajempaa kokonaisuutta kuin yksittäistä viestiä tai sen osaa. Niinpä syyllistyisin palstan järjestyssäännön kiertämiseen jos en lainaisi sinua tarvittavissa määrin.

Haasta oikeuteen. "Yks supernova julkas netissä mun sille kirjoittaman haukkumarunon." Jep jep, sanoisi sauli

Suutari pysyköön lestissään.

nova

:lol:

Edit: tällä ketjulla on kuin onkin funktionsa ja muutamat sen tuntuvat tajunneenkin. Jos tää ketju ei aukene niin sitä ei ole pakko avata "aamunavaukseksi". Ja on parempi että aihe pysyy täällä lautamiehissä. Ketjun tai parin alla.
Maza
Jane Marple

Ja mikähän on herjausta runossani:

Tuossa menee Neiti Nova,
taskussa on pyssy kova.
Lärvissä on ilme tiukka,
ulosanti on nyt niukka.
Paavo-rosvoa hän jahtaa,
tuskin sille mitään mahtaa.
Chatissa on Nova raju,
melkein menee muilta taju.
Käsiaseen Nova osti,
mielessään jo muille kosti.
Novan mieli on niin musta,
taitaa olla päässä jäätä.

Voisitko kertoa meille, mikä sinua tuossa harmittomassa säkeessä "herjaa"?
supernova
Martin Beck

Voin kertoa. Se esittää minut käsiasetta mukana taskussani kanniskelevaksi henkilöksi.

Moinen aseenkanto on laitonta joten syytät minua rikoksesta sekä moraalisesti erittäin arveluttavasta käytöksestä joka on väärää informaatiota.

Ja mazahan jaksaa näitä yksityisviestejä:
Maza kirjoitti:Ymmärrän varsin pitkälle käyttäytymisesi, koska olet tottunut amis-tason
seuraan. Urhon kanssa rupattelu oli sinulle varmasti hivelevä kokemus. Pääsit kontaktiin sinua huomattavasti korkeammassa luokassa olevan sivistynen ja korrektisti käyttäytyvän yksilön kanssa. Vahinko vain, että uskot Urhon satuihin. Hänen loputtomaan Hasse-saagaansa ja kaikenlaisiin hettoihin tyyliin "Maza on multinikki", "Pharaoh on xxxxx" jne. Ihme, ettei mitään tarttunut hipiääsi Urhosta. Jatkat omaa junttilinjaasi.
Edit: Syytä kaveriasi mazaa. Hän tuon viestin minulle lähetti.
Viimeksi muokannut supernova, Ti Touko 06, 2008 9:52 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pharaoh
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

poistettu
Viimeksi muokannut Pharaoh, Su Touko 11, 2008 3:58 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin