Bess esittää rajuja väitteitä tv-sarjan kuvauksista; "mikittäjä hiplasi"

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Huutaja Jaana
Axel Foley
Viestit: 2059
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: Bess esittää rajuja väitteitä tv-sarjan kuvauksista; "mikittäjä hiplasi"

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Vanha viisaus: "Jolla on vähiten näytettävää näyttää sitä aina ekana ja eniten"
soitit 112 vaa kaljarahan perässä
Antsa
Harjunpää
Viestit: 293
Liittynyt: To Huhti 24, 2008 2:34 pm

Re: Bess esittää rajuja väitteitä tv-sarjan kuvauksista; "mikittäjä hiplasi"

Viesti Kirjoittaja Antsa »

Cadi John kirjoitti: Pe Joulu 15, 2023 8:38 am Ihan OT hän osaa laulaa ja käyttää ääntään todella upeasti. Sattumoisin katsoin joitain jaksoja Masked Singeristä ja yllätyin hänen taidoistaan.
Tarkoitatko ohjelmaa jossa jokainen tusinajulkkis vetää taustanauhan päälle autotunella vahvistettuna? Ei liene kannata vetää yhtäkuin merkkejä tuon ohjelman ja laulutaidon kanssa.
Yrjö Yrjönpoika
Christopher Lorenzo
Viestit: 1639
Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am

Re: Bess esittää rajuja väitteitä tv-sarjan kuvauksista; "mikittäjä hiplasi"

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

JanitaSlim kirjoitti: To Joulu 14, 2023 7:09 pm
Huutaja Jaana kirjoitti: To Joulu 14, 2023 2:40 am luuleekohan tää BESS olevansa kovinkin hyvän näköinen?
Ei varmaankaan, mutta ne miehet 2 promillen kännissä mahdollisesti luulevat. Vanhemmat varsinkin, kun näkökin on jo heikentynyt.
•Jeps. - "Pojat, juodaan naiset kauniiks !!" :)
Yrjö Yrjönpoika
Christopher Lorenzo
Viestit: 1639
Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am

Re: Bess esittää rajuja väitteitä tv-sarjan kuvauksista; "mikittäjä hiplasi"

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Antsa kirjoitti: Pe Joulu 15, 2023 2:56 pm Tarkoitatko ohjelmaa jossa jokainen tusinajulkkis vetää taustanauhan päälle autotunella vahvistettuna?
♤ Nyt on pakko sanoa klassinen TÄMÄ :D :D :D
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8310
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Bess esittää rajuja väitteitä tv-sarjan kuvauksista; "mikittäjä hiplasi"

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Yrjö Yrjönsuuri kirjoitti: Pe Joulu 15, 2023 5:35 pm
JanitaSlim kirjoitti: To Joulu 14, 2023 7:09 pm
Huutaja Jaana kirjoitti: To Joulu 14, 2023 2:40 am luuleekohan tää BESS olevansa kovinkin hyvän näköinen?
Ei varmaankaan, mutta ne miehet 2 promillen kännissä mahdollisesti luulevat. Vanhemmat varsinkin, kun näkökin on jo heikentynyt.
•Jeps. - "Pojat, juodaan naiset kauniiks !!" :)
Valitettavasti täytyy todeta ettei alkoholikaan nyt sentään ihmeisiin pysty. Tuossa tapauksessa maksa loppuu kesken.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
sikapäivät2020
Hetty Wainthropp
Viestit: 471
Liittynyt: To Loka 08, 2020 12:02 pm

Re: Bess esittää rajuja väitteitä tv-sarjan kuvauksista; "mikittäjä hiplasi"

Viesti Kirjoittaja sikapäivät2020 »

Huutaja Jaana kirjoitti: To Joulu 14, 2023 6:11 pm
matakaraani kirjoitti: To Joulu 14, 2023 8:13 am Tässähän ei nyt ole ollut ulkonäöstä kyse missään kohtaa, se täytyy muistaa.
No jos joku Sami Hedberg itkisi medialle joutuvansa jatkuvasti naisten seksuaalisen häirinnän kohteeksi ihmiset nauraisivat hänelle, ja mielestäni nuo kaksi on aika saman näköisiä.
Ainakin normikaunis.Jos olet nainen,voit tietysti kertoa kuka on mielestäsi kaunis.Ilmeisesti sinä kun katsot peiliin.
1lpo
Martin Riggs
Viestit: 617
Liittynyt: Su Marras 14, 2021 2:48 pm

Re: Bess esittää rajuja väitteitä tv-sarjan kuvauksista; "mikittäjä hiplasi"

Viesti Kirjoittaja 1lpo »

Cadi John kirjoitti: Pe Joulu 15, 2023 8:38 am
Gurney kirjoitti: To Joulu 14, 2023 8:37 pm

Bess tuhosi uransa yhdellä wokepäivityksllä, hyvä niin, eihän tuo miehennäköinen tyrkky osaa edes laulaa.
Ihan OT hän osaa laulaa ja käyttää ääntään todella upeasti. Sattumoisin katsoin joitain jaksoja Masked Singeristä ja yllätyin hänen taidoistaan. Hänen musiikki ei kuulu meikäläisen genreen ja siksi jäänyt tuntemattomaksi noin muuten.

Hän itse tuo rintojaan esiin pukeutumisessaan ja en tiedä miten sen mikin voi laittaa ilman et käsi osuu rintaan. Oli häneltä asiatonta syyttää ilman että on jutellut ao kanssa.

En myös ymmärrä miksi pitää hänen ulkonäköä arvostella?
Ei tuhonnut uraansa, mikä saa jonkun luulemaan sellaista?

Olen itsekin huomannut että hänen pukeutuminen tuo rinnat esiin mutta ei se liity asiaan mitenkään. Vaikka ne rinnat olisi paljaana niin onko se lupa koskea?

Itselle jäi vähän epäselväksi että onko tuo koskettelu tapahtunut juuri siinä tuotannossa josta puhui vai jossain aiemmassa. Jos koskettelua on tapahtunut niin kyllähän näin woke aikana saa olla tyhmä kuin saapas että niin on päässyt käymään.

- Rinnat tyrkyllä oleva nainen jolle pitäisi laittaa rinnuksille mikki työnpuolesta.
-Tiedät että on hyvin mahdollista hipaista vahingossa tissiä
-Tiedät metoo ja woke liikkeet
-Et kysy kohteliaasti että haluatko laittaa mikin rinnuksille itse ohjeistuksellani vai laitanko sen itse
-Laitat sen itse kysymättä, osut tissiin.....

Itsekin vihaan tätä wokemädätystä mutta kyllä tässä nyt voisi miehetkin katsoa peiliin ja miettiä että saako ja kannattaako järkeä käyttää. Minunkin työpaikoilla on ollut aina naisia. On ollut flirttiä, on syntynyt parisuhde, on ollut intiimejä työasentoja, tissien ja perseiden tarkastelua yms mutta eipä ole ikinä, ei ikinä tarvinnut kuulla negatiivista sanottavaa käytöksestä ja toiminnasta. Ihan maalaisjärjellä näissä hommissa pärjää, joka muuta väittää on inceli (pois lukien perättömät syytökset).
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"
JanitaSlim
Jessica Fletcher
Viestit: 3359
Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm

Re: Bess esittää rajuja väitteitä tv-sarjan kuvauksista; "mikittäjä hiplasi"

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

damfin kirjoitti: To Joulu 14, 2023 9:58 pm Nyt täytyy sanoa että vaikka olinkin ketjussa ensimmäisten joukossa nostamassa esille Bessin sekoilua puheidensa ja ahdisteluväitteidensä kanssa, niin en kyllä ymmärrä tuota hänen ulkonäkönsä arvostelua, mitä sillä on itse aiheen kanssa tekemistä?
Ymmärrän kyllä että naiset ovat kateellisina kärkkäitä arvostelemaan toistensa ulkonäköä mutta näin miehenä tuo Bess on ihan normaalin näköinen nainen, ei ehkä mikään missi mutta ihan siedettävän näköinen nainen kuvien mukaan.
Toisaalta eihän hän mikään missi tai malli ole muutenkaan vaan laulaja eli mitä hänen ulkonäöllään on väliä, puheensa vaan olivat tyhmiä ja huomionhakuisia.
No onhan se nyt selvää, että kauniit naiset kohtaavat törkyä ja ahdistelua enemmän kuin ei niin kauniit. Tässähän selvisikin, että tämä ei niin kaunis nainen huutaa sutta, vaikka lähellä ei ollut sittenkään edes pehmonallea.
JanitaSlim
Jessica Fletcher
Viestit: 3359
Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm

Re: Bess esittää rajuja väitteitä tv-sarjan kuvauksista; "mikittäjä hiplasi"

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Staff Meeting kirjoitti: Pe Joulu 15, 2023 12:04 am
kakkosurpo kirjoitti: Ke Joulu 13, 2023 1:06 pm
Ei kukaan edes maksusta tuota ala kopeloimaan.
Varaa maksaa ainakin on. Vuositulot ylitti miljoonan euron jo 11-vuotiaana.

https://hardelli.com/2022/02/24/umk-kis ... -syntynyt/
Siis vanhempien tulot, jotka hän on perinyt.
JanitaSlim
Jessica Fletcher
Viestit: 3359
Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm

Re: Bess esittää rajuja väitteitä tv-sarjan kuvauksista; "mikittäjä hiplasi"

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

1lpo kirjoitti: Pe Joulu 15, 2023 6:38 pm Olen itsekin huomannut että hänen pukeutuminen tuo rinnat esiin mutta ei se liity asiaan mitenkään. Vaikka ne rinnat olisi paljaana niin onko se lupa koskea?
Kerrotko, että jos on rinnat paljaana niin ilmaanko se mikki silloin pitäisi laittaa roikkumaan?
Yrjö Yrjönpoika
Christopher Lorenzo
Viestit: 1639
Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am

Re: Bess esittää rajuja väitteitä tv-sarjan kuvauksista; "mikittäjä hiplasi"

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

1lpo kirjoitti: Pe Joulu 15, 2023 6:38 pm - Rinnat tyrkyllä oleva nainen jolle pitäisi laittaa rinnuksille mikki työnpuolesta.
-Tiedät että on hyvin mahdollista hipaista vahingossa tissiä
-Tiedät metoo ja woke liikkeet
-Et kysy kohteliaasti että haluatko laittaa mikin rinnuksille itse ohjeistuksellani vai laitanko sen itse
-Laitat sen itse kysymättä, osut tissiin.....

Itsekin vihaan tätä wokemädätystä mutta kyllä tässä nyt voisi miehetkin katsoa peiliin ja miettiä että saako ja kannattaako järkeä käyttää.
• Näissä ketjun kommenteissa tulee esiin sellainen seikka, että harva kommentoija-oletettu on ollut koskaan missään mikittäjän hommassa, tai edes nähnyt sitä vierestä. Siinä voi olla pirunmoinen kiire, koskapa aikataulutus ja poikkeamat siitä ja kaikki sellainen.

Ei siinä välttis ole aikaa olla tarkkana kuin nitroglyseriinin kanssa handlatessa, että mihin se kämmenselkä hipaisee. Etenkin kun mikitettävä on pukeutunut joihinkin helvetin tissintyrkky vetimiin ja olet tottunut suht "normaalisti" pukeutuneisiin mikitettäviin.
1lpo
Martin Riggs
Viestit: 617
Liittynyt: Su Marras 14, 2021 2:48 pm

Re: Bess esittää rajuja väitteitä tv-sarjan kuvauksista; "mikittäjä hiplasi"

Viesti Kirjoittaja 1lpo »

Yrjö Yrjönsuuri kirjoitti: Pe Joulu 15, 2023 6:53 pm
1lpo kirjoitti: Pe Joulu 15, 2023 6:38 pm - Rinnat tyrkyllä oleva nainen jolle pitäisi laittaa rinnuksille mikki työnpuolesta.
-Tiedät että on hyvin mahdollista hipaista vahingossa tissiä
-Tiedät metoo ja woke liikkeet
-Et kysy kohteliaasti että haluatko laittaa mikin rinnuksille itse ohjeistuksellani vai laitanko sen itse
-Laitat sen itse kysymättä, osut tissiin.....

Itsekin vihaan tätä wokemädätystä mutta kyllä tässä nyt voisi miehetkin katsoa peiliin ja miettiä että saako ja kannattaako järkeä käyttää.
• Näissä ketjun kommenteissa tulee esiin sellainen seikka, että harva kommentoija-oletettu on ollut koskaan missään mikittäjän hommassa, tai edes nähnyt sitä vierestä. Siinä voi olla pirunmoinen kiire, koskapa aikataulutus ja poikkeamat siitä ja kaikki sellainen.

Ei siinä välttis ole aikaa olla tarkkana kuin nitroglyseriinin kanssa handlatessa, että mihin se kämmenselkä hipaisee. Etenkin kun mikitettävä on pukeutunut joihinkin helvetin tissintyrkky vetimiin ja olet tottunut suht "normaalisti" pukeutuneisiin mikitettäviin.
Olen työskennellyt ja työskentelen edelleen kulttuuri alalla harrastuksen/sivutyön puolesta. Tiedän kohtalaisesti mikittämisestä. Ymmärrän pointtisi ja siksi noissa hommissa kannattaa olla ammattilaiset asialla. Mikäli olet ammattilainen tänä päivänä ja olet työssäsi tottunut "normaali" vaatteisiin paljastavien vaatteiden sijaan niin pisteet sinne, teet selvästi hommia eri kategorian ohjelmissa kuin missä BESS on esiintynyt.
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"
1lpo
Martin Riggs
Viestit: 617
Liittynyt: Su Marras 14, 2021 2:48 pm

Re: Bess esittää rajuja väitteitä tv-sarjan kuvauksista; "mikittäjä hiplasi"

Viesti Kirjoittaja 1lpo »

JanitaSlim kirjoitti: Pe Joulu 15, 2023 6:50 pm
1lpo kirjoitti: Pe Joulu 15, 2023 6:38 pm Olen itsekin huomannut että hänen pukeutuminen tuo rinnat esiin mutta ei se liity asiaan mitenkään. Vaikka ne rinnat olisi paljaana niin onko se lupa koskea?
Kerrotko, että jos on rinnat paljaana niin ilmaanko se mikki silloin pitäisi laittaa roikkumaan?
Kerrotko kuka on ollut rinnat paljaana tv:ssä, valittanut paljaisiin rintoihin laitetusta mikistä ja missä ohjelmassa? Oliko lääkäri puolisosi ohjelmassa mukana?
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"
JanitaSlim
Jessica Fletcher
Viestit: 3359
Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm

Re: Bess esittää rajuja väitteitä tv-sarjan kuvauksista; "mikittäjä hiplasi"

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

1lpo kirjoitti: Pe Joulu 15, 2023 7:07 pm
JanitaSlim kirjoitti: Pe Joulu 15, 2023 6:50 pm
1lpo kirjoitti: Pe Joulu 15, 2023 6:38 pm Olen itsekin huomannut että hänen pukeutuminen tuo rinnat esiin mutta ei se liity asiaan mitenkään. Vaikka ne rinnat olisi paljaana niin onko se lupa koskea?
Kerrotko, että jos on rinnat paljaana niin ilmaanko se mikki silloin pitäisi laittaa roikkumaan?
Kerrotko kuka on ollut rinnat paljaana tv:ssä, valittanut paljaisiin rintoihin laitetusta mikistä ja missä ohjelmassa? Oliko lääkäri puolisosi ohjelmassa mukana?
Sinähän nuo paljaat rinnat toit ketjuun, jossa keskustellaan mikittämisestä ja perättömistä väitteistä, joita tämä miljonäärinainen on laukonut duunarista.
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8310
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Bess esittää rajuja väitteitä tv-sarjan kuvauksista; "mikittäjä hiplasi"

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

1lpo kirjoitti: Pe Joulu 15, 2023 6:38 pmEi tuhonnut uraansa, mikä saa jonkun luulemaan sellaista?

Olen itsekin huomannut että hänen pukeutuminen tuo rinnat esiin mutta ei se liity asiaan mitenkään. Vaikka ne rinnat olisi paljaana niin onko se lupa koskea?

Itselle jäi vähän epäselväksi että onko tuo koskettelu tapahtunut juuri siinä tuotannossa josta puhui vai jossain aiemmassa. Jos koskettelua on tapahtunut niin kyllähän näin woke aikana saa olla tyhmä kuin saapas että niin on päässyt käymään.

- Rinnat tyrkyllä oleva nainen jolle pitäisi laittaa rinnuksille mikki työnpuolesta.
-Tiedät että on hyvin mahdollista hipaista vahingossa tissiä
-Tiedät metoo ja woke liikkeet
-Et kysy kohteliaasti että haluatko laittaa mikin rinnuksille itse ohjeistuksellani vai laitanko sen itse
-Laitat sen itse kysymättä, osut tissiin.....

Itsekin vihaan tätä wokemädätystä mutta kyllä tässä nyt voisi miehetkin katsoa peiliin ja miettiä että saako ja kannattaako järkeä käyttää. Minunkin työpaikoilla on ollut aina naisia. On ollut flirttiä, on syntynyt parisuhde, on ollut intiimejä työasentoja, tissien ja perseiden tarkastelua yms mutta eipä ole ikinä, ei ikinä tarvinnut kuulla negatiivista sanottavaa käytöksestä ja toiminnasta. Ihan maalaisjärjellä näissä hommissa pärjää, joka muuta väittää on inceli (pois lukien perättömät syytökset).
Sinähän erikoinen ilpo olet.
Et ole vissiin huomannut että tämä sinun Besserwisser on itsekkin todennut ettei kukaan kosketellut häntä(ymmärrettävistä syistä, minkä peili kertoo).

Ööö, miten niin ja missä asiassa miesten kannattaa katsoa peiliin?
Noista kertomuksistasi voisi päätellä että olet bordellissa töissä. Siellä niitä perseitä tarkastellaan ennen vslintaa, ja siellä jos jossakin on intiimit työasennot.
Eipä siinä auta paljon negatiivisuutta aiheuttaa jos meinaa leivän syrjässä pysyä.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
Vastaa Viestiin