LexVeritas kirjoitti: Pe Elo 11, 2023 9:16 pm
^Nyt, kun olet yrittänyt "analysoida" kertoen mitään "lisäarvoa" tuovia käsityksiäsi sitä, mitä
luulet minun luulevan, tietävän tai olevan tietämättä, tai uskovan ja kuvittelevan, ja valehtelevan, niin olisi suotavaa, että kertoisit vaihteeksi omia käsityksiäsi Bodomin kolmoismurhasta.
Voisit kertoa, mitä KRP:n tutkimuksissa ja käräjäoikeuden tuomiossa tarkalleen ottaen kyseenalaistat ja millä perusteilla? Sinun olisi asiallista aloittaa vaikkapa kertomalla, mikä mielestäsi ei pidä paikkaansa verijälkitutkimustuloksissa ja vammoihin liittyen esim. Olli Tenovuon todistajanlausunnossa.
En minä ole mitään analysoinut horinoidesi osalta. Olen ainoastaan tiivistänyt väitteesi/esittämäsi näkemykset. Omaa näkemystäni olen jo esittänyt liiaksikin. Antaa muidenkin välillä kommentoida. Lisäarvoa on siinä, että olen sanallistanut väitteesi/näkemyksesi. Olen myös yllättynyt kuinka heppoisia ne ovat.
Sinähän voit luoda tähänkin ketjuun lisäarvoa tarinoimalla esim. Honka-liitosta ja Kekkosesta jos haluat.
"Voisit kertoa, mitä KRP:n tutkimuksissa ja käräjäoikeuden tuomiossa tarkalleen ottaen kyseenalaistat ja millä perusteilla?" Verijälkitutkimukset eivät ylipäänsä ole luotettavia, kun ne suoritetaan vuosikymmenien jälkeen koskien aineistoa, jota ei ole erikseen säilytetty sitä varten, että siihen kohdistettaisiin mahdollisesti verijälkitutkimuksia.
Vammojen osalta on selvästikin epävarmuutta NG:n vammoihin, vammojen laatuun ja vammojen seurauksiin liittyen.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000163536.html
"Ortopedi Eero Hirvensalon, neurokirurgi Juha Öhmanin ja leukakirurgi Risto Kontion mukaan Gustafssonin vammat sopisivat pahoinpitelyvammoiksi, jotka syntyvät parista kolmesta lyönnistä tai potkusta, eivätkä olisi aiheuttaneet toimintakyvyn menetystä".
Ovat alallaan päteviä, kuuluisia ja arvostettuja lääkäreitä. En oikein näkisi heillä olevan mitään motiivia valehdella julkisuudessa esim. läpällä tai rahan takia. Toki on niin, että epäselvä tapaus on ratkaistava syytetyn hyväksi. Olen oikein tyytyväinen tähänkin periaatteeseen.